Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toffe line up, met verspreid over het weekend veel leuke namen. Dat is echter ook te verwachten bij Defqon, want het grootste deel van de scene staat altijd wel op de line up en het is een goede weerspiegeling van de scene op dit moment. Een weekendticket is me echter te prijzig, want onderhand hebben we een punt bereikt dat je voor datzelfde geld praktisch een vakantie kan betalen. In tegenstelling tot vorig jaar zit er voor mij ook geen dag tussen die er echt uit springt, dus dan is een dagticket ook niet echt de moeite waard. Wordt de eerste keer dat ik Defqon volledig ga missen sinds 2014. Gok dat een weekendje Decibel en eventueel een dagje naar Wish het alternatief gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Albatrots schreef:
Een weekendticket is me echter te prijzig, want onderhand hebben we een punt bereikt dat je voor datzelfde geld praktisch een vakantie kan betalen.

Nou ja die afweging hebben wij hier dus ook gemaakt. Ik ga met mijn vriendin naar New York in oktober en dan steek ik de centjes liever daar in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 15:59 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Albatrots schreef:
Een weekendticket is me echter te prijzig, want onderhand hebben we een punt bereikt dat je voor datzelfde geld praktisch een vakantie kan betalen.

Nou ja die afweging hebben wij hier dus ook gemaakt. Ik ga met mijn vriendin naar New York in oktober en dan steek ik de centjes liever daar in.


Dus je gaat niet maar maakt een lijst aan minpunten :lol: Tuurlijk mag je je mening hebben maar dit is zeiken om het zeiken

OT: Cyber :yay: meer vroeg ik niet en heb het gekregen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Revolting Against schreef:
Albatrots schreef:
Een weekendticket is me echter te prijzig, want onderhand hebben we een punt bereikt dat je voor datzelfde geld praktisch een vakantie kan betalen.

Nou ja die afweging hebben wij hier dus ook gemaakt. Ik ga met mijn vriendin naar New York in oktober en dan steek ik de centjes liever daar in.


Dus je gaat niet maar maakt een lijst aan minpunten :lol: Tuurlijk mag je je mening hebben maar dit is zeiken om het zeiken

Ik ga niet als gevolg van de minpunten. Zo maak je volgens mij beslissingen. Verder is het niet zeiken om het zeiken; ik deel gewoon mijn afweging en keuze, en benoem juist ook dat de line up als geheel evengoed heel tof is. Dat jij dat als zeiken om het zeiken ervaart ligt denk ik meer bij jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ErikZ op mij doelt, maar inderdaad zeker met dit soort festivals en de kosten die daar bij komen kijken vind ik best dat je een lijstje mag maken met afwegingen. Als dan het merendeel voor mij tegenvalt, dan is de keuze voor mij duidelijk.

En zeiken om het zeiken, ach daar zijn we Nederlander voor he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:46 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Wat BB zegt inderdaad wel extreem veel raw en uptempo op de line up. Verder veel namen welke je wel blind kon invullen op de Magenta, Red, Gold etc.

-

Angerfist op de Red? Zou ik persoonlijk niet heengaan, maar ik snap de keuze qua populariteit.
Spitnoise de spotlight in de Black??? Misschien begin ik een ouwe lul te worden, maar wat heeft hij voor bijzonders gedaan dat hij die spot heeft?
The Opening Ceremony Ran-D... Ja ach, hij móet op de main van Q ofzo
The Spotlight op de Red Sefa? Jezus, hoe origineel... Moet die man nog meer gepushed worden?
Outsiders? Vond dat één van de slechtste sets op de Red vorig jaar, met al die meezingers. Past die man niet beter op een Sunday Funday in de UV?
Weer de Orange? Was dat vorig jaar wel een succes?
Grote afwezige natuurlijk Solstice. Die werd vorig jaar nog in de Purple gepropt, maar die man heeft zich het afgelopen jaar wel dik bewezen voor een UV spot.

+

Showtek op de Red
White :thumbsup: met als kanttekening dat ik het toffer had gevonden als Geck-O daar een carte blanche kreeg met zijn Funky Cat concept ofzo
Green tof met GITM, Luciid en Somniac One
Silver heel vet op de zaterdag
UV op zaterdag :love:

Al met al voor mij niet genoeg doorslaggevende dingen om toch te gaan dit jaar. Misschien krijg ik de groep nog zo ver voor een zondag, want die 5 uur Legends lijkt me dan wel weer cool.

Dat had geck-o vorig jaar op de main voor uren(afwisselend met the viper) op de red op zondag voordat de closing begon
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

V.w.b. bijvoorbeeld een Solstice: er komt ook nog een nacht- en weekendprogrammering he. Kans aanwezig dat hij (en nog wat andere namen die mogelijk volgens sommigen missen) daar nog bij staan :) .

Verder al met al een prima line-up. Genoeg leuks verspreid over de dagen om mij prima te vermaken. Nu nog kaartjes :$ .

corneelwr schreef:
Ken haast niks op de hele Indigo ook zondags? Of zegt dit meer over mij :P


Haha, blij dat ik niet de enige ben.

Oh en de 5 uur durende Legends: ligt er natuurlijk maar net aan welke Legends het zijn. Leuk als het leuke namen zijn, maar 5 uur is lang als het niet helemaal je muziek is he haha. Had liever gehad dat die main op zondag nou eens wat eerder open ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramon makker, komt helemaal goed. Er komen vast nog wat leuke dingen bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 18:27 
 
Hardtraxxer

Prima line-up en is zoals gezegd, er is altijd wel genoeg leuks te vinden. Toch wel een paar opvallende dingen:
- Outsiders op de main. Wat heeft deze man gedaan om deze plek te verdienen?
- Zatox op de main? Dezelfde vraag.
- Waarom Sefa opnieuw zo'n plek geven? Hij zal wel enorm populair zijn, maar hier zal zelfs de die-hard fan vraagtekens bij zetten. Wat een originaliteit Q-dance :thumbdown:
- Waarom de UV op zondag compleet ombouwen naar free/partystyle?
- Wederom de Red op zondag dichthouden tot 5 uur voor de closing ceremony, maar wel hoger zitten met je ticketprijs t.o.v. de vrijdag. De zondag is altijd een hele drukke dag bij de overige stages en de Red is daarna heel erg druk.
- Extra raw en uptempo begint toch wel steeds meer de boventoon te voeren. Nogmaals, er is nog genoeg keuze, maar zelfs in een Blue zul je mij niet zo snel meer vinden.
- Ik had toch wel iets meer bijzondere dingen verwacht voor een jubileumeditie. Het is allemaal vrij gewoontjes tot op heden in mijn ogen.

Wij gaan de vrijdag en zaterdag dit jaar en ik ben heel blij dat we de zondag overslaan. Dit vind ik veruit de minste dag, en dan ook niet een klein beetje als ik heel eerlijk ben. Er zit nauwelijks een naam of stage tussen die mij nog iets doet en daardoor staat het totaal niet meer in verhouding staan tot de idioot hoge ticketprijs. Alleen de legends zou heel tof kunnen zijn, maar als ze net zoals vorig jaar zoveel mogelijk namen in een paar uur proppen, is het mooie daar ook wel een beetje vanaf.

Nu de positieve punten:
- Heel blij met de Magenta op vrijdag! Verrassend leuke namen met Wild motherfuckers, Mind dimension, Jajox en High voltage die je niet of nauwelijks meer ziet. En een b2b met Crypsis en E-force :thumbsup:
- Cyber (dit was zo goed op Melodic Madness), B-front en PH op de UV zaterdag
- DBSTF, Rejecta en Angerfist op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal Showtek bij de legends van dit jaar horen denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 19:22 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Zal Showtek bij de legends van dit jaar horen denken jullie?

Als ze niet zo iets doen als in 2017 denk ik van niet.
Staan er immers al en zo veel platen hebben ze ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 19:33 
 
Hardtraxx Addict

Jawel schreef:
Prima line-up en is zoals gezegd, er is altijd wel genoeg leuks te vinden. Toch wel een paar opvallende dingen:
- Outsiders op de main. Wat heeft deze man gedaan om deze plek te verdienen?
- Waarom de UV op zondag compleet ombouwen naar free/partystyle?
- Ik had toch wel iets meer bijzondere dingen verwacht voor een jubileumeditie. Het is allemaal vrij gewoontjes tot op heden in mijn ogen.

- Outsiders heeft gewoon een grote aanhang. Zie de feesten van b2s.
- Waarom niet als het werkt?
- in 2017 en 2012 was er ook niets bijzonders aangekondigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

He heggekutje, gaan we dit jaar meeten op Defqon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 19:58 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Jawel schreef:
Prima line-up en is zoals gezegd, er is altijd wel genoeg leuks te vinden. Toch wel een paar opvallende dingen:
- Outsiders op de main. Wat heeft deze man gedaan om deze plek te verdienen?
- Waarom de UV op zondag compleet ombouwen naar free/partystyle?
- Ik had toch wel iets meer bijzondere dingen verwacht voor een jubileumeditie. Het is allemaal vrij gewoontjes tot op heden in mijn ogen.

- Outsiders heeft gewoon een grote aanhang. Zie de feesten van b2s.
- Waarom niet als het werkt?
- in 2017 en 2012 was er ook niets bijzonders aangekondigd

Omdat die tent niet eens half gevuld is, waardoor het op andere plekken nog drukker wordt, als ook de red dicht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 21:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De line-up haalt me niet over om heen te gaan.

Een ideale line-up zou voor mij namelijk een combinatie van dagen zijn.
De zondag valt af door dat vreselijke sunday funday. Waarbij de UV alweer volledig word opgeofferd voor carnaval freestyle. Doe dat lekker op een andere area. En behoud de UV voor normale hardstyle.
5 uur lang legends (Q-dance pre-recorded setje?) zal wel vet gaan worden.

Zaterdag ziet er opzich wel tof uit. Maar dan staat er een Rooler, Warface, Outsiders en Angerfist op de Red :/
UV is wel dik die dag.

Vrijdag staat er ook grotendeels raw op de Red. En weeer speciale aandacht voor Sefa en Ran-D :huh:
Waarom Peacock en The Viper op de UV programmeren?? En wat mij betreft zijn Atmozfears en Frequencerz ook al te 'hard' voor de UV. Tweekacore had dan bijvoorbeeld weer beter op de zondag gekund. En met in totaal 16 namen die dag op de UV vraag ik me af hoeveel draaitijd er uberhaupt nog over blijft voor euforische hardstyle.
De Gold zou ik me op de vrijdag wel kunnen vermaken. :)

TNT alleen maar op de magenta early hardstyle dag.. :/
sowieso is dat eigenlijk ook jammer, dat de magenta een hele dag is toegewijd aan of classics, of classic raw, of early hardstyle. Waarom kan dat geen combi zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Waarom Peacock en The Viper op de UV programmeren?? En wat mij betreft zijn Atmozfears en Frequencerz ook al te 'hard' voor de UV. Tweekacore had dan bijvoorbeeld weer beter op de zondag gekund.

UV is op vrijdag de "live" stage, alleen maar puur euforisch op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Albatrots schreef:
Een weekendticket is me echter te prijzig, want onderhand hebben we een punt bereikt dat je voor datzelfde geld praktisch een vakantie kan betalen.

Nou ja die afweging hebben wij hier dus ook gemaakt. Ik ga met mijn vriendin naar New York in oktober en dan steek ik de centjes liever daar in.

Als mede ouwe lul kan ik bevestigen dat je visie op een bepaald moment wel degelijk verandert. Dingen die vroeger voor de hand lagen zijn plots niet meer zo'n zekerheden. Je gaat je keuzes afwegen en probeert steeds de beste eruit te prikken. Daar hoort centjes in je vriendin haar gleuf stoppen ook bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaa. Cancel op de Green neven!
We gaan loco
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 00:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hoppaa. Cancel op de Green neven!
We gaan loco

I called you remix Bokito gaan!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook voor mij geldt dat ik de lineup niet bijzonder spannend vindt. Er staan her en der wel leuke namen tussen maar dat is het voor mij persoonlijk niet waard. Al helemaal niet met zulke ticketprijzen. Decibel Outdoor spreekt mij in dat opzicht dan vele malen meer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 13:04 
 
Hardtraxxer

Had al een ticket voor enkel de zondag. Ben wel tevreden met aantal namen op de gold en magenta :thumbup: .Hopen op fijne time table. Maar overige stages zal ik niet komen.

Benieuwd naar de 5 uur legends :love: . Maar zou mij niets verbazen als laatste uur rebelion en sefa op het podium staan :/ .
Zonde dat ik dan nergens anders heen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel grappig, 250 namen en nog steeds mensen die roepen dat er niets tussen zit voor ze terwijl er wel lof op de platen of sets van deze artiesten word gereageerd op het forum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2024 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zou ooit nog wel eens een weekend defqon willen, maar de zondag slaat nergens op imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2024 17:31 
 
Hardtraxxer

Ik ben vorig jaar de vrijdag geweest, maar ik mis nu toch echt een leuke naam op de Red. De UV en Magenta zijn wel leuk maar daar is ook alles mee gezegd. Voor dit geld ga ik hem ook skippen dit jaar

Even off topic, maar waar the fuck komt die immense populariteit van Rooler vandaan? 1.7 mln spotify luisteraars is niet niks. Stuk meer dan het grotendeel van de ‘gevestigde orde’
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2024 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had gezegd dat ik defqon weekend zou skippen omwille van dure kaartjes. Maar dit jaar enkele financiele meevallers + dikke line up + geen ruggengraat. Dus kaartje fixen maarrr
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten