Potverdikkie heel verhaal getypt waarna ik opnieuw moest inloggen en alles weg was..
Even vlug de plussen en minnen dan maar:
Donderdag++ Veld 5-6 vol, dus mochten een plek zoeken op veld 1. De late aankomst had ook als voordeel geen files/ geen wachtrij bij entree etc. Helaas The Enlightenment wel moeten missen.
++ Boven verwachting vette set van The Purge en stukje Omnya wat ik gezien heb. Wel bijzonder dat TP op 21:36u al stopte terwijl hij tot 21:45u had.
+ The Tribute. Lekkere inkomer voor het weekend
- Jammer voor de artiesten van de afterparty dat veel publiek naar een ander kanaal staat te luisteren bij Magenta.
Vrijdag++ DJ Isaac RED
++ Jay Reeve UV
+ Showtek RED
+/- Waar Frequencerz op Intents nog de set van het weekend had vond ik het hier maar mwah
- Ik vond het jammer dat Zatox vervangen werd door Tatanka, ben na 10min weggegaan.
Zaterdag++ Cyber UV
++ TNT Magenta --> Set van het weekend wmb
+ Demi Kanon, de bedoeling was eigenlijk door te lopen naar Wildstylez maar hij pakte er fijne plaatjes bij en moesten erna toch daar zijn. Dus besloten daar te blijven.
+/- Power Hour vermakelijk, maar stiekem toch meer van verwacht. Vorig jaar geskipt om naar Chapter V te gaan en eigenlijk spijt dat ik dat niet opnieuw heb gedaan. Wat mij opviel was dat er geen supergrote inflateables zoals die 4-pers unicorns of die Elrow-achtige taferelen in het publiek. Ik denk toch minder budget dan eerder oid? Idem voor eindshow.
Zondag++ Het 3u blok Wasted Penguinz - Code Black - Noisecontrollers op de Magenta.
+ Spoontechnicians BLUE
Defqon Legends van wat ik heb meegekregen was het niet zo memorabel zoals bijv. dat setje raw classics Ran-D/B-Front/Adaro vorig jaar.
VerderLeuke meevaller gehad door 5munten te pinnen en naast mijn strip van 5 nog een plakkaat van 20munten aan te treffen

Daar zal iemand flink van balen.
Verder zouden ze bijv. ergens op de wasted lands een net zo grote toiletgroep moeten neerzetten zoals op het festivalterrein. Het was nu beter om even te wachten tot 11u zodat je naar de WCs bij de Blue kon lopen ipv in de rij op de camping te gaan staan.