Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 09:42 
 
Hardtraxxer

Mocht er nog iemand kaarten te koop hebben voor zondag voor een normale prijs houd ik mij graag aanbevolen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij zoeken ook nog een extra Prio Parking ticket, gezien de andere helft van onze groep helaas geen kon bemachtigen en we dus anders genoodzaakt zijn te splitsen.

Dus als er iemand op miraculeuze wijze nog eentje 'over' heeft, lmk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:06 
 
Hardtraxx Addict

Vortraxx schreef:
Wij zoeken ook nog een extra Prio Parking ticket, gezien de andere helft van onze groep helaas geen kon bemachtigen en we dus anders genoodzaakt zijn te splitsen.

Dus als er iemand op miraculeuze wijze nog eentje 'over' heeft, lmk! :worship:

Ik las net een vaag bericht als reactie van Defqon zelf op Instagram dat je in zo'n geval met het laten zien van hun prio ticket bij de brug wel weer die kant op mag
Beetje vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk wel dat er veel onbegrip is over een aantal zaken rond Defqon, eerst dat verhaal rond Sefa, nu met die camping plek 5 en 6 als je met de auto komt. Al meerdere uitgebreide statements gezien waarin het e.e.a wordt toegelicht maar je merkt wel dat mensen een beetje klaar zijn er mee.

Nou zijn dit dingen die mij persoonlijk niet zo heeeeel veel aangaan omdat ik Sefa toch niet hoef te zien en ik een huisje heb, maar heb wel het idee dat Q en Defqon een beetje moeite hebben om de goodwill te behouden met al deze dingen.

Of misschien kijk ik gewoon teveel op reddit waar een vocale minderheid zit en boeit het 99% van de bezoekers allemaal geen reet. Kan ook natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:15 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Merk wel dat er veel onbegrip is over een aantal zaken rond Defqon, eerst dat verhaal rond Sefa, nu met die camping plek 5 en 6 als je met de auto komt. Al meerdere uitgebreide statements gezien waarin het e.e.a wordt toegelicht maar je merkt wel dat mensen een beetje klaar zijn er mee.

Nou zijn dit dingen die mij persoonlijk niet zo heeeeel veel aangaan omdat ik Sefa toch niet hoef te zien en ik een huisje heb, maar heb wel het idee dat Q en Defqon een beetje moeite hebben om de goodwill te behouden met al deze dingen.

Of misschien kijk ik gewoon teveel op reddit waar een vocale minderheid zit en boeit het 99% van de bezoekers allemaal geen reet. Kan ook natuurlijk :P

Op facebook en instagram zie je de zelfde klachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik kan me wel voorstellen dat Q zich even achter de oren krabt, vooral het feit dat dit zo laat pas bekend gemaakt is (wbt die camping spots als je met de auto komt) schuurt natuurlijk enorm. Wbt communicatie laat het wel echt wat te wensen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:18 
 
Hardtraxxer

Ben vooral heel benieuwd hoe ze de controle hierop gaan uitvoeren. Dat is toch geen doen met de massa die op donderdag en vrijdag binnen stroomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Merk wel dat er veel onbegrip is over een aantal zaken rond Defqon, eerst dat verhaal rond Sefa, nu met die camping plek 5 en 6 als je met de auto komt. Al meerdere uitgebreide statements gezien waarin het e.e.a wordt toegelicht maar je merkt wel dat mensen een beetje klaar zijn er mee.

Nou zijn dit dingen die mij persoonlijk niet zo heeeeel veel aangaan omdat ik Sefa toch niet hoef te zien en ik een huisje heb, maar heb wel het idee dat Q en Defqon een beetje moeite hebben om de goodwill te behouden met al deze dingen.

Of misschien kijk ik gewoon teveel op reddit waar een vocale minderheid zit en boeit het 99% van de bezoekers allemaal geen reet. Kan ook natuurlijk :P


Het is net zo'n shitshow in de comments bij Insta en Facebook :P
De mensen die het in welke vorm dan ook voor Q opnemen zijn redelijk in de minderheid.

