Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat mensen überhaupt onterecht het gevoel hebben dat de UV een euforische stage is. Dat is toch al jaren niet meer zo?

Een indigo voor euforische namen zou qua grootte en knusse setting (sfeer) echt perfect zijn inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just88 schreef:
Broken Balance schreef:

Als je bijvoorbeeld die sets van Peacock, Tweekacore en the Viper op vrijdag UV onderbrengt op een andere stage en er 3 euforische namen aan toevoegt dan heb je ook niet meer zo'n gare liveset stage op 1 dag waarvan niemand weet wat ze kunnen verwachten.

Gevalletje 'we willen veel, maar kunnen het eigenlijk niet kwijt'. Tweekacore en The Viper snap ik daar nog, maar Peacock had toch beter in een Black of Yellow gekund lijkt mij?

Zo vraag ik mij ook af wat Marc Acardipane op de Black doet tussen al dat uptempo geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Denk dat mensen überhaupt onterecht het gevoel hebben dat de UV een euforische stage is. Dat is toch al jaren niet meer zo?

Een indigo voor euforische namen zou qua grootte en knusse setting (sfeer) echt perfect zijn inderdaad.


Volgens mij is het pas na Corona een "liveset" podium geworden. En dan nog was dat alleen de vrijdag.

De UV is behoorlijk groot, die ga je verder nooit alleen met euforische namen vol laten stromen.

En eens bij dat laatste. Ik denk haast dat je de Indigo en UV beter kan wisselen.

Revolting Against schreef:
Zo vraag ik mij ook af wat Marc Acardipane op de Black doet tussen al dat uptempo geweld.


Het is een hardcore naam, hoe bedoel je? De black heeft vaker gewoon zo'n naam er tussen. Marc heeft vaker de black geopend. Rude Awakening heeft ook wel eens de black geopend, juist mooi dat ze soms even andere namen op bepaalde podia gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:26 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Denk dat mensen überhaupt onterecht het gevoel hebben dat de UV een euforische stage is. Dat is toch al jaren niet meer zo?

Een indigo voor euforische namen zou qua grootte en knusse setting (sfeer) echt perfect zijn inderdaad.


Volgens mij is het pas na Corona een "liveset" podium geworden. En dan nog was dat alleen de vrijdag.

De UV is behoorlijk groot, die ga je verder nooit alleen met euforische namen vol laten stromen.

En eens bij dat laatste. Ik denk haast dat je de Indigo en UV beter kan wisselen.

Revolting Against schreef:
Zo vraag ik mij ook af wat Marc Acardipane op de Black doet tussen al dat uptempo geweld.


Het is een hardcore naam, hoe bedoel je? De black heeft vaker gewoon zo'n naam er tussen. Marc heeft vaker de black geopend.

Vond de drukte bij de indigo anders ook prima en niet uitpuilende vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb vaak zat bij namen als Mutilator de hele Indigo zien uitpuilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 11:29 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Gevalletje 'we willen veel, maar kunnen het eigenlijk niet kwijt'. Tweekacore en The Viper snap ik daar nog, maar Peacock had toch beter in een Black of Yellow gekund lijkt mij?

Zo vraag ik mij ook af wat Marc Acardipane op de Black doet tussen al dat uptempo geweld.


Precies. Nu voegen ze ook weer zo'n white stage toe waarvan niemand weet wat het precies is. Kan goed dat daar ook nog wat dingen tussen staan. Volgens mij heb je zo ook bijna weer een party-style dag te pakken.

Ook zo'n stage zou je dedicated meerdere dagen kunnen hebben door iets creatiever te programmeren.

Nog een voordeel van een stage voor Euforisch en een party-stage op zondag is dat het dan bij de Magenta minder druk zal zijn op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Het is een hardcore naam, hoe bedoel je? De black heeft vaker gewoon zo'n naam er tussen. Marc heeft vaker de black geopend. Rude Awakening heeft ook wel eens de black geopend, juist mooi dat ze soms even andere namen op bepaalde podia gooien.

Als je zo'n naam laat openen voor een half lege zaal vind ik het eigenlijk alleen nog maar meer misplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 12:06 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Heb vaak zat bij namen als Mutilator de hele Indigo zien uitpuilen.

Ik had het nu specifiek op vorig jaar waar de indigo een stuk groter was dan de jaren er voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Just88 schreef:
Citaat:
Gevalletje 'we willen veel, maar kunnen het eigenlijk niet kwijt'. Tweekacore en The Viper snap ik daar nog, maar Peacock had toch beter in een Black of Yellow gekund lijkt mij?

Zo vraag ik mij ook af wat Marc Acardipane op de Black doet tussen al dat uptempo geweld.


Precies. Nu voegen ze ook weer zo'n white stage toe waarvan niemand weet wat het precies is. Kan goed dat daar ook nog wat dingen tussen staan. Volgens mij heb je zo ook bijna weer een party-style dag te pakken.

Ook zo'n stage zou je dedicated meerdere dagen kunnen hebben door iets creatiever te programmeren.

Nog een voordeel van een stage voor Euforisch en een party-stage op zondag is dat het dan bij de Magenta minder druk zal zijn op zondag.

Vergeet niet dat de red dan dicht is en het overal druk zal zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 12:59 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Just88 schreef:
Citaat:
Gevalletje 'we willen veel, maar kunnen het eigenlijk niet kwijt'. Tweekacore en The Viper snap ik daar nog, maar Peacock had toch beter in een Black of Yellow gekund lijkt mij?

Zo vraag ik mij ook af wat Marc Acardipane op de Black doet tussen al dat uptempo geweld.


Precies. Nu voegen ze ook weer zo'n white stage toe waarvan niemand weet wat het precies is. Kan goed dat daar ook nog wat dingen tussen staan. Volgens mij heb je zo ook bijna weer een party-style dag te pakken.

Ook zo'n stage zou je dedicated meerdere dagen kunnen hebben door iets creatiever te programmeren.

Nog een voordeel van een stage voor Euforisch en een party-stage op zondag is dat het dan bij de Magenta minder druk zal zijn op zondag.

Vergeet niet dat de red dan dicht is en het overal druk zal zijn


Exact, geldt niet alleen voor magenta natuurlijk, alle stages profiteren van minder drukte als je een extra stage open houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de Magenta kun je een stuk langs de zijkant af naar voren toe lopen, daar heb je wel veel ruimte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 14:07 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Bij de Magenta kun je een stuk langs de zijkant af naar voren toe lopen, daar heb je wel veel ruimte.

:lol: Never forget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 14:17 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Bij de Magenta kun je een stuk langs de zijkant af naar voren toe lopen, daar heb je wel veel ruimte.


Ik vind dit dus altijd zo ruk, loop je daar continue met je Despo langs die kant. Dit jaar geen last van: WANT ER IS GEEN DESPO :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 14:31 
 
Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Delt-A schreef:
Bij de Magenta kun je een stuk langs de zijkant af naar voren toe lopen, daar heb je wel veel ruimte.

:lol: Never forget.

Maar gelijk had ik wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja omdat mensen na een tijdje gewoon aan het pissen waren tegen het zeil aan de zijkant. Niet moeilijk dat er dan geen volk meer staat... Dat waren echt horror taferelen daar. Schrik om iets te gaan halen om te drinken omdat je dan meer dan een half uur weg was (en de helft van je drinken op de grond lag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 15:44 
 
Hardtraxx Addict

Helicaze schreef:
Ja omdat mensen na een tijdje gewoon aan het pissen waren tegen het zeil aan de zijkant. Niet moeilijk dat er dan geen volk meer staat... Dat waren echt horror taferelen daar. Schrik om iets te gaan halen om te drinken omdat je dan meer dan een half uur weg was (en de helft van je drinken op de grond lag).

Mooi verhaal
Iets minder gebruiken de volgende keer dan duurt het ook niet zo lang :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 15:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ja omdat mensen na een tijdje gewoon aan het pissen waren tegen het zeil aan de zijkant. Niet moeilijk dat er dan geen volk meer staat... Dat waren echt horror taferelen daar. Schrik om iets te gaan halen om te drinken omdat je dan meer dan een half uur weg was (en de helft van je drinken op de grond lag).


Ah daarom was er ruimte, heggemans pist de boel daar onder, met die geur ook wel in karakter.

Eveneens het claimen van iets voor zichzelf wat van anderen is op het gebied van stages, past ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Helicaze schreef:
Ja omdat mensen na een tijdje gewoon aan het pissen waren tegen het zeil aan de zijkant. Niet moeilijk dat er dan geen volk meer staat... Dat waren echt horror taferelen daar. Schrik om iets te gaan halen om te drinken omdat je dan meer dan een half uur weg was (en de helft van je drinken op de grond lag).

Mooi verhaal
Iets minder gebruiken de volgende keer dan duurt het ook niet zo lang :lol:


Echt wat een kankersukkeltje ben je ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 18:30 
 
Hardtraxx Addict

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, had alleen bier op. Telt dat ook?

Paar pilsjes en fris door dat volk sjouwen was gewoon aids joh. En eigenlijk had ik het over de wachttijden aan de bar, maargoed. Het gaat weer wat moeilijker vandaag zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Magenta moet gewoon helemaal in open lucht zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 21:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Magenta moet gewoon helemaal in open lucht zijn.


Tenzij het regent, maar dat weet jij alleen, dus betekent dit dat het goed weer wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2024 07:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De weergod is er vroeg bij dit jaar!!!!!!! Ik koop alvast zonnebrand
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2024 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets staan inmiddels op Ticketswap. Als iemand er een aantal beschikbaar heeft tegen minder dan 375 euro dan hoor ik 't wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2024 20:21 
 
Hardtraxxer

Ecstatic heeft donderdag 27 juni als TBA staan in z’n schedule. Waarschijnlijk draait hij dus op de magenta op donderdag.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten