Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
De brunch op de RED is dit jaar een koopje, met z'n 70 euro.
https://festivalstore.q-dance.com/produ ... at-the-red

Ik wilde dat of een helikoptervlucht wel gaan doen maar houd mijn hart vast voor wat die vlucht dan zou moeten kosten. :lol:


Koopje zeg voor zulke belegde broodjes! Meteen voor de hele groep besteld.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of ze de neusboterhammen \\________ als voorafje of als toetje serveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op de zondag ook echt, dan zal er vast veel gegeten worden :lol:

Doe je een uur over een pistoletje als het meezit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 16:36 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
Op de zondag ook echt, dan zal er vast veel gegeten worden :lol:

Doe je een uur over een pistoletje als het meezit.

Wanneer wou je het anders doen? De rest van het weekend is de red open tijdens brunch tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 16:53 
 
Hardtraxxer

Iemand een idee hoe ik een parkeerticket voor de zondag kan kopen? Wij kopen kaartjes via ticketswap en parkeer tickets staan er dus niet bij nu in onze add on shop.

De vrijdag gaan we ook (we rijden 2 x heen en weer) en die staat er wel bij bij onze hoofdboeker?

Q-dance mailen heeft nu weinig zin denk ik he. Help?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 17:01 
 
Hardtraxx Addict

Marissa schreef:
Iemand een idee hoe ik een parkeerticket voor de zondag kan kopen? Wij kopen kaartjes via ticketswap en parkeer tickets staan er dus niet bij nu in onze add on shop.

De vrijdag gaan we ook (we rijden 2 x heen en weer) en die staat er wel bij bij onze hoofdboeker?

Q-dance mailen heeft nu weinig zin denk ik he. Help?

Terplekke kan altijd maar is duurder
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marissa schreef:
Iemand een idee hoe ik een parkeerticket voor de zondag kan kopen? Wij kopen kaartjes via ticketswap en parkeer tickets staan er dus niet bij nu in onze add on shop.

Q-dance op socials een bericht sturen dat die parkeerkaarten in de add-on shop moeten komen? Lijkt me namelijk best een veelvoorkomend probleem dat mensen vanuit Ticketswap een kaart kopen, maar dan niet een parkeerkaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Revolting Against schreef:
Op de zondag ook echt, dan zal er vast veel gegeten worden :lol:

Doe je een uur over een pistoletje als het meezit.

Wanneer wou je het anders doen? De rest van het weekend is de red open tijdens brunch tijd

Gewoon helemaal niet, maar goed er zal best animo voor zijn. Beter dan in de rij staan op de camping voor je gekookte eitje a 1,5 munt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 17:31 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Marissa schreef:
Iemand een idee hoe ik een parkeerticket voor de zondag kan kopen? Wij kopen kaartjes via ticketswap en parkeer tickets staan er dus niet bij nu in onze add on shop.

Q-dance op socials een bericht sturen dat die parkeerkaarten in de add-on shop moeten komen? Lijkt me namelijk best een veelvoorkomend probleem dat mensen vanuit Ticketswap een kaart kopen, maar dan niet een parkeerkaart.


Ja toch maar een poging gewaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Revolting Against schreef:
heggenschaar schreef:
Revolting Against schreef:
Op de zondag ook echt, dan zal er vast veel gegeten worden :lol:

Doe je een uur over een pistoletje als het meezit.

Wanneer wou je het anders doen? De rest van het weekend is de red open tijdens brunch tijd

Gewoon helemaal niet, maar goed er zal best animo voor zijn. Beter dan in de rij staan op de camping voor je gekookte eitje a 1,5 munt.

Ach, er wordt genoeg gegeten daar wat ik gezien heb.
Zal er zelf nooit heen gaan, veel te duur.
Sta ik liever met een tosti bij een andere stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 08:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

70 euro voor een brunch hahaha. Meesten zullen wel de verstrooide Fransen/Duitsers zijn die dat gaan doen, belachelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2023 09:18 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
70 euro voor een brunch hahaha. Meesten zullen wel de verstrooide Fransen/Duitsers zijn die dat gaan doen, belachelijk

Vergeten de exclusieve merch niet hè(lullig pinnetje ofzo)
Al moet ik wel zeggen, er was wel echt zat eten van wat ik gezien heb. Verse eitjes, verse pannenkoeken, broodjes etc.

Dat praat de prijs natuurlijk niet goed maar het zijn tenminste geen karige bolletjes kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wanneer we Pipa Paulusma weer kunnen verwachten. Gaat de beste man dit jaar overigens zelf ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

EINDE VAN EEN TIJDPERK

Dit jaar zal er geen weerbericht komen. Ik ga zelf dit jaar niet. Ik vind de prijs voor een weekend ongekend duur en ik vond het vorig jaar mwa. Zeker nu de zondag weer de main dicht is geen spijt. Zondag was normaal de leukste dag, maar afgelopen jaar door de drukte vond ik het echt een stuk minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterkte allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaart verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De parken dekken zich in ieder geval goed in qua huisjes/verblijf.

- Een heuse checklist qua inventaris van je huisje moet vooraf worden nagekeken, inclusief prijzen als er wat kapot gaat. (was dit al eerder?)
- Zonder bandje geen pendelbus. (vraag mij af hoe strikt ze daar in zijn)
- 350 euro borg nog even aftikken alsjeblieft (ach, het hoort erbij)
- Kosten worden ingehouden op de borg wanneer je het huisje niet netjes achter laat. (Lijkt mij niet meer dan logisch, maar wat is netjes en hoe strikt nemen ze dat?)
- Mensen onder invloed van drank en/of drugs buiten het huisje worden verwijderd van het park (succes als al het volk na middernacht binnen druppelt)

Kleine tip vanuit hier betreft de borg; maak even foto's van gebreken in het huisje zodra je binnen komt. Zo kan je altijd aantonen qua foto en tijdstip dat je dit ook al geconstateerd hebt bij binnenkomst. Vier jaar geleden kregen wij na afloop een leuke mail dat er schade aan de bank was veroorzaakt en of we dat even af wilden tikken. Jammer voor hen hadden we hier al een foto van gemaakt, 12 minuten na inchecken. Daarna was het opeens verdacht stil :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:33 
 
Hardtraxx Newbie

Op welk
Revolting Against schreef:
De parken dekken zich in ieder geval goed in qua huisjes/verblijf.


Op welk park zit je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Kaart verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2023 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
EINDE VAN EEN TIJDPERK

Dit jaar zal er geen weerbericht komen. Ik ga zelf dit jaar niet. Ik vind de prijs voor een weekend ongekend duur en ik vond het vorig jaar mwa. Zeker nu de zondag weer de main dicht is geen spijt. Zondag was normaal de leukste dag, maar afgelopen jaar door de drukte vond ik het echt een stuk minder


Na het overlijden van Piet Paulusma, het stoppen van Gerrit Hiemstra en nu ook het einde van het Pipa weerbericht is het wel een hele zwarte tijd voor meterologen... Dank voor je jarenlange trouwe dienst. Veel succes met wat de toekomst je gaat brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

All you need to know is rondgestuurd voor degenen die een nieuwsbrief hebben :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 20:58 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
All you need to know is rondgestuurd voor degenen die een nieuwsbrief hebben :).

Weinig nieuwe info
Wel echt benieuwd hoe ze willen forceren dat mensen met de auto niet de brug over gaan.

Oja die cabanas huren op de main kan nu

Uurtje, 375pp (wel eten en drinken inclusief)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Wel echt benieuwd hoe ze willen forceren dat mensen met de auto niet de brug over gaan.

Wij staan met een man of 10 op de camping en wilden eigenlijk sowieso met de trein gaan, maar hebben 2 mensen die maandag ochtend moeten werken en dus zondag ergens weg moeten (vraag me niet hoe ze op werk staan, maar goed). Er is zoals ze het nu zeggen eigenlijk niet echt een fatsoenlijke optie als je wel samen wilt staan op camping 0-4 qua vervoer, dus nog even kijken hoe we dit op gaan lossen.

Overigens is die website (in ieder geval bij mij) ook wel weer dramatisch. Heel unresponsive en in mijn ogen onoverzichtelijk. Probeer door te klikken naar de webshop voor pendelbus tickets maar kom ik in de gewone shop ipv add-on shop.

heggenschaar schreef:
Oja die cabanas huren op de main kan nu. Uurtje, 375pp (wel eten en drinken inclusief)

Kan het zelf niet vinden, maar ben wel benieuwd hoe ze dit proberen te verkopen alsof het je geld waard is :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 23:03 
 
Hardtraxx Addict

Lijkt me sowieso dat het gewoon bullshit is dat je niet naar 0-4 kan. Mensen met friendscamp maar niet hoofd boeker hebben een normaal ticket en totaal geen bewijs dat ze op de friendscamp staan.
Die moeten ook de brug over
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2023 23:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Lijkt me sowieso dat het gewoon bullshit is dat je niet naar 0-4 kan.

Is het niet, brug wordt gewoon afgesloten, deden ze vorig jaar ook.

Vrienden van ons die werden meteen door naar 5 en 6 gestuurd.
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten