Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 13:26 

Hardtraxx Veteran

Netjes

https://www.destentor.nl/dronten/145-kl ... ~af741cfe/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:22 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:

Citaat:
Sander Bijlstra, managing director van organisator Q-dance, stond na afloop van Defqon.1 allereerst stil bij de bezoeker die tijdens het festivalweekend in de nacht van vrijdag op zaterdag overleed. Het slachtoffer werd onwel en is op het festivalterrein gereanimeerd. De man werd vervolgens in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed.

Eén verkeersklacht
De politie sprak over een ‘goed verlopen editie’. Zo waren er dit jaar minder incidenten en minder aanhoudingen ten opzichte van de editie van 2023. Ook waren er weinig verkeersopstoppingen. De Omgevingsdienst Flevoland & Gooi- en Vechtstreek (OFGV) heeft op alle vier avonden van Defqon.1 geluidsmetingen uitgevoerd. Hieruit zijn geen overschrijdingen geconstateerd.

Desondanks kwamen er 145 klachten binnen. Het gaat daarbij om één verkeersklacht, de andere klachten gingen over geluid, zo laat de gemeente Dronten weten.

De OFGV heeft namens gemeente Dronten de ontvangen klachten in behandeling genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:47 

Hardtraxx Veteran

Welke set vond jullie nou echt tegenvallen?

Persoonlijk Barbaric Record, heb voor mijn gevoel echt 1,5 uur naar dezelfde plaat staan luisteren terwijl ik juist erg uit keek naar deze set
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:50 

Hardtraxx Veteran

Vond Mind Dimension niet echt spectaculair (had wat meer oudjes van Spoon verwacht ipv edits en nieuw spul), had ook wel wat meer verwacht van Ruffneck en Ophidian, kende zowat niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 14:53 

Hardtraxxer

Wij hebben Veluwe Strandbad ook doorgeboekt voor volgend jaar, beviel echt top! Goed geregeld daar allemaal. Begreep net via de mail dat alles ook al weer vol zit voor volgend jaar.

Wat vonden jullie van de controle bij de ingang? Ik vond het wel strenger dan de voorgaande jaren, tassen moesten sowieso door de scanners heen en vaak ook helemaal open. Opzich goed natuurlijk maar ik werd er wel nerveus van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:03 

Hardtraxx Veteran

Marissa schreef:
Wat vonden jullie van de controle bij de ingang? Ik vond het wel strenger dan de voorgaande jaren, tassen moesten sowieso door de scanners heen en vaak ook helemaal open. Opzich goed natuurlijk maar ik werd er wel nerveus van xd

Strenger? Van de 40 mensen met wie we waren zijn er 2 gecontroleerd, de braafste van de 2 ook nog eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:11 

Hardtraxxer

Van de 3 dagen dat ik naar binnen moest werd ik 2 x gecontroleerd. Zondag ook echt grondig omdat het rustig was bij de camping ingang. Ik heb dan wel een hand- en rugtas mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:25 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Marissa schreef:

Strenger? Van de 40 mensen met wie we waren zijn er 2 gecontroleerd, de braafste van de 2 ook nog eens

De braafste van de 2. Dus 1 van de 40
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:43 

Hardtraxx Veteran

xd xd 2 braafste moest dat zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:50 

Hardtraxx Veteran

De braafste is twee keer gecontroleerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 15:52 

Hardtraxx Elite

Je kan beter de braafste twee keer controleren dan de stoutste één keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 18:08 

Hardtraxx Elite

Bij binnen komst was het de bedoeling dat er op een knop gedrukt werdt en bij rood zou je een strenge controle krijgen.
Knoppen wel gezien maar werden er gewoon langs gewuifd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 10:36 

Hardtraxx Addict

Mocht dit jaar ook door die xray bij binnenkomst bij de camping. Hele bolderkar mogen uitpakken en alle inhoud door de scanner (behalve de veel te grote opklaptent natuurlijk, die hebben ze even los bekeken). In m'n tas zat in ieder geval nog een glazen flesje aftershave en m'n hele voorraad feestsupplementen, maar dat was schijnbaar allemaal prima. Je vraagt je op zo'n moment dan toch even af waar ze dan wél op scannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 10:42 

Hardtraxx Elite

Pannenkoek schreef:
Mocht dit jaar ook door die xray bij binnenkomst bij de camping. Hele bolderkar mogen uitpakken en alle inhoud door de scanner (behalve de veel te grote opklaptent natuurlijk, die hebben ze even los bekeken). In m'n tas zat in ieder geval nog een glazen flesje aftershave en m'n hele voorraad feestsupplementen, maar dat was schijnbaar allemaal prima. Je vraagt je op zo'n moment dan toch even af waar ze dan wél op scannen.

Wapens denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2024 15:56 

Hardtraxxer

Wij ging als 1 van de eerste naar binnen donderdag en er was totaal geen controle. Hele kar vol en de beveiliger deed alleen even over mijn borst en rug wrijven. De knoppen werden wel gebruikt maar controle bij de scan was toen ook niet echt denderend. Een vriend moest er door en wij namen gewoon zijn kar over en hij hoefde alleen zijn rugzak in de scan te leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 02:35 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Wij hebben vanaf dat terrasje waar jazz gespeeld werd lekker naar de Pirate Radio geluisterd. Vooral Corine heeft er van genoten en was in de gloria. Ons Juul was nogal onder de indruk van haar kennis van het levenslied.

Wel een telleurstelling dat ik je 2 neusgaten niet in de stampkroeg gezien heb.

ErikZ schreef:

Ik werd helemaal gek van onze groep die niet wilde stoppen met deze:

Ik begrijp jouw groep

ErikZ schreef:
EN DAT REKEN IK JOU AAN Mark With A Tarrel!!

Ho ho, ik ben maar de messenger boy. Het echte werk werd verzet door Pirate Radio DJ Timmer

Basshunterzz schreef:
Dit waren ook pareltjes hoor :lol:

Daar kan niemand het mee oneens zijn.

Alm1ghty schreef:
Balen dat ik de piraatn gemist heb. Dat was wel wat voor mij geweest, snachts op een festivalcamping.

Wie weet komt het terug.

Chroman schreef:
Ben ooit op Wish Outdoor zo'n kleine tent binnengelopen, om daar even snel bier te halen. Stond daar Botsautomatic de beste kermis klappers te draaien, dat was dus ook DV8 xd

Wat een GOAT kenner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 02:38 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Zet vannacht wederom je koptelefoon weer op rood voor de grootste piratenhits en het vervolg van het interview met Bob uit Veldhoven en zijn vrienden.

En waar is ons hert gebleven?

Die zag ik met PowerHour naar de main gedragen worden.

Later rond 20:00 wastie wel terug :P

We hebben inmiddels aan de hand van ingezonden beeldmateriaal zijn rumpsringa kunnen herconstrueren.

https://www.tiktok.com/@gabbyapter/vide ... 9127634194
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 23:30 

Hardtraxxer

Endshow staat ook online

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 23:26 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
Wie van hier was degene die de clownsneuzen uitdeelde? Daar hebben we de rest van het weekend de grootste lol met gehad en tijden de Gezellig set in de UV nog vele gespot

Ssttt, ik ben onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 16:41 

Hardtraxxer

Een beetje laat verslag, maar beter laat dan nooooit.

Voor het eerst sinds 2019 weer een weekend. Wij hadden een B&B 25 min fietsen van het terrein. Fijn om dan even uit de bubbel te gaan om goed te relaxen.

Donderdag 18:10 stonden wij in de Black bij Mad Dog en hij begon het weekend met zalig. Die downtempo bevalt mij wel en fijn dat hij gewoon zijn eigen ding doet, in plaats van meegaan met de hype rondom zaag en piepkicks. Vervolgens nog even bij de fantastic 4 blijven hangen om vervolgens een beetje rond te lopen en te genieten van het weer. Daarna een prachtig setje gehad bij Phuture Noize en B-Front. Zag naast mij een groep Zuid-Koreanen die alleen maar bezig waren met foto's, selfies en hun telefoon en geen haar op hun huid die dacht om even te dansen.

Vrijdag kwamen wij aan bij de magenta en hoorde we tot mij teleurstelling dat Chain Reaction ziek was, helaas geen Minus special, maar Subsonik maakte er een goed feestje van. Vervolgens heerlijke classics om mijn oren bij Adaro om vervolgens een half uurtje bij E-force in de blue te checken. Blijft voor mij toch een heel fijn geluid produceren. Moet zeggen dat ik niet alle plekken in de Blue het geluid goed vond afgesteld. Daarna weer lang blijven hangen bij de Magenta. Toch voor mij de leukste, gezelligste stage. De sfeer is hier gewoon het beste imo. Vervolgens dreven Gunz en het k.. geluid in de Blue mij weer naar buiten. E-force & Crypsis maakte dan wel heel veel goed. Voor mij echt één van de beste setjes in het weekend. Hierna weer even gekeken bij Unresolved en dat was prima. Vervolgens na het eten richting de main gegaan om een perfect setje van Rejecta te mogen aanschouwen. poahhh :$. Sefa was leuk.

Zaterdag besloten om iets later het terrein te betreden en begonnen we zoals gewoonlijk in de Magenta en begon Zany net. Vervolgens tijdens Power Hour naar de Black geweest en daar met een man of 40 keihard staan beuken bij Karun. Mixte prima de platen aan elkaar en ik zag één grote glimlach op zijn gezicht. Aanrader voor mensen die iets nieuws willen ontdekken qua goede hardcore sound. Geen poespas, maar gewoon knallen. Na Karun bij Promo geweest en daarna Panic & Viper, die alleen maar fijne klassiekers draaide. Ook hier een zeer fijne sfeer, zoals bij de magenta. Na elk nummer dacht ik: OK nu ga ik echt plassen, maar toen werd weer een klassieker opgezet en kon ik het niet laten. Magenta daarna weer opgezocht voor deel Luna, TNT en Donker Rollers. Ja-Ja en nog eens ja. Magenta was het echt voor mij ditjaar. Het zou onwijs gaan regene en Warface vind ik momenteel toch ruk, dus maar gebleven om vervolgens Angerfist een fijne afsluiter zien neerzetten, ondanks zijn kleine foutje.

Zondag: begonnen bij Wastes Penquinz om vervolgens Code Black zijn oude materiaal te aanschouwen, want dat nieuwe is toch helemaal ruk van hem. Daarna misschien wel de leukste twee setjes gehoord van het weekend. Noisecontrollers en daarna B-Freqz. Wat een sfeer in die Magenta; alleen maar blije koppies die uit hun plaat gingen. :clap: Die legends konden mij even gestolen worden en helemaal toen ik hoorde dat Coone & Tweekaz waren gestart. Wij sloten uiteindelijk aan bij D-Sturb en Act of Rage. Snap niet zo goed de keuze voor AOR, als ik het vergelijk met andere raw dj's die er konden staan (E-force, Crypsis, Freq). Daarna erg genoten van Phuture Noize en Devin Wild (voor mij is Devin ook nog geen legend maar enfin). Het was meer een PN feestje, wat ik niet erg vind. Als laatste een perfecte afsluiter gezien in de namen van TNT en Isaac. Heerlijk ouderwets beuken. Echt genieten.

Eindshows vond ik zaterdag wel oke, maar zondag viel hij mij wel tegen. De mainstage was wel echt heel vet gedaan en konden de makers veel mee spelen tijdens de eindshow.

Ditjaar bijna niet in de blue of red geweest, maar meestal bij de Magenta, gold en UV. Black stond 90% uptempo herrie, maargoed er is voor ieder wat wils op Defqon en dat maakt het voor mij het leukste festival. Wel erg duur en denk volgend jaar gewoon weer vrijdag en zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 18:38 

Hardtraxx Elite

Sowieso grote plus een voor angerfist dat hij gewoon live draaide.
Toch leuk dat je dat er even uit haalt door zo'n foutje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2024 10:45 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Sowieso grote plus een voor angerfist dat hij gewoon live draaide.
Toch leuk dat je dat er even uit haalt door zo'n foutje

Heb je 100% gelijk in. Hij was echt heel goed bezig. Juist daarom viel de fout op; de muziek viel compleet weg en hij pakte dit vervolgens perfect op.
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten