Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu nog de Hardtraxx Wehrmacht en het is compleet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 14:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha ik snap dit wel, vorig jaar al gefuckt, dan leg je alles onder een vergrootglas. :lol:

Al was veluwemeer ook bere gezellig geweest met ons hoor :beer:


Ja precies, ook meteen in die mail heen gezet dat we de vorige keer ook al genaaid werden door een administratieve fout.

Anders hadden we dat jaar gewoon bij jullie op Veluwemeer gezeten.
Zitten jullie daar nu weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes dit keer in een 12 persoons huisje met 11 man ipv met 9 man in een 6 persoons huisje :lol:

Wat een ruimte gaat dat worden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Nu nog de Hardtraxx Wehrmacht en het is compleet


Zei iemand daar…

De HARDTRAXX WEHRMACHT1?1?

We gaan het weer doen!!!
Heel het forum weer op stelten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HALT STOP! POST JE FAVORIETE GEVECHTSEENHEID UIT DE TWEEDE WERELDOORLOG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2022 15:31 
 
Hardtraxxer

Laatst nog wezen magneetvissen, misschien neem ik hem ook wel mee naar Defqon voor het watertje bij de Purple

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.ad.nl%2Fdordrecht%2Fwapens-uit-tweede-wereldoorlog-opgevist-in-dordrecht~ab296204%2F&psig=AOvVaw1VYb-vdB6egfyNovL1IAzH&ust=1667050289062000&source=images&cd=vfe&ved=0CA0QjRxqFwoTCKifprWEg_sCFQAAAAAdAAAAABAD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Zaterdag uitverkocht in 10 minuten :surrender:

Oprecht niet verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo, ja. In verband met een bruiloft op de vrijdagavond (van alle weekenden op het jaar ...) dacht ik alleen een zaterdag en zondag ticket te kopen en dan nog 2 weekendticket voor Remi. Ik was er door en terwijl ik met Remi aan het bellen was over zijn weekendtickets zag ik ineens de zaterdag al uitverkocht :lol: . Kutje. Dat wordt denk ik last minute dan hopelijk een goedkope weekendkaart scoren ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 13:24 
 
Hardtraxx Newbie

Iemand hier ervaring met het later bijboeken van een persoon op Europarcs Zuiderzee? Wij zitten nu met 5 in een 6 persoons huisje, kun je later gemakkelijk iemand bijboeken in het huisje? Of vindt er überhaupt geen controle met bandjes oid plaats en kan die persoon zich gewoon toevoegen aan ons gezelschap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 13:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geenidee schreef:
Iemand hier ervaring met het later bijboeken van een persoon op Europarcs Zuiderzee? Wij zitten nu met 5 in een 6 persoons huisje, kun je later gemakkelijk iemand bijboeken in het huisje? Of vindt er überhaupt geen controle met bandjes oid plaats en kan die persoon zich gewoon toevoegen aan ons gezelschap?


Wij hadden dit jaar 7 man in een 6 persoons huisje. 4 personen waren op donderdag al aangekomen en wij kwamen met 3 man op vrijdag achteraan. Bij aankomst op het park werd er even moeilijk gedaan v.w.b. bandjes en dat we in een aparte rij moesten staan met onze auto voor het checken qua aantal personen etc. Uiteindelijk zijn we lekker doorgereden, hebben die andere 4 de poort voor ons open gedaan en zijn we lekker in het huisje gaan zitten. We hadden 6 bandjes in het huisje liggen voor het park maar die hebben daar heel het weekend gelegen en er is verder gedurende het hele weekend niets gecheckt.

Lang verhaal kort: dit jaar geen problemen mee gehad. 2018 en 2019 overigens ook niet. Biedt overigens nooit garantie voor de toekomst. Ook geen probleem lijkt me om een 6e persoon toe te voegen aan je boeking (kan volgens mij gewoon via Mijn Europarcs omgeving). Je betaalt dan alleen wel extra voor je verplichte bedlinnen en wat toeristenbelasting, maar dit is maar een paar tientjes. En wellicht je €50 pendelbusticket pp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 14:14 
 
Hardtraxx Newbie

RomanAnthony schreef:
Wij hadden dit jaar 7 man in een 6 persoons huisje. 4 personen waren op donderdag al aangekomen en wij kwamen met 3 man op vrijdag achteraan. Bij aankomst op het park werd er even moeilijk gedaan v.w.b. bandjes en dat we in een aparte rij moesten staan met onze auto voor het checken qua aantal personen etc. Uiteindelijk zijn we lekker doorgereden, hebben die andere 4 de poort voor ons open gedaan en zijn we lekker in het huisje gaan zitten. We hadden 6 bandjes in het huisje liggen voor het park maar die hebben daar heel het weekend gelegen en er is verder gedurende het hele weekend niets gecheckt.

Lang verhaal kort: dit jaar geen problemen mee gehad. 2018 en 2019 overigens ook niet. Biedt overigens nooit garantie voor de toekomst. Ook geen probleem lijkt me om een 6e persoon toe te voegen aan je boeking (kan volgens mij gewoon via Mijn Europarcs omgeving). Je betaalt dan alleen wel extra voor je verplichte bedlinnen en wat toeristenbelasting, maar dit is maar een paar tientjes. En wellicht je €50 pendelbusticket pp.


Ah thanks! Denk dat we gewoon een extra persoon bij gaan boeken, die paar tientjes is het risico niet waard dat iemand straks niet naar binnen mag en we hebben de ruimte sowieso.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2022 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht er nog iemand van plan zijn tickets te halen, wij hebben er 3 teveel gehaald, en heb niet zo'n zin om te wachten op de ticketswap.

Dus mocht je nog willen halen en mij uit de brand willen helpen, gewoon normale verkoopprijs uiteraard :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 16:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

bought "the who" tent at sanctuary camp and a 4day ticket with insurance(last time i missed dediqated beacuse of hard illness the day before :cry: )

it's been a while for me, last time i attended a summer festival was Qbase 2013 :whistle:

a bit expensive but after corona i thinks it was obvious and we have 4 days.
miss the almere strand days, less business.

you guys know if i can take my trolley to the tent? i'll go by plane and i have to bring some stuff
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 21:10 
 
Hardtraxx Addict

gianawana schreef:
bought "the who" tent at sanctuary camp and a 4day ticket with insurance(last time i missed dediqated beacuse of hard illness the day before :cry: )

it's been a while for me, last time i attended a summer festival was Qbase 2013 :whistle:

a bit expensive but after corona i thinks it was obvious and we have 4 days.
miss the almere strand days, less business.

you guys know if i can take my trolley to the tent? i'll go by plane and i have to bring some stuff

Yes you can
The insurance is only if Defqon is cancelled and not if you can't attend anymore for whatever reason
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2022 21:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahahahahah miwer casanova goos
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miwer spreek jij ook al een woordje over de grens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die man is ook van alle marken thuis he :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hello i am Miwer from the Netherlands
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hello my name is Hedge Trimmer but everyone calls me Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hello my name is miwer and i am in no way associated with the party building up photos facebook page
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 16:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
hello my name is miwer and i am in no way associated with the party building up photos facebook page

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2022 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
hello my name is miwer and i am in no way associated with the party building up photos facebook page


:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 15:34 
 
Hardtraxx Veteran

Aldus de Innercircle (hah, woordje Engels, knap he) van het morsdode hardstyle forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2022 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Floris en Marjolein om een mijlpaal te vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2022 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt Frantic Freak dit jaar wel?
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten