Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:14 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Embrionyc op de silver :love: :love: :love:

En RaBBeat, I:Gor en Mad Dog DOWNTEMPO

En fucking The Outside Agency en Ophidian op de Gold

De zondag is by far het vetste.

Sowieso is elke dag wel erg ziek
En dan the prophet die de red afsluit met een set gebaseerd op 35 jaar
Dus ook early hardcore :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op elke dag meer dan genoeg interessante onverwachte toffe dingen. Vooral de Magenta lineups zijn echt ijzersterk.

Ik ben content :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten, ja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen we stellen dat Geck-O ook enkele nummertjes zal draaien gedurende dit weekend.


Told ya. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Red niet de hele zondag open. Super kut. Wordt weer een drukke bende en 20min in de rij staan voor een biertje. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Red niet de hele zondag open. Super kut. Wordt weer een drukke bende en 20mij in de rij staan voor een biertje. :thumbdown:


Ja enorm kut, en weer een half uur voor een WC wachten, beter zorgen ze voor meer faciliteiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

https://www.q-dance.com/l/defqon1-2023-lineup

Op je eigen tempo mooi kunnen kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:49 
 
Hardtraxx Crew

Omegatypez op de Magenta zondag :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit jaar helaas geen weekend, maar alleen de zaterdag aanwezig.
Qua line-up is de vrijdag wat mij betreft wel wederom het sterkst, maar we zullen ons ongetwijfeld weer vermaken! :clap:

Wel een aantal opvallende afwezigen het weekend zoals Sefa, Radical Redemption en Noisecontrollers...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:58 
 
Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
Dit jaar helaas geen weekend, maar alleen de zaterdag aanwezig.
Qua line-up is de vrijdag wat mij betreft wel wederom het sterkst, maar we zullen ons ongetwijfeld weer vermaken! :clap:

Wel een aantal opvallende afwezigen het weekend zoals Sefa, Radical Redemption en Noisecontrollers...

Sefa krijgt iets speciaals werd nog op het einde gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Embrionyc heel dik. Verder P&D tof om weer terug te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat tering goed deze line-up. Had het niet beter kunnen wensen. Nog even puzzelen per dag wat ik sowieso wil zien. Maar tering hyped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B-Front die z'n set tijden alvast op Insta zet haha. Als iedereen dat ff doet heb ik misschien net genoeg tijd om van m'n keuzestress af te komen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 23:38 
 
Hardtraxxer

Voor het eerst in mijn leven naar Defqon (vraag mij niet waarom ^^ ) en we gaan de zaterdag en zondag. Er zit genoeg leuks tussen. Ik ben benieuwd naar Zatox op de UV met Italiaans spul. Thera & Geck-O komen altijd met een prima platenkeuze. Misschien Kruelty en Element maar eens checken na alle enthousiaste verhalen hier na Decibel ‘22. BH en Wildstylez kijk ik ook wel naar uit. Helaas neigt bijna de hele line-up voor de blue op zaterdag toch wel naar het stevigere werk binnen de raw. Het lijkt wel alsof de indigo van vorig jaar nu de line-up voor de blue is. Ik begrijp dat we die kant op gaan, maar vind het toch jammer. Voor de zondag vind ik de line-up op de Blue wel heel erg goed!! En de Magenta op zondag! :love:. Ook gaaf dat P&D mogen draaien op de vrijdag! Heel vet dat the Prophet zo afscheid kan/mag nemen. Misschien de laatste jaren niet meer zo in the picture en heeft ook wel wat bijzondere setjes afgeleverd bij tijd en wijle. Maar hij is toch wel een van de grondleggers en heeft echt hele dikke platen afgeleverd en daarmee echt dik verdient. Hij zal early hardcore gaan draaien… Heel vet dat dat we dat nog een keer op de Red gaan zien!

Ik had graag B-front nog gezien, maar dat zal helaas niet lukken. Of hij moet als één van de legends komen optreden. Ik had ook stiekem wel een beetje gehoopt op Project one, maar de mannen lijken maar geen haast met het nieuwe album te willen maken. Ik had ook wel een beetje gehoopt op Horyzon op de Purple, maar het zal wel te duur worden om hem hierheen te vliegen voor zo’n stage. De Red weer zo laat opengooien gaat hopelijk nu anders uitpakken, maar ik ben er bang voor. Q zal niet opeens minder kaarten gaan verkopen is mijn verwachting. Tevens jammer dat Q de Green en Orange niet heeft doorgetrokken naar de zaterdag en/of de zondag. Leuk dat ze het aandurven en ik had het graag een bezoekje willen brengen op één van deze dagen. Er zit genoeg leuks tussen en we zullen weer tijd tekort komen. Hopen op een beetje lekker weer en het gaat weer heel leuk worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk de toevoeging van 2 nieuwe stages, logisch ook dat ze daar de “Fresh Friday” voor kiezen. Verder klote dat de red weer niet de hele dag open is op zondag, was vorig jaar qua drukte echt niet te doen. Verder vraag ik me toch echt af wat Udex moet doen om een keer op Defqon geboekt te worden, al is het op de Purple.

Verder is de lineup erg goed! Elke dag wel meerdere interessante namen. Erg hyped! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 00:09 
 
Hardtraxxer

Elektrify schreef:
Red niet de hele zondag open. Super kut. Wordt weer een drukke bende en 20mij in de rij staan voor een biertje. :thumbdown:


Hebben alleen vrijdag kaarten dit jaar en zat er serieus over na te denken om een zondag kaart erbij te halen maar dit brengt me weer aan het twijfelen. Vond dit zo kut vorig jaar :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Dit jaar helaas geen weekend, maar alleen de zaterdag aanwezig.
Qua line-up is de vrijdag wat mij betreft wel wederom het sterkst, maar we zullen ons ongetwijfeld weer vermaken! :clap:

Wel een aantal opvallende afwezigen het weekend zoals Sefa, Radical Redemption en Noisecontrollers...


Noisecontrollers misschien bij Legends?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke line-up met redelijk wat verrassende namen/acts. Verkeerd gegokt door een jaartje te willen skippen. Alsnog proberen weekend tickets te bemachtigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 03:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk vrijdag en zondag aanwezig (of misschien toch een weekend van maken).
Mis Udex en vooral Genox, die ik juist hier had gehoopt omdat die al zo weinig boekingen krijgt.
Vind vooral de Magenta line up heel sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 08:18 
 
Hardtraxx Addict

Zowaar geen Josh en wesz.
Ondanks dat je altijd wel weet wat je krijgt is daar niks mis mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aantal hele leuke namen er weer tussen. Q weet toch elk jaar weer te verrassen. Namen die er voor mij wel echt uitspringen:
Vrijdag: TNT op de main, Chapter V, Vyral, Main Concern, Chris One, B-Frontliner, Prefix & Density, 10 CLS, Clockartz, Geck-O/Somniac One/GITM op dn Green (+Promo op de Gold is trouwens altijd een zekerheidje)
Zaterdag: Zatox op de UV (de beste man snapt het volgens mij wel weer de laatste tijd), Balistic/Pavo, Kruelty & Element, Partyraiser/Unexist & Day-már op de Gold, Nanostorm/Rude Awakening/Sacerdos Vigilia op de mighty Silver
Zondag: Fantastic Four, Zany 25 years, Wasted Penguinz, Adjuzt, Spoontechnicians, Ophidian en TOA, de hele fucking Silver met name Embrionyc en de Downtempo set van ons aller Mad Dog

Verzoekjes voor de grote jaarlijke Hype Mix zie ik wel verschijnen in DM, per postduif, whatsapp, sms of e-mail. Stembussen sluiten 5 juni.

edit: PFFFFFFFF is weer die red dicht op zondag he, Q jonge stelletje simpele.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat de Defqon Magenta lineup wel de beste classics lineup is die ik ooit gezien heb. Kunnen veel organisaties nog wat van leren.

Was eigenlijk niet van plan om de donderdag al te gaan maar staan toch wel wat namen in de blue en black die me een beetje overhalen. De hype is groots aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 09:37 
 
Hardtraxxer

Vrijdag erg leuk :) . Proberen aanwezig te zijn, weekend zou ik nu niet meer zo snel doen maar een dagje Defqon is nog leuk meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 09:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit weer genoeg smakelijks tussen. Twijfel of ik nu toch die 4e dag wil in verband met Headhunterz en (met name) Devin Wiild. Blij om TNT terug op de main te zien, Green is heel tof. Ik vind het met name opvallend dat de blue een stuk harder is geworden voor mijn gevoel. Sterke line up op alle dagen voor de Magenta, daar zal ik ook wel veel te vinden zijn, Zondag Silver is ook heel fijn, met name die Downtempo set. Voor de rest zijn er weer genoeg namen waar ik mijn dagen mee kan vullen :). Kijk er naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 10:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zit weer genoeg smakelijks tussen. Twijfel of ik nu toch die 4e dag wil in verband met Headhunterz en (met name) Devin Wiild. Blij om TNT terug op de main te zien, Green is heel tof. Ik vind het met name opvallend dat de blue een stuk harder is geworden voor mijn gevoel. Sterke line up op alle dagen voor de Magenta, daar zal ik ook wel veel te vinden zijn, Zondag Silver is ook heel fijn, met name die Downtempo set. Voor de rest zijn er weer genoeg namen waar ik mijn dagen mee kan vullen :). Kijk er naar uit!


Ja viel me ook op, veel van de namen die (imo) er het meest uitschoten in de Indigo vorig jaar zijn nu doorgeschoven naar de Blue, denk aan the purge/mutilator/aversion enzv, dan ga je qua hardheid meteen al een stuk gekker.

Maakt voor mij de Indigo op bijv de vrijdag al wel meteen een stuk minder boeiend want wat er voor teruggekomen is voor 80% totaal niet interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2023 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die line-up hier nog niet is uitgetypt, waarvoor log ik dan nog in op dit godvergeten forum?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten