Rickzel wrote:
Als je nu nog een park wil regelen zou ik me sowieso maar vast voorbereiden op veld 6
Er zijn ook nog wel huisjes, ik zie nog een 6 persoons, 8 persoons en 10 persoons vrij door even snel te kijken. Er is geen uitgebreid aanbod maar er is nog wel wat aanwezig bij Zuiderzee.
Revolting Against wrote:Dat is best wel slordig van Europarcs, dat ze adverteren met pendelbussen te werken en ze doen het niet. Volgens mij is dat serieus misleiding van de gast. Zou je best werk van kunnen maken als je al geboekt hebt.
Onzin, er zijn twee soorten pendelbussen. Een die de organisatie regelt en een die het park regelt.
Wij hadden vorig jaar ook tickets voor pendelbussen die door het park waren geregeld en niet die van Q-Dance. Deze bussen reden over meerdere Europarcs naast de bussen van Q-Dance.
Ze hebben sowieso samenwerkingen met taxibedrijven staat er verderop op de site en er staat ook dat de bussen worden geregeld door de festivalorganisator. Je zou dus bij Q-Dance naar de bussen en tijden moeten vragen, niet bij het park, want die bussen van Q gaan het park verder niet op.
Succes met Q-Dance vragen daarnaar trouwens, heb ik vorig jaar ook gedaan omtrent bustijden voor Defqon.1 (4 weken van te voren) en ik kreeg eind juli een keer antwoord.