Maar met een positie waar je moederbedrijf alleenheerschappij over alle grote en bekende hardstyle feesten heeft kan je dit soort dingen natuurlijk maken. Met slechte communicatie, gebrekkige klantenservice, geldgraaierij, hoge prijzen e.d. kom je dan makkelijk weg. Waarom goodwill kweken als mensen toch nog naar je feesten gaan ondanks dat je dat allemaal doet, het is uiteindelijk een probleem dat men zelf in stand houdt.

Heb er persoonlijk ook geen last van door het huisje, maar het is wel triest om te zien hoe diep Q is gezakt sinds Corona. Je kan alleen maar hopen dat er goede concurrentie komt en dat mensen daar heen gaan, anderzijds gaat dit gewoon door.

Zolang geld in het laatje komt geeft Q geen reet en gaat het gewoon door en gaan ze zich echt niet achter de oren krabben. stapje bij stapje gewoon meer dingen flikken om te zien waar de grens ligt van stagnerende verkopen en daar stoppen.

Marissa schreef:
Ben vooral heel benieuwd hoe ze de controle hierop gaan uitvoeren. Dat is toch geen doen met de massa die op donderdag en vrijdag binnen stroomt.

Ze blokkeren gewoon de brug met een hoop bewakers, meer niet. Waarschijnlijk gaat het ook compleet mis qua organisatie want dat ging het vorig jaar ook al. Dat inclusief met zo'n incompetent bedrijf als Profisec, die wss bij drukte enorm lakse controle doen en naar mate het weekend vordert steeds buitensporig strenger worden, wordt het wss leuk voor de campinggangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:28 
 
Hardtraxxer

Ja klantenbinding is niet echt nodig als je evenementen ondanks dit gezeik en stijgende prijzen uit blijven verkopen. Gaat op een moment vanzelf wel een keer echt tegen ze werken zou je zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:31 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Merk wel dat er veel onbegrip is over een aantal zaken rond Defqon, eerst dat verhaal rond Sefa, nu met die camping plek 5 en 6 als je met de auto komt. Al meerdere uitgebreide statements gezien waarin het e.e.a wordt toegelicht maar je merkt wel dat mensen een beetje klaar zijn er mee.

Nou zijn dit dingen die mij persoonlijk niet zo heeeeel veel aangaan omdat ik Sefa toch niet hoef te zien en ik een huisje heb, maar heb wel het idee dat Q en Defqon een beetje moeite hebben om de goodwill te behouden met al deze dingen.

Of misschien kijk ik gewoon teveel op reddit waar een vocale minderheid zit en boeit het 99% van de bezoekers allemaal geen reet. Kan ook natuurlijk :P


Het is net zo'n shitshow in de comments bij Insta en Facebook :P
De mensen die het in welke vorm dan ook voor Q opnemen zijn redelijk in de minderheid.

Maar met een positie waar je moederbedrijf alleenheerschappij over alle grote en bekende hardstyle feesten heeft kan je dit soort dingen natuurlijk maken. Met slechte communicatie, gebrekkige klantenservice, geldgraaierij, hoge prijzen e.d. kom je dan makkelijk weg. Waarom goodwill kweken als mensen toch nog naar je feesten gaan ondanks dat je dat allemaal doet, het is uiteindelijk een probleem dat men zelf in stand houdt.

Heb er persoonlijk ook geen last van door het huisje, maar het is wel triest om te zien hoe diep Q is gezakt sinds Corona. Je kan alleen maar hopen dat er goede concurrentie komt en dat mensen daar heen gaan, anderzijds gaat dit gewoon door.

Zolang geld in het laatje komt geeft Q geen reet en gaat het gewoon door en gaan ze zich echt niet achter de oren krabben. stapje bij stapje gewoon meer dingen flikken om te zien waar de grens ligt van stagnerende verkopen en daar stoppen.

Marissa schreef:
Ben vooral heel benieuwd hoe ze de controle hierop gaan uitvoeren. Dat is toch geen doen met de massa die op donderdag en vrijdag binnen stroomt.

Ze blokkeren gewoon de brug met een hoop bewakers, meer niet. Waarschijnlijk gaat het ook compleet mis qua organisatie want dat ging het vorig jaar ook al. Dat inclusief met zo'n incompetent bedrijf als Profisec, die wss bij drukte enorm lakse controle doen en naar mate het weekend vordert steeds buitensporig strenger worden, wordt het wss leuk voor de campinggangers.

Vorig jaar hadden ze gedurende het weekend 30 man beveiliging te kort en zijn er 2 beveiligers met de ambulance afgevoerd zelfs.
Bron: bevriende hoofd beveiliger
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb er persoonlijk ook geen last van door het huisje, maar het is wel triest om te zien hoe diep Q is gezakt sinds Corona. Je kan alleen maar hopen dat er goede concurrentie komt en dat mensen daar heen gaan, anderzijds gaat dit gewoon door.

Zolang geld in het laatje komt geeft Q geen reet en gaat het gewoon door en gaan ze zich echt niet achter de oren krabben. stapje bij stapje gewoon meer dingen flikken om te zien waar de grens ligt van stagnerende verkopen en daar stoppen.

Nja je weet natuurlijk niet hoe in de problemen de organisatie heeft gestaan gedurende deze periode. Ben daarom ook eigenlijk wel benieuwd naar de beweegredenen en of dit echt money-grab is of dat ze nog steeds schulden aan het aflossen zijn o.i.d. Het voelt voor mij nog erg vers aan dat corona gebeuren dus misschien heb ik het gewoon finaal mis :P

Zou wel ontzettend jammer zijn als de organisatie deze kant op gaat als je ziet hoe het eerst was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhaupt wordt het interessant om te zien of het organisatorisch weer zo is zoals we gewend zijn na een normaal jaar voorbereiding. Vorig jaar kan ik gezien de situatie rond COVID nog wel vergeven dat er zaken nét iets minder goed geregeld waren dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nja je weet natuurlijk niet hoe in de problemen de organisatie heeft gestaan gedurende deze periode. Ben daarom ook eigenlijk wel benieuwd naar de beweegredenen en of dit echt money-grab is of dat ze nog steeds schulden aan het aflossen zijn o.i.d. Het voelt voor mij nog erg vers aan dat corona gebeuren dus misschien heb ik het gewoon finaal mis :P Zou wel ontzettend jammer zijn als de organisatie deze kant op gaat als je ziet hoe het eerst was.


Dat snap ik, maar als dit echt zo was zou je dit terug zien bij andere feesten, en Q-Dance schiet er bovenuit op dat gebied. Naast dat dit een redelijke voortzetting is van voor Corona ook, toen gooide Q-Dance zijn prijzen voor en op feesten ook met rap tempo omhoog terwijl je er relatief gezien niet veel meer voor terug kreeg.

Ik zei inderdaad sinds Corona, maar het begon ook wel voor dat.

En dan nog, had dat zo geweest, dan kan je dat toch communiceren. Waarom je imago naar de klote helpen met dit soort dingen. Prijzen hoger door coronaverliezen ok, maar dit gaat ook over het naaien van mensen die al iets hebben gekocht door middel van slechte communicatie en dat is waar mensen vooral over struikelen. Het is in zekere zin ook misleiding en een vorm van "als je dit niet extra bij ons koopt dan degraderen we je". Waar je vroeger gewoon simpelweg je tent kon neerpleuren en klaar was met een weekend ticket wordt er nu steeds meer achter een paywall gegooid en ze geven dan een kromme reden er voor.

Riiss schreef:
Ja klantenbinding is niet echt nodig als je evenementen ondanks dit gezeik en stijgende prijzen uit blijven verkopen. Gaat op een moment vanzelf wel een keer echt tegen ze werken zou je zeggen.


