Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 08:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha man wat was dat misplaatst toen zeg. 80% van de bezoekers was zijn tanden bij elkaar aan het rapen van het kaakklapperen, stond met een bloeddruk van 210 te proberen om rustig te blijven en de epilepsie te onderdrukken of was aan de schijt van de Turkse pizza van 18 euro. En dan komt Q met het prachtige plan om met zn allen à la de EO Jongerendag gezamenlijk en rustig in en uit te ademen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de eindshow overgeslagen vorige editie maar vond dat deel op youtube wel sterk uit de verf komen. Keer wat anders proberen maakt die eindshow juist speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 12:07 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Ik heb de eindshow overgeslagen vorige editie maar vond dat deel op youtube wel sterk uit de verf komen. Keer wat anders proberen maakt die eindshow juist speciaal.

Ik vond het persoonlijk een van de sterkste eind shows in plaats van "dom" nummers aan elkaar geplakt die een beetje bij het thema passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 12:18 
 
Hardtraxxer

Revolting Against schreef:
Haha man wat was dat misplaatst toen zeg. 80% van de bezoekers was zijn tanden bij elkaar aan het rapen van het kaakklapperen, stond met een bloeddruk van 210 te proberen om rustig te blijven en de epilepsie te onderdrukken of was aan de schijt van de Turkse pizza van 18 euro. En dan komt Q met het prachtige plan om met zn allen à la de EO Jongerendag gezamenlijk en rustig in en uit te ademen.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2023 13:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Haha man wat was dat misplaatst toen zeg. 80% van de bezoekers was zijn tanden bij elkaar aan het rapen van het kaakklapperen, stond met een bloeddruk van 210 te proberen om rustig te blijven en de epilepsie te onderdrukken of was aan de schijt van de Turkse pizza van 18 euro. En dan komt Q met het prachtige plan om met zn allen à la de EO Jongerendag gezamenlijk en rustig in en uit te ademen.


Was je er zelf wel bij? Het werd enorm goed ontvangen. Bijna het hele publiek was stil, inclusief de show was dat best een tof moment. Als je, in jouw woorden, 80% van het publiek dat te strak zou staan om stil te zijn zo kan laten meedoen dan is het een vrij effectief stukje show niet?

Rickzel schreef:
Ik heb de eindshow overgeslagen vorige editie maar vond dat deel op youtube wel sterk uit de verf komen. Keer wat anders proberen maakt die eindshow juist speciaal.


Zonde wel haha. Had er ook niet veel van verwacht en muzikaal was het zeker niet mn favoriet (2016 nog steeds de beste), maar qua show met de muziek zelf was hij echt enorm goed, vooral hoe de stage tot "leven" kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Haha man wat was dat misplaatst toen zeg. 80% van de bezoekers was zijn tanden bij elkaar aan het rapen van het kaakklapperen, stond met een bloeddruk van 210 te proberen om rustig te blijven en de epilepsie te onderdrukken of was aan de schijt van de Turkse pizza van 18 euro. En dan komt Q met het prachtige plan om met zn allen à la de EO Jongerendag gezamenlijk en rustig in en uit te ademen.


Was helemaal niet misplaatst als je gewoon een sleutel onder je neus hield :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2023 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me op een feest niet vaak zó op de verkeerde plaats gevoeld als toen bij dat stuk met Wim Hof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie gaat er dan ook naar zo'n saaie softe eindshow , bah
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 10:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Wie gaat er dan ook naar zo'n saaie softe eindshow , bah


Corneel ging natuurlijk voor Krowdexx, F.Noize of Shock N Destroy voor wat ghbdansjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
corneelwr schreef:
Wie gaat er dan ook naar zo'n saaie softe eindshow , bah


Corneel ging natuurlijk voor Krowdexx, F.Noize of Shock N Destroy voor wat ghbdansjes.

Jij snapt het maadt :evil:
Moet zeggen dat ik in 2016 die afsluiter van Vaz (en Del als surprise) voor geen goud hadden willen missen. En het jaar daarna Mind Dimension <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Haha man wat was dat misplaatst toen zeg. 80% van de bezoekers was zijn tanden bij elkaar aan het rapen van het kaakklapperen, stond met een bloeddruk van 210 te proberen om rustig te blijven en de epilepsie te onderdrukken of was aan de schijt van de Turkse pizza van 18 euro. En dan komt Q met het prachtige plan om met zn allen à la de EO Jongerendag gezamenlijk en rustig in en uit te ademen.


