Marissa schreef:
20 minuten is te doen!
Klopt, rond september 2023 waren de prijzen nog normaal. Ik was toen net te laat. Daarna kwam ik uit op rond de 400-500 euro PP!
Waren jullie wel verplicht om de pendelbussen af te nemen of kan je die eraf laten halen omdat je fietsen huurt?
Wij zitten ook Zuiderzee. Na defqon vorig jaar direct geboekt voor 2024, 290 pp. In oktober de vraag gesteld of we fietsen konden huren: Dat was niet mogelijk, er zouden pendelbussen zijn. Krijgen we vandaag de mail of we 74 pp extra willen betalen zodat we gebruik mogen maken van de bussen. Voor die prijs slaan wij over en regelen we onze eigen fietsen.
Hoe dan ook enorm veel zin in het festival en ook het park. Ik lurk al een aantal jaar op het forum en op advies van jullie hadden we vorig jaar het huisje geboekt. Voorgaande jaren op de camping gestaan en werd ik de terror duitsers toch een beetje beu. Vorig jaar bij Molencaten geweest. Hoewel het park zelf prima was, vond ik de ~60 minuten reistijd toch iets teveel. Nu voor het eerst bij Zuiderzee en ik heb er enorm veel zin in! Stiekem al gekeken naar de prijzen voor 2025. Ik ben benieuwd na alle lovende verhalen hier.