Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Iemand de actuele houtprijzen voor mij? Vond die van begin december érg interessant.


Sorry ik ben inmiddels echt helemaal uit dat wereldje gestapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stabiel / licht dalend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haardhout kan verdeeld worden in verschillende soorten, namelijk: losgestort nat, losgestort droog haardhout en gestapeld droog haardhout.

Losgestort nat haardhout. De goedkoopste optie is losgestort nat haardhout, dit kost gemiddeld €50 per kuub. Echter raden wij af om nat haardhout te stoken, dit brengt namelijk meerdere nadelen met zich mee. Namelijk een bevuild rookkanaal, teer- en roetresten in de haard en veel onverbrande stoffen in de lucht. Daarom is het aangeraden om nat hout eerst minimaal twee jaar te laten drogen.


Losgestort droog haardhout. Dit is droog haardhout dat losgestort wordt geleverd, waardoor er meer ruimte onbenut wordt in de kuub.Gemiddeld kost een kuub losgestort droog haardhout €90.


Gestapeld droog haardhout. Dit hout wordt gestapeld in een kuub geleverd, waardoor de kuub maximaal wordt gevuld met haardhout. Een kuub gestapeld hout is vaak twee keer zoveel als een kuub losgestort hout. Gemiddeld kost een kuub gestapeld hout €200.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit snijdt geen hout
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 10:24 
 
Hardtraxx Veteran

Weet je waar ik van hout





















hakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Weet je waar ik van hout





















nakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb één mailwisseling gehad met Europarcs en ik ben al helemaal Defqon wild. Heel benieuwd naar de lineup. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 11:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.


Poah hype begint ook te komen. Benieuwd naar de line-up ook. Hopen op een mooie silver, indigo en blue.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 12:18 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.

Tot nu toe hebben ze er nog met geen woord over gerept.
In 2012 deden ze ook niets met 10 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:
Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.


Poah hype begint ook te komen. Benieuwd naar de line-up ook. Hopen op een mooie silver, indigo en blue.


Je mist de belangrijkste?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:
Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.


Poah hype begint ook te komen. Benieuwd naar de line-up ook. Hopen op een mooie silver, indigo en blue.


Je mist de belangrijkste?

De magenta idd Rick, keurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop dat hij de Yellow bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 16:30 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Ik hoop dat hij de Yellow bedoelt.

Die kunnen ze net zo goed heel t weekend gesloten houden met al dat gepiep daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Ik hoop dat hij de Yellow bedoelt.

Die kunnen ze net zo goed heel t weekend gesloten houden met al dat gepiep daar

Dat bepalen wij wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Ik hoop dat hij de Yellow bedoelt.

Die kunnen ze net zo goed heel t weekend gesloten houden met al dat gepiep daar

Hou je bek man
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 18:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Tot nu toe hebben ze er nog met geen woord over gerept.
In 2012 deden ze ook niets met 10 jaar


Ze hebben het gewoon genoemd op hun socials verder.. hype er voor maken nee maar het is absoluut wel genoemd.

heggenschaar schreef:
Die kunnen ze net zo goed heel t weekend gesloten houden met al dat gepiep daar

Als jij je mond gesloten houdt dan piept het hier ook een stuk minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2023 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als jij je mond gesloten houdt dan piept het hier ook een stuk minder


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2023 02:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.


Zo en hoe, alweer met 20 man aanwezig op de camping met 16 buitenlanders. Tering veel zon in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poeh, paar dagen nog maar tot de release. Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 11:44 
 
Hardtraxx Addict

Zag net een bericht van Defqon als reactie op iemand op Instagram
Ze zien het dit jaar als het 19e jaar. Jubileum is dus volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zag net een bericht van Defqon als reactie op iemand op Instagram
Ze zien het dit jaar als het 19e jaar. Jubileum is dus volgend jaar.


Ze tellen de 2 at home edities niet mee dus. Als 'echt' festival is dit inderdaad de 19e editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2023 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lennard95 schreef:
Broken Balance schreef:
Hier is de hype ook enorm aanwezig. Toffe groep van 18 man in 3 huisjes op Zuiderzee is al de halve hype, de hype voor de line-up release is er ook en om te zien wat ze met de 20 jaar editie gaan doen.


Zo en hoe, alweer met 20 man aanwezig op de camping met 16 buitenlanders. Tering veel zon in.


Dat bepaalt Pipa Paulusma wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 19:30 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe video op fb met de stage kleuren

Als je de video pauzeert in het laatste deel waar de kleuren snel voorbij komen zijn de green en orange te spotten

2 extra stages er bij dus, benieuwd hoe ze ingevuld gaan worden (vermoed deels funcly cat en deels hard techno)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2023 21:32 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik hoop het, maar denk het niet.

Ik denk dat de Orange gewoon de after stage/24h tent en de Green de Wasted Lands tent gaan zijn.

Ik kan me best voorstellen dat ze de Green terug brengen voor Hard Techno, maar dat voor 3 volle dagen vullen... lijkt me ook niet waarschijnlijk. Het was vorig jaar op de Silver op vrijdag al vrij dood tijdens de meeste namen toen ze daar een hard techno stage maakten.

Ook krijg je dan een extra dag bij de Silver waar dus geen techno staat, je hebt veel Industrial namen maar voor 3 dagen dat vullen dan krijg je wel wat obscure namen er bij. Ben daar voor, maar het is onwaarschijnlijk, tenzij ze een naast de 2 uur b2b setjes en de PRSPCT stage een Hong Kong Violence stage er bij doen met voornamelijk snelle industrial en terror.

De Orange zie ik sowieso niet als hard trance stage komen, dat gaat amper bezocht worden en moet ook gevuld worden met 3 dagen aan namen. Ik zie het dan eerder weer een Freestyle stage worden of nog een raw/uptempo tent.

Maar zoals gezegd, denk gewoon dat het de afterparty tent & wasted lands stage gaan zijn.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten