Delt-A schreef:
heggenschaar schreef:
Hee het is niet de eerste droge Defqon op Biddinghuizen. 2019 was droog
Ik heb ChatGPT slechts 2 weerberichten gevoerd, van 2018 en 2022. Klachten kunnen hier ingediend worden:
https://chat.openai.com/Citaat:
Beste Rick
Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je klacht in te dienen over het weerbericht van Defqon 2023 dat is ingevoerd door Delt-A, als vervanger van Pipa. Ik begrijp dat je enige zorgen of teleurstelling hebt over de verstrekte informatie, en ik wil mijn oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken die dit heeft veroorzaakt.
Als AI-assistent streef ik ernaar om zo nauwkeurig en actueel mogelijk te zijn, maar er kunnen soms onvolkomenheden optreden. Ik waardeer jouw feedback enorm, omdat het helpt bij het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening die ik bied.
Om een beter begrip te krijgen van je specifieke zorgen, zou ik graag meer details willen weten over welke aspecten van het weerbericht je ontevredenheid hebben veroorzaakt. Was er sprake van onjuiste voorspellingen, ontbrak er belangrijke informatie of waren er andere problemen? Hoe dan ook, ik neem je feedback serieus en zal proberen eventuele fouten te identificeren en te corrigeren.
Nogmaals, mijn excuses voor eventuele frustratie die dit heeft veroorzaakt. Ik waardeer je input en zal mijn uiterste best doen om ervoor te zorgen dat de verstrekte informatie in de toekomst betrouwbaar en accuraat is. Als je verdere vragen, opmerkingen of aanvullende informatie hebt, sta ik graag voor je klaar om je te helpen.
Met vriendelijke groet,
ChatGPT
Wat mij betreft een duidelijke nette reactie waarmee de zaak wel afgerond is. Kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen!