Gathering kan mij gestolen worden. Op een drietal namen na niet echt interessant.
Vrijdag is echt heel vet. Genoeg leuke namen op de Gold, Magenta en UV. Daarnaast B-Front en TNT op de main en benieuwd wat de Green en Orange gaat leveren.
Zaterdag wat minder bijzonder. Magenta kan wel echt gigantisch goed worden als bijv Tatanka en Alpha Twins zich aan het concept weten te houden (in 2018 hebben ze beide bewezen het te kunnen). Verder UV, Gold en Silver zeker weer leuk en nog enkele andere leuke namen.
Zondag verrassend sterke line up. Benieuwd wat o.a. Omegatypez en Waverider op de Magenta kunnen bieden. Silver en Gold zien er deze dag ook ijzersterk uit. Alleen groot minpunt dat de main pas weer om 20.00 open lijkt te gaan. Hebben ze dan echt niet geleerd van die achterlijke drukte vorig jaar vanaf 3/4 uur smiddags? Dat was echt afzien
Al met al toch zeker spijt dat ik heb besloten om te skippen. Misschien toch nog maar weekend doen. Of een losse vrijdag of zondag ticket halen, of beide. Weet alleen niet of het de moeite is om vanuit Limburg 2 dagen op en neer te rijden

Gaat iig een last minute beslissing worden. Mijn keuze neigt nu om de vrijdag mee te pakken.