Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Je hebt gelijk, maar m'n vrouw ziet me aankomen, nadat ik net Qlimax premium heb gekocht, om ook even 4 dagen Defqon te kopen (ik wil dan ook liever premium maar goed, dat hoeft niet perse natuurlijk)


Tip: Zolang je je eigen betaalrekening houdt voor dit soort dingen levert het nooit gezeik op
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 12:02 
 
Hardtraxxer

Ja, die heb ik wel. Alleen is daar sinds dat we getrouwd zijn eigenlijk nooit geen gebruik meer van gemaakt.

Komt goed, gaan doen we sowieso, alleen even kijken of het een weekend wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
MaartenV schreef:
Je hebt gelijk, maar m'n vrouw ziet me aankomen, nadat ik net Qlimax premium heb gekocht, om ook even 4 dagen Defqon te kopen (ik wil dan ook liever premium maar goed, dat hoeft niet perse natuurlijk)


Tip: Zolang je je eigen betaalrekening houdt voor dit soort dingen levert het nooit gezeik op


Pff ik wist niet eens dat mensen uberhaupt geen eigen rekening meer hadden in een relatie. Nee ik ga ook niet 500 piek pinnen voor een weekend defqon van de gezamenlijke maar ik hou gewoon elke maand geld voor mezelf over :P dan kun je nooit meer iets leuks voor jezelf doen als je het zo geregeld hebt.

En wbt die ouwe bokken uit je groep: Ik ga ook met een aantal 40'ers die dan bijvoorbeeld de vrijdag en zondag gaan en zaterdag een dagje bij het huisje chillen, is altijd wel wat op te vinden. Ik ben de zondag ook in m'n eentje gegaan afgelopen editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 12:54 
 
Hardtraxxer

Wij zijn misschien nog wat ouderwets, maar we brengen allebei evenveel in ongeveer, dus het is sowieso al 1 pot nat.

Maar ik wist niet dat je een eigen rekening moest hebben om iets leuks te doen voor jezelf, dus ik probeer ook elke maand geld over te houden voor mezelf :P

Het is inderdaad wel zo, als je alleen gezamenlijk hebt dat je minder snel een grote uitgave doet voor jezelf, dan wanneer je voor jezelf een aparte pas zou hebben ofzo.

Voor wat betreft die ouwe bokken, dat is een goeie inderdaad! Ik ga eens kijken of ik m'n eigen caravan in die periode op zuiderzee ofzo kwijt kan. Dat zou pas ideaal zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ieder doet het op z'n eigen manier, maar zou het ook niet chill vinden om mijn persoonlijke "uitjes" van de gezamenlijke te trekken. Dus snap je vriendin daarin wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:02 
 
Hardtraxx Addict

The prophet zal wel een legende worden en hopelijk wat meer sets krijgen (denk aan een hardheadz classic bvb)

Hier ga ik in ieder geval wel van uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
The prophet zal wel een legende worden en hopelijk wat meer sets krijgen (denk aan een hardheadz classic bvb)

Hier ga ik in ieder geval wel van uit.


Hij is al meerdere keren Legend geweest toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja Rick dat klopt maar ik verwacht wel dat d'n Q-Dance wel het e.e.a. gaat organiseren tijdens Defqon voor zijn afscheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Weekend aanwezig! :cool:

Maar nu echt, he. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
die mannen denken allemaal dat ze als 'oude mannen' het niet trekken

Ach, het is ook maar net hoe gek je het zelf maakt, he. De donderdag bijtijds naar het huisje / bed gegaan, vrijdag en zaterdag geen after meepakken (ik vond het ook geen leuke programmering) en zondagochtend stond ik er weer voor 12:00 uur. Ik moest er een paar dagen van bijkomen maar in 2023 doe ik het 100% over en ik word in december 34.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
The prophet zal wel een legende worden en hopelijk wat meer sets krijgen (denk aan een hardheadz classic bvb)

Hier ga ik in ieder geval wel van uit.


Hij is al meerdere keren Legend geweest toch?


Ach Headhunterz Wildstylez en Noisecontrollers waren de legends dit jaar en dat was eerlijk gezegd al vrij weinig aan. Dus wie er nou staat maakt niet heel veel uit, je krijgt toch een enorm voorspelbare hitjesparade. Zo goed als zijn 25 years set op Defqon.1 2011 word het toch niet.

Wat belangrijker is, is of ze iets groots over het hele feest gaan doen omdat dit de 20e editie wordt van Defqon.1.

Dit jaar ook in volle glorie aanwezig. Huisjes zijn al gefixed op Zuiderzee. Nu dat begodverdomde ticket nog. Leuk dat Q opeens beslist dit in oktober al te gaan doen terwijl ik deze maand een vakantie en ADE nog te betalen heb.

Hopelijk doen ze wel een 3 daags ticket er bij want de Gathering heb ik echt geen zin in. Maar ze zullen het wel verplichten, wat weer gaat leiden tot een overvolle Gathering zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:49 
 
Hardtraxxer

Niet zo negatief dennis, misschien wordt het wel een mega dikke set. Hou hoop mijn vriend!! Ik duim voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Weekend aanwezig! :cool:

Maar nu echt, he. :D


De rest ook al overgehaald, teveel gedoe voor een losse dag en een hoop gemist op de (donderdag)/vrijdag/zondag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:15 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Haha ja ieder doet het op z'n eigen manier, maar zou het ook niet chill vinden om mijn persoonlijke "uitjes" van de gezamenlijke te trekken. Dus snap je vriendin daarin wel :P


Oow, daar gaat het haar niet eens om eigenlijk dat het van de gezamenlijke pot gaat. Het is meer dat ze het gewoon veel vind terwijl er andere dingen op de planning staan. Edit: ze vind de prijzen gewoon belachelijk. (daarom vond ze premium bij Qlimax ook onnodig, en ze heeft ook gewoon gelijk)


En zoals Broken Balance een vakantie die nog te betalen is voor december, en we hebben eigenlijk best wel pech dit jaar. Het wasmachien ging vorige week kapot. Onlangs een eindelijk samen eens een langs weekend weg geweest naar de Dolomieten. Komen we terug, enorme autopech langs de Duitse snelweg (andere auto moeten kopen, geen all risk verzekering want is auto niet waard) gister verwarmingsmonteur langs en zegt ga maar eens kijken naar een nieuwe ketel..

Remi schreef:
MaartenV schreef:
die mannen denken allemaal dat ze als 'oude mannen' het niet trekken

Ach, het is ook maar net hoe gek je het zelf maakt, he. De donderdag bijtijds naar het huisje / bed gegaan, vrijdag en zaterdag geen after meepakken (ik vond het ook geen leuke programmering) en zondagochtend stond ik er weer voor 12:00 uur. Ik moest er een paar dagen van bijkomen maar in 2023 doe ik het 100% over en ik word in december 34.


Klopt inderdaad, gewoon een beetje 'normaal' doen en niet elke dag met gestrekt been erin. Maar de gasten waar ik mee ga, is er 1 van die wilt wel meerdere dagen. De andere moet blij zijn dat ie weg mag bij wijze van spreken.

Wel leuk om te zien dat er meerdere zijn die zo rond de 35 hangen en nog steeds vol weekend gaan!
Wellicht koop ik zelf weekend ticket, ga op de camping staan, en komen andere erbij voor een dagje ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijp het ook heel goed hoor, het is ook echt een smak geld, helemaal als je andere prioriteiten hebt, weet er alles van haha!

Maar als ik voor mezelf spreek, gun ik mezelf sowieso 1 zo'n weekend in het jaar en dan is de keuze gauw gemaakt voor Defqon. Je kunt je maten ook overhalen om een weekend op de camping te staan en dan zelf de zondag alleen te gaan, dan vermaak je je prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Teupie1 schreef:
Niet zo negatief dennis, misschien wordt het wel een mega dikke set. Hou hoop mijn vriend!! Ik duim voor je.


He bedankt he!

Nee wel begodverdomd veel zin in weer, zelfs nu nog veel vette feesten eerst komen is de hype echt het grootst weer voor dit weekend.

Maar ik herhaal het dan ook het liefst weer net als vorig jaar. Vrijdag heen, mooi 3 dagen pendelen tussen de Magenta, Silver en Gold en her en der wat andere podia.

Mooie grote groep van 18 lui ook, inclusief ons DJ Gaia, DJ WK Powerliften, DJ Chinees, DJ Stefan Coooohla en DJ Go Figure.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:39 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Begrijp het ook heel goed hoor, het is ook echt een smak geld, helemaal als je andere prioriteiten hebt, weet er alles van haha!

Maar als ik voor mezelf spreek, gun ik mezelf sowieso 1 zo'n weekend in het jaar en dan is de keuze gauw gemaakt voor Defqon. Je kunt je maten ook overhalen om een weekend op de camping te staan en dan zelf de zondag alleen te gaan, dan vermaak je je prima :)


Haha thanks!

Ik zal ze eens gaan spammen, ze riepen vorig jaar wel van hmm misschien toch zaterdag en zondag. En..zonde dat we maar 1 dag hebben.. Van 1 weet ik dat hij wel 2 dagen wilt.

Gathering meemaken lijkt mij ook vet! vrijdag lijkt me ook een goede dag want iedereen is super enthousiast natuurlijk. Zaterdag lijkt mij de minste dag, alhoewel op zaterdag afgelopen jaar op de magenta wel early gedraaid werd, en ik dat ook wel wil zien. Kortom, ik kan zelf niet kiezen.
Een dag alleen gaan zie ik best zitten, liever alleen dan helemaal niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een huisje op zuiderzee is alweer geregeld voor deze data! De fietscombi van afgelopen jaar beviel erg goed, deze editie weer lekker 4 dagen met de fiets heen en weer dus. Ik wacht wel af met kaarten kopen, mij te vroeg zo, gaat via Ticketswap ook wel lukken (voor wellicht een lagere prijs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
alhoewel op zaterdag afgelopen jaar op de magenta wel early gedraaid werd


Dan waren wij op een verschillend feest denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Een huisje op zuiderzee is alweer geregeld voor deze data! De fietscombi van afgelopen jaar beviel erg goed, deze editie weer lekker 4 dagen met de fiets heen en weer dus. Ik wacht wel af met kaarten kopen, mij te vroeg zo, gaat via Ticketswap ook wel lukken (voor wellicht een lagere prijs).


Het enige huisje wat ik daar kon vinden was een 6 persoons ding voor 1800 euro... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MaartenV schreef:
Wij zijn misschien nog wat ouderwets, maar we brengen allebei evenveel in ongeveer, dus het is sowieso al 1 pot nat.

Maar ik wist niet dat je een eigen rekening moest hebben om iets leuks te doen voor jezelf, dus ik probeer ook elke maand geld over te houden voor mezelf :P

Het is inderdaad wel zo, als je alleen gezamenlijk hebt dat je minder snel een grote uitgave doet voor jezelf, dan wanneer je voor jezelf een aparte pas zou hebben ofzo.

Voor wat betreft die ouwe bokken, dat is een goeie inderdaad! Ik ga eens kijken of ik m'n eigen caravan in die periode op zuiderzee ofzo kwijt kan. Dat zou pas ideaal zijn!


Maak er anders een familievakantie van, met zijn allen in het vakantiehuisje, moeders met de kids naar het zwembad, papa naar het festivalterrein. Kun je het ook gelijk van de gezamenlijke rekening plukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:09 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
MaartenV schreef:
alhoewel op zaterdag afgelopen jaar op de magenta wel early gedraaid werd


Dan waren wij op een verschillend feest denk ik :P


Ik was er zelf alleen zondag, maar op zaterdag was toch samenzwering op de magenta stage, of was het raw classics?
Ik weet het niet, was er niet bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
heggenschaar schreef:
Omdat ik gewoon oplet en dingen onthoud :P


bedankt dat je eens inzage geeft in het bijzonder grote en complexe miwer brein van je


Goh dingen onthouden, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht om te doen. Gaan we vandaag mee starten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe snel hebben jullie een dergelijk huisje geregeld? Gewoon direct na Defqon voor het jaar erna?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2022 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hoe snel hebben jullie een dergelijk huisje geregeld? Gewoon direct na Defqon voor het jaar erna?


Bijna wel ja, in juli stonden ze beschikbaar op de website. De prijs was inderdaad wel fors gestegen, waar we eerst nog 200pp betaalden we nu zo'n 300pp. Alsnog een stuk goedkoper dan een travel & stay package uiteraard.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten