Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 22:59 

Hardtraxx Elite

MaartenV schreef:
Paling schreef:
Vandaag besloten om toch maar wel weekend te gaan :woot:

Beseffen jullie trouwens ook dat de zaterdag after op de Magenta, gehost door Qult, grotendeels geen Qult muziek zal zijn maar gewoon Tiktoktechno? :slow:

Vanwege creeds? Geen idee, als het qult is zoals ‘vroeger’ is het leuk. En zo nee lopen we weer door naar de volgende. Die after in de blue is dat wat? Ik heb echt geen idee, ken niet veel van de huidige muziek.

Heb de blue after bijna altijd kut gevonden
Maar dat kwam meer door het(buitenlandse) volk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:08 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:

Beseffen jullie trouwens ook dat de zaterdag after op de Magenta, gehost door Qult, grotendeels geen Qult muziek zal zijn maar gewoon Tiktoktechno? :slow:

Sterk makker. Even buurten bij de Silvah he. :bomb:

MaartenV schreef:
Die after in de blue is dat wat? Ik heb echt geen idee, ken niet veel van de huidige muziek.

Heb me daar echt zelden vermaakt, op de eerste keer in 2015 na :P Wat een zombie-bijeenkomst pfff. Wat dat betreft gaat er niks meer tippen aan de Koperen Hond denk ik (en de Multigroove stage in 2019 op de after, was ook echt heel tof)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:09 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Paling schreef:

Kom feeste kom roke op de green.

Also, ja zal ook wel idd, wel prima after muziek wanneer je toch al naar de drerrie bent.

Oh jazeker! :cool: Zie trouwens ook dat de Green op vrijdag de plek van de Indigo pakt?? Hoop dat dat een beetje aanslaat, want het is een flinke tent om te vullen

MaartenV schreef:
Paling schreef:

Vanwege creeds? Geen idee, als het qult is zoals ‘vroeger’ is het leuk. En zo nee lopen we weer door naar de volgende. Die after in de blue is dat wat? Ik heb echt geen idee, ken niet veel van de huidige muziek.

Creeds idd en Moscardo & XRTN ook, zie het niet gebeuren dat zij opeens Qult tracks gaan draaien. Vind het daarom raar dat het een Qult hosting is, desalniettemin wel lekker voor een after zoals BB al zei. Roughstate lijkt me niet heel boeiend :x

corneelwr schreef:
Paling schreef:

Sterk makker. Even buurten bij de Silvah he. :bomb:

Yesss niffo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:21 

Hardtraxxer

Yenssen schreef:
De map staat in de app

Hoi Yenssen, welke app is dit? Want ik zie hem niet in de Q-dance app.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:21 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:

Lekker, neef. :bomb: Kunnen we weer eens lekker bijkletsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:23 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Paling schreef:

Lekker, neef. :bomb: Kunnen we weer eens lekker bijkletsen.

Zin in :loving: :loving:

Anura schreef:
Yenssen schreef:
De map staat in de app

Hij is tijdelijk offline gehaald, waarschijnlijk door een fout erin
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:24 

Hardtraxxer

Anura schreef:
Yenssen schreef:
De map staat in de app

Q-dance app. Maar de map is offline gehaald. Zat een foutje in denk ik. Green stond op de plek van de indigo terwijl die volgens mij de plaatst van de silver in zou nemen op vrijdag…
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:49 

Hardtraxx Elite

MaartenV schreef:
Anura schreef:
Yenssen schreef:
De map staat in de app

Q-dance app. Maar de map is offline gehaald. Zat een foutje in denk ik. Green stond op de plek van de indigo terwijl die volgens mij de plaatst van de silver in zou nemen op vrijdag…

Indigo stond op de plek van de silver. Aanzich denk ik niet dat dat de fout is.

Je kon amper inzoomen (blue kan je bvb niet ingezoomd in beeld krijgen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:44 

Hardtraxx Veteran

Als je naar de Indigo lineup kijkt van de vrijdag zou het me niet verbazen dat die naar een wat kleinere stage gehengeld worden. Met alle respect naar de namen die er staan (ga er zeker wat van bezoeken).

Daarnaast heb je op de andere dagen best wat grote namen die in de indigo staan die (met de opzet van vorig jaar) zou uitpuilen.

Dus zou me niet verbazen als de indigo een grotere opzet krijgt en dat ze daar vrijdag die techno namen neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:45 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Als je naar de Indigo lineup kijkt van de vrijdag zou het me niet verbazen dat die naar een wat kleinere stage gehengeld worden. Met alle respect naar de namen die er staan (ga er zeker wat van bezoeken).

Daarnaast heb je op de andere dagen best wat grote namen die in de indigo staan die (met de opzet van vorig jaar) zou uitpuilen.

Dus zou me niet verbazen als de indigo een grotere opzet krijgt en dat ze daar vrijdag die techno namen neer zetten.

Waarom zouden ze zonder aankondiging de indigo verplaatsen naar een aandere locatie? Niet echt logisch imo...

Lijkt me eerder dat de silver gebruikt wordt voor de Green, omdat er op vrijdag geen silver is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:49 

Hardtraxx Elite

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:

Waarom zouden ze zonder aankondiging de indigo verplaatsen naar een aandere locatie? Niet echt logisch imo...

Lijkt me eerder dat de silver gebruikt wordt voor de Green, omdat er op vrijdag geen silver is.

Mensen nemen dat stages op de zelfde plek staan maar eigenlijk is daar nooit wat over gemeld.
Snap ook dat ze de green niet uit de loop plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:54 

Hardtraxx Veteran

Is het wel mogelijk als je met de bussen komt om naar veld 5 en 6 te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 09:55 

Hardtraxx Veteran

Kan iemand even de weersvoorspelling op zich nemen in de stijl van Pipa, ik heb hier behoefte aan. Anders is Defqon is niet compleet.

edit, dit is oprecht wel perfect Defqon weer eigenlijk.

https://www.weeronline.nl/Europa/Nederl ... ng-14dagen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:01 

Hardtraxx Veteran

ChatGPT:

Goedemiddag Hardtraxx, hier is jullie vertrouwde weerman, Pipa Paulusma, met het weerbericht voor Defqon 2023!

Het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht is bijna hier, en ik kan met genoegen zeggen dat de weergoden ons dit jaar gunstig gestemd zijn. Dus, hou je zonnebrandcrème en je zonnebril gereed, want het wordt een weekend om van te genieten!

Laten we beginnen met donderdag, de eerste dag van het legendarische festival. Overdag kunnen we rekenen op aangename temperaturen van ongeveer 24 graden Celsius, met lichtbewolkte hemel die de stralen van de zon doorlaat. Het is mogelijk dat we in de loop van de dag een paar druppels regen tegenkomen, maar maak je geen zorgen, het zal niet meer dan 0,9 mm zijn. 's Nachts koelt het af tot een aangename 14 graden Celsius, dus vergeet niet een extra laagje kleding mee te nemen voor de late uurtjes.

Op vrijdag blijft het festivalterrein gehuld in een lichtbewolkte hemel, maar de zon zal nog steeds haar stralen laten zien. De thermometers zullen rond de 24 graden Celsius schommelen, waardoor je overdag volop kunt genieten van de beats en de vibes. 's Nachts koelt het weer af naar 14 graden Celsius, dus zorg ervoor dat je wat warms bij je hebt om comfortabel te blijven.

Zaterdag wordt een dag om naar uit te kijken. De zon laat zich in volle glorie zien en verwarmt ons met haar stralen. Met temperaturen van ongeveer 24 graden Celsius kun je zonder zorgen dansen en feesten, maar we moeten ons bewust zijn van een lichte kans op onweersbuien in de avond. Houd de lucht in de gaten en zorg ervoor dat je een regenjas bij je hebt, mocht er een buitje vallen. Maar maak je geen zorgen, de regen zal het feestplezier niet bederven!

Op zondag kunnen we dezelfde weersomstandigheden verwachten als op zaterdag. Het zal lichtbewolkt zijn, met de zon die haar stralen naar beneden stuurt. De temperaturen stijgen een beetje naar ongeveer 25 graden Celsius, waardoor je in je element kunt blijven terwijl je geniet van de laatste dag van Defqon. Er is weinig tot geen neerslag voorspeld, waardoor dit mogelijk de eerste droge Defqon in Biddinghuizen zal zijn. Een perfecte afsluiting van een geweldig weekend!

Dus Hardtraxx, maak je klaar om de hitte te trotseren en de beats te voelen terwijl je samenkomt voor een onvergetelijk evenement. Ik hoop dat deze weerberichtupdate jullie enthousiast maakt voor wat er komen gaat. Geniet van Defqon 2023 en dans alsof er geen morgen is!

Tot ziens, mede Hardtraxxers, en ik zie jullie op het festivalterrein!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:02 

Hardtraxx Veteran

Bedankt dit doet me goed! Ik heb het gevoel dat we weer naar elkaar toe trekken Delt-A. Voel je die warmte ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:03 

Hardtraxx Newbie

makrooy schreef:
Is het wel mogelijk als je met de bussen komt om naar veld 5 en 6 te gaan?

Volgens de reacties van Q-dance op o.a. instagram wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:08 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
ChatGPT:

Goedemiddag Hardtraxx, hier is jullie vertrouwde weerman, Pipa Paulusma, met het weerbericht voor Defqon 2023!

Het moment waar jullie allemaal op hebben gewacht is bijna hier, en ik kan met genoegen zeggen dat de weergoden ons dit jaar gunstig gestemd zijn. Dus, hou je zonnebrandcrème en je zonnebril gereed, want het wordt een weekend om van te genieten!

Laten we beginnen met donderdag, de eerste dag van het legendarische festival. Overdag kunnen we rekenen op aangename temperaturen van ongeveer 24 graden Celsius, met lichtbewolkte hemel die de stralen van de zon doorlaat. Het is mogelijk dat we in de loop van de dag een paar druppels regen tegenkomen, maar maak je geen zorgen, het zal niet meer dan 0,9 mm zijn. 's Nachts koelt het af tot een aangename 14 graden Celsius, dus vergeet niet een extra laagje kleding mee te nemen voor de late uurtjes.

Op vrijdag blijft het festivalterrein gehuld in een lichtbewolkte hemel, maar de zon zal nog steeds haar stralen laten zien. De thermometers zullen rond de 24 graden Celsius schommelen, waardoor je overdag volop kunt genieten van de beats en de vibes. 's Nachts koelt het weer af naar 14 graden Celsius, dus zorg ervoor dat je wat warms bij je hebt om comfortabel te blijven.

Zaterdag wordt een dag om naar uit te kijken. De zon laat zich in volle glorie zien en verwarmt ons met haar stralen. Met temperaturen van ongeveer 24 graden Celsius kun je zonder zorgen dansen en feesten, maar we moeten ons bewust zijn van een lichte kans op onweersbuien in de avond. Houd de lucht in de gaten en zorg ervoor dat je een regenjas bij je hebt, mocht er een buitje vallen. Maar maak je geen zorgen, de regen zal het feestplezier niet bederven!

Op zondag kunnen we dezelfde weersomstandigheden verwachten als op zaterdag. Het zal lichtbewolkt zijn, met de zon die haar stralen naar beneden stuurt. De temperaturen stijgen een beetje naar ongeveer 25 graden Celsius, waardoor je in je element kunt blijven terwijl je geniet van de laatste dag van Defqon. Er is weinig tot geen neerslag voorspeld, waardoor dit mogelijk de eerste droge Defqon in Biddinghuizen zal zijn. Een perfecte afsluiting van een geweldig weekend!

Dus Hardtraxx, maak je klaar om de hitte te trotseren en de beats te voelen terwijl je samenkomt voor een onvergetelijk evenement. Ik hoop dat deze weerberichtupdate jullie enthousiast maakt voor wat er komen gaat. Geniet van Defqon 2023 en dans alsof er geen morgen is!

Tot ziens, mede Hardtraxxers, en ik zie jullie op het festivalterrein!

pff heel goed. Direct veel hype. Pipa vervangen door ChatGPT. voelt toch alsof we hem verraden hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:17 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Bedankt dit doet me goed! Ik heb het gevoel dat we weer naar elkaar toe trekken Delt-A. Voel je die warmte ook?

Ja ik voel het ook, ik dacht eerst dat het brandend maagzuur was, maar toch niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:19 

Hardtraxx Elite

Hee het is niet de eerste droge Defqon op Biddinghuizen. 2019 was droog
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:28 

Hardtraxxer

Droog en bloedhoerenheet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:30 

Hardtraxxer

Hahah heel nice! 24 graden en beetje bewolking is wat mij betreft best een mooi vooruitzicht. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:34 

Hardtraxx Elite

Huisapotheker schreef:
Hahah heel nice! 24 graden en beetje bewolking is wat mij betreft best een mooi vooruitzicht. Zin in!

Perfect weer
Dan nog rond 1 even een zeer kort buitje om de warmte van de middag weg te slaan en klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:52 

Hardtraxxer

Paling schreef:

Kaartje te koop
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 10:55 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Hee het is niet de eerste droge Defqon op Biddinghuizen. 2019 was droog

Ik heb ChatGPT slechts 2 weerberichten gevoerd, van 2018 en 2022. Klachten kunnen hier ingediend worden:

https://chat.openai.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 11:19 

Hardtraxx Addict

The Fallen schreef:
Paling schreef:

Kaartje te koop

HYPE

MaartenV schreef:
Anura schreef:
Yenssen schreef:
De map staat in de app

De Green gaat door tot 11 en de after op de Silver begint ook om 11, dus kan de Green nooit op die plek staan. Daarnaast stopt de Indigo wel al om 10, dus denk dat de/het floorplan dus gewoon klopt. :)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten