Voor het eerst in mijn leven naar Defqon (vraag mij niet waarom

) en we gaan de zaterdag en zondag. Er zit genoeg leuks tussen. Ik ben benieuwd naar Zatox op de UV met Italiaans spul. Thera & Geck-O komen altijd met een prima platenkeuze. Misschien Kruelty en Element maar eens checken na alle enthousiaste verhalen hier na Decibel ‘22. BH en Wildstylez kijk ik ook wel naar uit. Helaas neigt bijna de hele line-up voor de blue op zaterdag toch wel naar het stevigere werk binnen de raw. Het lijkt wel alsof de indigo van vorig jaar nu de line-up voor de blue is. Ik begrijp dat we die kant op gaan, maar vind het toch jammer. Voor de zondag vind ik de line-up op de Blue wel heel erg goed!! En de Magenta op zondag!

. Ook gaaf dat P&D mogen draaien op de vrijdag! Heel vet dat the Prophet zo afscheid kan/mag nemen. Misschien de laatste jaren niet meer zo in the picture en heeft ook wel wat bijzondere setjes afgeleverd bij tijd en wijle. Maar hij is toch wel een van de grondleggers en heeft echt hele dikke platen afgeleverd en daarmee echt dik verdient. Hij zal early hardcore gaan draaien… Heel vet dat dat we dat nog een keer op de Red gaan zien!
Ik had graag B-front nog gezien, maar dat zal helaas niet lukken. Of hij moet als één van de legends komen optreden. Ik had ook stiekem wel een beetje gehoopt op Project one, maar de mannen lijken maar geen haast met het nieuwe album te willen maken. Ik had ook wel een beetje gehoopt op Horyzon op de Purple, maar het zal wel te duur worden om hem hierheen te vliegen voor zo’n stage. De Red weer zo laat opengooien gaat hopelijk nu anders uitpakken, maar ik ben er bang voor. Q zal niet opeens minder kaarten gaan verkopen is mijn verwachting. Tevens jammer dat Q de Green en Orange niet heeft doorgetrokken naar de zaterdag en/of de zondag. Leuk dat ze het aandurven en ik had het graag een bezoekje willen brengen op één van deze dagen. Er zit genoeg leuks tussen en we zullen weer tijd tekort komen. Hopen op een beetje lekker weer en het gaat weer heel leuk worden.