Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 11:22 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:
Hee het is niet de eerste droge Defqon op Biddinghuizen. 2019 was droog

Ik heb ChatGPT slechts 2 weerberichten gevoerd, van 2018 en 2022. Klachten kunnen hier ingediend worden:

https://chat.openai.com/

Citaat:
Beste Rick

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je klacht in te dienen over het weerbericht van Defqon 2023 dat is ingevoerd door Delt-A, als vervanger van Pipa. Ik begrijp dat je enige zorgen of teleurstelling hebt over de verstrekte informatie, en ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt.

Als AI-assistent streef ik ernaar om zo nauwkeurig en actueel mogelijk te zijn, maar er kunnen soms onvolkomenheden optreden. Ik waardeer jouw feedback enorm, omdat het helpt bij het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening die ik bied.

Om een beter begrip te krijgen van je specifieke zorgen, zou ik graag meer details willen weten over welke aspecten van het weerbericht je ontevredenheid hebben veroorzaakt. Was er sprake van onjuiste voorspellingen, ontbrak er belangrijke informatie of waren er andere problemen? Hoe dan ook, ik neem je feedback serieus en zal proberen eventuele fouten te identificeren en te corrigeren.

Nogmaals, mijn excuses voor eventuele frustratie die dit heeft veroorzaakt. Ik waardeer je input en zal mijn uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de verstrekte informatie in de toekomst betrouwbaar en accuraat is. Als je verdere vragen, opmerkingen of aanvullende informatie hebt, sta ik graag voor je klaar om je te helpen.

Met vriendelijke groet,
ChatGPT

Wat mij betreft een duidelijke nette reactie waarmee de zaak wel afgerond is. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 11:47 

Hardtraxxer

Q-dance app. Maar de map is offline gehaald. Zat een foutje in denk ik. Green stond op de plek van de indigo terwijl die volgens mij de plaatst van de silver in zou nemen op vrijdag…[/quote]
De Green gaat door tot 11 en de after op de Silver begint ook om 11, dus kan de Green nooit op die plek staan. Daarnaast stopt de Indigo wel al om 10, dus denk dat de/het floorplan dus gewoon klopt. :)[/quote]

Zou je een screenshotje kunnen sturen van de floorplan? De iphone app is nog niet geupdate geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 11:52 

Hardtraxxer

Ah nevermind, overheen gelezen dat hij weer offline is
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 11:55 

Hardtraxxer

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... utm_term=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 11:59 

Hardtraxxer

De Defqon hype heeft het weer gewonnen. Ook maar besloten om een weekend te gaan, old school kamperen op camping 0. Zin in! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 12:12 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
De Defqon hype heeft het weer gewonnen. Ook maar besloten om een weekend te gaan, old school kamperen op camping 0. Zin in! :beer:

Dannes kom feeste/roke
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 14:17 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:

Er gaat gefeest worden. Dat hoor ik al!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 14:29 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:

Kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 15:12 

Hardtraxxer

Wordt er nog gemeet onder hardtraxx leden? :beer:
Of, anders gezegd, zijn er plekken waar traditioneel een pilsje wordt gepakt en mensen aan kunnen sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ja hoor Maarten, zaterdag de eerste paar sets bij de Magenta? Of ben je meer een Silver liefhebber? Daar ga je de meesten van ons ook wel vinden op de zondagmiddag gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 15:52 

Hardtraxx Veteran

Hahaha ik zie dat ik op het juiste moment met pensioen ga! Chatgpt neemt het nu al over. Staat wel echt goed weer op voor volgende week. Zo vreemd om niet te gaan naar Defqon. Vanaf 2013 met in 2015 skip wegens tentamenstress alle Defqons geweest. Heb ook nog niet echt FOMO. Blijf toch het toppa lezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 16:23 

Hardtraxx Addict

corneelwr schreef:
Ja hoor Maarten, zaterdag de eerste paar sets bij de Magenta? Of ben je meer een Silver liefhebber? Daar ga je de meesten van ons ook wel vinden op de zondagmiddag gok ik.

Gewoon netjes vrijdag om 11.00 melden bij ons Rikkert op de Green :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 16:28 

Hardtraxx Veteran

Prefix & Density gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 16:36 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:

Er gaat gefeest worden. Dat hoor ik al!

corneelwr schreef:
Dannes kom feeste/roke

Rickzel schreef:

Kom feeste

MAATJES, KOM. FEESTE. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 17:09 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:

Op zaterdag ben ik zeker de eerste paar sets op de Magenta! Meestal ergens linksvoor wel te vinden. Sowieso de hele zaterdag wel daar, met enkele uitstapjes hier en daar. De timetable is aardig gevuld, al zal die ter plekke wel weer in de vuilbak belanden zoals meestal.

Zondag silver checken doen we ook altijd wel even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 19:48 

Hardtraxx Elite

Floorplan is terug online
Nu duidelijk de zaterdag indeling in ieder geval want geen orange en green
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 07:05 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:

De Black en de UV staan juist op hun zondag-indeling, of zijn ze daar van afgestapt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 07:08 

Hardtraxxer

Ltmbr schreef:
heggenschaar schreef:

De Black en de UV staan juist op hun zondag-indeling, of zijn ze daar van afgestapt?

Geinig,
Gisteren stond de zat opstelling erop, nu idd zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 07:58 

Hardtraxx Elite

Ltmbr schreef:
heggenschaar schreef:

Ow het is idd nu weer anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 10:49 

Hardtraxxer

Wat waren die boekjes met timetables en floorplans toch fijn he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 13:48 

Hardtraxxer

Nou inderdaad! Vind het niet echt leesbaar in de app en de werking van de map laat ook sterk te wensen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2023 15:01 

Hardtraxxer

Ik was ook wel gek van die boekjes.

Nou kan het op een app (liever een image) ook prima werken,
Maar Q maakt het enorm lastig.
Het is ver weg gestopt, en zoomt en draait kut. De map is onoverzichtelijk en dan nog het gekut met die stage wissels; waarvan het nut mij sowieso ontgaat, wat het allemaal onnodig lastig maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 12:50 

Hardtraxx Addict

Wauw het ging ineens hard met de weekend tickets op ticketswap. 2 dagen geleden stonden er nog 500 op, nu net alles weg. Zat te azen op een goedkoop kaartje, nog wel een kleine korting eruit kunnen slepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 13:23 

Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:
Wauw het ging ineens hard met de weekend tickets op ticketswap. 2 dagen geleden stonden er nog 500 op, nu net alles weg. Zat te azen op een goedkoop kaartje, nog wel een kleine korting eruit kunnen slepen.

Gister net voor alles weg ging nog een kaart voor 200 kunnen krijgen. Inderdaad vaag hoe het dan ineens zo snel verkoopt terwijl er al weken kaarten op staan voor onder de originele prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2023 13:53 

Donateur

Weet iemand wat nu precies de reden is dat de RED tot 20:00 dicht is op zondag?
Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten