Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:37 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Je loopt meteen 0 op met prio


Vorig jaar ja, maar dit jaar hebben ze het hele bestemmingsplan en vervoersplan ook omgegooid aldus hunzelf.

Je komt bij de ingang van 0 aan, niet op 0. Nergens staat dat je op 0 komt. Een maat van ons had exact deze vraag gestuurd en Q-Dance geeft geen duidelijkheid er over en zegt steeds dat je bij de ingang van 0 aankomt, meer niet.

Je komt bij 0 aan wat relatief dichterbij is en je vermijdt (theoretisch gezien) de file, nergens staat dat je 0 of de andere sites op mag, sterker verder in de FAQ staat nog steeds alle auto's komen op 5 en 6, niet gewone parking komt op 5 en 6, alle auto's komen op 5 en 6 want ze zijn opeens eco friendly.

Kan alsnog dat je bij 0 gaat parkeren en de 2e brug over wordt gestuurd terug naar 5 en 6

SL5961 schreef:
Bij B-Front ging dit wel, maar tijdens Bass Modulators en Frontliner ook een poging gewaagd maar toen was dit simpelweg ook niet te doen. Daarnaast was het gigantisch druk op de looppaden. Enige stages waar je de ruimte had waren de UV en Yellow. Zelfs bij The Big Chill kon je je reet niet meer keren :lol:


Dit ja, vooral met wc's was de vorige keer feest. De UV was idd rustig en de Yelllow relatief rustig, de Indigo was van tijd tot tijd ook nog wel te doen. De Magenta en Gold waren 10x zo druk als de dagen er voor.

Pak gewoon weer de tactiek van vorig jaar en blijf de hele dag bij de Silver hangen, ruimte zat en de zondag heeft veel goede shit. Dan mooi op het laatst nog naar de Gold voor TOA & Ophidian classics.


Hey wijsneus, met prio parking kan je gewoon op veld 0 kamperen. Dat staat er toch gewoon?

Ik vind de uitleg van Q wel goed eerlijk gezegd, beetje laat misschien, maar a la. Het is zo duidelijk als ik weet niet wat en toch lezen mensen alleen maar negativiteit in die berichten. Begrijpend lezen is ook een kunst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:41 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
De Defqon Hype begint toch aardig te kriebelen. De lange termijn weersvoorspelling laat het er wat milder uit zien qua hitte en dat maakt mijn sappige ginger huidje zeer blij.

23 graden en een wolkie is perfectie.

Ook benieuwd naar ons 12 persoons huisje. Ben er nog niet helemaal over uit of ik donderdag al een kijkje ga nemen maar Devin Wild op de gathering is eigenlijk wel heel tof.

Moet zeggen dat ik the gathering line up dit jaar eigenlijk voor beide stages best sterk vind(indigo kan ik niet over mee praten)

Sowieso goud dat Pavo bij de ingang draait het laatste uur voor het festival open gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben uberhaupt best wel heel content met de lineup van het hele weekend. (timetable is verre van ideaal aangezien er veel namen die ik graag wil zien moeten openen maar OK).

Ik heb natuurlijk al lang en breed een TT gemaakt maar zoals elk jaar ga ik gewoon op m'n dooie gemakje rondwandelen en kijken waar het gezellig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Tot je drinken moet halen of naar de WC moet. Dan kon je je weer lekker door die mensen massa heen duwen.

Ze stonden op een gegeven moment daar gewoon te pissen tegen die zijkant. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:00 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Ik ben uberhaupt best wel heel content met de lineup van het hele weekend. (timetable is verre van ideaal aangezien er veel namen die ik graag wil zien moeten openen maar OK).

Ik heb natuurlijk al lang en breed een TT gemaakt maar zoals elk jaar ga ik gewoon op m'n dooie gemakje rondwandelen en kijken waar het gezellig is.

Dit dus
Een paar must see en verder rond dwalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Begrijpend lezen is ook een kunst.


Blijkbaar, want als je had gelezen wat ik zei, dan zie je dat Q-Dance ook iets totaal anders communiceert naar mensen dan dat ze zelf dus blijkbaar bij een bericht naar een specifiek persoon op hun socials doet (neem ik aan, gezien hoe BattleRoyale dat bericht post). Op de FAQ staat iets anders, op de klantenservice geven ze een maat van me weer een ander antwoord en nu laat BattleRoyale zien dat ze ergens op social media dit zeggen.

Dat naast het feit dat ik al zei dat het me sterk lijkt dat ze niet mensen naar 0 sturen, wegens dat priority parking dan vrij nutteloos is.

Als je ook begrijpend de kritiek op alle socials leest, en dat is veel, dan lees je buiten de moneygrab klachten dat het totaal onduidelijk is en dat, tot aan deze week, er iets compleet anders stond en het correcte antwoord dus tot op de dag van vandaag nog steeds op meerdere plekken verschillend staat.

Dat was het hele punt, dat deze volgens jou blijkbaar nette communicatie nog behoorlijk wisselvallig blijkt te zijn. Dat je een van de drie antwoorden op die vraag kiest en zegt "het is duidelijk", maakt het niet duidelijke communicatie.

Rickzel schreef:
De Defqon Hype begint toch aardig te kriebelen. De lange termijn weersvoorspelling laat het er wat milder uit zien qua hitte en dat maakt mijn sappige ginger huidje zeer blij.

23 graden en een wolkie is perfectie.

Ook benieuwd naar ons 12 persoons huisje. Ben er nog niet helemaal over uit of ik donderdag al een kijkje ga nemen maar Devin Wild op de gathering is eigenlijk wel heel tof.


Eens boss, weer lijkt er goed uit te zien, timetable komt best wel goed uit, alleen op de vrijdag wat vervelende overlappingen en het feit dat Kruelty & Element tegelijk is met de eindshow.

Hier ook nog de twijfel om heen te gaan op donderdag. KELTEK, Promo en Devin Wild zijn top maar KELTEK opent, Devin Wild sluit en Promo staat tegelijkertijd met KELTEK. Heb zelf ook niet veel zin om tussen die twee acts de hele tijd maar in die drukte een beetje niks te doen. Voor jou is dat nog een extra lang stuk heen en terug natuurlijk.

Remi schreef:
Je kon beter op de camping gaan pissen dan bij de normale wc's,

Dit idd, en zelfs dan als je een beetje rap aan de beurt wilt zijn moet je helemaal naar 3 of 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:23 
 
Hardtraxx Addict

Prio parking loopt nog steeds gewoon meteen die camping op lijkt me.
Anders moet je letterlijk over het festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat zou nou eigenlijk de logische beweegreden zijn van Q om die RED pas zo laat te openen op zondag? Want het heeft eigenlijk alleen maar nadelen. Als je alleen op zondag gaat kan je de RED niet maximaal benutten, het is retedruk ergens anders, minder wc/drink faciliteiten.

Aan het verkrijgen van artiesten moet het toch niet liggen, denk zelfs dat er artiesten voor minder dan hun gebruikelijke fee wel op een RED willen staan als ze het vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Eens boss, weer lijkt er goed uit te zien, timetable komt best wel goed uit, alleen op de vrijdag wat vervelende overlappingen en het feit dat Kruelty & Element tegelijk is met de eindshow.

Hier ook nog de twijfel om heen te gaan op donderdag. KELTEK, Promo en Devin Wild zijn top maar KELTEK opent, Devin Wild sluit en Promo staat tegelijkertijd met KELTEK. Heb zelf ook niet veel zin om tussen die twee acts de hele tijd maar in die drukte een beetje niks te doen. Voor jou is dat nog een extra lang stuk heen en terug natuurlijk.

Prima toch? Alle ruimte tijdens Element en Kruelty. Ik ga eigenlijk altijd alleen op zondag naar de Closing, aangezien dat voor mij dé afsluiting is van het hele weekend. De andere dagen eindig ik altijd op een andere stage.

Ik wil op donderdag zelf wel de opening zien, die overigens wordt gedaan door SZP en niet door KELTEK @BB ;) , ga dan even naar Promo > big chill / Magenta en rond Ecstatic weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Prio parking loopt nog steeds gewoon meteen die camping op lijkt me.
Anders moet je letterlijk over het festival


Daarom is het ook zo vaag dat ze pas nu ogenschijnlijk in een DM een antwoord geven, pas na dat een enorme berg aan klachten ze tot een reactie heeft geforceerd die nog steeds geen duidelijkheid gaf maar een herhaling van hun FAQ was. Op hun site staat nog de zelfde dubbelzinnige communicatie. Zo moeilijk is het toch niet om neer te zetten, "Priority Parking gives you access to campsites 0, 5 and 6", of wat het ook moet zijn.

Als je weet van het terrein, de plaatsing en het vervoersplan van vorig jaar hebt, dan kan je het iig deduceren maar tegelijkertijd stonden mensen vorig jaar ook opeens voor die verrassing op donderdag terwijl het van te voren niet (duidelijk) was gecommuniceerd. Dus ik snap die onzekerheid en de klachten 100%, je legt er wel een behoorlijke mep geld voor neer.

Remi schreef:
Prima toch? Alle ruimte tijdens Element en Kruelty. Ik ga eigenlijk altijd alleen op zondag naar de Closing, aangezien dat voor mij dé afsluiting is van het hele weekend. De andere dagen eindig ik altijd op een andere stage.

Ik wil op donderdag zelf wel de opening zien, die overigens wordt gedaan door SZP en niet door KELTEK @BB ;) , ga dan even naar Promo > big chill / Magenta en rond Ecstatic weer terug.


Ik ga mooi naar de eindshow haha, wil dat nooit missen. Probeer nog wel zo veel mogelijk van Kruelty & Element mee te pakken maar die twee kan ik elders in het jaar wel weer zien. Voor de industrial op het einde van hun set heb ik de Silver het hele weekend wel.

Revolting Against schreef:
Wat zou nou eigenlijk de logische beweegreden zijn van Q om die RED pas zo laat te openen op zondag? Want het heeft eigenlijk alleen maar nadelen.


Kosten denk ik, kan niet anders. Je moet wel weer een hele crew op de Red laten draaien een volledige dag, de showelementen doen en de artiesten er bij boeken. Al is het in mijn ogen dan beter om gewoon een stage minder te doen (de Black/UV tent) en de Red gewoon te gebruiken gezien de ruimte en de status van de Red wat meer publiek zal aantrekken, dan heb je het probleem met drukte bij de andere podia ook niet.

In 2018 was de Red gewoon open vanaf 15:00 en toen heb ik echt 0 last gehad van de drukte overal dus het is niet dat het niet mogelijk is oid, maar het is gewoon geldbesparing denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar alle eindshows geskipt voor andere sets en nog geen seconde spijt van gehad. Element & Kruelty wil ik het wel voor skippen. Weet alleen niet wat er verder overlapt met de eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vorig jaar alle eindshows geskipt voor andere sets en nog geen seconde spijt van gehad. Element & Kruelty wil ik het wel voor skippen. Weet alleen niet wat er verder overlapt met de eindshow.


Nog nooit eindshow gepakt op een feest. Altijd wel sets die het meer waard zijn dan beetje vuurwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Vorig jaar alle eindshows geskipt voor andere sets en nog geen seconde spijt van gehad. Element & Kruelty wil ik het wel voor skippen. Weet alleen niet wat er verder overlapt met de eindshow.


Nog nooit eindshow gepakt op een feest. Altijd wel sets die het meer waard zijn dan beetje vuurwerk.


Je weet wat er op de planning staat he :evil:
Normaal zou ik het ook met jullie eens zijn en heb zelf ook vorig jaar alle eindshows behalve de zaterdag geskipt, maar vorig jaar was echt machtig incl met wat visuele ondersteuning. Wil dat 100% nog eens meemaken. En baal echt dat ik Rise Again met show op de zondag niet heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:18 
 
Hardtraxxer

Breathe in, breathe out.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Je weet wat er op de planning staat he :evil:
Normaal zou ik het ook met jullie eens zijn en heb zelf ook vorig jaar alle eindshows behalve de zaterdag geskipt, maar vorig jaar was echt machtig incl met wat visuele ondersteuning. Wil dat 100% nog eens meemaken. En baal echt dat ik Rise Again met show op de zondag niet heb meegemaakt.

Geef nou maar gewoon toe dat je kneiterhard stond te spacen ouwe :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha vroegahh de eerste edities 2011/2012 dat ik ging ook nog wel flink naar de haaien bij de eindshow gestaan. Maar zo gauw je met die gigantische mensen massa met je pillenhoofd weer die area moet verlaten dan is dat nog best een dingetje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:

Je weet wat er op de planning staat he :evil:
Normaal zou ik het ook met jullie eens zijn en heb zelf ook vorig jaar alle eindshows behalve de zaterdag geskipt, maar vorig jaar was echt machtig incl met wat visuele ondersteuning. Wil dat 100% nog eens meemaken. En baal echt dat ik Rise Again met show op de zondag niet heb meegemaakt.

Geef nou maar gewoon toe dat je kneiterhard stond te spacen ouwe :cool:


Some say, dat de eindshow met 2cb echt kneitervet is en dat kneiterhard niet eens nodig is.
All we know is, he's called jobbit.

Rickzel schreef:
Maar zo gauw je met die gigantische mensen massa met je pillenhoofd weer die area moet verlaten dan is dat nog best een dingetje. :lol:
Ja zelfs zonder pillenhoofd is dat nog een dingetje, dat geschuifel in een voor je gevoel niet heel best verlicht pad terug fuckt dan echt met je haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de eindshow bleven we altijd gewoon nog zo lang mogelijk plakken op de vloer zodat iedereen de Red al kon verlaten en je ver achter de menigte terug moet, dan is 't nog wel te doen.

Vroegahh deed ik ook traditioneel een 2cb'tje tijdens de eindshow. Misschien ben ik er dit jaar wel weer eens voor te porren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 12:10 
 
Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Breathe in, breathe out.

Ja dat was zeer sterk
Al zeg jij het waarschijnlijk sarcastisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Riiss schreef:
Breathe in, breathe out.

Ja dat was zeer sterk
Al zeg jij het waarschijnlijk sarcastisch


Ik vond dit drie keer niks maar de rest van de eindshow ijzersterk.
Het Zwanenmeer was ook zo lijp :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond die hele endshow op de zaterdag echt 3x ruk. Veel te veel nadruk op show elementen, en minder op (harddance) muziek. Doe mij maar de endshows van ca. 10 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Jordy schreef:
heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Tot je drinken moet halen of naar de WC moet. Dan kon je je weer lekker door die mensen massa heen duwen.

Ze stonden op een gegeven moment daar gewoon te pissen tegen die zijkant. :sick:

Mooi dat iedereen zegt dat het kankah druk was, maar alleen Miwer had beetje ruimte bij de Magenta. Hebben ook alle plekken in de magenta geprobeerd, maar was niet te doen. Bizar veel volk daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 20:48 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb er opdracht geen last van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik eerlijk gezegd ook niet maar ik ben dan ook 1.10m :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ik heb er opdracht geen last van gehad.


Eindopdracht?
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten