https://www.facebook.com/stories/170208 ... ngle=false
die laatste track in de Eindshow gisteren? SZP
Volgens mij had Galactixx ook al wat geclaimd van de eindshowwrote:https://www.facebook.com/stories/170208587797594/UzpfSVNDOjE0NzMxODUwNTM1ODU0NzE=?view_single=false
Ja mooi om te zien! Zal hij niet snel meer vergeten, tof gebaar vanuit Q-Dancewrote:Kippenvel bij die jongen Luca!
Die Bass Drop plaat met Villain jawrote:Volgens mij had Galactixx ook al wat geclaimd van de eindshowwrote:https://www.facebook.com/stories/170208587797594/UzpfSVNDOjE0NzMxODUwNTM1ODU0NzE=?view_single=false
Gooide hij een Pio neer?wrote:Filmpje van Sefa op Dumpert dat die een pioneer kapot gooit, ik dacht voor de grap, maar daarna lijkt hij hardhandig meegetrokken naar te worden naar achter.
Kan iemand dit uitleggen of is dit een act?
Als ik je kon plussen had ik het gedaanwrote:Gooide hij een Pio neer?wrote:Filmpje van Sefa op Dumpert dat die een pioneer kapot gooit, ik dacht voor de grap, maar daarna lijkt hij hardhandig meegetrokken naar te worden naar achter.
Hij ziet er nogal kwaad uit daarwrote:Filmpje van Sefa op Dumpert dat die een pioneer kapot gooit, ik dacht voor de grap, maar daarna lijkt hij hardhandig meegetrokken naar te worden naar achter.
Ligt niet aan jou. Ik kan er nog steeds niet over uit hoe slecht het geluid daar wel niet was. Zowel op de vrijdag als zaterdag hebben we het op verschillende momenten op verschillende plekken geprobeerd bij D-sturb, Showtek, Rejecta, Wildstylez en DBSTF. Het was echt Defqon onwaardig. Of het stond te zacht, of er was een overkill aan lage tonen of het was een grote warboel van geluid. Alleen bij Angerfist en de eindshow van zaterdag heb ik het als uitstekend ervaren, maar ik dacht toen wel: waarom nu wel en de rest van de dagen niet? Je ziet het ook terug op de beelden, het publiek was ontzettend tam, niemand kwam er echt lekker in.wrote:Ik vond dit jaar in vergelijking met andere jaren het geluid op de main stukken minder, maar dat ligt miss aan mij. Voorheen werd je altijd omver geblazen doordat systeem en dat had ik deze keer niet
Vond dit ook een vrij merkwaardig toneelstuk, maar lijkt wel bij de act te horen. Een minuutje later verschijnt hij weer on stage, maar dan compleet omgekleed in pakwrote:Hij ziet er nogal kwaad uit daarwrote:Filmpje van Sefa op Dumpert dat die een pioneer kapot gooit, ik dacht voor de grap, maar daarna lijkt hij hardhandig meegetrokken naar te worden naar achter.
Kan iemand dit uitleggen of is dit een act?![]()
Ben benieuwd wat hier t verhaal achter is
Leek wel alsof sefa de beveiliging nog een klap gaf. Maar laten we hopen dat het bij de act hoort aangezien hij idd later weer vrolijk op stage kwam.wrote:Vond dit ook een vrij merkwaardig toneelstuk, maar lijkt wel bij de act te horen. Een minuutje later verschijnt hij weer on stage, maar dan compleet omgekleed in pakwrote:Hij ziet er nogal kwaad uit daarwrote:Filmpje van Sefa op Dumpert dat die een pioneer kapot gooit, ik dacht voor de grap, maar daarna lijkt hij hardhandig meegetrokken naar te worden naar achter.
Kan iemand dit uitleggen of is dit een act?![]()
Ben benieuwd wat hier t verhaal achter is