Akkoord.wrote: Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken
Zal Professor Oak Blaerstoise al in zijn Pokedex hebben staan?
Akkoord.wrote: Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken
Dat denk ik nietwrote:Akkoord.wrote: Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken
Wij zitten ook Zuiderzee. Na defqon vorig jaar direct geboekt voor 2024, 290 pp. In oktober de vraag gesteld of we fietsen konden huren: Dat was niet mogelijk, er zouden pendelbussen zijn. Krijgen we vandaag de mail of we 74 pp extra willen betalen zodat we gebruik mogen maken van de bussen. Voor die prijs slaan wij over en regelen we onze eigen fietsen.wrote:20 minuten is te doen!
Klopt, rond september 2023 waren de prijzen nog normaal. Ik was toen net te laat. Daarna kwam ik uit op rond de 400-500 euro PP!
Waren jullie wel verplicht om de pendelbussen af te nemen of kan je die eraf laten halen omdat je fietsen huurt?
Ik vind dus de zaterdag de beste dag met de meeste clashes. Vrijdag is prima en zondag vind ik zwaar tegenvallen met echt maar een handjevol artiesten waar ik echt heen wil.wrote:Ligt het aan mij, maar vinden jullie de zaterdag line up ook enig tegenvallen?
Op de vrijdag line up kan niet zowat kiezen. Maakt het daarentegen wel makkelijker op de zaterdag om gewoon rond te zwerven.
We stelden dezelfde vraag en dat kon inderdaad niet. En toen vind ik een fietsverhuur-module op de website waar we nog de laatste 2 fietsen konden huren dus dat is top. Ik zie nu dat ze allemaal op zijn, wellicht dit nog even in de gaten houden: https://shop.tilia.app/3/europarcs-zuiderzeewrote:Wij zitten ook Zuiderzee. Na defqon vorig jaar direct geboekt voor 2024, 290 pp. In oktober de vraag gesteld of we fietsen konden huren: Dat was niet mogelijk, er zouden pendelbussen zijn. Krijgen we vandaag de mail of we 74 pp extra willen betalen zodat we gebruik mogen maken van de bussen. Voor die prijs slaan wij over en regelen we onze eigen fietsen.
Wij staan dit jaar ook op Zuiderzee, echter kwam achteraf de mail met de verplichtte afname + betaling van het Defqon pret pakket (pendelbus). Maar ik begrijp dus dat dit dus niet bij iedereen verplicht is? Hebben er namelijk nog over gebeld omdat we ook liever wilde fietsen maar van dat pakket afzien was geen mogelijkheidwrote:We stelden dezelfde vraag en dat kon inderdaad niet. En toen vind ik een fietsverhuur-module op de website waar we nog de laatste 2 fietsen konden huren dus dat is top. Ik zie nu dat ze allemaal op zijn, wellicht dit nog even in de gaten houden: https://shop.tilia.app/3/europarcs-zuiderzeewrote:Wij zitten ook Zuiderzee. Na defqon vorig jaar direct geboekt voor 2024, 290 pp. In oktober de vraag gesteld of we fietsen konden huren: Dat was niet mogelijk, er zouden pendelbussen zijn. Krijgen we vandaag de mail of we 74 pp extra willen betalen zodat we gebruik mogen maken van de bussen. Voor die prijs slaan wij over en regelen we onze eigen fietsen.
Dat zijn echt absurde praktijken.wrote: Wij staan dit jaar ook op Zuiderzee, echter kwam achteraf de mail met de verplichtte afname + betaling van het Defqon pret pakket (pendelbus). Maar ik begrijp dus dat dit dus niet bij iedereen verplicht is? Hebben er namelijk nog over gebeld omdat we ook liever wilde fietsen maar van dat pakket afzien was geen mogelijkheid
Ze kunnen het proberen maar kunnen je niks verplichten als er niks van gemeld werdt bij het boeken.wrote:Dat zijn echt absurde praktijken.wrote: Wij staan dit jaar ook op Zuiderzee, echter kwam achteraf de mail met de verplichtte afname + betaling van het Defqon pret pakket (pendelbus). Maar ik begrijp dus dat dit dus niet bij iedereen verplicht is? Hebben er namelijk nog over gebeld omdat we ook liever wilde fietsen maar van dat pakket afzien was geen mogelijkheid
Bij ons is het inderdaad geen verplichte afname. Misschien omdat wij direct na DQ2023 al hadden geboekt. Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.Wij staan dit jaar ook op Zuiderzee, echter kwam achteraf de mail met de verplichtte afname + betaling van het Defqon pret pakket (pendelbus). Maar ik begrijp dus dat dit dus niet bij iedereen verplicht is? Hebben er namelijk nog over gebeld omdat we ook liever wilde fietsen maar van dat pakket afzien was geen mogelijkheid
Ik vind dit echt asociaal geld aftroggelen.wrote:Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.
Met al die regen van de afgelopen tijd lijkt me het een modder bende daar. Zelfs met 30+ wordt het nog natte voetenwrote:Wel mooi dat nu alle regen valt, zodat we op Defqon droge voetjes en een zonnetje hebben
Ik vind dit echt asociaal geld aftroggelen.wrote:Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.
Linksvoor bij de Magenta ook niet?wrote:Ik heb geen regen gehad hoor
Idd. Verplicht op een transport gezet worden is dan wel weer echt iets voor een Defqon topic op Hardtraxx.wrote:Ik vind dit echt asociaal geld aftroggelen.wrote:Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.
Nee, daar had ik wel mijn biertje binnen 2 minuten.wrote:Linksvoor bij de Magenta ook niet?wrote:Ik heb geen regen gehad hoor
Meen je dit serieus?wrote:Door een fout bij QDance moeten we nog 40 tickets personaliseren die niet van ons zijnKrijgen onze tickets ook niet tot dit opgelost is. Gaat lekker.
(En voor de slimmeriken die zeggen verkopen: Ik ga niet op de zwarte lijst van ID&T.)
Ik zal wel een volle pak ex voor je meenemen dan, ter compensatie. Af te halen bij de EHBO.wrote:Dat denk ik nietwrote:Akkoord.wrote: Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken
Oak geeft je altijd een lege dex mee
Zaterdagtickets?wrote:Door een fout bij QDance moeten we nog 40 tickets personaliseren die niet van ons zijnKrijgen onze tickets ook niet tot dit opgelost is. Gaat lekker.
(En voor de slimmeriken die zeggen verkopen: Ik ga niet op de zwarte lijst van ID&T.)
Weekend maar fout is gelukkig opgelost.wrote:Zaterdagtickets?wrote:Door een fout bij QDance moeten we nog 40 tickets personaliseren die niet van ons zijnKrijgen onze tickets ook niet tot dit opgelost is. Gaat lekker.
Zoek er nog een stuk of 6 tegen een normale prijs, dus wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen?
Vorig jaar zijn er 3 gas cilinders ontploft met flink letsel. Dat zal wel de reden zijn.wrote:Vind het wel bijzonder dat er sinds dit jaar helemaal geen kooktoestel meer is toegestaan op de camping..![]()
Een beetje warm eten tijdens zo'n weekend doet een mens toch goed.