Ik snap dat wel als doorgewinterde feestvierder. Maar bedenk ook dat er meer verschillende toeschouwers zijn dan jij. En dat zijn met name de dikbetalende buitenlanders (met name niet-Europeanen). Die betalen goud geld voor alles en zulke dansshows is een mooie toevoeging voor hen, omdat ze toch vooraan staan.wrote:Als Q-Dance die dansgroepen en een deel van de randprogrammering of bijvoorbeeld Power Hour nou eens niet meer doet kan de muntprijs mooi weer terug naar 3,25Ik ben er helemaal akkoord mee als we gewoon weer teruggaan naar alleen een goede licht/pyroshow zonder extra andere elementen.
Want zeg nou zelf, als je op rij 10 staat zie je het al niet meer, laat staan bij de 4e muziektoren, dus mij boeit het ook niet. Maar al die attributen en alles wat ze doen heeft wel z'n meerwaarde voor veel bezoekers en natuurlijk de show.
Klein stukje vanuit moi:
Was er alleen de vrijdag. Even inkomen bij de Black en Indigo en daarna toevallig wat maten die we vorig jaar hadden ontmoet gevonden bij de Red. Setjes waren stuk voor stuk heerlijk, ook gunz for hire. Normaal heb ik het niet zo met Sefa en z'n popi jopie gedoe, maar men die Spotlight was wel echt vet qua alles. Kan ook door de show komen.
Jammer dat ik er zaterdag en zondag niet was. See you next year!