Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 18:55 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Hype :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 19:00 

Hardtraxx Veteran

Voor de mensen die thuisblijven:
Afbeelding
(bron: https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... _and_blue/)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2024 19:27 

Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
Voor de mensen die thuisblijven:
Afbeelding
(bron: https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... _and_blue/)

Gratis op youtube
Black, blue, UV betaald video
De rest audio

(Dat werd er in de stream vermeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 07:28 

Hardtraxx Veteran

Wat ik begreep komt er van de stages die jij noemt ook geen video stream. Alleen de red.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 07:33 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Wat ik begreep komt er van de stages die jij noemt ook geen video stream. Alleen de red.

Zoals ik het uit de tekst hier boven op maak ik ook.
Maar in de stream werd gezegd dat die 3 dus wel een video hadden voor dediqated en werd er expliciet genoemd dat de red ook op youtube gratis zal zijn.
Alle andere stages audio.

Nou goed we gaan het zien, van mij hoeft de hele live stream sowieso niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 08:31 

Hardtraxxer

Vorige jaren was (met af en toe een onderbreking) de livestream prima te doen.
Veel UV gekeken, jammer dat daar dit jaar geen videostream van is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 08:42 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Nee jij als ambassador van Defqon ben daar altijd het hele weekend te vinden, dus logisch. Voor de thuisblijvers wel zonde, vond de livestreams van die verschillende stages wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2024 08:56 

Hardtraxx Elite

chas1n schreef:
heggenschaar schreef:

Nee jij als ambassador van Defqon ben daar altijd het hele weekend te vinden, dus logisch. Voor de thuisblijvers wel zonde, vond de livestreams van die verschillende stages wel vet.

Nee nee, miwer schijnt dat er zijn. Ik ben die miwer niet.

Nee maar zonder grappen, wat de stream dus zei en wat Q-dance hier boven communiceert botst
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 14:47 

Hardtraxxer

Al iets bekend over de eerste weersvoorspellingen? Waar is Pietje als je hem nodig hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 14:55 

Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
Al iets bekend over de eerste weersvoorspellingen? Waar is Pietje als je hem nodig hebt..

ErikZ schreef:
Die is met Weer-Pensioen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 15:03 

Hardtraxxer

Dat is mooi kut weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2024 16:09 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Voor trance ga je maar lekker naar ASOT

Daar draaien ze alleen maar techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 08:44 

Hardtraxx Elite

Nu er langzaam wat foto's van de bouw verschijnen begint de hype toch wel te komen
Nog 20 dagen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 10:51 

Hardtraxxer

Zin in! Gaan er hier meerdere vanaf Veluwe Strandbad? Beetje te doen qua fietsafstand? Wij zetten donderdagavond onze caravan daar neer :thumbup:

Normaal gaan we altijd vanaf Zuiderzee maar vanwege de woekerprijzen niet gedaan. Zie dat alle huisjes wel inmiddels volgeboekt zijn, hebben ze het toch voor elkaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 10:54 

Kraak... Piep...

Marissa schreef:
Zin in! Gaan er hier meerdere vanaf Veluwe Strandbad? Beetje te doen qua fietsafstand? Wij zetten donderdagavond onze caravan daar neer :thumbup:

Normaal gaan we altijd vanaf Zuiderzee maar vanwege de woekerprijzen niet gedaan. Zie dat alle huisjes wel inmiddels volgeboekt zijn, hebben ze het toch voor elkaar xd

Wij zitten op Zuiderzee en dat is 15 minuten fietsen, dus het zal vanaf Strandbad wel 20 a 25 min zijn.

De prijs viel ons wel mee op Zuiderzee tbh, we hebben vorig jaar meer betaald en het jaar daarvoor nog meer op Veluwemeer. We waren er ook echt 4 weken na Defqon.1 oid bij om meteen te boeken, dus dat zal geholpen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 10:57 

Hardtraxx Veteran

Wij zitten ook op Zuiderzee en we vonden het ook 'goedkoop'. Het viel ons wel mee toen we enkele weken geleden betaalden, we hadden meer verwacht.
Huisje is dus geregeld, fietsen via Zuiderzee zijn geregeld, de hype is er al. Er kan weinig meer mis gaan. :bomb:

Binnenkort maar eens de nodige pre-party's plannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 11:15 

Hardtraxxer

20 minuten is te doen!

Klopt, rond september 2023 waren de prijzen nog normaal. Ik was toen net te laat. Daarna kwam ik uit op rond de 400-500 euro PP!

Waren jullie wel verplicht om de pendelbussen af te nemen of kan je die eraf laten halen omdat je fietsen huurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 11:55 

Kraak... Piep...

Marissa schreef:
20 minuten is te doen!

Klopt, rond september 2023 waren de prijzen nog normaal. Ik was toen net te laat. Daarna kwam ik uit op rond de 400-500 euro PP!

Waren jullie wel verplicht om de pendelbussen af te nemen of kan je die eraf laten halen omdat je fietsen huurt?

Ze zeiden vorig jaar wel tegen ons dat dat er in hoort, maar ik heb toen een mail gestuurd dat we dat niet hebben afgesproken bij betaling en dat we eigen vervoer hebben. Toen corrigeerden ze dat. Vgm zaten wij voor de huisjes rond de 300 p.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 12:08 

Hardtraxxer

Marissa schreef:
Zin in! Gaan er hier meerdere vanaf Veluwe Strandbad? Beetje te doen qua fietsafstand?

Wij zitten Veluwe Strandbad en fietsen is zeker te doen :). Op de terugweg super chill zelfs, als het droog is dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 12:39 

Hardtraxx Elite

Marissa schreef:
20 minuten is te doen!

Sowieso tussen juni en september (zeer) regelmatig de website van Zuiderzee blijven verversen. Europarcs heeft er over het algemeen een handje van om accommodaties niet goed te blokkeren of per ongeluk vrij te geven en op die manier is het eigenlijk al heel wat jaren gelukt om een relatief goedkoop huisje op de kop te tikken (ook in de jaren dat het hele park via Q verhuurd zou worden). Dit jaar wel een wat minder luxe huisje, maar voor ~€200 per persoon is dat wel prima te doen (donderdag tot maandag). Zitten geen kosten bij voor de bus. Niets van gehoord ook en ook zeker niet van plan om die te betalen, indien die er nog bij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 14:25 

Hardtraxxer

Marissa schreef:

Dit jaar staan wij ook weer op Veluwe Strandbad. Is vorig jaar heel goed bevallen. Met de fiets is het heel goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 15:21 

Hardtraxxer

Ligt het aan mij, maar vinden jullie de zaterdag line up ook enig tegenvallen?

Op de vrijdag line up kan niet zowat kiezen. Maakt het daarentegen wel makkelijker op de zaterdag om gewoon rond te zwerven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 15:40 

Hardtraxxer

RomanAnthony schreef:
Marissa schreef:
20 minuten is te doen!

Sowieso tussen juni en september (zeer) regelmatig de website van Zuiderzee blijven verversen. Europarcs heeft er over het algemeen een handje van om accommodaties niet goed te blokkeren of per ongeluk vrij te geven en op die manier is het eigenlijk al heel wat jaren gelukt om een relatief goedkoop huisje op de kop te tikken (ook in de jaren dat het hele park via Q verhuurd zou worden). Dit jaar wel een wat minder luxe huisje, maar voor ~€200 per persoon is dat wel prima te doen (donderdag tot maandag). Zitten geen kosten bij voor de bus. Niets van gehoord ook en ook zeker niet van plan om die te betalen, indien die er nog bij komen.

Op deze manier is het mij ook jaren gelukt, ook in 2022 (het jaar dat het door Q werd geregeld). Ik kreeg zelfs de mail terug van Europarcs dat er huisjes ""doorheen slippen". Op een gegeven moment zat het in mijn systeem om elke ochtend en avond te kijken en toen is het gelukt xd . Voor 2024 ook aantal keren gekeken maar die prijzen werden helaas niet terug aangepast. 200 euro pp is idd prima te doen!

Na de prijsverhogingen ben ik verder gaan zoeken en kwam ik bij Veluwe Strandbad uit. We hebben een eigen caravan dus waarom niet. Nu hebben we 3 veldjes geboekt met privé sanitair. De camping komt heel gemoedelijk over en kregen zelfs mail over hoeveel fietsen we willen huren. Helaas wel wat verder weg maar alsnog dikke prima! Heb er helemaal zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 16:17 

Hardtraxxer

Professor Oak schreef:

Zaterdag is helemaal top. Ik ga mij prima vermaken op de Silver met een paar uitstapjes naar de Blue en Indigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2024 19:38 

Hardtraxx Addict

The Fallen schreef:
Professor Oak schreef:

Zaterdag is helemaal top. Ik ga mij prima vermaken op de Silver met een paar uitstapjes naar de Blue en Indigo.

Ja maar besef wel dat Professor Oak twijfelt tussen Nosferatu, Adaro en E-Force als hij ook gewoon lekker naar Cancel kan gaan. :mad: Kom gezellig hangen op de Silver op zaterdag Oakie, gaan we even lekker de tent afbreken :cool:
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten