Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hoe snel hebben jullie een dergelijk huisje geregeld? Gewoon direct na Defqon voor het jaar erna?

Wij hebben in juli een 2 huisjes geboekt op Veluwe Strandbad, dat is ongeveer 20 minuutjes fietsen geloof ik. Van donderdag tot en met maandag voor rond de 200 pp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Khadber schreef:
Hoe snel hebben jullie een dergelijk huisje geregeld? Gewoon direct na Defqon voor het jaar erna?


Bijna wel ja, in juli stonden ze beschikbaar op de website. De prijs was inderdaad wel fors gestegen, waar we eerst nog 200pp betaalden we nu zo'n 300pp. Alsnog een stuk goedkoper dan een travel & stay package uiteraard.

Ja same here. Al moet ik het nog zien of het goedkoper is dan via Q-dance zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
ElTigre schreef:
Khadber schreef:
Hoe snel hebben jullie een dergelijk huisje geregeld? Gewoon direct na Defqon voor het jaar erna?


Bijna wel ja, in juli stonden ze beschikbaar op de website. De prijs was inderdaad wel fors gestegen, waar we eerst nog 200pp betaalden we nu zo'n 300pp. Alsnog een stuk goedkoper dan een travel & stay package uiteraard.

Ja same here. Al moet ik het nog zien of het goedkoper is dan via Q-dance zelf.

Vraag het mij indd ook af ..
Als ik mijn 3 dagen travel package + upgrade naar 4 dagen bij elkaar optel kom ik op zo'n €450,- uit afgelopen jaar. Dit is incl. ticket én transfers tussen het festival en vakantiepark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 16:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan zijn de prijzen echt flink verhoogd. Afgelopen editie kostte een 10-persoonsvilla van donderdag t/m maandag in totaal €1200,- via EuroParcs zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 16:57 
 
Hardtraxx Newbie

Via de site in ieder geval nergens meer beschikbaarheid. Iemand die al een belletje gewaagd heeft naar 1 van de Europarcs?

En is er toevallig ergens terug te vinden wat de prijzen waren van de travel packages van vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 17:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hoe snel hebben jullie een dergelijk huisje geregeld? Gewoon direct na Defqon voor het jaar erna?


Ongeldig schreef:
Via de site in ieder geval nergens meer beschikbaarheid. Iemand die al een belletje gewaagd heeft naar 1 van de Europarcs?

En is er toevallig ergens terug te vinden wat de prijzen waren van de travel packages van vorig jaar?


Eind juli begin augustus kregen we een heads-up dat er wat beschikbaar was. Volgens mij komt er af en toe sporadisch eens wat vrij.

Toen wij dat hoorden sprongen we er ook meteen op en boekte 3 huisjes op Europarcs Zuiderzee voor rondom de 300 p.p. (ook mooi 3 huisjes naast elkaar). Toen we de eerste boekte waren er nog 8 andere beschikbaar of zo en een half uur later was alles ook weg. Volgens mij is er later nog wel eens wat sporadisch vrij gekomen maar ook meteen verkocht. Ik verwacht niet dat er ook nog wat vrij komt als Q zo al Travel & Stay gaat aanbieden.

Veluwemeer/Bad Hoophuizen hebben we vorig jaar via Europarcs zelf gedaan maar dat was allerminst een succes, mede omdat je afhankelijk bent van busvervoer dat 40 minuten duurt en na 02:00 stopt met rijden waardoor camping/afters niet mogelijk waren. Ons huis was ook opeens aan anderen verhuurd, we werden naar een ander park verplaatst, we hadden tot een paar dagen voor het feest geen zekerheid van busvervoer en alles was enorm slecht gecommuniceerd. Volgens mij was het voor hun zelf ook chaos door de hele coronacrisis er tussen. Dus je kan dan haast beter via Q-Dance iets daar boeken zodat je minder gedoe hebt.

Maar Landal Waterparc Veluwemeer, Rectrieatieoord Veluwe Strandbad en Europarcs Zuiderzee zijn absoluut de meest gunstige parken vanwege de ligging/vervoer en ik geloof dat alleen Europarcs Zuiderzee via Q-Dance gaat nu alles wat openbaar via het park zelf werd verkocht al weg is. Voor de andere twee heb ik geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De afgelopen 3 edities ook op Zuiderzee gestaan (buiten Q om). Merkten afgelopen jaar al dat de prijzen fors waren gestegen (betaalden in 2018 volgens mij rond de €100 per persoon en in 2022 al rond de €200). Heb rond juli ook al wat huisjes vrij zien komen die rond de €300 per persoon lagen en toen bewust niet geboekt want heel eerlijk worden die prijzen me wel een beetje te gek. Gezworen om nooit meer op de camping te staan nadat ik in zo'n huisje heb gezeten, maar om €300 per persoon te betalen voor 3 nachten een dak boven mijn hoofd vind ik wel een beetje te veel van het goede (aangezien je de rest van de dag toch op het terrein bent). Eens met de groep (lees: Remi) overleggen wat de alternatieven zijn. Wellicht met een eigen tent of een geleende caravan lekker op de camping van Zuiderzee zitten ofzo, of een ander park in de buurt proberen te fixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 19:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
maar om €300 per persoon te betalen voor 3 nachten een dak boven mijn hoofd


4 nachten hè. En gewoon doen, gezel gezel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
MelvinFR schreef:
MaartenV schreef:
alhoewel op zaterdag afgelopen jaar op de magenta wel early gedraaid werd


Dan waren wij op een verschillend feest denk ik :P


Ik was er zelf alleen zondag, maar op zaterdag was toch samenzwering op de magenta stage, of was het raw classics?
Ik weet het niet, was er niet bij :P


Was inderdaad de Samenzwering/Multigroove op de zaterdag, in theorie. Helaas werd er in praktijk nagenoeg geen early gedraaid zelfs platen van na 2015 :P.

@Huisjes gesprek

Zelf vorig jaar op Veluwemeer gezeten, qua huisje was het top maar alles eromheen was niet ideaal. Er was gelukkig (na heel veel gedoe) wel een pendelbus geregeld maar deze duurde toch net iets te lang, ook zoals Dennis hierboven al aanhaalde waren de tijden ook niet echt top.

Na afloop meteen met de groep gezegd dat we aankomende editie voor een huisje op Zuiderzee zouden gaan. Toen deze online kwamen meteen gekeken maar schrok me rot van de prijzen. Vind het totaal niet erg om voor de comfort een meerprijs te betalen maar de prijzen waarvoor de huisjes werden aangeboden stonden voor mij totaal niet meer in verhouding met de meerwaarde. Volgend jaar dus weer ouderwets op de camping ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pfoeh, ik zou echt nooit meer op de camping gaan. Al kreeg ik geld toe :lol:

Vind €300 voor 4 nachten ook duur, maar een normaal bed, stroom, keuken met koelkast en magnetron, fatsoenlijke douche en toilet (dichtbij) en fietsend naar het terrein kunnen zijn me dat echt dubbel en dwars waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:14 
 
Hardtraxxer

Wat slecht zegt dat er dan op zaterdag niet aan het concept gehouden werd, je zou maar speciaal op de zaterdag zijn gekomen vanwege die programmering..

100 euro pp pn voor in een huisje is ook echt wel (te) dol. Dat zijn hotelkamer prijzen, maarja je moet wat en ze kunnen het toch wel vragen want raakt toch wel vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
MaartenV schreef:

Vind het totaal niet erg om voor de comfort een meerprijs te betalen maar de prijzen waarvoor de huisjes werden aangeboden stonden voor mij totaal niet meer in verhouding met de meerwaarde. Volgend jaar dus weer ouderwets op de camping ben ik bang.


Hier hetzelfde. Afgelopen jaar was een huisje voor ons €170,- p.p. en volgens mij in 2019 iets van €140/€150. Als het nu richting de €300,- p.p. gaat wordt me dat iets te gortig en gaan we wellicht ook maar weer op de camping staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
dubbel en dwars waard.


onniedaaa saraaaaaa GVD nu al hyped he TOPPA IS LOS speculatie GEZEUR hype alle ingrediënten zijn weer aanwezig voor weer een springlevend toppa op het morsdode forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 09:22 
 
Hardtraxx Addict

MaartenV schreef:
Wat slecht zegt dat er dan op zaterdag niet aan het concept gehouden werd, je zou maar speciaal op de zaterdag zijn gekomen vanwege die programmering..

100 euro pp pn voor in een huisje is ook echt wel (te) dol. Dat zijn hotelkamer prijzen, maarja je moet wat en ze kunnen het toch wel vragen want raakt toch wel vol.

Concept wordt helaas nooit echt aan gehouden (baba als opener wel gelukkig)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Ik ga eerst de prijzen voor een travel package even afwachten, hopelijk zijn die net als voorgaande jaren wel vooraf te zien en niet pas bij de verkoop.

Zit nu in dubio om dit af te wachten, ja. Gezien de prijzen van de accommodaties overal is het misschien best te moeite om op het festivalterrein zelf een luxer verblijf te boeken. Ik weet niet of iemand een overzicht heeft van de kosten van afgelopen editie, maar dingen zoals een tipi, lodge enzovoorts zijn misschien wel interessanter nu bijv. een Zuiderzee op 300 euro p.p. uitkomt. Het scheelt je ook weer vervoer(skosten) enzovoorts dus wie weet is het een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:32 
 
Hardtraxx Newbie

Enige nadeel t.o.v. Europarcs is dat je vast zit aan de douches etc op de camping. Of is dat ondertussen wel goed geregeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Travel & Stay-packages zitten meen ik op veld 1 en 2 en daar is (lijkt me) apart sanitair en ook veel beter geregeld dan de 'gewone' velden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Die Travel & Stay-packages zitten meen ik op veld 1 en 2 en daar is (lijkt me) apart sanitair en ook veel beter geregeld dan de 'gewone' velden.

Voor de comfort camping heb je eigen volgens mij.
De normale huisjes dan weer niet.

Maar volgens mij beginnen die op 700pp ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Sarabande schreef:
dubbel en dwars waard.


onniedaaa saraaaaaa GVD nu al hyped he TOPPA IS LOS speculatie GEZEUR hype alle ingrediënten zijn weer aanwezig voor weer een springlevend toppa op het morsdode forum

Zo ist maat :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die Travel & Stay-packages zitten meen ik op veld 1 en 2 en daar is (lijkt me) apart sanitair en ook veel beter geregeld dan de 'gewone' velden.

Op veld 1 en 2 stond afgelopen jaar gewoon zo’n douchetent in het midden van het veld. Niks speciaals en ook toegankelijk voor andere campinggasten. En net als overal een muntje per keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 14:37 
 
Hardtraxxer

Ik heb er vorig jaar uitvoerig naar zitten kijken en alleen comfort camping hadden een eigen douchegebouw volgens mij.
Eigen sanitair kan ook in de deluxe suites, maar daar wil ik de prijzen eigenlijk niet van weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 15:02 
 
Hardtraxxer

Fijn dat er weer een topic is! Ik schrok een beetje dat de vvk nu al is ipv maart. Komt zeg maar niet heel lekker uit met eind van het jaar in het zicht..

Ik houd al vanaf Defqon dit jaar Europarcs Zuiderzee in de gaten, man man wat een prijzen. €400,- per persoon heb ik er echt niet voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 15:34 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Wat slecht zegt dat er dan op zaterdag niet aan het concept gehouden werd, je zou maar speciaal op de zaterdag zijn gekomen vanwege die programmering.


Dit was echt een fiasco inderdaad, aangekondigd als Multigroove / Early stage op de zaterdag. De eerste paar sets ging het nog, maar vanaf Pavo ofzo bleef er niks meer van het concept over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 17:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

20 oktober is de 'kick-off', dan kan je alvast tickets en packages aan je verlanglijst toevoegen. Neem aan dat je dan ook de prijs kan zien?

Tijdens die kick-off stream wordt ook het thema en de anthem maker bekendgemaakt. Ik gok op Sub Zero Project, hopen doe ik het niet :P

Hard Driver na z'n closing theme ook wel een goeie shout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2022 17:51 
 
Hardtraxx Addict

Denkeleda schreef:
20 oktober is de 'kick-off', dan kan je alvast tickets en packages aan je verlanglijst toevoegen. Neem aan dat je dan ook de prijs kan zien?

Tijdens die kick-off stream wordt ook het thema en de anthem maker bekendgemaakt. Ik gok op Sub Zero Project, hopen doe ik het niet :P

Hard Driver na z'n closing theme ook wel een goeie shout.

Volgens mij worden dan idd de prijzen bekend
En tsja anthem

Om eerlijk te zijn zou het me worst wezen, kan die van de afgelopen paar jaar zo niet eens voor de geest halen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten