Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 05:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Endshow op zaterdag vond ik ook niet heel compleet, maar de zondag was echt teeeeering vet. Had misschien nog een extra hardstyle plaatje mogen komen, maar tering wat een sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 08:52 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Huisapotheker schreef:
Iemand enig idee waarom de endshow van dit jaar er zo karig uit ziet? Waar is al het vuurwerk gebleven :lol:

Vind dat je als Q-Dance wel je naam hoog moet houden wat de endshow betreft. Daar hoort veel knallend vuurwerk ook bij, zeker voor de entreeprijs van bijna 100 euro

Wat lul je nu weer? Er werd letterlijk 20 minuten lang vuurwerk afgestoken. xd

Alleen maar vuurwerk dat siert, maar zonder dat t knalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 09:41 
 
Hardtraxxer

Uit respect voor alle verslagen waar ik van heb genoten :worship: zelf ook nog maar een verslagje geschreven!

Dit jaar enkel de vrijdag gegaan en vond het een fijn dagje.
Allereerst was de Green (L) een fijne toevoeging al kon ik die niet direct vinden? Kan aan mij liggen maar zag het dagen ervoor niet duidelijk in de app.
Vooral een beetje gependeld verder tussen magenta en gold. Hoogtepuntjes waren voor mij Endymion en Main Concern. Maar wederom het meeste genoten van Bfront. Wat een set :drool: :love: en wat een eigen muziek. Enige artiest die zijn muziek nog kan combineren met het heden. Want jezus wat een bak herrie weer gehoord soms.

Voor de rest waren de wc goed geregeld! Maar die bar was overal een drama. Je betaald al bijna €4 voor een biertje. Waarom krijg je dan geen bierhouders meer als je 6 bier haalt?

Hopelijk volgend jaar op vrijdag weer zo’n diverse line up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 09:53 
 
Hardtraxx Addict

Huisapotheker schreef:
Helicaze schreef:
Huisapotheker schreef:
Iemand enig idee waarom de endshow van dit jaar er zo karig uit ziet? Waar is al het vuurwerk gebleven :lol:

Vind dat je als Q-Dance wel je naam hoog moet houden wat de endshow betreft. Daar hoort veel knallend vuurwerk ook bij, zeker voor de entreeprijs van bijna 100 euro

Wat lul je nu weer? Er werd letterlijk 20 minuten lang vuurwerk afgestoken. xd

Alleen maar vuurwerk dat siert, maar zonder dat t knalt :P

Lekker toch, kan je eens de muziek horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 13:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Helicaze schreef:
Huisapotheker schreef:
Iemand enig idee waarom de endshow van dit jaar er zo karig uit ziet? Waar is al het vuurwerk gebleven :lol:

Vind dat je als Q-Dance wel je naam hoog moet houden wat de endshow betreft. Daar hoort veel knallend vuurwerk ook bij, zeker voor de entreeprijs van bijna 100 euro

Wat lul je nu weer? Er werd letterlijk 20 minuten lang vuurwerk afgestoken. xd

Alleen maar vuurwerk dat siert, maar zonder dat t knalt :P


Er waren behoorlijk wat stevige knallen op de muziek, meer dan vorig jaar, wat lul je. Er was juist veel minder groot siervuurwerk.

Verder wel eens dat de eindshow tegen viel in vergelijking met vorig jaar. Ik denk sowieso dat de eindshow alleen een beetje goed tot zn recht kwam als je een beetje in het midden en achterin stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

0 spijt dat ik endshow heb geskipt voor kruelty/element. Magie gaat er sowieso langzamerhand beetje vanaf na het 5x te hebben gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 14:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
0 spijt dat ik endshow heb geskipt voor kruelty/element. Magie gaat er sowieso langzamerhand beetje vanaf na het 5x te hebben gezien.


Heb dat zelf dus na de 8e keer nog niet. Heb alle 8 keren de eindshow gezien en volgend jaar ga ik de 9e ook gewoon zien. Het is me elke keer enorm bijgebleven. Daarvan viel deze wel het meeste tegen, dus om nou deze te missen is ook niet de grootste ramp.

Het ligt er ook maar net aan hoeveel affiniteit je met zo'n eindshow hebt natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben de laatste 2 edities ook om. Fuck de eindshow (mits er een geschikte vervanger voor is).

En dat was met zaterdag Kruelty & Element wel waar. Zondag vooral geen zin om nog helemaal naar de main te lopen en als ingeblikte sardientjes naar the Prophet te gaan dus in de blue bij Sickmode gebleven en geen spijt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 15:31 
 
Hardtraxxer

Vergelijk t ff met de 2016 endshow bijvoorbeeld. Dan snap je wat ik bedoel. Er waren veel ‘Romeinse kaarsen’ (zijn het niet natuurlijk, maar weet de naam ervoor niet), en minder vuurwerk dat explodeert als een Shell (zie het gouden vuurwerk bij gravity). 2018 endshow ook veel meer vuurwerk

Was er verder niet bij trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 16:25 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
makrooy schreef:
0 spijt dat ik endshow heb geskipt voor kruelty/element. Magie gaat er sowieso langzamerhand beetje vanaf na het 5x te hebben gezien.


Heb dat zelf dus na de 8e keer nog niet. Heb alle 8 keren de eindshow gezien en volgend jaar ga ik de 9e ook gewoon zien. Het is me elke keer enorm bijgebleven. Daarvan viel deze wel het meeste tegen, dus om nou deze te missen is ook niet de grootste ramp.

Het ligt er ook maar net aan hoeveel affiniteit je met zo'n eindshow hebt natuurlijk.

11e jaar en nog geen show gemist
Ben ik ook niet van plan

Zelfs een mindere blijft magisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, inmiddels ook weer hersteld van het weekend. Na 2 defqon jaren in een huisje vertoefd te hebben, met lichte tegenzin dit jaar weer op de camping gaan staan. Dit komt omdat we vorig jaar nog een 10-persoonshuisje voor €1200,- in totaal hadden gefixt en deze was gestegen in prijs tot €2800 voor deze editie..dat wordt ons iets te gortig, bovendien wordt de groep kleiner waardoor het sws al duurder wordt allemaal.

Donderdagavond rond 20u gearriveerd waarna we te horen kregen dat veld 5 en 6 vol waren en we dus met onze spullen helemaal achteraan naar veld 0 moesten lopen. Voordat we gesetteld waren was The Gathering al zo goed als afgelopen, dus uiteindelijk op donderdag alleen de afterparty mee kunnen pakken. Ik moet zeggen dat bij de Silent Disco in de Magenta wel echt een topsfeertje hing ondanks dat het wat een hitjesparade was. Dit was wel een lekkere binnenkomer voor het weekend :love: Wel viel me op bij de set van Jones de volgende dag dat hij een stuk of 4 platen ook al in deze set had gedraaid.

Vrijdag waren de beste setjes voor mij Audiotricz & Ecstatic 'Progressive Hardstyle' en B-Frontliner. Op zaterdag voor de allereerste keer ooit Power Hour geskipt om Chapter V te kunnen bijwonen en dit is een hele goede keuze geweest, misschien wel de set van het weekend voor mij.

Verder mistte ik bij de kraantjes op de camping spiegels, er hingen er alleen een paar in het gebouw van de douches. Ik dacht te hereinneren dat die er andere jaren wel waren maar het is al ff geleden dat ik op de camping gestaan had. Verder was het een pluspunt dat er meerdere kleinere toiletten waren bij bijv. de Silver en Magenta, die vgm nieteens op floor plan stonden.
Geluid op de main vond ik overigens echt absurd hard. Andere jaren is me het geluid daar wel eens tegengevallen. Maar bij de openingsceremonie stond ik 5m van het podium en ik moest daar echt weg omdat ik er spontaan doof van werd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2023 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Closing Ritual

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Hahaha ik kreeg nog een koude despo (thx) in mijn handen van je gedrukt ;)

Nu gaat er alsnog geen lampje branden, maar graag gedaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 15:16 
 
Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:
Zo, inmiddels ook weer hersteld van het weekend. Na 2 defqon jaren in een huisje vertoefd te hebben, met lichte tegenzin dit jaar weer op de camping gaan staan. Dit komt omdat we vorig jaar nog een 10-persoonshuisje voor €1200,- in totaal hadden gefixt en deze was gestegen in prijs tot €2800 voor deze editie..dat wordt ons iets te gortig, bovendien wordt de groep kleiner waardoor het sws al duurder wordt allemaal.


Hier hadden wij ook last van. Resort Zuiderzee had allemaal verplichte Defqon kosten waardoor de prijs vele malen hoger lag dan voorgaande jaren. Wij maken zelf nooit gebruik van de Pendelbussen, maar moesten hier wel verplicht voor betalen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2023 22:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Hoppa, dat wordt pre/afterparty's met obscure speciaaltjes.

Sarabande schreef:
Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?


Zul je net zien dat ze op onze oude plek zitten :P, volgens mij zitten wij sowieso een eind van de 6 persoons huisjes af dit keer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Omdat de prijzen bij Europarcs Zuiderzee voor dat weekend bijna 1000 euro per huisje hoger liggen dan het weekend er voor en er na.

Vrij makkelijke manier om er achter te komen wanneer Defqon.1 is, zo zijn we er vorig jaar ook achter gekomen in juli toen we boekten voor dit jaar.

Jammer, dan zal het voor mij heel lastig zijn om het verlof te regelen voor de donderdag, vrijdag en maandag ivm maandeinde afsluiting.

Dat wordt nog piekeren wat te doen. Vermoedelijk dat de FOMO wel aardig aanwezig gaat zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De maand sluit zich ook wel af zonder jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Sarabande schreef:
Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?

Zul je net zien dat ze op onze oude plek zitten :P, volgens mij zitten wij sowieso een eind van de 6 persoons huisjes af dit keer toch?

Ja en nee. Er zitten zelfs wat 6-persoonshuisjes tegenover “onze” huisjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?

Ramon heeft 'm geboekt, weet het eigenlijk niet.

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Hoppa, dat wordt pre/afterparty's met obscure speciaaltjes.

Sowieso wel leuk om inderdaad wat op poten te zetten. Andere jaren zaten we steeds op andere parken. Als het qua weer is zoals afgelopen editie dan is dat perfect om in de ochtend lekker een paar drankjes te doen alvorens de festiviteiten mogen beginnen.
Nu al zin in. Nog 11,5 maand te gaan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 12:39 
 
Hardtraxxer

Ook wij hebben weer geboekt, 10 pers huisje op Zuiderzee dit keer. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?


Nope. Staat er nog niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2023 17:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Sarabande schreef:
Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?


Nope. Staat er nog niet bij.


Niet gekozen dus? Gaan sowieso wel eem buurten, even daar bij het strand preparty houden oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vriendencamping 2024 word weer chaos :yay:
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten