Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:26 

Kraak... Piep...

Biliouslime schreef:

Dacht dat op veld 1-2-3 altijd travel packages kwamen en bustours. Dat de mensen met de auto van boven werden aangevuld tot velt 6. Volgens mij doen ze dit al een aantal jaar zo. Maar kan het ook fout hebben.

Pas sinds vorig jaar. Daarom was het vorig jaar ook zo'n chaos omdat de verhouding tussen de campsites waar vooropgezette shit stond en de mensen die zelf hun tent opzetten enorm scheef was. 1 tm 3 was in 2022 relatief leeg tot aan later op de avond, toen gingen mensen zelf gewoon alsnog de brug over om een andere plek te zoeken. Een maat van ons die kwam in de middag aan en kon amper nog een plek vinden op 5 en 6.

Ben benieuwd dus of dat dit jaar weer gebeurt, dat er gewoon niet genoeg ruimte is op 5 en 6 waardoor mensen opgehoopt worden op elkaar door de beveiliging op enorm kleine stukjes. En dat men dan alsnog naar 4 tm 1 achteraf gaan om maar wat ruimte te hebben. Ook lekker voor de mensen die er specifiek voor betalen dus.

In 2018 en 2019 kon je nog gewoon naar 1 tm 3 toe en je tent neergooien in gedeeltes waar geen friends camp of tipi's en al die dingen stonden. Ik denk omdat ze nu overal geld uit willen trekken sinds corona dat ze dit zo hebben gedaan zodat ze zeker weten dat mensen gaan betalen voor ze ergens bij kunnen, extra beveiliging en bandjes om er maar voor te zorgen dat grote stukken camping exclusief voor de mensen blijven die daarvoor betalen.

Vind het dan ook knap dat ze nu al 1 tm 4 gaan weren als de verkoop van tipi's en busvervoer e.d. nog steeds volop wordt gepromote en je dus niet weet wat de verhouding normale campinggangers/auto bezoekers t.o.v. ov/travel & stay is, maar i guess dat het op dat punt al niet meer hun probleem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:28 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Biliouslime schreef:

Dacht dat op veld 1-2-3 altijd travel packages kwamen en bustours. Dat de mensen met de auto van boven werden aangevuld tot velt 6. Volgens mij doen ze dit al een aantal jaar zo. Maar kan het ook fout hebben.

Pas sinds vorig jaar. Daarom was het vorig jaar ook zo'n chaos omdat de verhouding tussen de campsites waar vooropgezette shit stond en de mensen die zelf hun tent opzetten enorm scheef was. 1 tm 3 was in 2022 relatief leeg tot aan later op de avond, toen gingen mensen zelf gewoon alsnog de brug over om een andere plek te zoeken. Een maat van ons die kwam in de middag aan en kon amper nog een plek vinden op 5 en 6.

Ben benieuwd dus of dat dit jaar weer gebeurt, dat er gewoon niet genoeg ruimte is op 5 en 6 waardoor mensen alsnog naar 4 tm 1 moeten of achteraf gaan. Ook lekker voor de mensen die er specifiek voor betalen dus. het lijkt me niet gezien dat busvervoer voor 1 tm 4 er veel meer bovenop ligt dan vorig jaar.

In 2018 en 2019 kon je nog gewoon naar 1 tm 3 toe en je tent neergooien in gedeeltes waar geen friends camp of tipi's en al die dingen stonden. Ik denk omdat ze nu overal geld uit willen trekken sinds corona dat ze dit zo hebben gedaan zodat ze zeker weten dat mensen gaan betalen voor ze ergens bij kunnen, extra beveiliging en bandjes om er maar voor te zorgen dat grote stukken camping exclusief voor de mensen blijven die daarvoor betalen.

Vind het dan ook knap dat ze nu al 1 tm 4 gaan weren als de verkoop van tipi's en busvervoer e.d. nog steeds volop wordt gepromote en je dus niet weet wat de verhouding normale campinggangers/auto bezoekers t.o.v. ov/travel & stay is, maar i guess dat het op dat punt al niet meer hun probleem is.

Van die bevriende beveiliger: tipis en shit staan allemaal al opgezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:28 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Ja goed punt, das waar! En aan de andere kant ook gewoon goed dat ze naar buiten treden met wat toelichting. Kan ergens het verhaal ook wel begrijpen, over die campingplekken en de invloed die het hopelijk heeft op de verkeerschaos.

Het is alleen in zo'n laat stadium pas.

Maar minder verkeerschaos rond het terrein is natuurlijk wel een enorme pré als dat ze lukt!

Ja ik zag op insta inderdaad een comment van Q dat wanneer een van je vrienden een priority p kaart heeft, je deze kunt laten zien bij de info balie en je dan een stempel krijgt zodat je ook op camping 0 kunt gaan staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:30 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Van die bevriende beveiliger: tipis en shit staan allemaal al opgezet

Ik vraag me wel eens af of die ook al volgeboekt zijn dan. Vorig jaar liepen we nog over de camping buiten festival uren en op 1 en 2 had je gewoon grote stukken bij tipi's e.d. waar niemand te bekennen was, geen teken van leven zoals stoeltjes, afval of parasollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:30 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Merk wel dat er veel onbegrip is over een aantal zaken rond Defqon, eerst dat verhaal rond Sefa, nu met die camping plek 5 en 6 als je met de auto komt. Al meerdere uitgebreide statements gezien waarin het e.e.a wordt toegelicht maar je merkt wel dat mensen een beetje klaar zijn er mee.

Nou zijn dit dingen die mij persoonlijk niet zo heeeeel veel aangaan omdat ik Sefa toch niet hoef te zien en ik een huisje heb, maar heb wel het idee dat Q en Defqon een beetje moeite hebben om de goodwill te behouden met al deze dingen.

Of misschien kijk ik gewoon teveel op reddit waar een vocale minderheid zit en boeit het 99% van de bezoekers allemaal geen reet. Kan ook natuurlijk :P

Het is net zo'n shitshow in de comments bij Insta en Facebook :P
De mensen die het in welke vorm dan ook voor Q opnemen zijn redelijk in de minderheid.

Maar met een positie waar je moederbedrijf alleenheerschappij over alle grote en bekende hardstyle feesten heeft kan je dit soort dingen natuurlijk maken. Met slechte communicatie, gebrekkige klantenservice, geldgraaierij, hoge prijzen e.d. kom je dan makkelijk weg. Waarom goodwill kweken als mensen toch nog naar je feesten gaan ondanks dat je dat allemaal doet, het is uiteindelijk een probleem dat men zelf in stand houdt.

Heb er persoonlijk ook geen last van door het huisje, maar het is wel triest om te zien hoe diep Q is gezakt sinds Corona. Je kan alleen maar hopen dat er goede concurrentie komt en dat mensen daar heen gaan, anderzijds gaat dit gewoon door.

Zolang geld in het laatje komt geeft Q geen reet en gaat het gewoon door en gaan ze zich echt niet achter de oren krabben. stapje bij stapje gewoon meer dingen flikken om te zien waar de grens ligt van stagnerende verkopen en daar stoppen.

Marissa schreef:
Ben vooral heel benieuwd hoe ze de controle hierop gaan uitvoeren. Dat is toch geen doen met de massa die op donderdag en vrijdag binnen stroomt.

Ze blokkeren gewoon de brug met een hoop bewakers, meer niet. Waarschijnlijk gaat het ook compleet mis qua organisatie want dat ging het vorig jaar ook al. Dat inclusief met zo'n incompetent bedrijf als Profisec, die wss bij drukte enorm lakse controle doen en naar mate het weekend vordert steeds buitensporig strenger worden, wordt het wss leuk voor de campinggangers.

Dat dus inderdaad, zolang we betalen blijft dat doorgaan.

En inderdaad, op zondag was de controle aan de normale ingang best wel scherp. Hoe zit dat bij de camping ingang, werd die ook scherper naarmate het weekend volgde? Dan bedoel ik vanaf buiten de camping op, om vervolgens het terrein op te gaan. Dat is volgens mij de ingang die ik moet hebben, want weekend kaart maar slaap buiten de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:36 

Kraak... Piep...

Dat vorderde ook naar mate de zondag. Op punten stond er bij de ingangen tussen het festivalterrein en de camping/wildlands echt enorm veel beveiliging waar de rest van het weekend daar niks stond, alles wat je in je hand had werd zo'n beetje uit je handen getrokken en in een prullenbak gegooid, zelfs dingen als flesjes en eten wat je op de wildlands had gehaald moest weg terwijl dit de rest van het weekend niet hoefde.

Willekeurige mensen werden ook opeens grondig gefouilleerd zonder aanleiding of meegenomen, wat wettelijk dus niet mag en een weerwoord en je mag meteen mee. Bij de ingang werd bij rustige uren ook gewoon om de 4 personen iemand er uit getrokken voor een volledig onderzoek en meteen aangesproken met "je hebt drugs bij je, geven of je gaat van het terrein af", ongeacht of je iets mee hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:42 

Hardtraxxer

MaartenV schreef:
En inderdaad, op zondag was de controle aan de normale ingang best wel scherp. Hoe zit dat bij de camping ingang, werd die ook scherper naarmate het weekend volgde? Dan bedoel ik vanaf buiten de camping op, om vervolgens het terrein op te gaan. Dat is volgens mij de ingang die ik moet hebben, want weekend kaart maar slaap buiten de camping.

Dat was op zondag echt belachelijk vorig jaar. Zeker tov de rest van het weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:55 

Hardtraxx Veteran

Krijg van dit soort razzia praktijken altijd enorme jeuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 14:05 

Hardtraxx Elite

MaartenV schreef:
Hoe zit dat bij de camping ingang, werd die ook scherper naarmate het weekend volgde? Dan bedoel ik vanaf buiten de camping op, om vervolgens het terrein op te gaan. Dat is volgens mij de ingang die ik moet hebben, want weekend kaart maar slaap buiten de camping.

De beste man die mij op zondag fouilleerde van buiten de camping af was inderdaad wel erg groot fan van mijn schaamstreek. Uiteindelijk niet mee gehoeven, maar scheelde niet veel. Bleef drukken en voelen tot hij iets hoopte te vinden. Niet fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 14:08 

Hardtraxxer

Dit soort security verhalen moet natuurlijk ook de bezoeker afschrikken om vooral geen drugs mee te nemen. Ze weten dondersgoed dat de harde aanpak publiekelijk wordt gemaakt en dat men hier angstig van wordt.

Of het de juiste manier is betwijfel ik zeer, want het is nou niet bepaald een hartelijke ontvangst. Zeker niet als je dusdanig geïntimideerd wordt om iets af te geven wat je niet bij je hebt. Of in het geval van ons groepje waarbij een vriendin serieus ongevraagd bij de borsten werd gegrepen en betast.

Pak dan liever de echte dealers aan in plaats van de bezoeker die voor eigen gebruik wat middelen bij zich heeft. Maar goed die hebben vast weer trucen om juist díe dans te ontspringen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 15:23 

Hardtraxx Veteran

Wedden dat er een zaagkick te horen is in de Defqon eindshow,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 15:33 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Dan zullen er wat traantjes weggepinkt gaan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 16:06 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dat vorderde ook naar mate de zondag. Op punten stond er bij de ingangen tussen het festivalterrein en de camping/wildlands echt enorm veel beveiliging waar de rest van het weekend daar niks stond, alles wat je in je hand had werd zo'n beetje uit je handen getrokken en in een prullenbak gegooid, zelfs dingen als flesjes en eten wat je op de wildlands had gehaald moest weg terwijl dit de rest van het weekend niet hoefde.

Willekeurige mensen werden ook opeens grondig gefouilleerd zonder aanleiding of meegenomen, wat wettelijk dus niet mag en een weerwoord en je mag meteen mee. Bij de ingang werd bij rustige uren ook gewoon om de 4 personen iemand er uit getrokken voor een volledig onderzoek en meteen aangesproken met "je hebt drugs bij je, geven of je gaat van het terrein af", ongeacht of je iets mee hebt.

Hmm, nou was ik wel van plan om op tijd te komen maar goed. Tja, je kunt altijd pech hebben natuurlijk, maar dat random mensen eruit pikken hoorde en zag ik ook en daar wordt je toch zenuwachtig van (was wel bij de normale ingang moet ik zeggen)

RomanAnthony schreef:
MaartenV schreef:
Hoe zit dat bij de camping ingang, werd die ook scherper naarmate het weekend volgde? Dan bedoel ik vanaf buiten de camping op, om vervolgens het terrein op te gaan. Dat is volgens mij de ingang die ik moet hebben, want weekend kaart maar slaap buiten de camping.

De beste man die mij op zondag fouilleerde van buiten de camping af was inderdaad wel erg groot fan van mijn schaamstreek. Uiteindelijk niet mee gehoeven, maar scheelde niet veel. Bleef drukken en voelen tot hij iets hoopte te vinden. Niet fijn.

Ik had exact dezelfde ervaring bij de normale ingang vorig jaar. Ik hoopte dat er misschien verschil in zou zitten als je je met je bandje meld bij de camping ingang, maar het is natuurlijk maar net wie je treft...
We gaan het zien, hopelijk valt t mee, want inderdaad weer zo betast worden zie ik niet zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 18:55 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Dit soort security verhalen moet natuurlijk ook de bezoeker afschrikken om vooral geen drugs mee te nemen. Ze weten dondersgoed dat de harde aanpak publiekelijk wordt gemaakt en dat men hier angstig van wordt.

Of het de juiste manier is betwijfel ik zeer, want het is nou niet bepaald een hartelijke ontvangst. Zeker niet als je dusdanig geïntimideerd wordt om iets af te geven wat je niet bij je hebt. Of in het geval van ons groepje waarbij een vriendin serieus ongevraagd bij de borsten werd gegrepen en betast.

Pak dan liever de echte dealers aan in plaats van de bezoeker die voor eigen gebruik wat middelen bij zich heeft. Maar goed die hebben vast weer trucen om juist díe dans te ontspringen.

Het is gewoon verboden om rond je edele delen te voelen als beveiliger dus ik zou gewoon een #meetoootje doen en een aanklacht in te dienen voor betasting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 20:10 

Hardtraxx Elite

Ook maar mijn timetable autisme laten werken.

Donderdag:
18.00 - 23.00 Lekker kijken overal
23.00 - 03.00 TFC After

Vrijdag
11.00 - 12.00 P&D (Magenta)
12.30 - 13.00 Clockartz (Blue)
13.00 - 14.30 10 CLS (Green)
15.00 - 16.00 Crypsis & Chain Reaction (Magenta)
16.00 - 17.00 Panic (Gold)
17.00 - 18.00 Endymion (Gold) / Rondje lopen/ Eten
18.00 - 18.45 B-Frontliner (UV)
18.45 - 19.30 D'n Knip vs Adjuzt (Blue)
19.45 - 20.30 E-Force (Magenta)
20.30 - 21.15 Chris One ( Magenta)
21.15 - 22.00 Main Concern (Magenta)
22.00 - 23.00 Somniac One (Green)
23.00 - 03.00 TFC After

Zaterdag:
12.00 - 13.30 Rude Awakening (Silver)
14.00 - 15.00 Dj Thera & Geck-o (Magenta)
15.00 - 16.00 Jay Reeve & Refuzion (UV)
16.00 - 17.00 Chapter V (Indigo)
17.30 - 18.30 The Silence (Silver)
18.30 - 19.15 D'n Knip live (Blue)
20.30 - 21.30 Partyraiser (Gold)
22.00 -23.00 Kruelty & Element (Indigo)
23.00 - 01.00 Qult After
02.00 - 02.30 Gezellige Uptempo

Zondag
11.00 - 11.45 Omegatypez (Magenta)/Soltice (Purple)/ Doormouse (Silver)
12.30 - 13.30 Embrionyc (Silver)
14.00 -15.00 Wasted Penguinz (Magenta)
15.30 - 16.15 Killbourne (Silver)
16.15 - 17.15 Voidax (Blue)
17.15 - 18.00 Manu le Malin (Silver)/ Eten
18.00 - 19.00 Mad Dog Downtempo (Silver)
19.00 - 20.00 Ophidian & TOA (Gold)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 20:58 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Het is gewoon verboden om rond je edele delen te voelen als beveiliger dus ik zou gewoon een #meetoootje doen en een aanklacht in te dienen voor betasting.

Mooi en aardig, maar je wordt gewoon meegenomen naar achter en nog grondiger doorzocht bij commentaar. Een opmerking van een maat zorgde de zondag gewoon voor een 3x zo grondige controle en voor mn gevoel deden ze alles er aan om hem te weren. Zonder festivalrechters kom je nergens meer, en die zijn afwezig tegenwoordig.

Of je moet gewoon full liveleak doen, en ze gaan opnemen terwijl ze bezig zijn, maar wss wordt je dan de ingang geweerd of hardhandig weggewerkt.

Profisec is gewoon goedkoop en incompetent en luistert niet naar regels, zolang er geen juridisch gezeik mee is, waar enorm veel grond voor is, gaan zij door en huren grote festivals ze gewoon in. En niemand zegt er wat van want iedereen wil gewoon naar binnen zonder gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:03 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:

Mooi en aardig, maar je wordt gewoon meegenomen naar achter en nog grondiger doorzocht bij commentaar. Een opmerking van een maat zorgde de zondag gewoon voor een 3x zo grondige controle en voor mn gevoel deden ze alles er aan om hem te weren. Zonder festivalrechters kom je nergens meer, en die zijn afwezig tegenwoordig.

Of je moet gewoon full liveleak doen, en ze gaan opnemen terwijl ze bezig zijn, maar wss wordt je dan de ingang geweerd of hardhandig weggewerkt.

Profisec is gewoon goedkoop en incompetent en luistert niet naar regels, zolang er geen juridisch gezeik mee is, waar enorm veel grond voor is, gaan zij door en huren grote festivals ze gewoon in. En niemand zegt er wat van want iedereen wil gewoon naar binnen zonder gezeik.

En dan heb je bij grote evenementen ook nog een de ingehuurde tijdelijk krachten die zich dan stoer voelen en hun tijdelijke macht moeten showen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:05 

Hardtraxx Veteran

Hoorde bij Intents van een bekende (die mee naar achter genomen was) dat ze zondags strenger gingen controleren (bij camping ingang), omdat het beveiligingsbedrijf een bepaalde target moest halen over het gehele weekend. Nu weet ik niet of het waar is, maar vond bijv. bij Rebirth ook dat men zondags veel strenger controleerde, en vorig jaar Defqon dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:29 

Hardtraxx Addict

Vandaag besloten om toch maar wel weekend te gaan :woot:

Beseffen jullie trouwens ook dat de zaterdag after op de Magenta, gehost door Qult, grotendeels geen Qult muziek zal zijn maar gewoon Tiktoktechno? :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Mag het toch wel hopen. Anders kut eindshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:39 

Kraak... Piep...

Paling schreef:

Beseffen jullie trouwens ook dat de zaterdag after op de Magenta, gehost door Qult, grotendeels geen Qult muziek zal zijn maar gewoon Tiktoktechno? :slow:

Kom feeste kom roke op de green.

Also, ja zal ook wel idd, wel prima after muziek wanneer je toch al naar de drerrie bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 21:51 

Hardtraxxer

De map staat in de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 22:07 

Hardtraxx Elite

Moet zeggen dat veld 5 en 6 er toch wel flink groter uit zien.
Zelfs wasted lands stage 2 is daar zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 22:46 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:

Exact, mooi en aardig idd maar als je daar staat kun je idd gewoon mee. En zolang er geen rechters zijn kun je volgens mij beter meewerken en je shit afgeven. Of stug volhouden en hopen dat ze je laten lopen omdat je zo volhardend bent. Gelukkig zelf nooit meegemaakt maar geen idee hoe ik zou reageren. Natuurlijk klopt t niet en mag t niet maar daar hebben zij op dat moment echt geen boodschap aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 22:55 

Hardtraxxer

Paling schreef:

Vanwege creeds? Geen idee, als het qult is zoals ‘vroeger’ is het leuk. En zo nee lopen we weer door naar de volgende. Die after in de blue is dat wat? Ik heb echt geen idee, ken niet veel van de huidige muziek.
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten