Dan zit ik lekker op de bank in het huisje met een koud biertje, de rest kiekt maar ff wat ze doenwrote:Pak de donderdag er maar eens bij...wrote:
Veranderlijk windje, ging/gaat van west via zuid naast oost vandaag en morgen. Wel nog steeds redelijk droge voorspelling.
Donderdag: BBQ, koud pilsje, met de voetjes in het water, even schuilen als het met bakken uit de lucht komt, wie doet me wat.
Zoals het er nu uitziet regent het 's ochtends, 's middags, 's avonds. Denk niet dat er af en toe een flinke bui komt, ik verwacht eerder de hele dag door regen. Lekker begin van een camping weekend.wrote:Donderdag: BBQ, koud pilsje, met de voetjes in het water, even schuilen als het met bakken uit de lucht komt, wie doet me wat.
Het leven van een echte Weekend Warrior gaat niet over rozen.
Wij gaan wel een paar uur naar de opening. Als ik dan natregen en de rest van het weekend is het 25*, zonnetje wolkje dan teken ik er direct voor.
Mensen geen paniek, gewoon Buienradar aanhouden. Collega van mij heeft bij het KNMI gewerkt en die zegt dat dat nog altijd de meest betrouwbare app/site is.
Zoals het nu er uitziet dus op donderdag rond 17:00 een bui en de rest van het weekend droog.
Zal op de pre-party dus wel even soppen en modderen op het terrein worden, maar goed.
Zoals het nu er uitziet dus op donderdag rond 17:00 een bui en de rest van het weekend droog.
Zal op de pre-party dus wel even soppen en modderen op het terrein worden, maar goed.
O
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2022
last seen Jun 2026
Misschien wel goed, ff wat regen op het terrein. Als het voor die tijd niet gaat regenen is het sowieso 1 grote stofbende het hele weekend.
Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
Blijft droog, geen 30+ graden, ik mag niet klagen!
Geen Pipa Paulusma dus Pleuris Paniekwrote:Ja mense geen paniek !!
is er nog zo'n handige timetable bouw website?
Appic app vind ik fijn werken en overzichtelijk op mijn telefoon.
Anders: https://clashfinder.com/s/defqon12023pathofthewarrior
Anders: https://clashfinder.com/s/defqon12023pathofthewarrior
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 51 minutes ago
Hahaha van wie is het Anthem dit jaar eigenlijkwrote:Net voor het eerst het anthem eens geluisterd. Geen idee waarom maar het is er nog nooit van gekomen.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
wrote:Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 15 days ago
Ssstwrote:Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
Donderdag nog even een lagedrukgebied overleven die wat instabiel weer brengt (is daarmee ook lastig te zeggen waar de bui precies gaat vallen, kan Defqon terrein makkelijk missen, zal tot kort voor de bui koffiedik kijken blijven). Vanaf vrijdag stabielere lucht die wel wat sluierbewolking gaat aanvoeren vanuit de Atlantische oceaan (wat chill is want houdt de felle zon weg, maar alsnog opletten want alsnog veel UV straling!) maar neerslag lijkt daarmee uitgesloten te zijn voor de rest van het weekend.wrote:Geen Pipa Paulusma dus Pleuris Paniekwrote:Ja mense geen paniek !!
T
Artist
294 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ah gezellig! Vanaf Wasted P aanwezig! jij ook?wrote:Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMMEEEE
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 15 days ago
Wij staan ook vrijwel altijd linksvoor. Daar is altijd plek!wrote:Ah gezellig! Vanaf Wasted P aanwezig! jij ook?wrote:Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
Ik ga daar meer hardtraxxers zien zo te lezen!
Dus.. vrijdag wordt pas bekend gemaakt waar de Green en Orange staan en of de Indigo op de plek van de Silver komt. Is wel een beetje onhandig als je een planning wilt gaan maken.
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 6 days ago
De Green is op de plek vd Silver vrijdag en de Orange is de purple toch.
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Ik ga er vanuit dat ‘die ene andere map’ die we gezien hebben voor vrijdag is.wrote:Dus.. vrijdag wordt pas bekend gemaakt waar de Green en Orange staan en of de Indigo op de plek van de Silver komt. Is wel een beetje onhandig als je een planning wilt gaan maken.
Dus
Za Zilver - Vr Indigo
Za Indigo - Vr Green
Za Purple - Vr Orange
Geen idee waar dit voor nodig is, maar hier ga ik vanuit.
Who was there
Nobody has said they're going yet.