Nou rustig. Ik was blij dat ik uberhaupt kon ademen met die ontiegelijke bass trillingen tijdens die ademsessie. Moest uitkijken dat niet mijn hele maaginhoud naar buiten kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 13:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
corneelwr schreef:
Wie gaat er dan ook naar zo'n saaie softe eindshow , bah


Corneel ging natuurlijk voor Krowdexx, F.Noize of Shock N Destroy voor wat ghbdansjes.

Jij snapt het maadt :evil:
Moet zeggen dat ik in 2016 die afsluiter van Vaz (en Del als surprise) voor geen goud hadden willen missen. En het jaar daarna Mind Dimension <3


Ik had er zelf ook voor gekozen bij Vaz te blijven maar wouden liever met zn allen bij de eindshow staan. Achteraf eigenlijk niet echt spijt van gezien 2016 nog de beste eindshow is die ik heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb elk jaar obsessief de laatste set + eindshow bezocht, afgelopen editie geen eindshow gezien en genoten van de youtube beelden. Had er bijv Main Concern lesson in weird niet voor wiillen missen.

Zou dit jaar afhangen van welke afsluiters de andere area's pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk ook net waar je interesses liggen, maar voor mij kan er echt geen endshow tegen een vette afsluitset op. Heel leuk om thuis eens op de bank te bekijken onder het genot van, maar op een feest zelf vind ik er echt geen ene donder aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 16:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik heb elk jaar obsessief de laatste set + eindshow bezocht, afgelopen editie geen eindshow gezien en genoten van de youtube beelden. Had er bijv Main Concern lesson in weird niet voor wiillen missen.

Zou dit jaar afhangen van welke afsluiters de andere area's pakken.


Ik baal dus dat ik niet naar die eindshow ben gegaan. Had dat moment met Hard Driver - Rise Again echt enorm graag willen meemaken voor een goede bak kippenvel. Eerste keer in 6 a 7 jaar oid dat er weer eens een plaat in de eindshow zit die echt perfect er voor is, trage opbouw/episch/meeslepend/melancholische melodie. Platen zoals ANDY SVGE - Gravity, Wildstylez - Timeless en Clockartz - Luma was de laatste oid.

Dat setje van Main Concern was voor mij na 10 min al compleet verpest door het absurd slechte geluid, plus ze hadden het hardstyle setje van het weekend al gedraaid op de Magenta. Als dat setje dit jaar ook maar enigszins in de buurt komt van vorig jaar, dan wordt dat nu al moeilijk te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had laatste tien min van main concern geskipt om endshow te zien en in combinatie met rise again was dat echt een hele goede keuze. Uiteindelijk het beste van beide gehad. Zou niet snel een endshow willen skippen. Vooral omdat die op de zondag vaak maar tien min duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand toevallig wat de favo eindshow van dennis is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2023 17:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Weet iemand toevallig wat de favo eindshow van dennis is?


2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
pim__ schreef:
Weet iemand toevallig wat de favo eindshow van dennis is?


2010

forgotten moments remix tranen met tuiten kom er maar in Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2023 12:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jij begrijpt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2023 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Huisjes debacle inmiddels keurig opgelost door Q-Dance in samenwerking met Landal. Dus nu om kunnen laten boeken voor chalet op Molecaten Flevostrand. De zin begint dan nu toch wel te komen.

Dus mensen wie zin hebben in een pre party borrel of anders, stuur even een DM xd

After doen we niet aan, we worden ook een dagje ouder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
After doen we niet aan


dat bepalen wij wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2023 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
After doen we niet aan


Dit soort uitspraken zijn een ban waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mannen, als jullie 38 (in november 39) zijn, dan wil ik jullie nog wel eens horen over die after :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2023 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens, hoor. De after trek ik zondag op maandag altijd wel door tot de ochtend, de andere nachten lekker bijtijds op bed en al vroeg naar het festival. Dat is me 10x meer waard.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten