Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 09:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weekend tickets toch al uitverkocht, zondag tickets ook trouwens. Ik moet zeggen dat ik dat met deze ticketprijzen, en door het feit dat Qlimax een stuk later was uitverkocht dan normaal, niet nu al had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het eerlijk gezegd nog wel bizar dat het zo lang heeft geduurd. Normaal was het altijd dringen voor kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Nog wel te krijgen met zo'n veel te duur pakket. Dus echt uitverkocht noem ik dat ook niet.

Zal me ook niks verbazen dat het nu "uitverkocht" is en dat er bij de release in feb opeens weer kaarten beschikbaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel bizar dat het zo lang heeft geduurd. Normaal was het altijd dringen voor kaarten.


Ik heb het andersom, had niet verwacht dat zo snel zou gaan. Kaartverkoop is half jaar eerder dan normaal + inflatie, dus dure tijden voor iedereen + ticket is dik 100 euro duurder dan voor corona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:49 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Khadber schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel bizar dat het zo lang heeft geduurd. Normaal was het altijd dringen voor kaarten.


Ik heb het andersom, had niet verwacht dat zo snel zou gaan. Kaartverkoop is half jaar eerder dan normaal + inflatie, dus dure tijden voor iedereen + ticket is dik 100 euro duurder dan voor corona.

De prijs is maar 30 euro duurder voor 4 dagen
En dat valt door de inflatie en alles wat duurder is geworden best mee eigenlijk (wel bale dat 3 dagen geen optie is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
makrooy schreef:
Khadber schreef:
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel bizar dat het zo lang heeft geduurd. Normaal was het altijd dringen voor kaarten.


Ik heb het andersom, had niet verwacht dat zo snel zou gaan. Kaartverkoop is half jaar eerder dan normaal + inflatie, dus dure tijden voor iedereen + ticket is dik 100 euro duurder dan voor corona.

De prijs is maar 30 euro duurder voor 4 dagen
En dat valt door de inflatie en alles wat duurder is geworden best mee eigenlijk (wel bale dat 3 dagen geen optie is)


Je leest te snel en springt al naar conclusies. Ik zeg niet dat de prijzen van defqon heel erg omhoog zijn gegaan door inflatie, ik benoem prijsstijging en inflatie apart. Tegenwoordig leven we in dure tijden en hebben mensen minder te besteden, terwijl de tickets van defqon wel met dik 100 euro duurder zijn geworden.

Dat het een extra dag is, maakt voor de portemonnee niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 11:58 
 
Hardtraxx Addict

Nee oke op die manier

Aanzicht vind ik een stijging van 30 euro in 3 jaar best meevallen
Maar zo zullen de meeste het niet zien omdat ze niet rekenen dat ze een extra dag hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Aanzicht vind ik een stijging van 30 euro in 3 jaar best meevallen
Maar zo zullen de meeste het niet zien omdat ze niet rekenen dat ze een extra dag hebben

Aanzicht heb je hier ook wel een punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 12:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het hele probleem is dat er geen 3 dag optie is.

Ik hoef niet naar The Gathering en wil dan ook met alle liefde die 40 a 60 euro besparen op mn tickets zodat hij rond de 200 zit, wat ik reeel vind voor dat weekend. Al, of het reeel is vraag ik me nog steeds af gezien de staat van de zondag vorig jaar. Daardoor is 260 voor mij te duur voor dat weekend. Het is dat we het huisje ook al hadden geboekt anders hadden we wss de vrijdag gepakt en hadden we een ander weekendfestival gedaan.

Het is de inflatie maar eerdere prijsstijgingen van Q waren voor 2018 altijd maar een paar euro per jaar oid, het is niet dat ze sinds de inflatie opeens de prijzen exponentieel hoger doen. Je ziet al sinds die tijd ook dat evenementen van Q niet zo snel uitverkopen als zo eerder deden, ze verkopen uiteindelijk wel uit denk ik (tenzij ze dat standaard marketing trucje gebruiken), maar het is niet dat je echt aan je PC moet vastgeplakt zijn om 12:00 om een kaart te kunnen halen.

Het feit ook dat het zo rauw op je dak werd gegooid in oktober, van OH NU ZIJN DE KAARTEN ER, ipv van rond februari/maart zoals normaal. Daardoor hebben mensen wss het geld gewoon niet klaar liggen, dus het is logisch dat mensen vanaf dat punt extra geld opzij leggen om verlaat de kaart te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook jammer dat er geen 3 daagse optie meer is.
Heb de kaarten nu ook lekker laten lopen omdat ik ook niet weet of een losse zaterdag mij wel past qua line up.
Ik sla mijn slag wel op TS. Er zijn altijd mensen die nu kaarten hebben en volgend jaar juni opeens geld nodig hebben en dus de kaarten verkopen.
Kijk naar Thunderdome op TS. Vorige week nog 0 kaarten aangeboden en nu dik 600.
Dus wat dat betreft denk ik dat ik nog wel wat kan regelen op TS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb ook voor het eerst sinds 2013 geen kaart. Door een bruiloft op de vrijdag kan ik alleen zaterdag en zondag. Een losse zaterdag + zondagkaart was nauwelijks voordeliger dan een weekendkaart, dus het idee is om heel last minute (vrijdag of zaterdagochtend) nog een weekendkaart voor (hopelijk) een prikkie van TS af te halen. Slaapplek heb ik al, dus spannend om het een keer op deze manier te proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het hele probleem is dat er geen 3 dag optie is.

Ik hoef niet naar The Gathering en wil dan ook met alle liefde die 40 a 60 euro besparen op mn tickets zodat hij rond de 200 zit.

Precies dit. Als dat volgend jaar weer zo is, wordt het een dagje Defqon gok ik.

RomanAnthony schreef:
dus het idee is om heel last minute (vrijdag of zaterdagochtend) nog een weekendkaart voor (hopelijk) een prikkie van TS af te halen. Slaapplek heb ik al, dus spannend om het een keer op deze manier te proberen.

Dit geldt voor mij ook, gok het er maar op dit keer. Gelukkig kan ik altijd terugvallen op m'n ticketsniper-maatje Melvin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 17:21 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Het hele probleem is dat er geen 3 dag optie is.

Ik hoef niet naar The Gathering en wil dan ook met alle liefde die 40 a 60 euro besparen op mn tickets zodat hij rond de 200 zit, wat ik reeel vind voor dat weekend. Al, of het reeel is vraag ik me nog steeds af gezien de staat van de zondag vorig jaar. Daardoor is 260 voor mij te duur voor dat weekend. Het is dat we het huisje ook al hadden geboekt anders hadden we wss de vrijdag gepakt en hadden we een ander weekendfestival gedaan.

Het is de inflatie maar eerdere prijsstijgingen van Q waren voor 2018 altijd maar een paar euro per jaar oid, het is niet dat ze sinds de inflatie opeens de prijzen exponentieel hoger doen. Je ziet al sinds die tijd ook dat evenementen van Q niet zo snel uitverkopen als zo eerder deden, ze verkopen uiteindelijk wel uit denk ik (tenzij ze dat standaard marketing trucje gebruiken), maar het is niet dat je echt aan je PC moet vastgeplakt zijn om 12:00 om een kaart te kunnen halen.

Het feit ook dat het zo rauw op je dak werd gegooid in oktober, van OH NU ZIJN DE KAARTEN ER, ipv van rond februari/maart zoals normaal. Daardoor hebben mensen wss het geld gewoon niet klaar liggen, dus het is logisch dat mensen vanaf dat punt extra geld opzij leggen om verlaat de kaart te halen.

Je moet helaas ook rekening houden met de veel hogere kosten van (stage) matteriaal
Hout kosten is zo het 10 voudige op het moment bvb(weet ik uit ervaring als meubelmaker)

Het blijft natuurlijk veel geld en praat het niet goed, maar het is minder raar dan het lijkr
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hout kosten is zo het 10 voudige op het moment bvb(weet ik uit ervaring als meubelmaker)

Hahahah hou toch op man. Er zullen misschien enkele houtsoorten zijn waar dit het geval is, maar het gros van het hout wat hiervoor gebruik zal worden is echt maximaal verdubbelt qua prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
heggenschaar schreef:
Hout kosten is zo het 10 voudige op het moment bvb(weet ik uit ervaring als meubelmaker)

Hahahah hou toch op man. Er zullen misschien enkele houtsoorten zijn waar dit het geval is, maar het gros van het hout wat hiervoor gebruik zal worden is echt maximaal verdubbelt qua prijs.


Jawel joh, Miwer weet dat de Main volledig gebouwd wordt met Agar en Bubinga hout. Die man weer meer dan wij natuurlijk, hoe hij aan deze info komt is een groter raadsel van de binnenkant van een zwart gat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 19:59 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
heggenschaar schreef:
Hout kosten is zo het 10 voudige op het moment bvb(weet ik uit ervaring als meubelmaker)

Hahahah hou toch op man. Er zullen misschien enkele houtsoorten zijn waar dit het geval is, maar het gros van het hout wat hiervoor gebruik zal worden is echt maximaal verdubbelt qua prijs.


Jawel joh, Miwer weet dat de Main volledig gebouwd wordt met Agar en Bubinga hout. Die man weer meer dan wij natuurlijk, hoe hij aan deze info komt is een groter raadsel van de binnenkant van een zwart gat

En nu even de domme grappen aan de kant.
Elke hout en plaat materiaal soort die wij op de zaak gebruiken is ver tien voudigd qua prijs. Dit wordt nou eenmaal veel gebruikt in podia. Ja goedkoop hout, maar ook dat is veel duurder.

En ook onze prijzen voor bvb een keuken zijn zeer gestegen omdat we duur in moeten kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Dan wordt je volgens mij gewoon gigantisch hard genaaid door je leverancier, of je lult stront. Op hout als berkenplex (afkomstig uit Rusland/Oekraine etc) na is het gros echt niet meer zo extreem gestegen. Overigens is dat ook niet 10x over de kop gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 20:15 
 
Hardtraxxer

Uberhout kan het weten natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2022 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Is een tijd terug heel duur geweest, maar nu weer aan het dalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2022 17:35 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Afbeelding

Is een tijd terug heel duur geweest, maar nu weer aan het dalen

Zo te zien worden we(naja mn baas) wel genaaid dan .

Maar goed waar ik op doelde is wel dat alle materialen duurder zijn geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alleen materialen, het gehele leven. Uiteindelijk moet de consument dit betalen en heeft dit blijkbaar als gevolg dat mensen zaken als Defqon (wat dan ook weer duurder wordt) liever links laten liggen en/of wachten op betere prijzen. Harstikke logisch als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2022 17:48 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Niet alleen materialen, het gehele leven. Uiteindelijk moet de consument dit betalen en heeft dit blijkbaar als gevolg dat mensen zaken als Defqon (wat dan ook weer duurder wordt) liever links laten liggen en/of wachten op betere prijzen. Harstikke logisch als je het mij vraagt.

Eens over t duurder worden,
Maar t links liggen of wachten op betere prijzen is maar hoe je er naar kijkt.
Uiteindelijk is het meeste gewoon inmiddels uitverkocht, al veel andere jaren (met name natuurlijk door vroegere verkoop, maar toch).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2023 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op 23 februari is 'The Release', dan horen we het anthem en krijgen we de line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2023 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand de actuele houtprijzen voor mij? Vond die van begin december érg interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Iemand de actuele houtprijzen voor mij? Vond die van begin december érg interessant.

Het hout niet over heb ik gehoord..
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten