2017 was er een basic bier en ontbijt tent.wrote:Ja zelfs eigen eettentjes, voorzieningen en een stage op veld 5 en 6. Of was dit andere jaren ook?
wrote:2017 was er een basic bier en ontbijt tent.wrote:Ja zelfs eigen eettentjes, voorzieningen en een stage op veld 5 en 6. Of was dit andere jaren ook?

Hmmm Basic bier
Ben benieuwd naar de pop-up dingen en meer van dat soort zaken. Zag o.a. dat Chapter V iets doet maar dat 't nog niet bekend is wanneer.
Je hebt pbwrote:Graag! Ik ben van zondagticket naar weekend ticket gegaan en kan ze dus niet meer online bestellen.wrote:Wilt iemand een locker op de camping voor het gehele weekend overnemen? Wij hebben ze met ons groepje dubbel besteld en op ticketswap zetten is niet (meer) mogelijk voor de lockers.
Dus neem em graag over. Welk formaat?
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 15 days ago
Thanks!wrote:Je hebt pbwrote:Graag! Ik ben van zondagticket naar weekend ticket gegaan en kan ze dus niet meer online bestellen.wrote:Wilt iemand een locker op de camping voor het gehele weekend overnemen? Wij hebben ze met ons groepje dubbel besteld en op ticketswap zetten is niet (meer) mogelijk voor de lockers.
Dus neem em graag over. Welk formaat?
T
Artist
294 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Zondag aanwezig bij de Magenta! Linksvoor 
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 15 days ago
Idem! 
CRO's grote Defqon 2023 hype mix
feeste bossies
feeste bossies
En wat is dan op tijd?wrote:Niet knokken om een plek als je op tijd bent maar was chaos hoorde ik van vrienden vorig jaar.wrote:Iemand ervaring met Camping 0?
Is het daar net zoals op C5 & C6 vechten voor een deftige plek ?
Dat was echt een hel afgelopen editie..
En moet je bij C0 ook al om 9-10u aanwezig zijn?
Wij hopen daar bijv rond 10u aan te komen.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
Dat is wel aan de late kantwrote:En wat is dan op tijd?wrote:Niet knokken om een plek als je op tijd bent maar was chaos hoorde ik van vrienden vorig jaar.wrote:Iemand ervaring met Camping 0?
Is het daar net zoals op C5 & C6 vechten voor een deftige plek ?
Dat was echt een hel afgelopen editie..
En moet je bij C0 ook al om 9-10u aanwezig zijn?
Wij hopen daar bijv rond 10u aan te komen.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Iemand die mij nog kan helpen aan (minimaal 2) zaterdag tickets?
H
Hardtraxx Elite
last seen 2 hours ago
Magenta is toch wel iets groter
Hoe bedoel je? Dan vorig jaar? De tent lijkt op de foto's hetzelfde als vorig jaar.wrote:Magenta is toch wel iets groter
H
Hardtraxx Elite
last seen 2 hours ago
Staan in de lengte 2 delen tent meerwrote:Hoe bedoel je? Dan vorig jaar? De tent lijkt op de foto's hetzelfde als vorig jaar.wrote:Magenta is toch wel iets groter
Ik rijd Zaterdag vanaf Utrecht. Als iemand mee wilt rijden laat maar weten
.
Net voor het eerst het anthem eens geluisterd
. Geen idee waarom maar het is er nog nooit van gekomen.
Ga 'm ook maar eens aanzettenwrote:Net voor het eerst het anthem eens geluisterd. Geen idee waarom maar het is er nog nooit van gekomen.
Ik laat me verrassen dit weekendwrote:Ga 'm ook maar eens aanzettenwrote:Net voor het eerst het anthem eens geluisterd. Geen idee waarom maar het is er nog nooit van gekomen.

Veranderlijk windje, ging/gaat van west via zuid naast oost vandaag en morgen. Wel nog steeds redelijk droge voorspelling.
H
Hardtraxx Elite
last seen 2 hours ago
Pak de donderdag er maar eens bij...wrote:
Veranderlijk windje, ging/gaat van west via zuid naast oost vandaag en morgen. Wel nog steeds redelijk droge voorspelling.
https://www.weeronline.nl/evenement/Defqon-1/14000094
Dat wordt vroeg aanwezig zijn donderdag om de tent op te zetten voordat de hel losbarst.
Dat wordt vroeg aanwezig zijn donderdag om de tent op te zetten voordat de hel losbarst.
Zou er alles aan doen om dat laatste stukje van de mid te skippen, wtf is dat danwrote:Ik laat me verrassen dit weekendwrote:Ga 'm ook maar eens aanzettenwrote:Net voor het eerst het anthem eens geluisterd. Geen idee waarom maar het is er nog nooit van gekomen.
Dat wordt weer smeren dit weeekend
https://www.buienradar.nl/weer/biddingh ... 92/5daagse
Dit schetst een iets vrolijker beeld voor de donderdag. Geeft enkel rond 17.00 een buitje. Maar ach, ik zie het wel. Wordt een top weekend

Dit schetst een iets vrolijker beeld voor de donderdag. Geeft enkel rond 17.00 een buitje. Maar ach, ik zie het wel. Wordt een top weekend
T
Hardtraxxer
269 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Wil je mij ook even insmeren aub?wrote:Dat wordt weer smeren dit weeekend
Who was there
Nobody has said they're going yet.