Zodra er regen op de weervoorspelling komt, dan gaan er wel weer meer kaarten op TS komenwrote:Ik ben nog op zoek naar een weekend ticket, TS doet tot dusver aan een loterij.
Voorlopig ziet het er goed uit. Zon (eventueel met bewolking) en rond de 20°C
Ik weet niet waar jij woont maar ik kan me de laatste dag dat het droog is gebleven niet meer herinnerenwrote:Ik heb geen regen gehad hoor
Onder een hunebed, die vent zit altijd heerlijk droog.
De hype is real met dit zonnetje buiten neven
View on YouTube
De hype is real met dit zonnetje buiten neven
View on YouTube
wrote:Ik weet niet waar jij woont maar ik kan me de laatste dag dat het droog is gebleven niet meer herinnerenwrote:Ik heb geen regen gehad hoor
Ben 8 jaar geleden al verhuisd naar een gasbel heh oal gerrit goudvis.wrote:Onder een hunebed, die vent zit altijd heerlijk droog.
Dit zou ideaal zijnwrote:Voorlopig ziet het er goed uit. Zon (eventueel met bewolking) en rond de 20°C
Iemand nog interesse in 2 premium kaarten voor de zaterdag? Ik kan zelf niet meer die dag ivm 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders en heb kaarten voor de vrijdag en zondag gekocht.
Het nieuwe systeem van q-dance om premium kaarten te verkopen werkt voor geen meter en via ticketswap is het niet mogelijk dit jaar..

Het nieuwe systeem van q-dance om premium kaarten te verkopen werkt voor geen meter en via ticketswap is het niet mogelijk dit jaar..

QR code gescand en tickets op mijn naam gezet.
Lekker hoor Melvin, ouwe Joodse ict'er.wrote:QR code gescand en tickets op mijn naam gezet.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Wel leuk zo iets.
Maakt het het misschien ooit nog waard
Maakt het het misschien ooit nog waard
@BB er zijn genoeg tata's die de 300 dagen regen per jaar hier 'niet merken', dus weet ik veel. 
Last edited by Zaagkick on , edited 1 time in total.
Gelukkig heb je het nummer uit de armband zelf nog nodigwrote:QR code gescand en tickets op mijn naam gezet.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
De zaterdag maar eens een kijkje nemen!
Wat boeit het nou wat anderen van het weer vinden.wrote:@BB er zijn genoeg tata's die de 300 dagen regen per jaar hier 'niet merken', dus weet ik veel.
Wat vind jij dat het weer wordt?wrote:De zaterdag maar eens een kijkje nemen!
wrote:Wat boeit het nou wat anderen van het weer vinden.wrote:@BB er zijn genoeg tata's die de 300 dagen regen per jaar hier 'niet merken', dus weet ik veel.
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Hahah goud BB. Tussen 23 en 27 graden neefwrote:Wat boeit het nou wat anderen van het weer vinden.wrote:@BB er zijn genoeg tata's die de 300 dagen regen per jaar hier 'niet merken', dus weet ik veel.
Pipa has spoken lads!!!!! We kunnen los 
Kapot veel zin in, al. Nog wel 'onwerkelijk' dat het volgende week al is, de tijd gaat toch plots snel. Let's go, neven.
Ja zo kijk ik ook naar de komende editie ja.wrote:'onwerkelijk'
De hype begint al flink te komen, helemaal met dat weerbericht dat er nu staat!
H
Hardtraxx Elite
last seen 2 hours ago
Ziet er naar uit dat we gewoon perfect festival weer krijgen.wrote:Ja zo kijk ik ook naar de komende editie ja.wrote:'onwerkelijk'![]()
![]()
De hype begint al flink te komen, helemaal met dat weerbericht dat er nu staat!
Shirtje laten drukken en net binnen gekregen dus de hype is zeer aanwezig ondertussen
Wat staat er op Heg? ''Wie is Miwer? Die ken ik niet"'
(zou je toch graag een pilsje trakteren mocht ik je shirt spotten)
(zou je toch graag een pilsje trakteren mocht ik je shirt spotten)
Defqon 2024 met de bende van ellende
https://www.facebook.com/PartyOpbouwFotos/wrote:Shirtje laten drukken
H
Hardtraxx Elite
last seen 2 hours ago
Reverse bass or something
Idk, i don't fish
Idk, i don't fish
Who was there
Nobody has said they're going yet.