Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 18:01 
 
Hardtraxxer

En dat terwijl het al 3 jaar hetzelfde is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopelijk B-Front het anthem. Maar ik geef SZP ook meer kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa, huisje geboekt op Aqua Centrum Bremerbergse Hoek. Nog dichterbij dan Zuiderzee en een stuk goedkoper. Er zijn nog huisjes beschikbaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Door de hoge prijzen wachten wij met onze groep ook de travel packages van Q-Dance af, het feit dat je alles gespreid kan betalen uitgesmeerd over 3 maanden geeft voor ons de doorslag. Velen hebben niet de middelen om nu €420 neer te tellen om de 12 persoons villa op Zuiderzee te boeken via Europarcs zelf, en over 3 weken ook nogeens €225+ voor het weekend ticket. Hij is overigens nu beschikbaar via de site van Europarcs, mocht iemand nog op zoek zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles lijkt plotseling vrij te zijn gekomen op de Europarcs website. Gunstigste prijs per persoon die ik net zag was volgens mij de Berkel 6, voor 200 euro per persoon (donderdag tot maandag). Verwacht dat ze er niet lang op blijven staan dus sla je slag kinders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Alles lijkt plotseling vrij te zijn gekomen op de Europarcs website. Gunstigste prijs per persoon die ik net zag was volgens mij de Berkel 6, voor 200 euro per persoon (donderdag tot maandag). Verwacht dat ze er niet lang op blijven staan dus sla je slag kinders.


Ik zie niks hoor? Defqon weekend Zuiderzee/Veluwemeer zijn allemaal afgeblokt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben in je DM geslide, Ricky.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 21:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is gek. Vanaf mijn telefoon kan ik nu nog steeds letterlijk alle accommodaties boeken op Zuiderzee (datum vanaf donderdag 22 juni tot maandag 26 juni). Kan hem zelfs doorboeken tot ik ook echt in de boekingsmodule kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 08:57 
 
Hardtraxx Newbie

Eventueel kun je ook via Booking . com boeken voor Zuiderzee (gratis annuleren tot april 2023 en ook pas betalen in april 2023).

Zelf al vast een huisje vast gezet en nu even afwachten op de prijzen voor de travel & stay.

Het wordt wel heel prijzig allemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 09:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan ook alle accommodaties huren nog. Zie wel dat ik bij het boeken er automatisch 6 Defqon pendeltickets bij krijg voor 50 euro per stuk. Die kan ik ook niet weghalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hoppa, huisje geboekt op Aqua Centrum Bremerbergse Hoek. Nog dichterbij dan Zuiderzee en een stuk goedkoper. Er zijn nog huisjes beschikbaar...


Er zitten in totaal 8 huisjes daar, we hebben er met onze groep 4 gehuurd. Deze zijn nu op.

Denkeleda schreef:
Ik kan ook alle accommodaties huren nog. Zie wel dat ik bij het boeken er automatisch 6 Defqon pendeltickets bij krijg voor 50 euro per stuk. Die kan ik ook niet weghalen.

Een maat heeft gebeld naar Zuiderzee en die moet je inderdaad afnemen. Ze zeiden telefonisch dat het park verhuurd zou worden via Q-dance maar hebben toch last minute besloten het in eigen beheer te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 10:31 
 
Hardtraxxer

Ze doen er ook standaard een handdoeken pakket e.d. bij. Om het nog duurder te maken. xd

Ik ga even kijken voor een staplek bij dat Aquacentrum. Goede tip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:18 
 
Hardtraxxer

Thanks voor de tip Remi!

Ik ga ook kijken voor een staplek op die camping, gezellig eigen caravan mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:25 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Thanks voor de tip Remi!

Ik ga ook kijken voor een staplek op die camping, gezellig eigen caravan mee :thumbsup:


Bij Veluwe strandbad heb je ook prive sanitair. Misschien wel fijner met een staplek erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:29 
 
Hardtraxx Addict

Het zou me eigenlijk niks verbazen als ze dit jaar op de camping ook plaats bieden voor caravans nu ze veld 0 er bij hebben.
Volgens mij is dit bij Lowlands altijd al voor caravans en campers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:31 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Het zou me eigenlijk niks verbazen als ze dit jaar op de camping ook plaats bieden voor caravans nu ze veld 0 er bij hebben.
Volgens mij is dit bij Lowlands altijd al voor caravans en campers.


Dat zou helemaal chill zijn. Zouden ze dat de 20e al bekend maken denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:33 
 
Hardtraxxer

Poah dat zou helemaal mooi zijn!

Ik hoop het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:33 
 
Hardtraxxer

Marissa schreef:
MaartenV schreef:
Thanks voor de tip Remi!

Ik ga ook kijken voor een staplek op die camping, gezellig eigen caravan mee :thumbsup:


Bij Veluwe strandbad heb je ook prive sanitair. Misschien wel fijner met een staplek erbij.


Is dat ook op loop/fiets afstand? Of anders gezegd, heb je daar eerder zelf gestaan en is dat goed te doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:38 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Marissa schreef:
MaartenV schreef:
Thanks voor de tip Remi!

Ik ga ook kijken voor een staplek op die camping, gezellig eigen caravan mee :thumbsup:


Bij Veluwe strandbad heb je ook prive sanitair. Misschien wel fijner met een staplek erbij.


Is dat ook op loop/fiets afstand? Of anders gezegd, heb je daar eerder zelf gestaan en is dat goed te doen?


Fietsafstand inderdaad. Helaas nog geen ervaring ermee, maar volgens mij is het prima. Tot dit jaar vertoefden wij altijd op Europarcs Zuiderzee maar deze prijzen worden mij veel te gek. Dan maar eigen caravan/tent mee.

Zuiderzee heeft overigens ook staplekken, die komen ook nog in de verhuur. Alleen zijn die wel wat minder luxe dan bij Veluwe strandbad (geen prive sanitair).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 11:48 
 
Hardtraxxer

Thanks!

Ja ik vind het ook zonde hoor om zoveel te betalen terwijl we die caravan gewoon hebben, we gaan er immers ook mee op vakantie dus waarom niet.
Wel/geen privé sanitair maakt mij niet eens zoveel uit, alhoewel ik me wel voor kan stellen dat het na een dagje defqon wel lekker is om een douche naast de deur te hebben, en je niet daarvoor naar een openbaar douchegebouw hoeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

10 persoons huisje geboekt op ons vertrouwde parkje Veluwemeer, pendelbustickets al inbegrepen. Dus geen stress. Eurootje of 200 de neus. Niks mis mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Marissa schreef:
heggenschaar schreef:
Het zou me eigenlijk niks verbazen als ze dit jaar op de camping ook plaats bieden voor caravans nu ze veld 0 er bij hebben.
Volgens mij is dit bij Lowlands altijd al voor caravans en campers.


Dat zou helemaal chill zijn. Zouden ze dat de 20e al bekend maken denk je?

Als dat er zou zijn lijkt me het wel
Maarrrr ik weet van niks he, het zou me niet verbazen als het zo is maar kan net zo goed niet zo zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah flink hyped ook al. Samen met het Groningse tuig en Twents kabaal in een huisje. Verlof is aangevraagd. Kleine mini vakantie voor Defqon. Wat kan mij gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 14:06 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Er zitten in totaal 8 huisjes daar, we hebben er met onze groep 4 gehuurd. Deze zijn nu op.

Hoe duur was het daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Poah flink hyped ook al. Samen met het Groningse tuig en Twents kabaal in een huisje. Verlof is aangevraagd. Kleine mini vakantie voor Defqon. Wat kan mij gebeuren.

Gebroken poot?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten