Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeldig schreef:
Remi schreef:
Er zitten in totaal 8 huisjes daar, we hebben er met onze groep 4 gehuurd. Deze zijn nu op.

Hoe duur was het daar?


1000 voor een huisje op het strand, naast de beachclub jwt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook weer aanwezig voor een weekend! Ik houd m'n hart vast voor de prijzen wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

Remi schreef:
Ongeldig schreef:
Remi schreef:
Er zitten in totaal 8 huisjes daar, we hebben er met onze groep 4 gehuurd. Deze zijn nu op.

Hoe duur was het daar?


1000 voor een huisje op het strand, naast de beachclub jwt. :cool:


6 persoons?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snoeien schreef:
Ook weer aanwezig voor een weekend! Ik houd m'n hart vast voor de prijzen wel haha


wij betalen rond de 200 euro pp van donderdag tot maandag 12 persoons huisje. Nou ik hou rekening met 250 euro voor weekend tickets. Dan tikt het wel an. Maar ach. Weekend van het jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hekzitter schreef:
Poah flink hyped ook al. Samen met het Groningse tuig en Twents kabaal in een huisje. Verlof is aangevraagd. Kleine mini vakantie voor Defqon. Wat kan mij gebeuren.

Gebroken poot?


kleinigheidjes blijf je houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 15:58 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Snoeien schreef:
Ook weer aanwezig voor een weekend! Ik houd m'n hart vast voor de prijzen wel haha


wij betalen rond de 200 euro pp van donderdag tot maandag 12 persoons huisje. Nou ik hou rekening met 250 euro voor weekend tickets. Dan tikt het wel an. Maar ach. Weekend van het jaar :thumbsup:


Dat is dan wel zonder de borg a 1000 euro per huisje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zuiderzee ook geboekt! Aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marissa schreef:
Rickzel schreef:
Snoeien schreef:
Ook weer aanwezig voor een weekend! Ik houd m'n hart vast voor de prijzen wel haha


wij betalen rond de 200 euro pp van donderdag tot maandag 12 persoons huisje. Nou ik hou rekening met 250 euro voor weekend tickets. Dan tikt het wel an. Maar ach. Weekend van het jaar :thumbsup:


Dat is dan wel zonder de borg a 1000 euro per huisje. xd


Ja maar weetje wat grappig is, niet verder vertellen hoor, die borg krijg je gewoon weer terug als je beetje normaal doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Marissa schreef:
Dat is dan wel zonder de borg a 1000 euro per huisje. xd


Ja maar weetje wat grappig is, niet verder vertellen hoor, die borg krijg je gewoon weer terug als je beetje normaal doet.


'T gaat er denk ik meer om dat je die 1000eu nu 9 maanden 'kwijt' bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Marissa schreef:
Dat is dan wel zonder de borg a 1000 euro per huisje. xd


Ja maar weetje wat grappig is, niet verder vertellen hoor, die borg krijg je gewoon weer terug als je beetje normaal doet.


'T gaat er denk ik meer om dat je die 1000eu nu 9 maanden 'kwijt' bent :P


gedeeld door 10/12 man... ja kan daar echt niet wakker van legge :P

en daarnaast, je betaald maar 1/3 van de totaalprijs als aanbetaling de rest pas in mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
'T gaat er denk ik meer om dat je die 1000eu nu 9 maanden 'kwijt' bent :P


gedeeld door 10/12 man...


Niet iedereen heeft een baan en inkomen waarbij je de hele dag kunt editten!!

Nee, maar klopt idd wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2022 20:46 
 
Hardtraxxer

Heb je gelijk in natuurlijk. Desalniettemin maken ze het ons wel steeds moeilijker elk jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marissa schreef:
Heb je gelijk in natuurlijk. Desalniettemin maken ze het ons wel steeds moeilijker elk jaar.


Ja je moet er al snel bij zijn, ik zelf ben er eigenlijk al voorstander van om de maandag na Defqon al een huisje voor het jaar daarna vast te leggen haha. :lol:

Maar d t gaat mijn groep wat te ver. Dat we nu in oktober al weer die discussie moeten hebben was bij ons ook wel even een dingetje.

Maar los daar van, beter ff snel handelen dan dat je straks via Defqon zo'n travel en stay moet, dan ben je nog veel duurder uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ga toch de gok nemen om kaartje op ticketswap te kopen. Huisje al wel boeken. Afgelopen jaar kon je voor 80 euro een weekendticket oprapen. 250 euro gaat mij te ver voor zo’n weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2022 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Ga toch de gok nemen om kaartje op ticketswap te kopen. Huisje al wel boeken. Afgelopen jaar kon je voor 80 euro een weekendticket oprapen. 250 euro gaat mij te ver voor zo’n weekend

Zo lang we je weerbericht maar krijgen.

Ik hou er dit jaar rekening mee dat er weinig op TicketSwap staat. Veel van vorig jaar waren denk ik mensen die toch niet konden na 2 jaar ticket vast houden enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 09:01 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Ik hou er dit jaar rekening mee dat er weinig op TicketSwap staat. Veel van vorig jaar waren denk ik mensen die toch niet konden na 2 jaar ticket vast houden enzo


Dit denk ik ook. En ik hoor al vanuit verschillende hoeken dat mensen gaan wachten met tickets kopen 'omdat ze toch wel goedkoper op ticketswap komen want dit jaar ook'. Wat er dus voor zorgt dat de vraag op Ticketswap heel hoog is en aanbod laag.

Maargoed we gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat Q-Dance dit jaar gewoon iets meer flexibiliteit bied qua verschillende tickets. Eigenlijk is het super gebruikelijk om voor een weekendticket voor een festival aan te kunnen geven of je gebruik wilt maken van de camping of niet, hoeveel dagen je wilt etc etc. €250 voor 4 dagen terwijl wij van plan zijn er max 3 te gaan, plus sowieso camping erbij is gewoon eem te gek imo. Denk dat ik ook de gok maak op de tweedehands markt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 12:37 
 
Hardtraxxer

Denk dat de waarheid een beetje in het midden gaat liggen.

Geloof niet dat er zoveel kaarten voor zo weinig op TS komen als vorig jaar.
Maar, ik geloof ook niet dat het zo lastig wordt om kaarten te krijgen als 2019.

De prijzen zijn hoog, de lonen niet evenredig gestegen.
Ook de 4e dag heeft denk ik invloed, er zijn overall gewoon meer (dag) tickets beschikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook niet vergeten dat bij de vorige editie pas op 4 juni de kaarten verkocht mochten worden op TicketSwap, minder dan 3 weken voor het festival waar iedereen al 2 jaar kaarten voor had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 16:43 
 
Hardtraxxer

Denkeleda schreef:
Ook niet vergeten dat bij de vorige editie pas op 4 juni de kaarten verkocht mochten worden op TicketSwap, minder dan 3 weken voor het festival waar iedereen al 2 jaar kaarten voor had.

Goeie,
Denk zomaar dat Q dat weer gaat doen, waarom niet? Denk voor Q dat het alleen voordeel oplevert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 18:43 
 
Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
Denkeleda schreef:
Ook niet vergeten dat bij de vorige editie pas op 4 juni de kaarten verkocht mochten worden op TicketSwap, minder dan 3 weken voor het festival waar iedereen al 2 jaar kaarten voor had.

Goeie,
Denk zomaar dat Q dat weer gaat doen, waarom niet? Denk voor Q dat het alleen voordeel oplevert.

Hoezo? Als iets uitverkocht is maakt het toch geen donder uit wanneer je dit mogelijk maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2022 20:18 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Sappers schreef:
Denkeleda schreef:
Ook niet vergeten dat bij de vorige editie pas op 4 juni de kaarten verkocht mochten worden op TicketSwap, minder dan 3 weken voor het festival waar iedereen al 2 jaar kaarten voor had.

Goeie,
Denk zomaar dat Q dat weer gaat doen, waarom niet? Denk voor Q dat het alleen voordeel oplevert.

Hoezo? Als iets uitverkocht is maakt het toch geen donder uit wanneer je dit mogelijk maakt

Ik denk dat de kans groter is dat je meer kaarten verkoopt voor vrijdag en zondag als de koper geen andere kaarten kunt kopen.
Dus, ik koop maar vrijdag, want zaterdag is uitverkocht en geen kaarten op TS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
The biggest announcement of our career is coming..


Rebelion op Instagram. Wellicht het Defqon anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2022 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Citaat:
The biggest announcement of our career is coming..


Rebelion op Instagram. Wellicht het Defqon anthem?


Er waren al geruchten dat XQlusive Rebelion eraan komt dus dat zou het wel zijn.
Heb ook liever niet rebelion aan een defqon anthem als ik eerlijk ben :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand ervaring met Landal Landgoed T' Loo?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten