Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 20:52 
 
Hardtraxxer

Iemand die warmup gekeken?
Is er een map getoond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 20:58 
 
Hardtraxx Addict

Sappers schreef:
Iemand die warmup gekeken?
Is er een map getoond?

Heel snel maar niet goed gekeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Hoorde ik nou goed dat we tussen neus en lippen door even vermeld werd dat als je met de auto komt je automatisch op veld 5/6 staat?
Wtf is dat voor bull
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Amigo's van het forum. Met veel trots mogen wij delen dat WE OP DEFQON DRAAIEN :woot: :woot: :woot:

https://www.instagram.com/reel/CsrUO9II ... IwNjQ2YQ==
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Hoorde ik nou goed dat we tussen neus en lippen door even vermeld werd dat als je met de auto komt je automatisch op veld 5/6 staat?
Wtf is dat voor bull

Ja dat vond ik ook wel even een wtf momentje. 3e rangs burger als je met de auto komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Apart zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gearbox hosting in de blue op de vrijdag after, daar krijg je ook spontaan een slappe van zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:21 
 
Hardtraxx Newbie

Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Welke held gooit er even de timetables in een overzichtelijk overzicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:22 
 
Hardtraxx Addict

Ongeldig schreef:
heggenschaar schreef:
Hoorde ik nou goed dat we tussen neus en lippen door even vermeld werd dat als je met de auto komt je automatisch op veld 5/6 staat?
Wtf is dat voor bull

Ja dat vond ik ook wel even een wtf momentje. 3e rangs burger als je met de auto komt.

Na er even over nagedacht te hebben
Kunnen ze nooit doen, is gewoon grootspraak. Als je op de friendscamp staat maar niet hoofd boeker bent heb je geen speciaal ticket ofzo. Die zouden dan ook de brug niet over mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aversion om 11:00 's ochtends, wie verzint zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Aversion om 11:00 's ochtends, wie verzint zoiets.


Omegatypez ook openen, Prefix & Density ook openen.

En Neon Future tegelijk met MC Classics :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ongeldig schreef:
Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.

Afbeelding


Waaaaarom in godsnaam gooien ze die loopweg over de Silver weer open naar de camping. Dat was zo onmeunig irritant. En dat weet de organisatie zelf ook want ze gooiden hem voor de zaterdag en zondag weer dicht.

Het enigste wat veranderd lijkt te zijn trouwens is dat de purple niet meer aan de andere kant van het water staat en dat de Indigo en de foodcourt daar zijn gewisseld van plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijp ik nou goed dat je nog extra moet betalen als je Sefa wil zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellige Uptempo schreef:
Amigo's van het forum. Met veel trots mogen wij delen dat WE OP DEFQON DRAAIEN :woot: :woot: :woot:

https://www.instagram.com/reel/CsrUO9II ... IwNjQ2YQ==


@kees Ik weet niet wat een mens nog meer moet doen voor een blauwe/paarse naam op hardtraxx, jij bent de enige reden dat Gezellige Uptempo doordendert dat weet je hopelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Ongeldig schreef:
Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.

Afbeelding


Waaaaarom in godsnaam gooien ze die loopweg over de Silver weer open naar de camping. Dat was zo onmeunig irritant. En dat weet de organisatie zelf ook want ze gooiden hem voor de zaterdag en zondag weer dicht.


Dat is idd raar. Of ze moeten de richting van die stage daar veranderd hebben ofzo maar volgens mij is er niet genoeg ruimte om hem een kwart slag te draaien toch? (met de rug van de stage naar de camping)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt ook exact dezelfde plekken voor de stages als vorig jaar. Alleen de Purple stond toen ergens anders dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Ongeldig schreef:
Broken Balance schreef:
Ongeldig schreef:
Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.

Afbeelding


Waaaaarom in godsnaam gooien ze die loopweg over de Silver weer open naar de camping. Dat was zo onmeunig irritant. En dat weet de organisatie zelf ook want ze gooiden hem voor de zaterdag en zondag weer dicht.


Dat is idd raar. Of ze moeten de richting van die stage daar veranderd hebben ofzo maar volgens mij is er niet genoeg ruimte om hem een kwart slag te draaien toch? (met de rug van de stage naar de camping)

Hij wordt ook weer als Silent Night Party gebruikt dus zal wel weer gedraaid staan helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:49 
 
Hardtraxx Addict

SL5961 schreef:
Lijkt ook exact dezelfde plekken voor de stages als vorig jaar. Alleen de Purple stond toen ergens anders dacht ik.

Die stond toen achter het vip deck aan de overkant van t water
Wel een goeie hem nu daar te zetten
Nu moet iedereen er langs, zal het wel meer volk trekken
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net even snel door de de nachtactiviteiten heen gescrolld, die ik in principe toch over wil slaan. Volgens mij mis ik niet zoveel, dus da's mooi.
Verder nog bijzondere dingen? Een timetable kan ik nog nergens vinden en ben wel benieuwd naar die add-ons aan activiteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Paar kleine struikelpuntjes op de timetable, maar over het algemeen zeer tevreden.
Alle acts die hoog staan op mijn lijstje kan ik gewoon zien.

Het belangrijkste is dat Raßßeat, Embrionyc en Mad Dog Downtempo niet tegelijk staan met TOA & Ophidian zondag.

Ongeldig schreef:

Dat is idd raar. Of ze moeten de richting van die stage daar veranderd hebben ofzo maar volgens mij is er niet genoeg ruimte om hem een kwart slag te draaien toch? (met de rug van de stage naar de camping)


Ja het staat wat raar afgebeeld. We zullen wel zien in ieder geval. Een kwart slag kan hij in ieder geval niet zijn gedraaid want met de grootte van vorig jaar dan zou hij half in een heg staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Remi schreef:
Net zoals die Sunday Morning Breakfast op de main van vorig jaar / paar jaar terug. Zou ik ook vet vinden, gewoon voor de lol met je pepsmoel daar zitten :lol: . Iemand van hier (weet niet meer wie het was. David?) had dat wel gedaan en die vond het wel tof.


De sunday morning breakfast heb ik niet gedaan, maar zoiets lijkt me ook wel lachen om mee te maken. Kijken hoe goed de droge croissants er ingaan na 3 dagen defqon.

Nee, heb het al gevonden. Sven-O had die gedaan. Ga het dit keer wel checken als het beschikbaar komt en met de timetable gunstig uit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 22:07 
 
Hardtraxx Newbie

Broken Balance schreef:
Ja het staat wat raar afgebeeld. We zullen wel zien in ieder geval. Een kwart slag kan hij in ieder geval niet zijn gedraaid want met de grootte van vorig jaar dan zou hij half in een heg staan.


Ja lijkt me ook niet dat dat kan daar inderdaad. Maar ook raar als ze dezelfde fout maken als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 22:35 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Net even snel door de de nachtactiviteiten heen gescrolld, die ik in principe toch over wil slaan. Volgens mij mis ik niet zoveel, dus da's mooi.
Verder nog bijzondere dingen? Een timetable kan ik nog nergens vinden en ben wel benieuwd naar die add-ons aan activiteiten.

App updaten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2023 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb die app niet en wil ik ook niet, haha.
Credits naar Ramon, die kwam met deze. https://www.q-dance.com/l/defqon1-2023-timetable
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten