Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even Pipa afwachten, tot die tijd mogen we alleen speculeren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Even hopen dat het weer in rap tempo omhoog gaat qua temperatuur. Graadje of 13 erbij zou wel lekker zijn.

Sowieso toch geen touw aan vast te knopen dat weer in NL. Vorig jaar Koningsdag stond ik in m'n t-shirt, nu met trui aan, erwtensoep naar binnen te werken.


Vind al knap dat je nog kan eten op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ooit gegeten door zo'n feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
Revolting Against schreef:

Vind al knap dat je nog kan eten op een feest

Beetje wandelen op een braderie met het gezin wil ik niet echt een feest noemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 13:30 
 
Hardtraxxer

Komt er nog weer een 'warming up' o.i.d. met de onthulling van de timetable, nachtprogramma, plattegrond etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Komt er nog weer een 'warming up' o.i.d. met de onthulling van de timetable, nachtprogramma, plattegrond etc?

Ja, da's als het goed is 25 mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 13:56 
 
Hardtraxxer

Oke, kan dat nergens vinden en die website is ook maar vaag en incompleet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Oke, kan dat nergens vinden en die website is ook maar vaag en incompleet.

Klopt, heb het laatst ook even opgezocht, en het wordt enkel kort aan het eind van die 'The Release' video genoemd. Vermoed dat ze komende week wel weer in de lucht komen om het nog een keer aan te kondigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2023 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En deden ze ook niet nog een app lanceren waarmee je jouw eigen timetable kon maken? Of is dat alleen voor de Übermenschen die de Dediqated membership hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2023 09:21 
 
Hardtraxx Addict

Schijnbaar kan je een cabana huren voor een tijd slot links en recht op de main.
Alleen als je op die speciale camping staat heb je die optie

Geld geld geld
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom kan ik geen losse parkeerkaart bestellen Qdance? kon de afgelopen keren wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2023 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand hier al eens op EuroParcs De IJssel Eilanden geweest? Ik zie dat ze zich specifiek richten op Defqon.1 bezoekers ( https://www.europarcs.nl/ontdek/defqon-1 ). Dus we hebben per mail gevraagd naar tijden van pendelbussen, maar antwoord was dat er geen pendelbussen gaan vanaf IJssel Eilanden - alleen vanaf Zuiderzee. En Zuiderzee proberen we juist te vermijden door de enorme prijsstijging t.o.v. vorig jaar. Zou me niet verbazen als het toch weer camping6 wordt. De hele nacht Frenchcore >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Iemand hier al eens op EuroParcs De IJssel Eilanden geweest? Ik zie dat ze zich specifiek richten op Defqon.1 bezoekers ( https://www.europarcs.nl/ontdek/defqon-1 ). Dus we hebben per mail gevraagd naar tijden van pendelbussen, maar antwoord was dat er geen pendelbussen gaan vanaf IJssel Eilanden - alleen vanaf Zuiderzee. En Zuiderzee proberen we juist te vermijden door de enorme prijsstijging t.o.v. vorig jaar. Zou me niet verbazen als het toch weer camping6 wordt. De hele nacht Frenchcore >.<


Als je nu nog een park wil regelen zou ik me sowieso maar vast voorbereiden op veld 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 08:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Iemand hier al eens op EuroParcs De IJssel Eilanden geweest? Ik zie dat ze zich specifiek richten op Defqon.1 bezoekers ( https://www.europarcs.nl/ontdek/defqon-1 ). Dus we hebben per mail gevraagd naar tijden van pendelbussen, maar antwoord was dat er geen pendelbussen gaan vanaf IJssel Eilanden - alleen vanaf Zuiderzee. En Zuiderzee proberen we juist te vermijden door de enorme prijsstijging t.o.v. vorig jaar. Zou me niet verbazen als het toch weer camping6 wordt. De hele nacht Frenchcore >.<


Lekkere promotie dan aangezien ze hier ook mee adverteren! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 09:11 
 
Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
Waarom kan ik geen losse parkeerkaart bestellen Qdance? kon de afgelopen keren wel.

Kan wel
Add on shop
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is best wel slordig van Europarcs, dat ze adverteren met pendelbussen te werken en ze doen het niet. Volgens mij is dat serieus misleiding van de gast. Zou je best werk van kunnen maken als je al geboekt hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 10:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Als je nu nog een park wil regelen zou ik me sowieso maar vast voorbereiden op veld 6


Er zijn ook nog wel huisjes, ik zie nog een 6 persoons, 8 persoons en 10 persoons vrij door even snel te kijken. Er is geen uitgebreid aanbod maar er is nog wel wat aanwezig bij Zuiderzee.

Revolting Against schreef:
Dat is best wel slordig van Europarcs, dat ze adverteren met pendelbussen te werken en ze doen het niet. Volgens mij is dat serieus misleiding van de gast. Zou je best werk van kunnen maken als je al geboekt hebt.


Onzin, er zijn twee soorten pendelbussen. Een die de organisatie regelt en een die het park regelt.
Wij hadden vorig jaar ook tickets voor pendelbussen die door het park waren geregeld en niet die van Q-Dance. Deze bussen reden over meerdere Europarcs naast de bussen van Q-Dance.

Ze hebben sowieso samenwerkingen met taxibedrijven staat er verderop op de site en er staat ook dat de bussen worden geregeld door de festivalorganisator. Je zou dus bij Q-Dance naar de bussen en tijden moeten vragen, niet bij het park, want die bussen van Q gaan het park verder niet op.

Succes met Q-Dance vragen daarnaar trouwens, heb ik vorig jaar ook gedaan omtrent bustijden voor Defqon.1 (4 weken van te voren) en ik kreeg eind juli een keer antwoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 12:00 
 
Hardtraxx Newbie

we are trying to sell

Defqon 4 Person Cottage Molecaten Park Flevostrand for a nice price
Other
MOLECATEN PARK FLEVOSTRAND CAMPING CABIN

PACKAGE INCLUDES

4-night stay at Molecaten Park Flevostrand

5-person Camping Cabin

Free parking

Shuttle to/from Defqon.1

Sheets

City Tax and VAT included

Check here: https://www.q-dance.com/l/defqon1-2023- ... apartments

4 Tickets included.

we can make a really fair and nice price!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 12:03 
 
Hardtraxx Addict

Hebben de scammers nu ook al hardtraxx gevonden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 12:41 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Hebben de scammers nu ook al hardtraxx gevonden :lol:

im not new and im not a scammer lol, we just decided to not go the full weekend so im trying to sell it, but yeh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KiLLu12258 schreef:
heggenschaar schreef:
Hebben de scammers nu ook al hardtraxx gevonden :lol:

im not new and im not a scammer lol, we just decided to not go the full weekend so im trying to sell it, but yeh.


Je moet hier zijn aanbod/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 12:57 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
KiLLu12258 schreef:
heggenschaar schreef:
Hebben de scammers nu ook al hardtraxx gevonden :lol:

im not new and im not a scammer lol, we just decided to not go the full weekend so im trying to sell it, but yeh.


Je moet hier zijn aanbod/

ah, well. thank you. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 14:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:

Onzin, er zijn twee soorten pendelbussen. Een die de organisatie regelt en een die het park regelt.
Wij hadden vorig jaar ook tickets voor pendelbussen die door het park waren geregeld en niet die van Q-Dance. Deze bussen reden over meerdere Europarcs naast de bussen van Q-Dance.

Ze hebben sowieso samenwerkingen met taxibedrijven staat er verderop op de site en er staat ook dat de bussen worden geregeld door de festivalorganisator. Je zou dus bij Q-Dance naar de bussen en tijden moeten vragen, niet bij het park, want die bussen van Q gaan het park verder niet op.

Als ze adverteren met pendelbussen en het park zelf geeft na een mail aan dat die niet vanaf het park rijden is dat toch misleiding?

Je bent dus als je bij De IJssel boekt afhankelijk van een taxi (á 80 euro voor een heenrit heb ik zelf ooit nagevraagd) of enkel pendelbussen die door de festivalorganisatie worden geregeld (welke alleen rijden vanaf Landal Veluwemeer, Molecaten, Europarcs Veluwemeer of station Dronten) dan mag je er toch van uit gaan dat het niet handig is neergezet?

Kan mij namelijk niet voorstellen dat Q voor ieder omliggend park een pendelbus service regelt. Dit was ook al niet het geval voor het park waar wij in eerste instantie geboekt hadden (Landgoed 't Loo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Als ze adverteren met pendelbussen en het park zelf geeft na een mail aan dat die niet vanaf het park rijden is dat toch misleiding?


Q-Dance zou dus wel met pendelbussen daar vandaan rijden. Als je verder leest dan alleen de hoofdtekst kijkt dan staat dat ook onderaan.

Revolting Against schreef:
Kan mij namelijk niet voorstellen dat Q voor ieder omliggend park een pendelbus service regelt.


Dat was bij ons eerst vorig jaar ook niet zo bij Bad Hoophuizen (wat naast Veluwemeer ligt) en toen was het blijkbaar alsnog wel zo.

Het staat er onhandig, maar dit is ook iets wat Q-Dance regelt en daardoor is het wss zo'n zooi. Omdat er pendelbussen van Q-Dance zijn en daarbuiten nog eens pendelbussen van de parken bij gebrek aan pendelbussen vanuit Q-Dance.

Vorig jaar hadden wij namelijk ook geboekt (inclusief pendelbus, was geadverteerd) en was er achteraf gezeik met chafeurs en Q-Dance waardoor ze er opeens niet waren. Toen op het laatst heeft het park het zelf nog geregeld.

Dus eer je duidelijk antwoordt hebt vanuit Q-Dance en het park specifiek (niet de algemene Europarcs mail) is Defqon.1 al weken voorbij. Want het is uiteindelijk wel zo dat Europarcs wel echt een enorm slordige organisatie is als het gaat om dit soort dingen en de communicatie van Q-Dance is nog veel slechter. Goede combo.

Echter als je gewoon aantoont wat je geboekt hebt en je belt/hebt contact direct met het park dan krijg je ook wel wat je boekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2023 15:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Revolting Against schreef:

Dus eer je duidelijk antwoordt hebt vanuit Q-Dance en het park specifiek (niet de algemene Europarcs mail) is Defqon.1 al weken voorbij. Want het is uiteindelijk wel zo dat Europarcs wel echt een enorm slordige organisatie is als het gaat om dit soort dingen en de communicatie van Q-Dance is nog veel slechter. Goede combo.

Dat is een ding wat zeker is :lol:

Ik ben wat dat betreft blij dat wij nog hebben kunnen omboeken van 't Loo naar Molecaten. Want na meerdere keren Q te hebben gebeld en gemaild en 't Loo was er geen optie of denken aan dat er vanaf daar pendelbussen ook maar in de buurt zouden gaan rijden.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten