Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 16:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Europarcs kwamen bij ons eind vorig jaar ook nog dat er pendelbussen voor Zuiderzee komen en dat we dat verplicht bij moeten voor dokken.

Na een belletje om te zeggen dat we dat absoluut niet hoeven omdat we gewoon gaan fietsen was het blijkbaar ineens niet verplicht. Niet vanuit een oplichtingspunt oid, maar die communicatie tussen Europarcs en Q-Dance is echt enorm slecht en zodoende naar de bezoekers ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ervaar ik dat totaal niet, gaan al jaren naar Europarcs Veluwemeer en was altijd tot in de puntjes geregeld en goede heldere communicatie. Dit jaar ook verplicht busticket afnemen maar dat is juist ideaal omdat je dan ook er vanuit gaat dat het ook dit jaar weer goed geregeld is. En fietsen is toch geen optie vanaf de andere kant van het Veluwemeer :lol:

Vorig jaar was het even chaos ivm buspersoneel maar daar kon Europarcs ook weinig aan doen, dat is uiteindelijk perfect opgelost.

Vorig jaar zaten we vooral onszelf (en met we bedoel ik vooral mezelf en Jordi :lol: ) gek te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Lennard95 schreef:
Waarom kan ik geen losse parkeerkaart bestellen Qdance? kon de afgelopen keren wel.

Kan wel
Add on shop


Nou nee, ik moet op het account van mijn maat ingelogd zijn om hem te kopen. Vorig jaar kon ik het gewoon los halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 20:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vorig jaar zaten we vooral onszelf (en met we bedoel ik vooral mezelf en Jordi :lol: ) gek te maken.


En daarmee ook ons omdat Jordi onze huisjes had geboekt haha.

Maar jullie hebben een vrij stabiel park waar bussen wel nodig zijn inderdaad. Wij hadden dubbel gezeik omdat we opeens van het park waren gekicked terwijl we wel geboekt hadden en toen moesten we opeens naar een ander park toe na veel zeiken. Prima, maar daar was dus opeens geen pendelbus. En zo nog heel veel klein gezeik.

Ik heb nu een van de huisjes geboekt maar ondervind nu ook al gezeik met ze. Eerst die niet zo verplichte verplichte pendelbus en daarnaast hadden ze bijna ons huisje geanuleerd omdat we de 2e betaling niet hadden gedaan, maar ze hadden ons nooit een mail gestuurd met een reminder/betaallink terwijl zij zeiden van wel, na direct met park bellen kreeg ik wel te horen uiteindelijk dat zij fout zaten en we hebben het kunnen fixen.

Vind het voor de prijs nog wel echt te veel gezeik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 20:37 
 
Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
heggenschaar schreef:
Lennard95 schreef:
Waarom kan ik geen losse parkeerkaart bestellen Qdance? kon de afgelopen keren wel.

Kan wel
Add on shop


Nou nee, ik moet op het account van mijn maat ingelogd zijn om hem te kopen. Vorig jaar kon ik het gewoon los halen.

Ik heb dit jaar niet de tickets gehaald maar kan gewoon een parkeer kaart halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aqua Centrum Bremerbergse Hoek is gewoon dikke prima. Niks geen verplichtingen met een bus maar lekker fietsen, iets kleinschaliger park, goeikoper, huisje op het strand. Helemaal mooi. Enige nadeel is dat er geen supermarkt is maar daar kunnen we van te voren wel rekening mee houden en anders kom ik even buurten op Zuiderzee. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens benieuwd naar vanavond. Ga er misschien wel even voor zitten als ik er aan denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wij hebben de fietsjes 2 weken terug al gereserveerd, sixpackie HJ onder de snelbinder en gaan denk :D Na al dat file/taxi-gezeik van vorig jaar zal dit een stuk chiller worden gok ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 09:11 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Overigens benieuwd naar vanavond. Ga er misschien wel even voor zitten als ik er aan denk.

Wel benieuwd naar t nacht programma en de specials.
Die betaalde extraatjes kunnen me gestolen worden

Schijnen zelfs huisjes te staan op de heuvels bij de main waar je voor een x bedrag een uur of paar uur in mag zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 09:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Schijnen zelfs huisjes te staan op de heuvels bij de main waar je voor een x bedrag een uur of paar uur in mag zitten :lol:


Opzich. Tomorrowland doet dit ook al jaren natuurlijk en organiseert daar zelfs complete 3 gangen diners. Zo gek is het dan ook weer niet, zeker aangezien die zijkanten toch bijna nooit vol staan (los van misschien een power hour of eindshow). Gewoon slim van ome Q. Als ik met mijn eigen bedrijf op een leuke manier meer geld kan verdienen, dan doe ik dat ook. Je hoeft het natuurlijk niet te boeken en je maakt er ook weer mensen blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja joh, maak het allemaal nog commerciƫler :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond de Release livestream. Ik kan er niks aan doen maar ik ben altijd wel heel vatbaar voor zulke hype momentjes als het om Defqon gaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 10:11 
 
Hardtraxx Veteran

Komt er dit jaar ook weer een Defqon livestream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 10:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vanavond de Release livestream. Ik kan er niks aan doen maar ik ben altijd wel heel vatbaar voor zulke hype momentjes als het om Defqon gaat :lol:


Ga ook zeker even kijken met een groep, even janken om de timetable en hypen om de namen die gaan staan op de afters en extra stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou vanavond ook al meer informatie komen over de timetable of komt hier nog aparte informatie over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zou vanavond ook al meer informatie komen over de timetable of komt hier nog aparte informatie over?


Volgens mij is dit idd ook wel het moment van de timetable release als ik het me goed herinner van vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zou vanavond ook al meer informatie komen over de timetable of komt hier nog aparte informatie over?


Wat Rooie Rinus zegt, vanavond wordt de timetable bekend gemaakt. Aan het einde van The Release zeiden ze dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitstekend! Kan ik nog een maandje puzzelen en hier en daar wat voorluisteren in de uren waar ik niets heb gepland :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
Schijnen zelfs huisjes te staan op de heuvels bij de main waar je voor een x bedrag een uur of paar uur in mag zitten :lol:


Opzich. Tomorrowland doet dit ook al jaren natuurlijk en organiseert daar zelfs complete 3 gangen diners. Zo gek is het dan ook weer niet, zeker aangezien die zijkanten toch bijna nooit vol staan (los van misschien een power hour of eindshow). Gewoon slim van ome Q. Als ik met mijn eigen bedrijf op een leuke manier meer geld kan verdienen, dan doe ik dat ook. Je hoeft het natuurlijk niet te boeken en je maakt er ook weer mensen blij mee.

Het is dat ik met TML altijd te laat was hiervoor maar ik zou het echt gruwelijk vinden om in zo'n ding decadent te lunchen met wat harde beats op de achtergrond, haha. Net zoals die Sunday Morning Breakfast op de main van vorig jaar / paar jaar terug. Zou ik ook vet vinden, gewoon voor de lol met je pepsmoel daar zitten :lol: . Iemand van hier (weet niet meer wie het was. David?) had dat wel gedaan en die vond het wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
Schijnen zelfs huisjes te staan op de heuvels bij de main waar je voor een x bedrag een uur of paar uur in mag zitten :lol:


Opzich. Tomorrowland doet dit ook al jaren natuurlijk en organiseert daar zelfs complete 3 gangen diners. Zo gek is het dan ook weer niet, zeker aangezien die zijkanten toch bijna nooit vol staan (los van misschien een power hour of eindshow). Gewoon slim van ome Q. Als ik met mijn eigen bedrijf op een leuke manier meer geld kan verdienen, dan doe ik dat ook. Je hoeft het natuurlijk niet te boeken en je maakt er ook weer mensen blij mee.

Het is dat ik met TML altijd te laat was hiervoor maar ik zou het echt gruwelijk vinden om in zo'n ding decadent te lunchen met wat harde beats op de achtergrond, haha. Net zoals die Sunday Morning Breakfast op de main van vorig jaar / paar jaar terug. Zou ik ook vet vinden, gewoon voor de lol met je pepsmoel daar zitten :lol: . Iemand van hier (weet niet meer wie het was. David?) had dat wel gedaan en die vond het wel tof.



Samen met o.a. MelvinFR gegeten in het mainstage restaurant van Tomorrowland vorig jaar. Was best dik ja. Tafel aan het raam met zijn 8en, uitzicht op de main. 45 euro(koopje vergeleken met de rest van het festival) voor 4 gangen, goede kwaliteit eten en een glas wijn naar keuze. Water vulden ze bij, iets anders te drinken betaalde je dan wel extra voor.

Zie mijzelf het niet zo snel op Defqon doen overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ja, vet toch. Die foto's / filmpjes van jullie, ook met dat rokende doosje, zo aan het raam boven de main is toch goud.

En duur / niet duur: zulke dingen maken het echt goud, vind ik. Kan je wel weer bij een artiest gaan staan maar juist een helikoptervlucht / diner enzovoorts maken het voor mijzelf leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 12:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Enige nadeel is dat er geen supermarkt is maar daar kunnen we van te voren wel rekening mee houden en anders kom ik even buurten op Zuiderzee. :thumbup:


Je bent altijd welkom neef
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Zou vanavond ook al meer informatie komen over de timetable of komt hier nog aparte informatie over?


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 16:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
heggenschaar schreef:
Schijnen zelfs huisjes te staan op de heuvels bij de main waar je voor een x bedrag een uur of paar uur in mag zitten :lol:


Opzich. Tomorrowland doet dit ook al jaren natuurlijk en organiseert daar zelfs complete 3 gangen diners. Zo gek is het dan ook weer niet, zeker aangezien die zijkanten toch bijna nooit vol staan (los van misschien een power hour of eindshow). Gewoon slim van ome Q. Als ik met mijn eigen bedrijf op een leuke manier meer geld kan verdienen, dan doe ik dat ook. Je hoeft het natuurlijk niet te boeken en je maakt er ook weer mensen blij mee.

Het is dat ik met TML altijd te laat was hiervoor maar ik zou het echt gruwelijk vinden om in zo'n ding decadent te lunchen met wat harde beats op de achtergrond, haha. Net zoals die Sunday Morning Breakfast op de main van vorig jaar / paar jaar terug. Zou ik ook vet vinden, gewoon voor de lol met je pepsmoel daar zitten :lol: . Iemand van hier (weet niet meer wie het was. David?) had dat wel gedaan en die vond het wel tof.


De sunday morning breakfast heb ik niet gedaan, maar zoiets lijkt me ook wel lachen om mee te maken. Kijken hoe goed de droge croissants er ingaan na 3 dagen defqon.

Heb overigens vorig jaar wel de massage gedaan, kan dat echt iedereen aanraden. Had hem voor de zondag geboekt en dat was top. Even tot rust komen, classics op de achtergrond en de massage zelf was ook nog best prima qua techniek en lengte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:


Samen met o.a. MelvinFR gegeten in het mainstage restaurant van Tomorrowland vorig jaar. Was best dik ja. Tafel aan het raam met zijn 8en, uitzicht op de main. 45 euro(koopje vergeleken met de rest van het festival) voor 4 gangen, goede kwaliteit eten en een glas wijn naar keuze. Water vulden ze bij, iets anders te drinken betaalde je dan wel extra voor.

Zie mijzelf het niet zo snel op Defqon doen overigens.


Was de chef toevallig Sergio Herman? Want volgens Melvin was het echt perfect!
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten