Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 38  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jun 2024 19:46 

Hardtraxxer

Paling schreef:
Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken :cool:

Akkoord.

Zal Professor Oak Blaerstoise al in zijn Pokedex hebben staan?
Bericht Geplaatst op 07 jun 2024 19:50 

Hardtraxx Elite

The Fallen schreef:
Paling schreef:
Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken :cool:

Akkoord.

Dat denk ik niet
Oak geeft je altijd een lege dex mee
Bericht Geplaatst op 07 jun 2024 23:04 

Hardtraxx Newbie

Marissa schreef:
20 minuten is te doen!

Klopt, rond september 2023 waren de prijzen nog normaal. Ik was toen net te laat. Daarna kwam ik uit op rond de 400-500 euro PP!

Waren jullie wel verplicht om de pendelbussen af te nemen of kan je die eraf laten halen omdat je fietsen huurt?

Wij zitten ook Zuiderzee. Na defqon vorig jaar direct geboekt voor 2024, 290 pp. In oktober de vraag gesteld of we fietsen konden huren: Dat was niet mogelijk, er zouden pendelbussen zijn. Krijgen we vandaag de mail of we 74 pp extra willen betalen zodat we gebruik mogen maken van de bussen. Voor die prijs slaan wij over en regelen we onze eigen fietsen.

Hoe dan ook enorm veel zin in het festival en ook het park. Ik lurk al een aantal jaar op het forum en op advies van jullie hadden we vorig jaar het huisje geboekt. Voorgaande jaren op de camping gestaan en werd ik de terror duitsers toch een beetje beu. Vorig jaar bij Molencaten geweest. Hoewel het park zelf prima was, vond ik de ~60 minuten reistijd toch iets teveel. Nu voor het eerst bij Zuiderzee en ik heb er enorm veel zin in! Stiekem al gekeken naar de prijzen voor 2025. Ik ben benieuwd na alle lovende verhalen hier.
Bericht Geplaatst op 08 jun 2024 10:46 

Kraak... Piep...

Professor Oak schreef:
Ligt het aan mij, maar vinden jullie de zaterdag line up ook enig tegenvallen?

Op de vrijdag line up kan niet zowat kiezen. Maakt het daarentegen wel makkelijker op de zaterdag om gewoon rond te zwerven.

Ik vind dus de zaterdag de beste dag met de meeste clashes. Vrijdag is prima en zondag vind ik zwaar tegenvallen met echt maar een handjevol artiesten waar ik echt heen wil.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 08:44 

Hardtraxx Veteran

aron96 schreef:
Wij zitten ook Zuiderzee. Na defqon vorig jaar direct geboekt voor 2024, 290 pp. In oktober de vraag gesteld of we fietsen konden huren: Dat was niet mogelijk, er zouden pendelbussen zijn. Krijgen we vandaag de mail of we 74 pp extra willen betalen zodat we gebruik mogen maken van de bussen. Voor die prijs slaan wij over en regelen we onze eigen fietsen.

We stelden dezelfde vraag en dat kon inderdaad niet. En toen vind ik een fietsverhuur-module op de website waar we nog de laatste 2 fietsen konden huren dus dat is top. Ik zie nu dat ze allemaal op zijn, wellicht dit nog even in de gaten houden: https://shop.tilia.app/3/europarcs-zuiderzee
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:05 

Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
aron96 schreef:

We stelden dezelfde vraag en dat kon inderdaad niet. En toen vind ik een fietsverhuur-module op de website waar we nog de laatste 2 fietsen konden huren dus dat is top. Ik zie nu dat ze allemaal op zijn, wellicht dit nog even in de gaten houden: https://shop.tilia.app/3/europarcs-zuiderzee

Wij staan dit jaar ook op Zuiderzee, echter kwam achteraf de mail met de verplichtte afname + betaling van het Defqon pret pakket (pendelbus). Maar ik begrijp dus dat dit dus niet bij iedereen verplicht is? Hebben er namelijk nog over gebeld omdat we ook liever wilde fietsen maar van dat pakket afzien was geen mogelijkheid
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:11 

Hardtraxx Veteran

Baja schreef:
Wij staan dit jaar ook op Zuiderzee, echter kwam achteraf de mail met de verplichtte afname + betaling van het Defqon pret pakket (pendelbus). Maar ik begrijp dus dat dit dus niet bij iedereen verplicht is? Hebben er namelijk nog over gebeld omdat we ook liever wilde fietsen maar van dat pakket afzien was geen mogelijkheid

Dat zijn echt absurde praktijken.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:16 

Hardtraxx Veteran

Wij krijgen de vraag of we interesse hebben, dat hebben we niet en hebben zodoende bedankt. Niks geen verplichtingen.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:43 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Baja schreef:

Dat zijn echt absurde praktijken.

Ze kunnen het proberen maar kunnen je niks verplichten als er niks van gemeld werdt bij het boeken.
Gewoon terug mailen dat je het niet gaat afnemen omdat er bij het boeken niks vermeld was.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2024 11:49 

Hardtraxx Newbie

Citaat:

Bij ons is het inderdaad geen verplichte afname. Misschien omdat wij direct na DQ2023 al hadden geboekt. Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 07:27 

Hardtraxx Veteran

Wel mooi dat nu alle regen valt, zodat we op Defqon droge voetjes en een zonnetje hebben :cool:

aron96 schreef:
Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.

Ik vind dit echt asociaal geld aftroggelen.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 08:27 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Wel mooi dat nu alle regen valt, zodat we op Defqon droge voetjes en een zonnetje hebben :cool:

aron96 schreef:
Als ik nu kijk naar 2025 zit het pakket al inbegrepen zodra het DQ weekend in je boeking zit. Ongeacht je begin of einddatum.

Met al die regen van de afgelopen tijd lijkt me het een modder bende daar. Zelfs met 30+ wordt het nog natte voeten
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 08:41 

Kraak... Piep...

Ik heb geen regen gehad hoor
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 08:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Linksvoor bij de Magenta ook niet?
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 08:53 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
aron96 schreef:

Idd. Verplicht op een transport gezet worden is dan wel weer echt iets voor een Defqon topic op Hardtraxx.
Bericht Geplaatst op 12 jun 2024 09:11 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:

Linksvoor bij de Magenta ook niet?

Nee, daar had ik wel mijn biertje binnen 2 minuten.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2024 16:37 

Hardtraxx Elite

Door een fout bij QDance moeten we nog 40 tickets personaliseren die niet van ons zijn xd Krijgen onze tickets ook niet tot dit opgelost is. Gaat lekker.

(En voor de slimmeriken die zeggen verkopen: Ik ga niet op de zwarte lijst van ID&T.)
Bericht Geplaatst op 13 jun 2024 18:48 

Hardtraxx Elite

Lennard95 schreef:
Door een fout bij QDance moeten we nog 40 tickets personaliseren die niet van ons zijn xd Krijgen onze tickets ook niet tot dit opgelost is. Gaat lekker.

(En voor de slimmeriken die zeggen verkopen: Ik ga niet op de zwarte lijst van ID&T.)

Meen je dit serieus? :lol:

Naja worst case is 40 nep accounts aanmaken haha
Bericht Geplaatst op 13 jun 2024 20:24 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
The Fallen schreef:
Paling schreef:

Akkoord.

Dat denk ik niet
Oak geeft je altijd een lege dex mee

Ik zal wel een volle pak ex voor je meenemen dan, ter compensatie. Af te halen bij de EHBO.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2024 15:01 

Hardtraxx Elite

Lennard95 schreef:

Zaterdagtickets?
Zoek er nog een stuk of 6 tegen een normale prijs, dus wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen? :)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2024 18:38 

Hardtraxx Elite

Vitality schreef:
Lennard95 schreef:

Zaterdagtickets?
Zoek er nog een stuk of 6 tegen een normale prijs, dus wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen? :)

Weekend maar fout is gelukkig opgelost.

Niet dat die luie spanjaard die ze geboekt heeft opschiet met doorsturen :list:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2024 19:16 

Hardtraxx Elite

Heeft die nu jullie tickets ofzo?
Bericht Geplaatst op 14 jun 2024 23:54 

Hardtraxx Addict

Vind het wel bijzonder dat er sinds dit jaar helemaal geen kooktoestel meer is toegestaan op de camping.. :thumbdown:

Een beetje warm eten tijdens zo'n weekend doet een mens toch goed.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2024 09:43 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Vind het wel bijzonder dat er sinds dit jaar helemaal geen kooktoestel meer is toegestaan op de camping.. :thumbdown:

Een beetje warm eten tijdens zo'n weekend doet een mens toch goed.

Vorig jaar zijn er 3 gas cilinders ontploft met flink letsel. Dat zal wel de reden zijn.
Bericht Geplaatst op 15 jun 2024 13:04 

Hardtraxxer

Ik ben nog op zoek naar een weekend ticket, TS doet tot dusver aan een loterij. :(
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten