Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 21:56 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

De Orange zie ik sowieso niet als hard trance stage komen, dat gaat amper bezocht worden en moet ook gevuld worden met 3 dagen aan namen. Ik zie het dan eerder weer een Freestyle stage worden of nog een raw/uptempo tent.

Laat het een kleine freestyle tent zijn en dan direct afstappen van het ‘Sunday Funday’ met de onnodige tent wisselingen.
Eventueel kun je 3 of 4 grote namen uit die hoek op de UV op andere dagen kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 22:56 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ik hoop het, maar denk het niet.

Ik denk dat de Orange gewoon de after stage/24h tent en de Green de Wasted Lands tent gaan zijn.

Ik kan me best voorstellen dat ze de Green terug brengen voor Hard Techno, maar dat voor 3 volle dagen vullen... lijkt me ook niet waarschijnlijk. Het was vorig jaar op de Silver op vrijdag al vrij dood tijdens de meeste namen toen ze daar een hard techno stage maakten.

Ook krijg je dan een extra dag bij de Silver waar dus geen techno staat, je hebt veel Industrial namen maar voor 3 dagen dat vullen dan krijg je wel wat obscure namen er bij. Ben daar voor, maar het is onwaarschijnlijk, tenzij ze een naast de 2 uur b2b setjes en de PRSPCT stage een Hong Kong Violence stage er bij doen met voornamelijk snelle industrial en terror.

De Orange zie ik sowieso niet als hard trance stage komen, dat gaat amper bezocht worden en moet ook gevuld worden met 3 dagen aan namen. Ik zie het dan eerder weer een Freestyle stage worden of nog een raw/uptempo tent.

Maar zoals gezegd, denk gewoon dat het de afterparty tent & wasted lands stage gaan zijn.

Ben het zowaar met je eens.
Wat ook kan is dat ze de big chill gewoon een kleurtje gegeven hebben. Had toch altijd al een volwaardige line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 23:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Toen voor de 2020 editie had de Wasted Lands iig de kleur groen (niet helemaal de zelfde tint) en er is een tijd geweest dat de 24 uurs/after tent de Orange was. Wellicht dat ze dat terug doen.

Al is dat natuurlijk ook raar gezien ze geen nachtvergunning krijgen en dat hele idee van Wasted Lands stages overdag van 2020 in de 2022 editie niet hebben gedaan. Kan vanwege geld zijn geweest.

We zullen zien overmorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
De Orange hard trance stage

:drool: Kom zeker feeste

edit:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste jaren is green toch The Big Chill? Volgens mij is dat niet specifieks iets nieuws.

Dagje Funky Cat stage zou ik niet erg vinden, kan Geck-o misschien nog zijn 14e en 15e set van het weekend doen :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd wat voor lineup ze uit de hoge hoed weten te trekken morgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Hype.



Is dit een hint Remimaatje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten, ja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen we stellen dat Geck-O ook enkele nummertjes zal draaien gedurende dit weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten, ja. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunnen we stellen dat Geck-O ook enkele nummertjes zal draaien gedurende dit weekend.

Hoppa, als dat geen feeste wordt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 14:57 
 
Hardtraxxer

Ondanks het matige anthem en (waarschijnlijke) afwezigheid in juni, toch wel hype voor de line-up vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de Line-Up. Heb (nog) geen tickets. Misschien met goeie line up nog overwegen om erheen te gaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Ondanks het matige anthem en (waarschijnlijke) afwezigheid in juni, toch wel hype voor de line-up vanavond.


hier ook de hype flink te pakken ondanks dat ik niet ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Riiss schreef:
Ondanks het matige anthem en (waarschijnlijke) afwezigheid in juni, toch wel hype voor de line-up vanavond.


hier ook de hype flink te pakken ondanks dat ik niet ga

Hier totaal geen hype terwijl ik wel ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
Ondanks het matige anthem en (waarschijnlijke) afwezigheid in juni, toch wel hype voor de line-up vanavond.

Tering :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 20:17 
 
Hardtraxxer

En maar afvragen waarom het hier uitsterft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 20:24 
 
Hardtraxx Addict

Nattehond schreef:
Indy schreef:
Riiss schreef:
Ondanks het matige anthem en (waarschijnlijke) afwezigheid in juni, toch wel hype voor de line-up vanavond.


hier ook de hype flink te pakken ondanks dat ik niet ga

Hier totaal geen handdoek voor de hond terwijl ik wel ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Green dus hard techno
Orange psy trance

Op vrijdag dan

En geen silver.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Orange word dus een Psytrance stage?
Deze zag ik dus even niet aankomen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 21:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die Green, maaaaarietje. Magenta ook heel ziek, wordt de hele dag pendelen tussen die twee.

10 CLS, Tham, Brecc, Ghost In The Machine, Somniac One en Geck-O, dat wordt heel dik.
Fucking Tham gewoon, die heb ik echt ziek lang willen zien, nooit verwacht dat dat op Defqon.1 zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 21:56 
 
Hardtraxxer

Op zondag neemt the Prophet afscheid van een legendarisch tijdperk als optredend artiest. Zn laatste gig ever. Mainstage. Love it or hate it maar ik kom hier voor op het neer alleen de zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chapter V op indigo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 21:58 
 
Hardtraxx Addict

Geen purple en silver op vrijdag en geen orange en green op zaterdag
Dus dan weten we ook dat stages gewoon van kleur veranderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Embrionyc op defqon :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2023 22:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Embrionyc op de silver :love: :love: :love:

En RaBBeat, I:Gor en Mad Dog DOWNTEMPO

En fucking The Outside Agency en Ophidian op de Gold

De zondag is by far het vetste.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten