Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2024 22:24 

Hardtraxxer

Ik zat ergens nog te wachten tot de kop van Heady boven een desk uit zou steken, had het wel verwacht bij Wildstylez en SR. Maar nee. Verder sowieso verrassend stil geweest op de socials. Zou die dan echt in de luwte gaan liggen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2024 23:33 

Hardtraxx Veteran

Hoop het
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2024 23:58 

Hardtraxx Veteran

poekiepoes12 schreef:
Ik zat ergens nog te wachten tot de kop van Heady boven een desk uit zou steken, had het wel verwacht bij Wildstylez en SR. Maar nee. Verder sowieso verrassend stil geweest op de socials. Zou die dan echt in de luwte gaan liggen? :whistle:
Geen nieuwe tracks ook :cry: Niets echt 'nieuw' meer gehoord sinds een jaar.
Ik hoop dat we snel weer wat horen, blijft een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 06:55 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
poekiepoes12 schreef:

Wat snappen jullie er niet aan als die zegt dat die stopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 08:03 

Hardtraxxer

Missho schreef:
hurricane schreef:
poekiepoes12 schreef:

Wat snappen jullie er niet aan als die zegt dat die stopt

Hij blijft produceren en hij staat nou niet echt bekend om nakomen van zijn beloftes..
Daarnaast vind ik 5 min op een podium staan met z'n matties ook wel anders dan een hele set draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 08:32 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
rakkietakkie schreef:
Astronaut schreef:
Wat is eigenlijk de reden dat we geen have a safe trip home & this was a q-dance event hoorde op het einde?

Defqon stopt ermee in Nederland... Gaat naar Duitsland

Onzin natuurlijk.

Het feit dat je hierop in gaat zegt meer over jou, dan over ons allen, Miwer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 08:57 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Ik snap wel dat dit een dood forum is geworden

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 09:39 

Hardtraxx Newbie

pim__ schreef:
Ik snap wel dat dit een dood forum is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 10:02 

Hardtraxx Veteran

Een verslag over een livestream, ongekend dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 10:06 

Hardtraxx Veteran

Ben bezig met een verslag over dat verslag
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 10:12 

Hardtraxx Elite

Hahaha wat goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 10:23 

Hardtraxxer

Die sets van Element en The Smiler waren echt niet normaal, 60 minuten in de 6e versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 10:42 

Hardtraxx Veteran

Tijdens Power Hour stond de buurvouw voor de deur dus 5 a 10 minuten gemist. Daarna gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om een glaasje karvan cevitam te pakken. Vond de sfeer trouwens best tegenvallen, mensen leken veel stil te staan. Van alle livestreams die ik gezien heb, leek dit toch wel de minste editie te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 10:45 

Hardtraxx Elite

Alm1ghty schreef:
Van alle livestreams die ik gezien heb, leek dit toch wel de minste editie te zijn.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 11:00 

Hardtraxxer

Die endshows zijn toch niet meer zo spectaculair als vroeger, of ligt dat aan mij.

Dieptepunt was Wim Hof een paar jaar geleden, maar ook zo'n links-rechts of wat random oude platen erin. Die dansgroepen ook, heeft de bezoeker helemaal niets aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 11:02 

Hardtraxx Veteran

Laat ze maar lekker eindshows houden, hebben wij jaarlijks wat ruimte om te stampen bij een Delete & Vazard/Mind Dimension/Kruelty/The Smiler/ander geweld :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 11:02 

Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
- Livestream verslag -

Dit jaar vanwege eerder genoemde redenen afwezig, dus lekker vanaf donderdagavond de stream aan gegooid. Laptop op de TV aangesloten en go! Het eerste wat opviel was dat je aan een Dediqated account dus geen kut hebt qua livestream als je beelden wilt zien, want alleen de audio was beschikbaar. Leuk, als je andere areas wilt horen, maar ik had toch graag de beelden van bijvoorbeeld de sets op de UV gezien. Bovendien werd de RED de dagen daarna voor nop op Youtube uitgezonden, dus ja een echte meerwaarde voor beelden had het niet echt. Maar gelijk mijn account weer opgezegd.

Verder de donderdagavond prima vermaakt met setjes van Sound Rush en Brennan Heart op The Gathering.

Vrijdag thuis gewerkt en gestart met Jay Reeve, Avi8 en Wasted Penguinz. Kwam goed uit dat daar geen beelden bij waren, want werk en livestream luisteren gaat dan weer prima samen. Vervolgens overgeschakeld naar Isaac op de RED (die First Rebirth remix, eerst dacht ik ''nee doe maar niet'', maar later dat weekend kwam die nog voorbij bij DBSTF en ik vind hem toch wel erg vet). Tatanka als vervanger van Zatox had niet beter gekund, wat een set. Hierna even Da Tweekaz op laten staan omdat mijn dochter thuis kwam en hun graag wilde horen (opvoeden doe je zo :innocent: ). D-Sturb nog een stukje gezien, maar daarna helaas Showtek gemist omdat we gingen wokken :D Bij thuiskomst nog even Dreamscape, Rejecta en The Spotlight gekeken (waarbij het hele Sefa toneelstuk? voorbij kwam).

Zaterdag begonnen met Adrenalize & Galactixx :loving: en hierna Wildstylez (vette nieuwe platen) en Devin Wild. Vervolgens naar een barbecue bij vrienden gegaan waar we de livestream ook weer aan hebben geknald. Geck-O blijft het toch altijd flikken na die Power Hour, wat een fijne platen en perfect voor dat tijdstip. Cokenose Rooler moet je ding zijn, met vlagen was dat zo. Zelfde geldt voor Outsiders, ik vind het totaal niet thuishoren op een RED. Zeker die plaatjes met bekende Nederlanders werken gewoon niet als het publiek 70% buitenlander is. Bovendien vind ik het altijd van een groot X-Qlusive Holland gehalte, maar goed.
DBSTF altijd goed, nieuwe plaat en collabs gingen lekker, alleen merkte ik wel (voor zo'n grote naam) dat het opvallend rustig was op dat moment. Dat merkte je overigens gedurende het hele weekend op de main. Zijn de andere areas dan zo veel populairder geworden of?

Warface even geskipt voor wat voetballen kijken en daarna afgesloten met Angerfist. Of het nu je ding is of niet, het blijft één van de grootste hardcore namen. Ik had een tijd geen tracks van hem geluisterd, maar het klonk eigenlijk best cool.
De eindshow is altijd lastig oordelen als je daar staat omdat je niet het gehele plaatje ziet, maar zo op TV kan je er best een aardig oordeel over vellen qua show. Wat mij eigenlijk de laatste jaren al opvalt (ook als bezoeker) is dat de iconische platen ontbreken die blijven hangen (Timeless, Gravity, Destiny, etc.). Het wauw effect ontbreekt op dat gebied voor mij een beetje. Al klinkt dat natuurlijk mega verwend als je het vuurwerk en de lasers ziet. Ook de al bekende platen hadden niet echt toegevoegde waarde (Her Voice remix, Dear Hardstyle)

Zondag de Legends opgezet. Wat mij betreft allemaal wel namen die het verdienen, setjes allemaal dikke prima. Verrassing was wel TNT & Isaac. Had gedacht dat het laatste half uur kansloos piepkicks zou zijn door een dergelijke uptempo klant, maar dit was een aangename verrassing.
Eindshow had ik goede hoop op een vette Ghost Stories plaat, maar de impact van Inside My Head tijdens de Covid stream had het bij lange na niet. Het hele links-rechts gebeuren kwam wat mij betreft ook niet echt uit de verf (handig ook als iedereen op de piek van zijn euforie/intoxicatie is en je gecoördineert in het donker moet bewegen).

Zo afgaande op de livestream kan je natuurlijk niet alles beoordelen en natuurlijk tel je als bezoeker ook de gezelligheid met jouw groepje etc. mee. Dus het zal ongetwijfeld voor het merendeel weer een goud weekend geweest zijn. Heb ik spijt dat ik niet gegaan ben, dat niet.

Livestream verslag:

Vrijdag: Half uurtje op kantoor.
Zaterdag: 2x +- 5 minuten op de wc.
Zondag: Even kijken wie de 'legends' waren.

Al met al dik feest gehad, volgend jaar weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 11:04 

Hardtraxx Veteran

Als Q-Dance die dansgroepen en een deel van de randprogrammering of bijvoorbeeld Power Hour nou eens niet meer doet kan de muntprijs mooi weer terug naar 3,25 :P Ik ben er helemaal akkoord mee als we gewoon weer teruggaan naar alleen een goede licht/pyroshow zonder extra andere elementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 11:09 

Hardtraxx Veteran

Als de Shitshow maar in stand blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 12:18 

Hardtraxx Veteran

- Om 09:00 de dag goed begonnen met een paar biertjes
- 14:30 eerste kwartje genomen zodat ik er lekker in zit tijdens power hour
- Direct na power hour een andere helft er bij gegooid
- Kan me daarna niet meer zo gek veel herinneren alleen dat m'n moeder binnen kwam of het wat zachter kon

Anyway, genoten van de livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 12:23 

Hardtraxx Veteran

Was genieten met de livestream, wel ergens kwartje kwijtgeraakt mja niks aan te doen. Hont deed wel raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 12:23 

Hardtraxx Addict

Wat een heerlijk weekend (minus zondag) weer jongens. Dikste sets voor mij waren Somniac One, Cancel, Mind Dimension, Kruelty, AVLM, Armageddon Project, Chapter V, Element en The Smiler. :D Speciale vermelding voor de gezelligheid in de Stampkroeg bij CRO&Steenwolk en natuurlijk Medved. :loving: Verder weer heel veel bekenden gesproken (Jordi dank!!! (L) ) en heerlijk weertje gehad. Enige echte minpunt was Endymion Qore 3.0, mijn stille hoop werd na 10 minuten aan flarden gescheurd door domme millennium hits (waar was je Blear???) :cry: Eerder gezegd dat dit echt het laatste weekend zou zijn maar daar twijfel ik nu toch over. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 13:20 

Kraak... Piep...

Tof weekend gehad, behalve zondag wat doodsaai was en de Gathering was ook niet heel bijzonder.

Green/Silver/Magenta was ouderwets gezellig met goud geluid. Meeste millenium acts op de gold vielen helaas tegen, het waren veelal algemene hitjes of dingen die niet millenium of zelfs classics zijn, heb Raw To The Floor 3x in een uur gehoord en een early act die daadwerkelijk early draaide was al helemaal zeldzaam. De sfeer in de Blue en Red was haast op elke dag enorm slecht en daarnaast was het geluid in de Blue en Black op veel plekken ook slecht.

Vette acts waren Ghost In The Machine, Somniac One, Cancel, Mind Dimension, Vandal!sm, Kruelty, AVLM, Mindustries & Fracture 4, Armageddon Project, Catscan, The Outside Agency, Chapter V (helaas was het geluid matig), B-Front 20 Years, The Smiler (al was het soms echt een kickroll, kickswitch en fakedrop overkill), Noisecontrollers, False Idol en Spoontechnicians.

Acts als Fantastic Four, Devin Wild & Phuture Noize, B-Freqz, Geck-O's Daybreak Session e.d. waren ook goed maar hadden echt het nadeel dat de sfeer en/of het geluid op dat moment ver te zoeken waren. Tommyknocker, Endymion Qore 3.0 en Dione vielen tegen door de hitjesparade en slecht mixwerk bij sommigen. The Enlightenment was gewoon stop en play. KELTEK LIVE was voor 20 minuten leuk met vette nieuwe platen totdat het gewoon een 13/12 raw set werd.

De show en aankleding en de activiteiten waren weer on point, maar het eten (op het terrein) was bij vlagen echt karig en slecht, meermaals koud/taai vreten gekregen. En de prijzen zijn zoals bekend bij Q al om te janken.

Ik sluit niet uit dat ik nog een keer ga voor de vrijdag en/of zaterdag maar ik merkte zondag echt dat ik wel snel klaar ben met het gros van het moderne hardstyle/hardcore genre. Ik liep even over het terrein rond 7 op zondag en op alle stages behalve de Red was uptempo of 13/12 raw te horen. Het geweldige van Defqon.1 zit hem voor mij in de sfeer met alle bekenden bij muziek dat tegenwoordig eigenlijk niet toonaangevend, en amper nog aanwezig, is voor dat feest, daarom zoek ik dat volgend jaar wel ergens anders (en goedkoper).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 13:56 

Hardtraxxer

Dit jaar voor de zevende keer naar Defqon gegaan en na twee jaar heb ik weer een top Defqon gehad. In 2022 en 2023 had ik het gevoel dat Defqon erg was veranderd, maar dit jaar was het weer ouderwets gezellig en leuk.
Donderdag om 7 uur vertrokken we richting Defqon en rond 8:30 waren we al op de parkeerplaats. De afgelopen jaren was het urenlang in de file staan op de dijk, maar dit keer was het helemaal leeg. Voor de hekken was het al aardig druk, maar iedereen stond in het begin het pad te blokkeren. Eenmaal daar doorheen, was het gewoon leeg voor de ingang. Dus onze stoeltjes neergezet voor de ingang en begonnen met bier drinken.

Een paar dingen die mij dit jaar echt positief opvielen:

• De rust op de camping midden in de nacht. In het begin van de nacht stonden natuurlijk overal speakers aan, maar van vrijdag op zaterdag moest ik om 06:00 plassen en het was gewoon helemaal stil, je hoorde alleen vogels. Nog een klein rondje gelopen omdat het gewoon zo gek was: een stampvolle camping en gewoon geen geluid. Zaterdag na de silent disco en wat rondhangen op de Wasted kwamen we rond 04:00 terug op camping 5 en toen was het ook gewoon stil. We hebben toen nog even tot iets voor 5 voor de tent gezeten, de vogels goedemorgen gewenst en zijn daarna zonder lawaai van de buren gaan slapen.
• De silent disco was dit jaar echt veel beter geregeld dan vorig jaar. Er waren genoeg koptelefoons en je hoefde niet meer binnen een houten hekje te staan. Dit was gewoon top, lekker feesten met iedereen op de Wasted.
• De doorloopsnelheid bij Red na de endshows en na Power Hour liep ook lekker door. Het crowd management was daar dit jaar echt beter.
• De barbediening was dit jaar ook weer zoals het hoort. Ik heb nooit echt lang hoeven wachten (natuurlijk is het op de piekmomenten wel druk) en de bediening was gewoon snel. De vorige twee jaren was het echt een drama, het duurde lang en de bediening was gewoon incompetent.

Er was eigenlijk maar één ding dat mij echt tegenviel en dat was het Bud bier. In het begin veel geklaag gelezen, maar ik dacht dat zal wel meevallen. Helaas was het niet zo, het Bud bier ging er maar moeilijk in. Donderdag maar één biertje gedronken en de rest van de dagen ook niet veel. De smaak is gewoon weeïg/zoetig en er zit een nare nasmaak aan die lang blijft hangen. Dit heeft mij wel veel geld gescheeld omdat ik maar over ben gegaan op water.

Nog even een bedankje richting Gezellige Uptempo. Ik ben normaal niet van de uptempo, maar ik heb mij echt super vermaakt met jullie Gezellig Uptechno set zaterdagnacht. Hopelijk gaan jullie dit vaker doen. (tenminste ik ga er van uit dat jullie dit waren.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:36 

Artiest

Rickzel schreef:
- Om 09:00 de dag goed begonnen met een paar biertjes

Dit heb ik gehoord ja
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten