Poster: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior
Past

Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior

Price
Hoog
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
heggenschaar wrote:
corneelwr wrote:Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
Veranderlijk windje, ging/gaat van west via zuid naast oost vandaag en morgen. Wel nog steeds redelijk droge voorspelling.
Pak de donderdag er maar eens bij...
Dan zit ik lekker op de bank in het huisje met een koud biertje, de rest kiekt maar ff wat ze doen :cool:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Donderdag: BBQ, koud pilsje, met de voetjes in het water, even schuilen als het met bakken uit de lucht komt, wie doet me wat.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Rickzel wrote:Donderdag: BBQ, koud pilsje, met de voetjes in het water, even schuilen als het met bakken uit de lucht komt, wie doet me wat.
Zoals het er nu uitziet regent het 's ochtends, 's middags, 's avonds. Denk niet dat er af en toe een flinke bui komt, ik verwacht eerder de hele dag door regen. Lekker begin van een camping weekend.
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Het leven van een echte Weekend Warrior gaat niet over rozen.
Hardtraxx Veteran
5463 posts member since 2012
last seen 2 hours ago
Wij gaan wel een paar uur naar de opening. Als ik dan natregen en de rest van het weekend is het 25*, zonnetje wolkje dan teken ik er direct voor.
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 24 days ago
Mensen geen paniek, gewoon Buienradar aanhouden. Collega van mij heeft bij het KNMI gewerkt en die zegt dat dat nog altijd de meest betrouwbare app/site is.

Zoals het nu er uitziet dus op donderdag rond 17:00 een bui en de rest van het weekend droog.

Zal op de pre-party dus wel even soppen en modderen op het terrein worden, maar goed.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Ja mense geen paniek !!
O
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2022
last seen Jun 2026
Misschien wel goed, ff wat regen op het terrein. Als het voor die tijd niet gaat regenen is het sowieso 1 grote stofbende het hele weekend.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Blijft droog, geen 30+ graden, ik mag niet klagen!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
ULTIMO wrote:Ja mense geen paniek !!
Geen Pipa Paulusma dus Pleuris Paniek
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
is er nog zo'n handige timetable bouw website?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Appic app vind ik fijn werken en overzichtelijk op mijn telefoon.
Anders: https://clashfinder.com/s/defqon12023pathofthewarrior
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 51 minutes ago
Remi wrote:Net voor het eerst het anthem eens geluisterd :lol: . Geen idee waarom maar het is er nog nooit van gekomen.
Hahaha van wie is het Anthem dit jaar eigenlijk :lol:
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
Sarabande wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Riiss wrote:
Sarabande wrote:Zie wel op tegen 30 graden op de zondag. Is het al zo teringdruk omdat de Red dicht is, sta je ook nog hutjemutje in 30 graden en brandende zon. Mooi man.
Ik heb uit betrouwbare bron dat linksvoor op de magenta alle ruimte is, sta je ook nog overdekt.
:lol:
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 15 days ago
Riiss wrote:
Ssst xd
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
ErikZ wrote:
ULTIMO wrote:Ja mense geen paniek !!
Geen Pipa Paulusma dus Pleuris Paniek
Donderdag nog even een lagedrukgebied overleven die wat instabiel weer brengt (is daarmee ook lastig te zeggen waar de bui precies gaat vallen, kan Defqon terrein makkelijk missen, zal tot kort voor de bui koffiedik kijken blijven). Vanaf vrijdag stabielere lucht die wel wat sluierbewolking gaat aanvoeren vanuit de Atlantische oceaan (wat chill is want houdt de felle zon weg, maar alsnog opletten want alsnog veel UV straling!) maar neerslag lijkt daarmee uitgesloten te zijn voor de rest van het weekend.
T
Artist
294 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Riiss wrote:
Ah gezellig! Vanaf Wasted P aanwezig! jij ook?
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen Aug 2026
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMMEEEE :clap:
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMMEEEE :clap:
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 15 days ago
The Vision wrote:
Riiss wrote:
Ah gezellig! Vanaf Wasted P aanwezig! jij ook?
Wij staan ook vrijwel altijd linksvoor. Daar is altijd plek! :bomb:
Ik ga daar meer hardtraxxers zien zo te lezen!
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Dus.. vrijdag wordt pas bekend gemaakt waar de Green en Orange staan en of de Indigo op de plek van de Silver komt. Is wel een beetje onhandig als je een planning wilt gaan maken.
Y
Hardtraxxer
462 posts member since 2018
last seen 6 days ago
De Green is op de plek vd Silver vrijdag en de Orange is de purple toch.
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
FransBezig wrote:Dus.. vrijdag wordt pas bekend gemaakt waar de Green en Orange staan en of de Indigo op de plek van de Silver komt. Is wel een beetje onhandig als je een planning wilt gaan maken.
Ik ga er vanuit dat ‘die ene andere map’ die we gezien hebben voor vrijdag is.

Dus
Za Zilver - Vr Indigo
Za Indigo - Vr Green
Za Purple - Vr Orange

Geen idee waar dit voor nodig is, maar hier ga ik vanuit.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago