Silvio Aquila schreef:
Ik vraag mij af hoe Corneeltje het heeft gehad dit weekend...
Nou makker, het was fantastisch. Nog steeds aan het bijkomen. Zal zo eem een verslagje typen mienjung.
Nou maak je borst maar nat.
Vrijdag op tijd vertrokken richting Zuiderzee, kon dit weekend aansluiten bij de groep van o.a. ons Steffnov, Broken Balance, Iris, Sander etc. Uiteraard de dag begonnen bij Holy Shit, wat weer een onzin en geouwehoer. Werden allemaal pleeborstels uitgedeeld en de jongens waren verkleed als monnik. Kevin met de Zweedse vlag frontrow die ook aangesproken werd door zo'n bosviking, ging weer nergens over

Later even de amigos gemeet, bedankt voor de gezelligheid dit weekend.
Een gedeelte van m'n eigen groep was de donderdag al aanwazig (hadden van die tipis gehuurd), dus hun daarna even gemeet bij Pavo op de Gold. De temperatuur was al lekker aangenaam en zij waren al lekker verrot van de donderdag, vond het niet heel erg dat ik die dit jaar heb overgeslagen. Kwartiertje bij Unlocked meegepakt, toen even flink genoten bij Somniac One, hoorde o.a. The Industry Cant Stop Me (10CLS Remix), Silent Treatment (Embrionyc Remix) en Ophidian - Nurse, heel vette set met goed geluid. Cancel was ook goed lomp, het stond ook redelijk vol op de Green viel me op. Al met al flink genoten hier. Ophidian en Nils (50% Mindustries/GITM) ook nog even mogen ontmoeten, allebei echte liefhebbers met heerlijke verhalen, toch mooi om allemaal van de andere kant eens mee te maken zo.
Hierna weer wat overal geloerd, stukje Deetox in de Magenta was prima, even wat sappies gehaald met de boys in de lounge, aansluitend Mind Dimension was ook wel leuk. Had alleen wel 1 of 2 oudere Spoon platen verwacht, eigenlijk alles wat hij draaide was >2016-2017 denk ik. Met Ruffneck en Ophidian kon ik niet zo heel veel, had wel iets meer lompheid verwacht, het meeste spul kende ik eigenlijk helemaal niet.
Even weer wat mensen gemeet bij Cynthia Spiering op de Green, zodat we daarna samen af konden sluiten bij Kruelty, Cynthia draaide allemaal lekker lomp spul rond de 150-155 bpm, veel gated kicks ook. Met het "verplichte" gabberkwartiertje kan ik nooit zoveel, dus toen maar naar Indigo gelopen. Geen idee wat daar toen draaide (potten en pannen kicks), wel weer gelachen, wat een contrast tussen die set en die van Kruelty. Dit was wel één van de sets van de dag, draaide naast z'n eigen werk ook een Embrionyc plaat (When The Hate Starts To Change The World denk ik?), Innocence van Radiance en Vazard & Absolute Terror. Ging ook goed los overal, fijne sfeer. Nog even in de Blue gegluurd later tijdens de after, maar dat is echt niks meer voor mij

Rond 1 uur al op bed beland na een frisse douche, heerlijk.
Zaterdag om 6:30 uiteraard al wakker, lekkere rush van de hype en het was al lekker warm in de kamer. M'n maat Michael opgehaald en samen met Steenwolk een half uurtje van tevoren binnen om te soundchecken en alles klaar te zetten. Gedeelte van de groep was al aanwezig, dus dat was top. Echt ultiem genoten, het stond redelijk vol ondanks dat we om 12 uur al draaiden. Fabian en Jordy, bedankt, dit was echt een jongensdroom die uitkwam. Als klein ventje meegeluisterd op ID&T radio destijds, en dan 20 jaar later zelf mogen draaien
Een gedeelte van onze groep pakte de zaterdag mee, dus even met z'n allen bij Pavo en daarna Zany gestaan @ Magenta. Vooral gelachen om 2 gasten op klapstoeltjes vooraan en wat ander random volk om ons heen. Hier en daar een paar leuke plaatjes, maar merk wel dat het allemaal steeds meer verschuift richting classics. Early hoor je niet meer op zaterdag, best jammer. Mindustries & F4 was tof, maar best wel warm, bij Chapter V was het wel beter te doen. Proximity to Exctinction, Nacho Remix en Wrong Feelings

Hierna gelijk terug voor Waldhaus, wat was dat vet. Redelijk wat eigen werk. Assault 2008, Purgatory, veel schranz werk wat ik niet van naam kende. Echt moker lomp op dat geluid. Hij mixte af en toe wel een beetje storend, iets te snelle overgangen/bass wegdraaien op rare momenten, maar dat mocht de pret niet drukken imo. Catscan aansluitend was ook écht genieten, heel vet. Element in de Indigo was ook gewoon wat ik ervan verwacht had, veel gated geweld en heel feestelijk. Erg vette set, geluid ook dik in orde in die tent. Had eigenlijk nog wel op de Red willen loeren, maar ben toen even gaan zitten/eten. Achteraf wel spijt van, heel de stage niet meer gezien

Even gauw bij die clown van een Unlocked gekeken in de Stampkroeg, er werden clownsneuzen uitgedeeld wat wel paste bij dit weekend. Manmanman wat een geouwehoer, uiteraard Melvin weer door de microfoon te bleren. Hierna de laatste energie eruit gegooid bij The Smiler, de beste man draaide bijna de volledige versie van Delete - Malfunction en sloot af met Virtue, het weekend was op deze manier al helemaal compleet. Wat een gigantische bommen van kicks zitten daarin.... Denk dat dat het wel was ongeveer

Rond 2 uur volledig dood in bed beland, 9 uur pas wakker geworden, alles ingepakt en lekker op de bank gekropen thuis.