Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marissa schreef:
Zouden ze echt zo moeilijk doen over die tenaamstelling? En anders verkopen op Ticketswap met een prive advertentie? Dan komt het sowieso op naam.


Je kan je camping accommodatie niet verkopen via TS, vandaar. Je zit eraan vast en als je hem last minute wil overdragen, kan/mag dat dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:06 
 
Hardtraxxer

Misschien de gegevens van de hoofdboeker meenemen...Zou toch zonde zijn als er accommodaties leeg staan hierom.
Ze zullen het op dit moment te druk hebben met het beantwoorden van shitloads aan mail gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
Huisapotheker schreef:
Marissa schreef:
Mocht er iemand nog zondag tickets voor de normale prijs willen verkopen hoor ik het graag. Bijzonder toch dat vrijdag en weekend gewoon nog te koop is en zondag is uitverkocht. Er staat ook niks op Ticketswap en als ze er op komen voor de hoofdprijs.

Vrijdag is een werkdag, zal daardoor wel komen denk ik

Plus,
Zondag is de capaciteit lager, gezien de Red grootste deel van de dag dicht is.

Gezien de pleurisdrukte vorig jaar zal daar niet perse veel verschil in zitten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Gezien de pleurisdrukte vorig jaar zal daar niet perse veel verschil in zitten. :P

Dit is voor mij een reden om alleen de vrijdag te gaan want wat een drama was het vorig jaar op de zondag qua drukte vrijwel overal. Zonde dat ze de red niet gewoon opengooien zoals ze in 2019 hadden gedaan, want de zondag heeft toch wel altijd iets speciaals.

Defqon kriebels beginnen wel al te komen. Na al die jaren dan toch eindelijk B-Frontliner meepakken, genoeg andere setjes die ik graag wil meepakken en ook de ruimte om lekker wat rond te struinen op het terrein, wat ik op Defqon altijd wel de moeite waard vind. Enige waar ik nog niet over uit ben is waar ik ga afsluiten maar dat zien we dan wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:51 
 
Hardtraxx Addict

Albatrots schreef:
SL5961 schreef:
Gezien de pleurisdrukte vorig jaar zal daar niet perse veel verschil in zitten. :P

Dit is voor mij een reden om alleen de vrijdag te gaan want wat een drama was het vorig jaar op de zondag qua drukte vrijwel overal. Zonde dat ze de red niet gewoon opengooien zoals ze in 2019 hadden gedaan, want de zondag heeft toch wel altijd iets speciaals.

Defqon kriebels beginnen wel al te komen. Na al die jaren dan toch eindelijk B-Frontliner meepakken, genoeg andere setjes die ik graag wil meepakken en ook de ruimte om lekker wat rond te struinen op het terrein, wat ik op Defqon altijd wel de moeite waard vind. Enige waar ik nog niet over uit ben is waar ik ga afsluiten maar dat zien we dan wel.

Ben ik serieus de enige die niks van deze drukte gemerkt heeft?(en ben niet in de uv geweest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 15:55 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Albatrots schreef:
SL5961 schreef:
Gezien de pleurisdrukte vorig jaar zal daar niet perse veel verschil in zitten. :P

Dit is voor mij een reden om alleen de vrijdag te gaan want wat een drama was het vorig jaar op de zondag qua drukte vrijwel overal. Zonde dat ze de red niet gewoon opengooien zoals ze in 2019 hadden gedaan, want de zondag heeft toch wel altijd iets speciaals.

Defqon kriebels beginnen wel al te komen. Na al die jaren dan toch eindelijk B-Frontliner meepakken, genoeg andere setjes die ik graag wil meepakken en ook de ruimte om lekker wat rond te struinen op het terrein, wat ik op Defqon altijd wel de moeite waard vind. Enige waar ik nog niet over uit ben is waar ik ga afsluiten maar dat zien we dan wel.

Ben ik serieus de enige die niks van deze drukte gemerkt heeft?(en ben niet in de uv geweest)


Niet op de magenta geweest zeker? Zooo op verheugd en dit was een domper. IEDEREEN stond daar voor mijn gevoel :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Marissa schreef:
heggenschaar schreef:
Albatrots schreef:
Dit is voor mij een reden om alleen de vrijdag te gaan want wat een drama was het vorig jaar op de zondag qua drukte vrijwel overal. Zonde dat ze de red niet gewoon opengooien zoals ze in 2019 hadden gedaan, want de zondag heeft toch wel altijd iets speciaals.

Ben ik serieus de enige die niks van deze drukte gemerkt heeft?(en ben niet in de uv geweest)


Niet op de magenta geweest zeker? Zooo op verheugd en dit was een domper. IEDEREEN stond daar voor mijn gevoel :(.

Dit ja. Zelfs bij het eetgedeelte waar de stage op gericht was stonden uiteindelijk gewoon mensen op de tafel om er toch nog iets van mee te krijgen. Ook bij de Blue was het bij bepaalde sets gewoon akelig druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon lekker naar de UV gaan, euforische hardstyle is toch dood. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
euforische hardstyle is toch dood. :innocent:


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:16 
 
Hardtraxx Addict

Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Gewoon lekker naar de UV gaan, euforische hardstyle is toch dood. :innocent:

Je weet dat de UV Freestyle/Partystyle (of hoe je die ellende ook wilt noemen) is op de zondag met artiesten als JeBroer, Feestdjruthless en MWAK? Zaagkicks vind ik nog altijd het naarste van wat de hardere stijlen te bieden hebben, maar dit komt wel in mn top 3, naast ongezellige uptempo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Dan had ik dat ook op dat moment moeten doen. Thanks voor de tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 16:26 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Gewoon lekker naar de UV gaan, euforische hardstyle is toch dood. :innocent:

Alleen is de UV dan freestyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Tot je drinken moet halen of naar de WC moet. Dan kon je je weer lekker door die mensen massa heen duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 17:16 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Tot je drinken moet halen of naar de WC moet. Dan kon je je weer lekker door die mensen massa heen duwen.

Liep ik weer langs de linker zijde zonder moeite
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Revolting Against schreef:
Gewoon lekker naar de UV gaan, euforische hardstyle is toch dood. :innocent:

Alleen is de UV dan freestyle

Ah juist, het ging over de zondag. Dan uhmm wordt het druk ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Bij B-Front ging dit wel, maar tijdens Bass Modulators en Frontliner ook een poging gewaagd maar toen was dit simpelweg ook niet te doen. Daarnaast was het gigantisch druk op de looppaden. Enige stages waar je de ruimte had waren de UV en Yellow. Zelfs bij The Big Chill kon je je reet niet meer keren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 18:34 
 
Hardtraxx Addict

SL5961 schreef:
heggenschaar schreef:
Bij de magenta liep ik links langs de rand van de tent naar voren waar je prima ruimte had

Bij B-Front ging dit wel, maar tijdens Bass Modulators en Frontliner ook een poging gewaagd maar toen was dit simpelweg ook niet te doen. Daarnaast was het gigantisch druk op de looppaden. Enige stages waar je de ruimte had waren de UV en Yellow. Zelfs bij The Big Chill kon je je reet niet meer keren :lol:

Frontliner ook gewoon zonder moeite bij geweest
Yellow vond ik juist druk, gold wel rustig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 22:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Met een prio ticket ben je meteen op 0 want daar kom je binnen, dus je kan je tent er neer zetten
Maar vol is vol dus niet gegarandeerd

(Vorig jaar was 0 er al)


Q-Dance geeft zelf niet aan of dit zo is.

Prio parking wordt niet genoemd bij toegang tot campsite 0-4, alleen dat je bij de ingang van campsite 0 parkeert en zo de file's vermijdt (wat bullshit is want die file's zijn langer dan de route naar de campsite 0 inrit). Nergens wordt gezegd dat je toegang krijgt tot 0, er wordt zelfs geinsinueerd dat iedereen met de auto gewoon op 5 en 6 komt.

Q-Dance geeft ook geen duidelijk antwoord hier over bij navraag. Het lijkt me bijzonder dat mensen naar de compleet andere ingang worden gestuurd om dichtbij te parkeren en dan alsnog het hele stuk naar 5 en 6 moeten lopen, wat het hele idee van priority parking verslaat.

Maar het is Q-Dance dus ik zie het ook wel gebeuren dat ze mensen zo uit hun geld naaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 23:17 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Met een prio ticket ben je meteen op 0 want daar kom je binnen, dus je kan je tent er neer zetten
Maar vol is vol dus niet gegarandeerd

(Vorig jaar was 0 er al)


Q-Dance geeft zelf niet aan of dit zo is.

Prio parking wordt niet genoemd bij toegang tot campsite 0-4, alleen dat je bij de ingang van campsite 0 parkeert en zo de file's vermijdt (wat bullshit is want die file's zijn langer dan de route naar de campsite 0 inrit). Nergens wordt gezegd dat je toegang krijgt tot 0, er wordt zelfs geinsinueerd dat iedereen met de auto gewoon op 5 en 6 komt.

Q-Dance geeft ook geen duidelijk antwoord hier over bij navraag. Het lijkt me bijzonder dat mensen naar de compleet andere ingang worden gestuurd om dichtbij te parkeren en dan alsnog het hele stuk naar 5 en 6 moeten lopen, wat het hele idee van priority parking verslaat.

Maar het is Q-Dance dus ik zie het ook wel gebeuren dat ze mensen zo uit hun geld naaien.

Je loopt meteen 0 op met prio
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 23:32 
 
Hardtraxxer

Sappers schreef:
Huisapotheker schreef:
Marissa schreef:
Mocht er iemand nog zondag tickets voor de normale prijs willen verkopen hoor ik het graag. Bijzonder toch dat vrijdag en weekend gewoon nog te koop is en zondag is uitverkocht. Er staat ook niks op Ticketswap en als ze er op komen voor de hoofdprijs.

Vrijdag is een werkdag, zal daardoor wel komen denk ik

Plus,
Zondag is de capaciteit lager, gezien de Red grootste deel van de dag dicht is.

Ondertussen is de vrijdag ook uitverkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2023 23:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Je loopt meteen 0 op met prio


Vorig jaar ja, maar dit jaar hebben ze het hele bestemmingsplan en vervoersplan ook omgegooid aldus hunzelf.

Je komt bij de ingang van 0 aan, niet op 0. Nergens staat dat je op 0 komt. Een maat van ons had exact deze vraag gestuurd en Q-Dance geeft geen duidelijkheid er over en zegt steeds dat je bij de ingang van 0 aankomt, meer niet.

Je komt bij 0 aan wat relatief dichterbij is en je vermijdt (theoretisch gezien) de file, nergens staat dat je 0 of de andere sites op mag, sterker verder in de FAQ staat nog steeds alle auto's komen op 5 en 6, niet gewone parking komt op 5 en 6, alle auto's komen op 5 en 6 want ze zijn opeens eco friendly.

Kan alsnog dat je bij 0 gaat parkeren en de 2e brug over wordt gestuurd terug naar 5 en 6

SL5961 schreef:
Bij B-Front ging dit wel, maar tijdens Bass Modulators en Frontliner ook een poging gewaagd maar toen was dit simpelweg ook niet te doen. Daarnaast was het gigantisch druk op de looppaden. Enige stages waar je de ruimte had waren de UV en Yellow. Zelfs bij The Big Chill kon je je reet niet meer keren :lol:


Dit ja, vooral met wc's was de vorige keer feest. De UV was idd rustig en de Yelllow relatief rustig, de Indigo was van tijd tot tijd ook nog wel te doen. De Magenta en Gold waren 10x zo druk als de dagen er voor.

Pak gewoon weer de tactiek van vorig jaar en blijf de hele dag bij de Silver hangen, ruimte zat en de zondag heeft veel goede shit. Dan mooi op het laatst nog naar de Gold voor TOA & Ophidian classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 01:37 
 
Hardtraxxer

Eff geplukt van hun Defqon pagina

Defqon.1
Nicolas Paul Yes, this is the same. Everyone with a Priority Parking can go to campsite 0

dus je kan prima je tentje op 0 zetten als je prio parking hebt. Met een normale weekend ticket niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We wilden vorig jaar (rond etenstijd dus oké, topdrukte) op de zondag wat gaan eten, meen dat we bij de Magenta stonden. Zijn alle foodcourts daar afgegaan (tering druk), over de Wasted Lands (tering druk) uitkomend bij het allerlaatste kraampje op het campingdeel.
Uiteindelijk wel een mokerlekkere gyros met een ijskoude Fristi op dus je hoort me niet klagen (ga er dit jaar sowieso weer voor), maar dat was echt niet te doen. Je kon beter op de camping gaan pissen dan bij de normale wc's, haha.

En toch, en tóch, heb ik er zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2023 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Defqon Hype begint toch aardig te kriebelen. De lange termijn weersvoorspelling laat het er wat milder uit zien qua hitte en dat maakt mijn sappige ginger huidje zeer blij.

23 graden en een wolkie is perfectie.

Ook benieuwd naar ons 12 persoons huisje. Ben er nog niet helemaal over uit of ik donderdag al een kijkje ga nemen maar Devin Wild op de gathering is eigenlijk wel heel tof.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten