Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2024 04:01 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Helicaze schreef:
Hoppaa. Cancel op de Green neven!
We gaan loco

I called you remix Bokito gaan!1


Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom vallen over een stuk of 3 namen op de Red of een bepaalde artiest die de 'spotlight' krijgt? Komen jullie alleen op de mainstage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Waarom vallen over een stuk of 3 namen op de Red of een bepaalde artiest die de 'spotlight' krijgt? Komen jullie alleen op de mainstage?


Volgens mij valt het wel mee hoeveel mensen er over vallen, maar het zijn wel zo'n beetje de grootste shows van het weekend.

Heb zelf nog nooit een spotlight meegemaakt op de main, had bij een interessante naam graag eens een kijkje genomen maar sla hem toch (weer) over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:30 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Chroman schreef:
Waarom vallen over een stuk of 3 namen op de Red of een bepaalde artiest die de 'spotlight' krijgt? Komen jullie alleen op de mainstage?


Volgens mij valt het wel mee hoeveel mensen er over vallen, maar het zijn wel zo'n beetje de grootste shows van het weekend.

Heb zelf nog nooit een spotlight meegemaakt op de main, had bij een interessante naam graag eens een kijkje genomen maar sla hem toch (weer) over.


Enige spotlight die ik meemaakte op Defqon was die van vorig jaar op de red met Rebellion. Was wel oké, alleen maar eigen tracks met veel edits en wat vuurwerk, that's it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik ken het concept, maar SZP en Rebellion konden me beide nite zoveel boeien, maar had een Vertile of Enlightenment wel heel vet gevonden, maargoed zo'n Sefa is ook wel begrijpelijk en een keer een totaal andere stijl. Maar niet voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 16:08 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Ja ik ken het concept, maar SZP en Rebellion konden me beide nite zoveel boeien, maar had een Vertile of Enlightenment wel heel vet gevonden, maargoed zo'n Sefa is ook wel begrijpelijk en een keer een totaal andere stijl. Maar niet voor mij.


Snap ik, had ook eerder Enlightenment liever gezien of D-Sturb. MelQoe Sefa moet weer eens opdraven. Vreemd wel om dan ook nog Angerfist de volgende dag als afsluiter te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 16:42 
 
Hardtraxx Addict

Ik snap vooral de keus van 2 hardcore acts als spotlight niet. Zou er zelf wel een hardstyle doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 18:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik snap vooral de keus van 2 hardcore acts als spotlight niet. Zou er zelf wel een hardstyle doen.


Wie ben jij om dit te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darkroom schreef:
heggenschaar schreef:
Ik snap vooral de keus van 2 hardcore acts als spotlight niet. Zou er zelf wel een hardstyle doen.


Wie ben jij om dit te vinden


Het is Miwer, die negeren we normaal gesproken, lukt mij ook niet altijd, dat leer je nog wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag is by far de beste dag, en vooral de zondag vind ik wat karig. Maar toch gewoon weer aanwezig dit jaar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 13:00 
 
Hardtraxx Newbie

SL5961 schreef:
Zaterdag is by far de beste dag, en vooral de zondag vind ik wat karig. Maar toch gewoon weer aanwezig dit jaar :beer:


Ja? Ik had dat juist voor de vrijdag. Met name de Magenta staat er echt goed op. En kijk heel erg uit naar Ruffneck & Ophidian op de gold.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Professor Oak schreef:
SL5961 schreef:
Zaterdag is by far de beste dag, en vooral de zondag vind ik wat karig. Maar toch gewoon weer aanwezig dit jaar :beer:


Ja? Ik had dat juist voor de vrijdag. Met name de Magenta staat er echt goed op. En kijk heel erg uit naar Ruffneck & Ophidian op de gold.

Sander Postcode vergeet gewoon ff vrijdag Mind Dimension, Kruelty, Cancel, Somniac One en idd Ruffneck & Ophidian....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ENNNNNNDYYYYYYYYYYMIOOOOONGGG QORE 3.0 set (als dat niet mis gaat) verdient ook een vermelding CRO'tje

Maar ook veel leuks op zaterdag, bijna alle acts op de Silver zijn boeiend en verder Chapter V, Element, The Smiler en Dione op de gold :loving:. Verder is de zondag idd het minst, maar daar maken we zelf wel wat moois van
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja geen idee Jippaaaaa, moet dat even checken denk ik?
edit:
https://lsdb.nl/set/122087/endymion-qor ... x-03-11-12
wtf maat :love: ben erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gemo CRO :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2024 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
ENNNNNNDYYYYYYYYYYMIOOOOONGGG QORE 3.0 set


ik ben daar sws broer, maar temper je verwachting wel ff want ze openden hun 'millenium' set op moh met a new today. ik heb alvast geregeld dat blearstoise klaarstaat voor als ze zoiets weer in hun hoofd halen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
wtf maat :love: ben erbij

Idem dito, matjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 08:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blearstoise :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 09:20 
 
Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Paling schreef:
ENNNNNNDYYYYYYYYYYMIOOOOONGGG QORE 3.0 set


ik ben daar sws broer, maar temper je verwachting wel ff want ze openden hun 'millenium' set op moh met a new today. ik heb alvast geregeld dat blearstoise klaarstaat voor als ze zoiets weer in hun hoofd halen

Afbeelding

Post van het jaar nu al
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet je nagaan dat deze foto ook nog eens schaal 1 op 10.000 is he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2024 09:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Paling schreef:
ENNNNNNDYYYYYYYYYYMIOOOOONGGG QORE 3.0 set


ik ben daar sws broer, maar temper je verwachting wel ff want ze openden hun 'millenium' set op moh met a new today. ik heb alvast geregeld dat blearstoise klaarstaat voor als ze zoiets weer in hun hoofd halen

Afbeelding


Ik ben me heel erg bewust van de fratsen van ENNNNNNNDYYYYYYYMIIIOOOOOOOONG, vandaar ook de (als dat niet mis gaat). :x Fijn om te horen dat Blear deze taak op zich wilt nemen, de puristenbrigade dankt hem hartelijk voor zijn service en wenst hem alvast veel geluk en wijsheid toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 10:07 
 
Hardtraxxer

Ik mis toch nog wel wat euforische namen:
Solstice
Envine
Synthsoldier
Jesse Jax
Xense
D-Charged
Clockartz

Hadden niet misstaan op de vrijdag UV ipv al die liveacts. Sommige zijn misschien`te groot voor een servet (Purple) en te klein voor een tafellaken (UV)`

Eigenlijk is de Indigo ook maar gewoon een opstapje naar de Blue toe. Hetzelfde zou je voor euforisch kunnen doen met een heel kleine stage. Qua kosten zou je dan misschien het beste een stage kunnen hergebruiken.

Wellicht dat er nog namen bij de Magenta draaien op vrijdag (silent disco) of night party.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk dat je de spike in populariteit voor het subgenre melodieuze hardstyle al best wel terug ziet op de UV.

Als je de UV vergelijkt met vorig jaar stonden er veel minder euforische acts daar toen, en ook op de Red voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 10:27 
 
Hardtraxx Addict

Afsluiting van Angerfist op Decibel vorig jaar eens terug geluisterd.
Voor zo iets zou ik tekenen op de zaterdag red
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2024 10:50 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Ik denk dat je de spike in populariteit voor het subgenre melodieuze hardstyle al best wel terug ziet op de UV.

Als je de UV vergelijkt met vorig jaar stonden er veel minder euforische acts daar toen, en ook op de Red voor mijn gevoel.


Ik denk dat het vooral afhankelijk is van hoe de timetable er uit komt te zien of je de keuze hebt om naar een euforische artiest te gaan. Dus daar kan ik nu nog niets over zeggen.

Als je bijvoorbeeld die sets van Peacock, Tweekacore en the Viper op vrijdag UV onderbrengt op een andere stage en er 3 euforische namen aan toevoegt dan heb je ook niet meer zo'n gare liveset stage op 1 dag waarvan niemand weet wat ze kunnen verwachten.

Ik zou de stage sowieso meer dedicated aan 1 stijl willen zien, maar met de UV zal dat niet haalbaar zijn (zie zondag UV) omdat er gewoon te weinig vraag naar euforisch is.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten