Eens boss. Die tijd hebben we wel gehad.wrote:de nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Last edited by corneelwr on , edited 1 time in total.
Eens boss. Die tijd hebben we wel gehad.wrote:de nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Eenswrote:Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Wij moeten onze huisjesindeling ook zo doen als vorig jaar, dan heeft iig een goed deel van onze groep nog slaap (en een schoon huisje) en goed ontbijtmet wodka.wrote:Eenswrote:Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
wrote:Eenswrote:Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Zaten jullie nou ook op Zuiderzee?wrote:wrote:Eenswrote:Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Same, niet dat we niet bont maken, maar uurtje of 1:00 in het huisje (als het mee zit) en dan even een goede nachtrust pakken dan zijn de meesten van ons wel weer aardig fit.wrote:Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Niemand die behoefte heeft aan trance daar. Het blijft een hardere stijlen feest. Trance is er nooit op de orange geweest. Daarnaast is er ook nooit een "early" aspect van de Orange geweest, dat was de Grey altijd. De stage is een beetje uitgestorven samen met het genre.wrote:Ja gemiste kans van Q, had daar mooi een opbouwende trance/hardtrance stage van gemaakt(zoals het oorspronkelijk ook was vgm)
View on SoundCloudwrote:Trance is er nooit op de orange geweest.wrote:Ja gemiste kans van Q, had daar mooi een opbouwende trance/hardtrance stage van gemaakt(zoals het oorspronkelijk ook was vgm)
My thoughts hahawrote:Wij moeten onze huisjesindeling ook zo doen als vorig jaar, dan heeft iig een goed deel van onze groep nog slaap (en een schoon huisje) en goed ontbijtmet wodka.wrote:Eenswrote:Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Orange bouwt op van (Night) Full-On naar Dark en Forest Psy. Dus redelijk duistere, snelle psytrance wat opbouwt in bpm.wrote:Heeft iemand trouwens wat voorbeelden van wat ik in die Orange area kan verwachten? (Broken Balance?)
Klinkt best interessant voor de afwisseling. Moet dan wel lachen dat men de dingen die Armin van Buuren met Vini Vici maakt ook Psy Trance noemen.wrote:Orange bouwt op van (Night) Full-On, naar Dark en Forest Psy, naar Hi-Tech/Psycore. Dus redelijk duistere, snelle psytrance wat opbouwt in bpm.wrote:Heeft iemand trouwens wat voorbeelden van wat ik in die Orange area kan verwachten? (Broken Balance?)
Er zal vast toen wel wat trance zijn gedraaid ja, maar al in je eerste setje van Bas & Ram gaat het vrij snel over naar hardtrance. En tja, de allereerste Defqon.1's die zullen ook wel wat trance hebben gehad, maar toen was het hardstyle genre ook nog niet zo breed. Dat zie je wel terug in andere extreem oude Qlimax line ups.wrote: Ken anders behoorlijk wat legendarische trance sets van die eerste paar jaar DefqonWeldegelijk in de Orange.
Dat feest dat je noemt is dan ook een trance feest, niet een hardere stijlen feest, en enorm klein. Plus de namen die je noemt worden voornamelijk als techno gezien, ookal draaien ze dus heel breed. Daarom zeg ik dat je bij feesten als Verknipt, en inderdaad ook dat soort namen, nog wel hardtrance hoort, maar niet op een feest.wrote:Los daarvan geef ik je wel gelijk dat het geen super springlevend genre is oid. Maar toch. Als ik dan feesten als Superstrings zie opduiken, die ook nog eens vrij snel uitverkopen, en daarnaast zie dat redelijk bekende namen als Tjade en Ki/Ki veel (hard)trance spul meenemen in hun sets geeft mij dat wel weer goede hoop.
Eens.wrote:Juist vet toch dat ze het qua stijlen weer breder trekken.
Vond het wel jammer toen dat met het verdwijnen van de white volgens mij er alleen nog maar hardstyle en hardcore over bleef
Dat is wel een grote reden voor me geweest om naar een Verknipt en Dagcollege te gaan.wrote:Zie jij namelijk hardtrance fanaten naar dat soort feesten gaan?
Haha ja, zeker die Vini Vici platen met Armin zou ik eerder gewoon mainstream noemen, of Pop Psy. Vini Vici maakte in eerste instantie Tribal wat in feite wel een subgenre is binnen de psytrance, maar staat, mede door het overcommerciëlen, inmiddels wel erg ver af van de meer klassieke psytrance stijlen.wrote:Klinkt best interessant voor de afwisseling. Moet dan wel lachen dat men de dingen die Armin van Buuren met Vini Vici maakt ook Psy Trance noemen.wrote:Orange bouwt op van (Night) Full-On naar Dark en Forest Psy. Dus redelijk duistere, snelle psytrance wat opbouwt in bpm.wrote:Heeft iemand trouwens wat voorbeelden van wat ik in die Orange area kan verwachten? (Broken Balance?)
Heb die set echt helemaal grijs gedraaid, samen met die van Rank 1. Wat was trance toen gigantisch goed.wrote: Edit: goeie die van bas&ram! Daar zat ik ook aan te denken idd!