Een bedrijf als EA Games doet het al jaren :P.

Je klanten als schijt behandelen, slechte overpriced producten uitbrengen, de mazen van de wetten opzoeken e.d. en ze gaan nog steeds sterk want men blijft het kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Merk wel dat er veel onbegrip is over een aantal zaken rond Defqon, eerst dat verhaal rond Sefa, nu met die camping plek 5 en 6 als je met de auto komt. Al meerdere uitgebreide statements gezien waarin het e.e.a wordt toegelicht maar je merkt wel dat mensen een beetje klaar zijn er mee.

Nou zijn dit dingen die mij persoonlijk niet zo heeeeel veel aangaan omdat ik Sefa toch niet hoef te zien en ik een huisje heb, maar heb wel het idee dat Q en Defqon een beetje moeite hebben om de goodwill te behouden met al deze dingen.

Of misschien kijk ik gewoon teveel op reddit waar een vocale minderheid zit en boeit het 99% van de bezoekers allemaal geen reet. Kan ook natuurlijk :P


Q-dance heeft in zowel het Sefa verhaal als het camping verhaal de behoefte gehad om er een statement over naar buiten te brengen. Denk dat dat genoeg zegt en jij dus niet onderdeel bent van een kleine minderheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja goed punt, das waar! En aan de andere kant ook gewoon goed dat ze naar buiten treden met wat toelichting. Kan ergens het verhaal ook wel begrijpen, over die campingplekken en de invloed die het hopelijk heeft op de verkeerschaos.

Het is alleen in zo'n laat stadium pas.

Maar minder verkeerschaos rond het terrein is natuurlijk wel een enorme pré als dat ze lukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op Insta en Facebook is het inderdaad een enorme verbale diarree in de comments. Het 'oranje hart dat langzaam aan zwart is geworden' vond ik hiertussen wel een mooie comment.

Ik ben inderdaad wel benieuwd wat hierboven gezegd werd, met wat ze doen met een serieus jaar vol voorbereiding en of dit enkele flaws weg haalt t.a.v. vorig jaar. Maar als ik de ellende nu al lees zal het niet veel beter worden.

Volgens mij is het ook vooral de camping waar heel veel spaak loopt, qua huisjes heb ik eerlijk gezegd nog geen gezeik gelezen (lucky us).
Vraag me wel af hoe strikt ze zijn met bezoekers, want vrienden van ons zitten in een B&B op fietsafstand en willen nog wel even een aftertje bij ons in het huisje doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:29 
 
Hardtraxx Newbie

Vorig jaar stond er wel constant iemand bij de poort om te checken of iedereen een bandje om had. (Bij Europarcs Zuiderzee)

Rickzel schreef:
Maar minder verkeerschaos rond het terrein is natuurlijk wel een enorme pré als dat ze lukt!

Dat wordt wel minder als ze meer mensen een busticket aansmeren ipv dat ze met de auto komen maar denk dat ze er een hoop chaos bij krijgen wanneer iedereen er achter komt dat ze niet op de plek kunnen staan waar ze willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeldig schreef:
Vorig jaar stond er wel constant iemand bij de poort om te checken of iedereen een bandje om had. (Bij Europarcs Zuiderzee)


Dit heb ik bij ons park (Europarcs Veluwemeer, andere kant van het meer) nog nooit meegemaakt en zijn daar al 4 keer geweest met Defqon. Daar kon je ook met gemak met wat meer mensen nog even een drankje doen ook als ze niet op het park zaten officieel.

Maar Zuiderzee zit natuurlijk ook letterlijk naast Defqon dus snap dat ze daar wel even wat beter opletten wat voor volk er op het park komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Maar Zuiderzee zit natuurlijk ook letterlijk naast Defqon dus snap dat ze daar wel even wat beter opletten wat voor volk er op het park komt.


Ja precies, daar zullen wat meer mensen even willen afteren. Daar kun je tenslotte ook gewoon heen lopen, naar Veluwemeer is dat een beetje te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Enige verbetering waar ik op hoop dit jaar is het gebrek aan voldoende wc's op de campings en de drukte op het festivalterrein op zondag. Hopelijk pakken ze dat dit jaar beter aan want anders neem ik dat wel mee in m'n overweging voor volgend jaar.

Maar goed: heel veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Eigenlijk is het niet zo raar dat veld 5-6 alleen voor de mensen die met de auto komen. Velt 1-3 is altijd voor de travel packages geweest en friends camp. Hierbij bleef velt 4 altijd over die altijd redelijk snel vol zit. Ik denk dat het niet vee anders is als voorgaande jaren, alleen dat ze het nu aangeven. 2019 was veld 4 ookaan het begin al vol volgens Q en werden we al naar veld 5-6 gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Biliouslime schreef:
Eigenlijk is het niet zo raar dat veld 5-6 alleen voor de mensen die met de auto komen. Velt 1-3 is altijd voor de travel packages geweest en friends camp. Hierbij bleef velt 4 altijd over die altijd redelijk snel vol zit. Ik denk dat het niet vee anders is als voorgaande jaren, alleen dat ze het nu aangeven. 2019 was veld 4 ookaan het begin al vol volgens Q en werden we al naar veld 5-6 gestuurd.

Voorheen was het altijd first come first served. Was je er optijd, dan had je een betere plek. In 2018 stond ik nog met mn normale ticket op veld 1. Nu mag je lappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:04 
 
Hardtraxx Addict

Biliouslime schreef:
Eigenlijk is het niet zo raar dat veld 5-6 alleen voor de mensen die met de auto komen. Velt 1-3 is altijd voor de travel packages geweest en friends camp. Hierbij bleef velt 4 altijd over die altijd redelijk snel vol zit. Ik denk dat het niet vee anders is als voorgaande jaren, alleen dat ze het nu aangeven. 2019 was veld 4 ookaan het begin al vol volgens Q en werden we al naar veld 5-6 gestuurd.

Altijd?
Alleen vorig jaar bedoel je
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Biliouslime schreef:
Eigenlijk is het niet zo raar dat veld 5-6 alleen voor de mensen die met de auto komen. Velt 1-3 is altijd voor de travel packages geweest en friends camp. Hierbij bleef velt 4 altijd over die altijd redelijk snel vol zit. Ik denk dat het niet vee anders is als voorgaande jaren, alleen dat ze het nu aangeven. 2019 was veld 4 ookaan het begin al vol volgens Q en werden we al naar veld 5-6 gestuurd.

Altijd?
Alleen vorig jaar bedoel je


Dacht dat op veld 1-2-3 altijd travel packages kwamen en bustours. Dat de mensen met de auto van boven werden aangevuld tot velt 6. Volgens mij doen ze dit al een aantal jaar zo. Maar kan het ook fout hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 13:18 
 
Hardtraxx Addict

Biliouslime schreef:
heggenschaar schreef:
Biliouslime schreef:
Eigenlijk is het niet zo raar dat veld 5-6 alleen voor de mensen die met de auto komen. Velt 1-3 is altijd voor de travel packages geweest en friends camp. Hierbij bleef velt 4 altijd over die altijd redelijk snel vol zit. Ik denk dat het niet vee anders is als voorgaande jaren, alleen dat ze het nu aangeven. 2019 was veld 4 ookaan het begin al vol volgens Q en werden we al naar veld 5-6 gestuurd.

Altijd?
Alleen vorig jaar bedoel je


Dacht dat op veld 1-2-3 altijd travel packages kwamen en bustours. Dat de mensen met de auto van boven werden aangevuld tot velt 6. Volgens mij doen ze dit al een aantal jaar zo. Maar kan het ook fout hebben.

5-6 mocht je altijd al eerder op
En klopt wel dat die travel meuk daar was maar dat was niet hele velden maar maar een gedeelte
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten