Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hahaha akkoord ga ik doen! Had je ook nog niet gezien op de lineup, gefeliciteerd man! :D


Thanks, heel gezellig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het lijkt erop dat ze soms wat meer populaire acts als openers van het festival hebben gezet: kijken of mensen toch op tijd het terrein op komen?


Viel ook al op bij Intents
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 10:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oké, zijn jullie klaar voor mijn TT? Ik ben er dus pas vrijdagnacht ivm een bruiloft van een goede vriend van me op vrijdag.

Zaterdag
12:00 - 13:00 Galactixx
13:00 - 14:00 Audiotricz & Sephyx. Waarschijnlijk lekker rondje wandelen over het terrein
14:15 - 15:00 Demi Kanon
15:00 - 16:00 Jay Reeve & Refuzion
16:00 - 17:00 Chapter V. Dit wordt waarschijnlijk weer 1 van de leukste uurtjes, net zoals afgelopen edities de sets tijdens Power Hour altijd goud zijn.
17:00 - 18:00 Stormerz / Maxtreme / stukje Geck-O
18:00 - 19:00 Coone of Mutilator. Al jaaaren geleden dat ik Coone heb gezien, dus misschien wel weer een keer leuk. Al kan dit ook een heel hoog bootleg gehalte worden, want Defqon.
19:00 - 20:00 Adrenalize presents Toxic
20:00 - 21:00 Phantom
21:00 - 22:00 geen idee
22:00 - 23:00 Element & Kruelty. Heel jammer dat ze geen 1,5 uur krijgen als afsluiter. Waarschijnlijk een paar minuten eerder stoppen en dan met de laatste 10 - 15 minuten industrial of hardcore, blijft er weinig tijd meer over voor 'normale' invulling. Maar in ieder geval al een 100x beter afsluiter dan voorgaande 2 edities.
Waarschijnlijk zal ik tussendoor nog wel door Remi meegesleept worden naar wat andere acts / stages. Prima.
Nachtfeestjes zien we wel hoe of wat

Zondag
12:00 - 13:00 Lip DJ. Al is de kans heel groot dat ik er niet voor 1 uur ben.
13:00 - 14:00 Waverider
14:00 - 15:00 Wasted Penguinz
15:00 - 16:00 The Pitcher. Liefst even ergens anders kijken want anders sta ik weer heel de dag bij de Magenta. Wellicht Degos & Re-Done eens checken voor een hedendaagse set.
16:00 - 17:00 Stukje Shockrage? Hoorde remi al over Anderex volgens mij. Geen idee.
17:00 - 18:00 lastige keuze tussen Atmozfears & Adrenalize, Adjuzt en Posyden
18:00 - 19:00 geen idee. Laat me eens verrassen door wat namen die ik normaal nooit zie. Mad Dog Downtempo, Exproz, misschien zelfs een Rejecta.
19:00 - 20:00 Spoontechnicians
20:00 - einde HEEL ERG HOPEN dat de Defqon Legends enigszins fatsoenlijk zijn want anders worden de laatste 3 uur heel pittig. Heel leuk wel voor the Prophet dat hij zo'n podium krijgt voor zijn afscheid, maar wordt daar muzikaal gezien niet heel warm van. De namen die in de Blue / UV overblijven ook niet.

Was eerst van plan om een losse zaterdag + zondag ticket te kopen. In een dronken bui toch een weekend ticket gekocht. Nachtelijke uurtjes zien er muzikaal gezien weer vrij kut uit. Maar betaal toch wel graag wat extra's om lekker kampvuurtje te pakken en voor de 9e keer lekker over de camping te struinen en te genieten van het hoge vluchtelingenkamp gehalte op de camping, alvorens ik lekker op mijn fietsje richting het huisje stap. Had de 5 of 6 keer camping voor geen goud willen missen, maar nu we al 3 of 4 keer een huisje hebben zal ik ook voor geen goud meer op die camping liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeldig schreef:
heggenschaar schreef:
Hoorde ik nou goed dat we tussen neus en lippen door even vermeld werd dat als je met de auto komt je automatisch op veld 5/6 staat?
Wtf is dat voor bull

Ja dat vond ik ook wel even een wtf momentje. 3e rangs burger als je met de auto komt.

Afbeelding
Mij vat'n ze nie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel balen dat je zo ver weg woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wel balen dat je zo ver weg woont.


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
maar nu we al 3 of 4 keer een huisje hebben zal ik ook voor geen goud meer op die camping liggen.

Same here, zeker de 2019 editie waar het zo teringwarm was. Zonnebrand in combinatie met opstuivend zand en stof op je lijf, einde van de dag zag je er uit alsof je had meegedaan aan Kamp van Koningsbrugge. Wat een genot was het dan om in je huisje te komen en lekker de douche in te stappen. Ventilatortje mee van huis, de airfryer nog even aan voor wat snacks of een koud bakje vla voor de liefhebber. Top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Weer Vyral tegelijk met Main Concern…

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
RomanAnthony schreef:
maar nu we al 3 of 4 keer een huisje hebben zal ik ook voor geen goud meer op die camping liggen.

Same here, zeker de 2019 editie waar het zo teringwarm was. Zonnebrand in combinatie met opstuivend zand en stof op je lijf, einde van de dag zag je er uit alsof je had meegedaan aan Kamp van Koningsbrugge. Wat een genot was het dan om in je huisje te komen en lekker de douche in te stappen. Ventilatortje mee van huis, de airfryer nog even aan voor wat snacks of een koud bakje vla voor de liefhebber. Top.


Nog nooit in m'n leven op een festival camping gestaan en heb nog nooit ook maar 1 seconde gedacht dat ik iets gemist heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 12:03 
 
Hardtraxxer

Heb je wel echt geleefd als je niet een weekend lang Duitse terrorburen op Lesbos-aan-het-Veluwemeer succesvol hebt doorstaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Heb je wel echt geleefd als je niet een weekend lang Duitse terrorburen op Lesbos-aan-het-Veluwemeer succesvol hebt doorstaan?


Domme vragen bestaan niet zeggen ze, maar toch stel jij ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had een aantal campingervaringen echt voor geen goud willen missen. Heb er echt hele leuke herinneringen aan. Maar als je eenmaal een huisje hebt gehad wil je echt niet meer terug naar de camping :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Had een aantal campingervaringen echt voor geen goud willen missen. Heb er echt hele leuke herinneringen aan. Maar als je eenmaal een huisje hebt gehad wil je echt niet meer terug naar de camping :lol:

100% eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 18:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Paling schreef:
Wellicht kijk ik er overheen, maar stond Repeller niet op de Purple op zondag?


zooooo inderdaad ja! Want schrok al dat ik die niet erin had staan.

De eer om de Indigo af te sluiten met Chapter V en The Smiler als Spoontechnicians!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 19:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
15 euro om effe naar een setje van Sefa te kijken. Is de eindshow wel gratis?


Waar heb je deze prijs gevonden? Kan op de site en in de app niks vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
DEFQON.1 THEATRE PRESENTS: SEFA



Last night during The Warming-up, we announced the brand-new Defqon.1 Theatre presents: Sefa. Since this is a completely new experience, we understand the questions and concerns some of you might have. Although we don’t want to spoil the complete experience, after reading some of your concerns we do feel the need to explain the concept of the Defqon.1 Theatre a bit more so you understand what it is and where we’re coming from.



The Defqon.1 Theatre is a concept we’ve been working on for more than 9 months. It has been a very intense and creative collaboration that originated from the desire to create something truly unique and memorable. Due to this intimate setting, we can host around 1000 people per day, only about 2% of daily visitors. To make sure that everyone who wants to come actually comes, we felt it was necessary to raise the entry barrier by asking for a reservation fee. It would be a shame to have empty seats and tables while other fans miss out on a spot. We would never consider this for a regular area.



We understand that some of you feel that this might be the only way to see Sefa at Defqon.1. Don’t worry: we won’t leave you hanging. There will be multiple moments throughout the weekend to see Sefa outside of the Theatre. One of those moments will be at a certain ceremony on the final day of madness.



Reservations for Defqon.1 Theatre presents: Sefa will go on sale tomorrow (May 27th) at 13:00 CEST via the Q-dance app, exclusively for DEDIQATED Members. The regular sale starts on June 10th. Regular tickets are 15 euros, and DEDIQATED Members will have a 5-euro discount.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus Sefa tijdens de Legends?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
verhaal
helder. Logische keuze voor een ticketprijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2023 23:00 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar enkel zaterdag geweest. Viel na 10 edities enorm tegen.
Zou nooit meer gaan maar nu toch enkel de vrijdag.

Heel de dag Magenta :love: met uitstapjes naar B-Front en Endymion/Farrago. Wel benieuwd naar de sfeer bij de Green.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2023 10:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
The dj producer kan je wel uit de line up halen.
Heeft een hart aanval gehad (is oke maar lijkt me dat hij de komende maanden niet draait)

:(


Een beroerte/hartinfarct, niet een hartaanval.
Dit is vorige week gebeurd en hij is aan het herstellen en komt inderdaad waarschijnlijk niet hier. Hij heeft Harmony Of Hardcore gecanceld iig en daar wordt hij vervangen door Hellfish & Akira (Fish & Rice) die zijn platen gaan draaien.

Die staan onder die act zelf al op Defqon.1 op de Silver, maar ik gok dat iemand die bekend is met The DJ Producer en zelf al op Defqon.1 staat onder een andere naam of stage hem gaat vervangen en zijn platen gaat draaien.
Waarschijnlijk iemand die zijn spul door en door kent en een label deelt/deelde zoals Akira, Hellfish, Detest, Drokz, Promo, Thrasher, Deathmachine of The Outside Agency.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 10:30 
 
Hardtraxx Newbie

Prefix & Density om 11 is toch gewoon kut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2023 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Welke held gooit er even de timetables in een overzichtelijk overzicht.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ue&sd=true

Inclusief template voor een screensaver.

Kan je met een beetje creativiteit zoiets maken:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2023 12:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
maar ik gok dat iemand die bekend is met The DJ Producer en zelf al op Defqon.1 staat onder een andere naam of stage hem gaat vervangen en zijn platen gaat draaien.
Waarschijnlijk iemand die zijn spul door en door kent en een label deelt/deelde zoals Akira, Hellfish, Detest, Drokz, Promo, Thrasher, Deathmachine of The Outside Agency.

Als diegene een uur lang Deathchant klassiekers gaat draaien zou ik dit niet heel vervelend vinden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 08:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
wootum schreef:
Welke held gooit er even de timetables in een overzichtelijk overzicht.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ue&sd=true

Inclusief template voor een screensaver.

Kan je met een beetje creativiteit zoiets maken:

Plaatje

Kijk! Top dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2023 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De brunch op de RED is dit jaar een koopje, met z'n 70 euro.
https://festivalstore.q-dance.com/produ ... at-the-red

Ik wilde dat of een helikoptervlucht wel gaan doen maar houd mijn hart vast voor wat die vlucht dan zou moeten kosten. :lol:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten