Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:39 

Hardtraxx Newbie

Fantazoo schreef:
Als Q-Dance die dansgroepen en een deel van de randprogrammering of bijvoorbeeld Power Hour nou eens niet meer doet kan de muntprijs mooi weer terug naar 3,25 :P Ik ben er helemaal akkoord mee als we gewoon weer teruggaan naar alleen een goede licht/pyroshow zonder extra andere elementen.

Ik snap dat wel als doorgewinterde feestvierder. Maar bedenk ook dat er meer verschillende toeschouwers zijn dan jij. En dat zijn met name de dikbetalende buitenlanders (met name niet-Europeanen). Die betalen goud geld voor alles en zulke dansshows is een mooie toevoeging voor hen, omdat ze toch vooraan staan.

Want zeg nou zelf, als je op rij 10 staat zie je het al niet meer, laat staan bij de 4e muziektoren, dus mij boeit het ook niet. Maar al die attributen en alles wat ze doen heeft wel z'n meerwaarde voor veel bezoekers en natuurlijk de show.

Klein stukje vanuit moi:

Was er alleen de vrijdag. Even inkomen bij de Black en Indigo en daarna toevallig wat maten die we vorig jaar hadden ontmoet gevonden bij de Red. Setjes waren stuk voor stuk heerlijk, ook gunz for hire. Normaal heb ik het niet zo met Sefa en z'n popi jopie gedoe, maar men die Spotlight was wel echt vet qua alles. Kan ook door de show komen.

Jammer dat ik er zaterdag en zondag niet was. See you next year!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 15:18 

Hardtraxx Veteran

Cryex schreef:
Rickzel schreef:
- Om 09:00 de dag goed begonnen met een paar biertjes

Dit heb ik gehoord ja

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 16:18 

Hardtraxxer

Markm93 schreef:
Jammer dat ik er zaterdag en zondag niet was. See you next year!

Het stond gelukkig wel op de borden. Dus we zijn wel weer welkom in 2025
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 20:02 

Hardtraxx Veteran

Onwijs gelachen en onwijs veel hoogtepunten meegemaakt. Dank aan wie er bij was of verantwoordelijk voor was. Jullie weten zelf. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 20:03 

Hardtraxx Veteran

Mooie kerel die Geer xd , 64 jaar ook al heh :P Mooi kijkje achter de schermen ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 20:59 

Hardtraxx Veteran

DEFQON 2025 LAAT JE HOREN. Zojuist al een huisje op Zuiderzee voor het jaar 2025 geboekt.

Kleine tip: via Airbnb is dit een stukkie goedkoper...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 22:00 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Mooie kerel die Geer xd , 64 jaar ook al heh :P Mooi kijkje achter de schermen ook

Helemaal knettergek die gast. Mooie kloot! Wel echt ziek zo achter de schermen met die drukte en dat scherm dat aftelt etc. Pure chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 22:27 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Pure chaos.

Nee, puur strak geregeld juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 23:14 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
hurricane schreef:

Helemaal knettergek die gast. Mooie kloot! Wel echt ziek zo achter de schermen met die drukte en dat scherm dat aftelt etc. Pure chaos.

Had ook geen idee hoe dat in zn werk ging, vind het wel knap werk om het zo te regelen. Ik snap wel wat je bedoeld met chaos, maar wel georganiseerde chaos. Ik zou het hectisch willen noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 23:52 

Hardtraxxer

zieke koortsdroom die backstage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 10:01 

Hardtraxx Veteran

Hoogtepunt van het weekend was toch wel de afters met Pirate Radio. Heerlijk om gewoon een beetje slechte Nederlandstalige muziek te luisteren met wat slap geouwehoer tussendoor. Ook mooi dat B-Front en DV8 nog langskwamen, vooral die verzoekjes van DV8 waren genieten xd Volgend jaar op de Red!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 11:01 

Hardtraxx Veteran

Soort van bijgekomen van de 3 dagen DQ. Grote SO naar onze Unlocked en zijn Closing Clown set + mijn verzoek om Partytent te draaien :worship: , met 40 man in dat kleine hok en de druppels kwamen nog net niet naar beneden.

Wie van hier was degene die de clownsneuzen uitdeelde? Daar hebben we de rest van het weekend de grootste lol met gehad en tijden de Gezellig set in de UV nog vele gespot
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 11:14 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Wie van hier was degene die de clownsneuzen uitdeelde?

Dat weet geen mens. Gezellig was het zeker wel. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 11:15 

Hardtraxx Elite

Dit was wel echt een hele dikke editie hoor! Ik vond de Magenta ook écht qua stage design de tijd van vroeger ademen. Voelde soms echt alsof ik weer in 2013 was haha. Ook met die sfeer bij sommige sets en de platen die gedraaid werden bij de Magenta. Eigenlijk gewoon vooral mijn weekend daar doorgebracht. Man man man echt amazing. Nu al zin in volgend jaar!

Grootste minpunt vond ik dat de bas overal wel echt te hard stond. Hoorde soms niet eens meer de melodie. Vooral op de Red. En ook jammer dat je altijd gedwongen wordt om op de RED af te sluiten. Hoeft van mij niet perse. :$ Ik mis de eindshows van vroeger haha. Toen je nog een heerlijke melodieuze afsluiter had. Conclusie; we worden/zijn oud. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 12:03 

Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Dit was wel echt een hele dikke editie hoor! Ik vond de Magenta ook écht qua stage design de tijd van vroeger ademen. Voelde soms echt alsof ik weer in 2013 was haha. Ook met die sfeer bij sommige sets en de platen die gedraaid werden bij de Magenta. Eigenlijk gewoon vooral mijn weekend daar doorgebracht. Man man man echt amazing. Nu al zin in volgend jaar!

Grootste minpunt vond ik dat de bas overal wel echt te hard stond. Hoorde soms niet eens meer de melodie. Vooral op de Red. En ook jammer dat je altijd gedwongen wordt om op de RED af te sluiten. Hoeft van mij niet perse. :$ Ik mis de eindshows van vroeger haha. Toen je nog een heerlijke melodieuze afsluiter had. Conclusie; we worden/zijn oud. :lol:

Vrijdag: Kruelty
Zaterdag: The Smiler
Zondag: Spoontechnicians

Heb niet eens vuurwerk gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 12:10 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Vrijdag: Kruelty
Zaterdag: The Smiler

Heb niet eens vuurwerk gezien :P

Wou zeggen bossman, vermaak me ook de afgelopen edities erg goed het laatste uur @ de Indigo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 14:29 

Hardtraxx Addict

Potverdikkie heel verhaal getypt waarna ik opnieuw moest inloggen en alles weg was..
Even vlug de plussen en minnen dan maar:

Donderdag
++ Veld 5-6 vol, dus mochten een plek zoeken op veld 1. De late aankomst had ook als voordeel geen files/ geen wachtrij bij entree etc. Helaas The Enlightenment wel moeten missen.
++ Boven verwachting vette set van The Purge en stukje Omnya wat ik gezien heb. Wel bijzonder dat TP op 21:36u al stopte terwijl hij tot 21:45u had.
+ The Tribute. Lekkere inkomer voor het weekend
- Jammer voor de artiesten van de afterparty dat veel publiek naar een ander kanaal staat te luisteren bij Magenta.

Vrijdag
++ DJ Isaac RED
++ Jay Reeve UV
+ Showtek RED
+/- Waar Frequencerz op Intents nog de set van het weekend had vond ik het hier maar mwah
- Ik vond het jammer dat Zatox vervangen werd door Tatanka, ben na 10min weggegaan.

Zaterdag
++ Cyber UV
++ TNT Magenta --> Set van het weekend wmb
+ Demi Kanon, de bedoeling was eigenlijk door te lopen naar Wildstylez maar hij pakte er fijne plaatjes bij en moesten erna toch daar zijn. Dus besloten daar te blijven.
+/- Power Hour vermakelijk, maar stiekem toch meer van verwacht. Vorig jaar geskipt om naar Chapter V te gaan en eigenlijk spijt dat ik dat niet opnieuw heb gedaan. Wat mij opviel was dat er geen supergrote inflateables zoals die 4-pers unicorns of die Elrow-achtige taferelen in het publiek. Ik denk toch minder budget dan eerder oid? Idem voor eindshow.

Zondag
++ Het 3u blok Wasted Penguinz - Code Black - Noisecontrollers op de Magenta.
+ Spoontechnicians BLUE
Defqon Legends van wat ik heb meegekregen was het niet zo memorabel zoals bijv. dat setje raw classics Ran-D/B-Front/Adaro vorig jaar.

Verder
Leuke meevaller gehad door 5munten te pinnen en naast mijn strip van 5 nog een plakkaat van 20munten aan te treffen xd Daar zal iemand flink van balen.
Verder zouden ze bijv. ergens op de wasted lands een net zo grote toiletgroep moeten neerzetten zoals op het festivalterrein. Het was nu beter om even te wachten tot 11u zodat je naar de WCs bij de Blue kon lopen ipv in de rij op de camping te gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 15:02 

Hardtraxx Veteran

xd xd

https://www.youtube.com/shorts/iXrbwwJ_wLU
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 19:05 

Hardtraxx Veteran

SL5961 schreef:
Nog wat van de Silent Disco meegepakt en dit was echt prachtig :lol: hoogtepunt was toch de Piratenzender. Ontzettend veel hollandse hits voorbij horen komen en er werd veel meegezongen in de tent. Op gegeven moment ging er in de Magenta een flinke polonaise rond met iedereen die een koptelefoon met een rood lampje op had :lol: Uiteindelijk nog even bij de piratenzender tent zelf geweest en dat was al helemaal een feest. Deze nacht komt wel in mijn top 3 meest memorabele Defqon momenten denk ik. Dit was echt één grote WTF :D

Basshunterzz schreef:
Hoogtepunt van het weekend was toch wel de afters met Pirate Radio. Heerlijk om gewoon een beetje slechte Nederlandstalige muziek te luisteren met wat slap geouwehoer tussendoor. Ook mooi dat B-Front en DV8 nog langskwamen, vooral die verzoekjes van DV8 waren genieten xd Volgend jaar op de Red!

Leuk om te horen! :thumbsup:

Zelf heb ik Peerke uit Milheeze gemist (had een boeking in Brabant dus moest even op en neer), maar ook onze Pirate Radio DJ was onder de indruk van zijn kennis van het Hollandse levenslied.

Anderen nog bij de Pirate Radio in de Stampkroeg geweest?

opaa schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Zet vannacht wederom je koptelefoon weer op rood voor de grootste piratenhits en het vervolg van het interview met Bob uit Veldhoven en zijn vrienden.

En waar is ons hert gebleven?

Die zag ik met PowerHour naar de main gedragen worden.

Later rond 20:00 wastie wel terug :P

Vgm is ie het hele terrein over geweest :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 20:05 

Hardtraxxer

oprecht lekkere plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 22:02 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben vanaf dat terrasje waar jazz gespeeld werd lekker naar de Pirate Radio geluisterd. Vooral Corine heeft er van genoten en was in de gloria. Ons Juul was nogal onder de indruk van haar kennis van het levenslied.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 10:20 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
oprecht lekkere plaat

Ik werd helemaal gek van onze groep die niet wilde stoppen met deze:

EN DAT REKEN IK JOU AAN Mark With A Tarrel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 10:33 

Hardtraxx Veteran

Dit waren ook pareltjes hoor :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 10:41 

Hardtraxx Veteran

Balen dat ik de piraatn gemist heb. Dat was wel wat voor mij geweest, snachts op een festivalcamping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 12:59 

Hardtraxx Veteran

Zelf heb ik Peerke uit Milheeze gemist (had een boeking in Brabant dus moest even op en neer), maar ook onze Pirate Radio DJ was onder de indruk van zijn kennis van het Hollandse levenslied.

Ben ooit op Wish Outdoor zo'n kleine tent binnengelopen, om daar even snel bier te halen. Stond daar Botsautomatic de beste kermis klappers te draaien, dat was dus ook DV8 xd
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten