Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 14:08 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Weet iemand wat nu precies de reden is dat de RED tot 20:00 dicht is op zondag?

Ik denk om de sets die op de red zijn op zondag extra uit te lichten. Zodra de red open gaat gaan veel andere stages dicht. Zo wil Q denk ik extra hype creëren voor die sets. Ik vind het maar moker irritant omdat ik door vorig jaar nu kan verwachten wat er gaat gebeuren op de zondag: overvolle stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 15:34 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Wauw het ging ineens hard met de weekend tickets op ticketswap. 2 dagen geleden stonden er nog 500 op, nu net alles weg. Zat te azen op een goedkoop kaartje, nog wel een kleine korting eruit kunnen slepen.

Zou dat ook niet met het weer te maken hebben? Weekje a 5 dagen voor een feest kan je meestal wel een redelijke inschatting maken en het wordt op een paar kleine miezerbuitjes na prima weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 15:50 

Hardtraxxer

maxris schreef:
TiMOTHYb schreef:
Weet iemand wat nu precies de reden is dat de RED tot 20:00 dicht is op zondag?

Ik denk om de sets die op de red zijn op zondag extra uit te lichten. Zodra de red open gaat gaan veel andere stages dicht. Zo wil Q denk ik extra hype creëren voor die sets. Ik vind het maar moker irritant omdat ik door vorig jaar nu kan verwachten wat er gaat gebeuren op de zondag: overvolle stages.

Ja t wordt te druk.
Overall denk ik toch dat er pakweg 10.000 bezoekers minder zijn op zondag dan op zaterdag.

Ik denk ook, dat het toevoegen van de vrijdag gezorgd heeft voor een lagere kaart verkoop op zondag.
Overall zullen er sowieso meer kaarten verkocht worden, maar ik denk de zondag minder dan in 2019.

Verder eens, focus op een volle red voor het einde, en andere stages dicht op einde scheelt natuurlijk ook kosten (net als t later openen op de dag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 16:00 

Hardtraxx Veteran

Aristo schreef:
Wauw het ging ineens hard met de weekend tickets op ticketswap. 2 dagen geleden stonden er nog 500 op, nu net alles weg. Zat te azen op een goedkoop kaartje, nog wel een kleine korting eruit kunnen slepen.

Toch heel anders dan vorig jaar, toen waren de kaarten nog stukken goedkoper en in grotere aantallen beschikbaar
Mensen hebben blijkbaar nog genoeg te besteden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 20:05 

Hardtraxxer

Aristo schreef:

Naast de pot gepist helaas, maar via Ticketswap was er vanmiddag een reguliere kaartverkoop van Q-Dance beschikbaar… (?). Via die manier toch een weekend ticket kunnen scoren voor de normale prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 21:46 

Hardtraxxer

Q-dance alles goedkoper opgekocht en vervolgens weer voor de reguliere verkoopprijs erop gezet? Goeien handel! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 08:06 

Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
Wat waren die boekjes met timetables en floorplans toch fijn he? :P

Ja, handig en daarnaast leuk om te bewaren ook. Maar is natuurlijk niet duurzaam en we moeten wel deugen!!!!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 08:22 

Hardtraxxer

Aristo schreef:

Mijn theorie is dat dit komt omdat er in het weekend vaak groepsdruk bij komt kijken om toch mee te gaan. Hierbij speelt alcohol wellicht een versterkende factor.
Meestal zie je op maandag/dinsdag het aantal tickets dat te koop staat weer toenemen. Zoek zelf ook nog een zaterdag ticket voot een iets schappelijkere prijs dan 141,40....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 08:58 

Hardtraxx Veteran

Mezelf weer 2 dagen de vernieling in geholpen afgelopen weekend. Nu even 3 dagen bijkomen en dan mogen we weer 4 dagen aan de bak. Kijk er al naar uit. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 09:06 

Hardtraxx Newbie

Yenssen schreef:
Q-dance alles goedkoper opgekocht en vervolgens weer voor de reguliere verkoopprijs erop gezet? Goeien handel! xd

Hier heb ik laatst ook wel eens over nagedacht. Ook dat op Ticketswap de hele tijd die knop met "Tickets van de organisatie" verdwijnt en ook af en toe weer even terug komt vind ik ook apart. Wellicht ook om de prijs van de (2e hands) tickets hoog te houden? Of heb ik mn aluhoedje op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 09:29 

Hardtraxxer

Ter info, voidax doet de after in de blue: https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... utm_term=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 09:49 

Hardtraxx Veteran

Alle dagen voor de Sefa theater stijf uitverkocht :lol: . Weer iets achter de paywall wat goed uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 10:03 

Hardtraxx Elite

Kijk met even op de tt en zo te zien is de magenta toegevoegd aan de donderdag. Opent al 15 min na de blue en black
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 10:11 

Hardtraxxer

Iemand ervaring met Camping 0?
Is het daar net zoals op C5 & C6 vechten voor een deftige plek ?

Dat was echt een hel afgelopen editie..
En moet je bij C0 ook al om 9-10u aanwezig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 11:58 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
Kijk met even op de tt en zo te zien is de magenta toegevoegd aan de donderdag. Opent al 15 min na de blue en black

Was al eerder zo broeder Miwer. Is echter wel Silent Disco.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 12:10 

Hardtraxx Elite

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:

Ow das balen, hoopte dat het gewoon geluid was omdat er geen silent bij staat op de tt
Wat bij alle andere silent momenten wel zo is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 12:20 

Hardtraxxer

Heb nooit echt de lol gesnapt van een Silent Disco, dus die skip ik. Voorgaande jaren was dat toch helemaal niet op The Wasted Lands en waren er gewoon Dj booths met muziek? Of hebben dit jaar de wappies uit de omgeving geklaagd dat er 4 van hun kostbare nachten in een jaar te veel geluid wordt gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 13:14 

Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
Heb nooit echt de lol gesnapt van een Silent Disco, dus die skip ik. Voorgaande jaren was dat toch helemaal niet op The Wasted Lands en waren er gewoon Dj booths met muziek? Of hebben dit jaar de wappies uit de omgeving geklaagd dat er 4 van hun kostbare nachten in een jaar te veel geluid wordt gemaakt?

Vorig jaar had je een silent magenta, silent silver (met andere stijlen dan overdag) en silent wasted lands

Dit jaar weer zo alleen nu 3 wasted lands stages.

De reden is dat de muziek niet tot zo laat maar mag ivm de extra dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 14:00 

Hardtraxx Elite

heggenschaar schreef:
RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:

Ow das balen, hoopte dat het gewoon geluid was omdat er geen silent bij staat op de tt
Wat bij alle andere silent momenten wel zo is

Ja pin me er niet 100% op vast. Maar dacht dat ze dat tijdens die laatste stream bekend hadden gemaakt.

Even opgezocht. Hier dus:

@6:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 15:04 

Hardtraxxer

Zin in dit weekend begint nu wel echt te komen en constant aanwezig te zijn :clap:
Gaan helaas daardoor nog wel 4 lange dagen worden, voordat het eindelijk zo ver is. xd

Zaterdag & zondag present!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 16:30 

Hardtraxx Addict

Wilt iemand een locker op de camping voor het gehele weekend overnemen? Wij hebben ze met ons groepje dubbel besteld en op ticketswap zetten is niet (meer) mogelijk voor de lockers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 17:30 

Hardtraxx Elite

Vortraxx schreef:
Iemand ervaring met Camping 0?
Is het daar net zoals op C5 & C6 vechten voor een deftige plek ?

Dat was echt een hel afgelopen editie..
En moet je bij C0 ook al om 9-10u aanwezig zijn?

Niet knokken om een plek als je op tijd bent maar was chaos hoorde ik van vrienden vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 18:15 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Wilt iemand een locker op de camping voor het gehele weekend overnemen? Wij hebben ze met ons groepje dubbel besteld en op ticketswap zetten is niet (meer) mogelijk voor de lockers.

Graag! Ik ben van zondagticket naar weekend ticket gegaan en kan ze dus niet meer online bestellen.
Dus neem em graag over. Welk formaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 18:30 

Hardtraxx Elite

Op de floorplan zien ze er wel flink groter uit
De velden 5/6
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2023 19:00 

Hardtraxxer

Ja zelfs eigen eettentjes, voorzieningen en een stage op veld 5 en 6. Of was dit andere jaren ook?
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten