Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 22:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Unlocked op de Yellow!!! Geweldig!!


Hardtraxx meeting bij de wonderboy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 22:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Waar is Solstice?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 22:41 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Waar is Solstice?

Niet daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 22:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
wootum schreef:
Waar is Solstice?

Niet daar

Ah duidelijk, thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aaah Boray, welverdiend, een artiest van wereldklasse! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Niet zo'n geweldige line-up als vorig jaar, toch veel standaard namen en vooral extreem veel raw en uptempo namen in vergelijking met al het andere. Had een paar andere namen toch graag gezien, zeker met een jubileum editie, maar het zei zo.

Vorig jaar tijdens die release van de after podia en chill werden nog een paar namen toegevoegd dus ik hoop dat Ecstatic Solo, D-Charged, Udex oid er nog bij komt.

Toch wel een paar toffe namen er tussen. En de Silver dit jaar is extreem goed.
5 uur Defqon.1 Legends gaat ook wel ziek worden.

Gaat vooral een mooi laatste jaar gezelligheid worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is de white op zondag voor stage, kan er niet echt wat uithalen met ezg en geck-o op 1 stage xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 00:08 
 
Hardtraxx Addict

UptempoSoldaat0411 schreef:
wat is de white op zondag voor stage, kan er niet echt wat uithalen met ezg en geck-o op 1 stage xd

Zoals ze zeiden
Een cross over stage van genres. Dus van alles wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Zoals vroeger wel eens op de bbq gezegd ''Wattefak, wat is deze''
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag en zaterdag genoeg leuks, zondag wel oprecht heel karig. Steve-D wel gruwelijk vet op de Gold en Legends wellicht leuk, daarnaast tof dat Spoontechnicians in de mighty Blue staan en natuurlijk de vrienden van GU gefeelsteerd met jullie plekjes (L) Ken haast niks op de hele Indigo ook zondags? Of zegt dit meer over mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 08:19 
 
Hardtraxx Veteran

5 uur legends op zondag, dat begint toch wel te kriebelen. Als het alla 2017 is dan is dat wel goud! Als ik ga dan is het last minute via ticketswap. Blijft toch een goud feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 08:34 
 
Hardtraxxer

Sefa weer een spotlight op de red. Wat een bizar pushproject blijft dat ook zeg, zou hij een 20-jarig contract hebben met Q?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 09:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://shorturl.at/dKTW3

De line-up in een spreadsheet (vanuit reddit) :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, praktisch iedereen die je verwacht is er weer, doen ze toch weer netjes bij Q. Ik zou mogelijk gaan voor die 20 years show, maar anders laat ik hem dit jaar schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 09:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mind Dimension op de vrijdag dus grote blij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zondag zou ik heel verdrietig van worden als ik kaarten had.
Carnaval en xxxxxtrarawww maar geen euphoric (los van misschien wat Legends)
En hoezo weer Zatox op de red xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spotlight en openingshow had ik wel wat anders gehoopt, hier en daar wel wat opvallende keuzes maar genoeg dingen waar ik erg vrolijk van word.

Enlightment op de Gathering
Angerfist die de red afsluit.
Savage hosting op de Indigo
Jay Reeve Melodic Madness op de UV
High Voltage, Jajox & Mind Dimension op de Magenta :love:
Zilver lineup is top, wat toffe namen op de Gold
En uiteraard de wonderboy Unlocked op de Yellow :clap:

Verwacht nog wel een bult gekkigheid op de wasted lands bij die volgende stream, lineup icm het anthem zorgt dat m'n hype wel echt door het dak gaat ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

5 uur legends op de zondag maakt het toch wel aantrekkelijk om de zondag mee te pakken. Hier ook ticketswap in de gaten houden en hopelijk voor een zacht prijsje aanwezig.

De rest van de lineup is ook prima, maar ik baal er nu niet ineens van dat ik dit jaar geen weekend ga. Namen als Mind Dimension, Showtek & Wild Motherfuckers had ik niet direct verwacht. Wel vet dat Defqon dit soort namen weet te strikken, maar het voelt niet echt als een jubileumeditie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 10:33 
 
Hardtraxx Newbie

Aardige line up met leuke verrassingen. Had gehoopt dat the Enlightment op de main zou komen te staan ipv donderdag.

Verder de vele gevestigde namen zoals altijd op de main. Bijna hetzelfde als vorig jaar. Jammer van weer een uitmelking van Sefa. Had hier toch echt D-sturb neergezet als spotlight. Wel tof dat Angerfist een keer mag afsluiten, maar twee 2x een echt dikke beuker als ending is too much.

De vrijdag is wat mij betreft de beste line up op alle velden. De blue op zaterdag valt vies tegen met hype namen.

Ook zie je dat uptempo op de black alle dagen door de strot wordt geduwd, tik-tok generatie zal blij zijn.

Al met al zal ik met een brede glimlach het hele weekend rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Professor Oak schreef:
Ook zie je dat uptempo op de black alle dagen door de strot wordt geduwd


Wat verwacht je dan, dat ze die black gaan vullen met namen waar geen mensen (meer) op afkomen. Mensen zijn echt niet realistisch met hun verwachtingen.

Hadden ze de yellow 2 x zo groot moeten maken en de black 2 x zo klein dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silver op de zaterdag heel dik. Jammer dat er geen Silver stage is op de zondag. Vreemde keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie lineup :D Ook leuk om te zien dat een maatje van mij op Magenta staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 12:01 
 
Hardtraxx Newbie

Nuracore schreef:
Mooie lineup :D Ook leuk om te zien dat een maatje van mij op Magenta staat :)


Zou je willen vragen of hij daar vanaf komt? Best gevaarlijk het is namelijk een hoge tent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 13:29 
 
Hardtraxx Addict

Professor Oak schreef:
Nuracore schreef:
Mooie lineup :D Ook leuk om te zien dat een maatje van mij op Magenta staat :)


Zou je willen vragen of hij daar vanaf komt? Best gevaarlijk het is namelijk een hoge tent!

Heet dat maatje toevallig Kim?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2024 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat BB zegt inderdaad wel extreem veel raw en uptempo op de line up. Verder veel namen welke je wel blind kon invullen op de Magenta, Red, Gold etc.

-

Angerfist op de Red? Zou ik persoonlijk niet heengaan, maar ik snap de keuze qua populariteit.
Spitnoise de spotlight in de Black??? Misschien begin ik een ouwe lul te worden, maar wat heeft hij voor bijzonders gedaan dat hij die spot heeft?
The Opening Ceremony Ran-D... Ja ach, hij móet op de main van Q ofzo
The Spotlight op de Red Sefa? Jezus, hoe origineel... Moet die man nog meer gepushed worden?
Outsiders? Vond dat één van de slechtste sets op de Red vorig jaar, met al die meezingers. Past die man niet beter op een Sunday Funday in de UV?
Weer de Orange? Was dat vorig jaar wel een succes?
Grote afwezige natuurlijk Solstice. Die werd vorig jaar nog in de Purple gepropt, maar die man heeft zich het afgelopen jaar wel dik bewezen voor een UV spot.

+

Showtek op de Red
White :thumbsup: met als kanttekening dat ik het toffer had gevonden als Geck-O daar een carte blanche kreeg met zijn Funky Cat concept ofzo
Green tof met GITM, Luciid en Somniac One
Silver heel vet op de zaterdag
UV op zaterdag :love:

Al met al voor mij niet genoeg doorslaggevende dingen om toch te gaan dit jaar. Misschien krijg ik de groep nog zo ver voor een zondag, want die 5 uur Legends lijkt me dan wel weer cool.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten