Iemand die warmup gekeken?
Is er een map getoond?
Is er een map getoond?
Heel snel maar niet goed gekekenwrote:Iemand die warmup gekeken?
Is er een map getoond?
Ja dat vond ik ook wel even een wtf momentje. 3e rangs burger als je met de auto komt.wrote:Hoorde ik nou goed dat we tussen neus en lippen door even vermeld werd dat als je met de auto komt je automatisch op veld 5/6 staat?
Wtf is dat voor bull

Na er even over nagedacht te hebbenwrote:Ja dat vond ik ook wel even een wtf momentje. 3e rangs burger als je met de auto komt.wrote:Hoorde ik nou goed dat we tussen neus en lippen door even vermeld werd dat als je met de auto komt je automatisch op veld 5/6 staat?
Wtf is dat voor bull
Omegatypez ook openen, Prefix & Density ook openen.wrote:Aversion om 11:00 's ochtends, wie verzint zoiets.
Waaaaarom in godsnaam gooien ze die loopweg over de Silver weer open naar de camping. Dat was zo onmeunig irritant. En dat weet de organisatie zelf ook want ze gooiden hem voor de zaterdag en zondag weer dicht.wrote:Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.
@kees Ik weet niet wat een mens nog meer moet doen voor een blauwe/paarse naam op hardtraxx, jij bent de enige reden dat Gezellige Uptempo doordendert dat weet je hopelijk!wrote:Amigo's van het forum. Met veel trots mogen wij delen dat WE OP DEFQON DRAAIEN![]()
![]()
![]()
View on Instagram
Dat is idd raar. Of ze moeten de richting van die stage daar veranderd hebben ofzo maar volgens mij is er niet genoeg ruimte om hem een kwart slag te draaien toch? (met de rug van de stage naar de camping)wrote:Waaaaarom in godsnaam gooien ze die loopweg over de Silver weer open naar de camping. Dat was zo onmeunig irritant. En dat weet de organisatie zelf ook want ze gooiden hem voor de zaterdag en zondag weer dicht.wrote:Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.
Hij wordt ook weer als Silent Night Party gebruikt dus zal wel weer gedraaid staan helaaswrote:Dat is idd raar. Of ze moeten de richting van die stage daar veranderd hebben ofzo maar volgens mij is er niet genoeg ruimte om hem een kwart slag te draaien toch? (met de rug van de stage naar de camping)wrote:Waaaaarom in godsnaam gooien ze die loopweg over de Silver weer open naar de camping. Dat was zo onmeunig irritant. En dat weet de organisatie zelf ook want ze gooiden hem voor de zaterdag en zondag weer dicht.wrote:Ff snel de kaart in elkaar geknutseld. Indigo op de plaats waar een foodcourt was volgens mij. Edit: ohnee dat zal de purple zijn.
Die stond toen achter het vip deck aan de overkant van t waterwrote:Lijkt ook exact dezelfde plekken voor de stages als vorig jaar. Alleen de Purple stond toen ergens anders dacht ik.
Ja het staat wat raar afgebeeld. We zullen wel zien in ieder geval. Een kwart slag kan hij in ieder geval niet zijn gedraaid want met de grootte van vorig jaar dan zou hij half in een heg staan.wrote:
Dat is idd raar. Of ze moeten de richting van die stage daar veranderd hebben ofzo maar volgens mij is er niet genoeg ruimte om hem een kwart slag te draaien toch? (met de rug van de stage naar de camping)
Nee, heb het al gevonden. Sven-O had die gedaan. Ga het dit keer wel checken als het beschikbaar komt en met de timetable gunstig uit komt.wrote:De sunday morning breakfast heb ik niet gedaan, maar zoiets lijkt me ook wel lachen om mee te maken. Kijken hoe goed de droge croissants er ingaan na 3 dagen defqon.wrote: Net zoals die Sunday Morning Breakfast op de main van vorig jaar / paar jaar terug. Zou ik ook vet vinden, gewoon voor de lol met je pepsmoel daar zitten. Iemand van hier (weet niet meer wie het was. David?) had dat wel gedaan en die vond het wel tof.
Ja lijkt me ook niet dat dat kan daar inderdaad. Maar ook raar als ze dezelfde fout maken als vorig jaar.wrote:Ja het staat wat raar afgebeeld. We zullen wel zien in ieder geval. Een kwart slag kan hij in ieder geval niet zijn gedraaid want met de grootte van vorig jaar dan zou hij half in een heg staan.
App updatenwrote:Net even snel door de de nachtactiviteiten heen gescrolld, die ik in principe toch over wil slaan. Volgens mij mis ik niet zoveel, dus da's mooi.
Verder nog bijzondere dingen? Een timetable kan ik nog nergens vinden en ben wel benieuwd naar die add-ons aan activiteiten.