Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:44 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Sarabande schreef:
Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Gezellig! Hebben jullie al een huisjesnummer?

Ramon heeft 'm geboekt, weet het eigenlijk niet.

Broken Balance schreef:
Remi schreef:
Wij kregen toch eigenlijk ook wel meteen kriebels dus vandaag mooi een huisje voor 6 personen geboekt op Zuiderzee, wat nu goed betaalbaar is zonder verplichte, bijkomende Defqon kosten.

Hoppa, dat wordt pre/afterparty's met obscure speciaaltjes.

Sowieso wel leuk om inderdaad wat op poten te zetten. Andere jaren zaten we steeds op andere parken. Als het qua weer is zoals afgelopen editie dan is dat perfect om in de ochtend lekker een paar drankjes te doen alvorens de festiviteiten mogen beginnen.
Nu al zin in. Nog 11,5 maand te gaan. :lol:


Jij stond dit jaar op Aquacentrum Bremerbergse Hoek toch (zag ik in begin van topic) hoe beviel dat?
Ik ben ook alweer aan t kijken en wil komend jaar dichterbij staan. Dit keer wel met eigen kampeermiddel (2022 en afgelopen keer op een camping in dronten overnacht, prima, maar te ver weg met een weekendticket)

Bij Zuiderzee weten ze nog of er in die periode een campingplek te boeken is en bij Aquacentrum kan ik al reserveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima park en met een fiets richting Defqon ook goed te doen. Nét iets verder dan Zuiderzee maar al met al wel prima te fietsen.
We hadden nu een strandhuisje en die zaten achteraan op het park, dus je moest nog 'helemaal' het park over fietsen, via een grindpad. Dat was niet heel chill maar het park zelf en de hulp / service was dat wel.
Hoe de velden voor eigen kampeermiddelen zijn weet ik niet maar de huisjes waren best ruim opgezet, geen last van andere huisjes en de airco was top. Zeker met die hitte was dat wel relaxed. Ik vond het huisje zelf wel aan de kleine kant voor 4 personen incl. bijbehorende bagage en tassen en de extra koelkast die we mee hadden was geen overbodige luxe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:33 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Bij Zuiderzee weten ze nog of er in die periode een campingplek te boeken is en bij Aquacentrum kan ik al reserveren.


Zuiderzee komt zeker wel online hoor, even afwachten :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:36 
 
Hardtraxxer

Thanks!
Als ik de foto's en plattegrond eens bekijk liggen de mooie plekken (aan 't water) voor de eigen kampeermiddelen iets dichterbij de ingang van het park. Maar goed, als dat het enige is. Voornamer is inderdaad dat het park zelf en de hulp /service wel chill is.

Dan moet het goedkomen, afstand naar Defqon is ook goed te doen zag ik. (4.1 km, en Zuiderzee zit op 3.6)

(Dat kan zelfs lopend als het moet kwamen wij achter: we hebben ons op Zuiderzee op laten halen door taxi op defqon zondag, daar de kiss&ride niet meer op te komen was door een akkefietje tussen beveiliging en taxi chaufeurs)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 15:37 
 
Hardtraxxer

Marissa schreef:
MaartenV schreef:
Bij Zuiderzee weten ze nog of er in die periode een campingplek te boeken is en bij Aquacentrum kan ik al reserveren.


Zuiderzee komt zeker wel online hoor, even afwachten :) .


Ja dat zeiden ze vorig jaar ook, maar dat duurde wel ff (moet zeggen dat ik daarna niet meer heb gekeken, omdat we maar 1 dag gingen, en op het laatste moment 2 dagen)
Jij daar wel gestaan dit jaar met eigen caravan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij hebben inmiddels ook 2 Glamping tenten geboekt op Zuiderzee :clap: :clap: . Hadden hen nog gemaild over de datum en zij bevestigden dat 27-30 juni het DQ weekend is. Aftellen kan beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 20:27 
 
Hardtraxxer

Awethority schreef:
Hadden hen nog gemaild over de datum en zij bevestigden dat 27-30 juni het DQ weekend is.


Dat is wel een goeie indd, kwam op Facebook een evenement tegen van Defqon2024 waar het weekend van 20-24 juni werd genoemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 21:40 
 
Hardtraxx Addict

Kwami schreef:
Awethority schreef:
Hadden hen nog gemaild over de datum en zij bevestigden dat 27-30 juni het DQ weekend is.


Dat is wel een goeie indd, kwam op Facebook een evenement tegen van Defqon2024 waar het weekend van 20-24 juni werd genoemd

Zag ik ook voorbij komen
Maar dat is zo'n fan evenement
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2023 22:05 
 
Hardtraxxer

MaartenV schreef:
Marissa schreef:
MaartenV schreef:
Bij Zuiderzee weten ze nog of er in die periode een campingplek te boeken is en bij Aquacentrum kan ik al reserveren.


Zuiderzee komt zeker wel online hoor, even afwachten :) .


Ja dat zeiden ze vorig jaar ook, maar dat duurde wel ff (moet zeggen dat ik daarna niet meer heb gekeken, omdat we maar 1 dag gingen, en op het laatste moment 2 dagen)
Jij daar wel gestaan dit jaar met eigen caravan?


Nee uiteindelijk 2 losse dagen gegaan en heen en weer gereden. Volgend jaar wil ik wel de caravan daar neer zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2023 21:12 
 
Hardtraxx Newbie



De tering wat een vette aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 07:27 
 
Hardtraxxer

Die transities met het Defqon logo zijn echt heel vet gedaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 07:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Awethority schreef:
Hadden hen nog gemaild over de datum en zij bevestigden dat 27-30 juni het DQ weekend is.


Dat is wel een goeie indd, kwam op Facebook een evenement tegen van Defqon2024 waar het weekend van 20-24 juni werd genoemd


Vrienden van ons hebben een huisje geboekt voor dat weekend en moeten nu alles omzetten, als dat nog kan. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 09:17 
 
Hardtraxx Addict

Goku schreef:
Die transities met het Defqon logo zijn echt heel vet gedaan :worship:

Zitten hele vette dingen in
Zoals gewoon zeer weinig aandacht voor de kleine stages natuurlijk (behalve het sefa geneuzel)

Toch jammer dat ik een groot deel van het weekend hier niet in terug zie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 09:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enorm zonde inderdaad dat de linkerkant van de Magenta op zondag (waar je prima naar voren kon lopen) niet is meegenomen in de aftermovie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 10:14 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
Enorm zonde inderdaad dat de linkerkant van de Magenta op zondag (waar je prima naar voren kon lopen) niet is meegenomen in de aftermovie :/


Inderdaad, zondag van 12 tot een uurtje of 6 was het daar super goed te doen! Veel beter dan wat verder naar achter in het midden, veel te druk daar :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Enorm zonde inderdaad dat de linkerkant van de Magenta op zondag (waar je prima naar voren kon lopen) niet is meegenomen in de aftermovie :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Enorm zonde inderdaad dat de linkerkant van de Magenta op zondag (waar je prima naar voren kon lopen) niet is meegenomen in de aftermovie :/


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik probeerde gisteravond vast een huisje te boeken op Zuiderzee voor volgend jaar, maar kon niks boeken voor 27 juni t/m 1 juli. Heb ze een bericht gestuurd maar lijkt me niet dat alles al volgeboekt is toch? Vorig jaar zonder problemen in oktober geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze het tijdelijk dicht gegooid hebben. Wij hebben 'goedkoop' geboekt, wat lijkt nog zonder Defqon-prijzen, om het zo maar te noemen. Naar verwachting komt er straks langzaam e.e.a. beschikbaar, tegen een hogere prijs en wellicht met verplichte Defqon-bus enzovoorts. Dat zat er nu bij ons nog niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik denk dat ze het tijdelijk dicht gegooid hebben. Wij hebben 'goedkoop' geboekt, wat lijkt nog zonder Defqon-prijzen, om het zo maar te noemen. Naar verwachting komt er straks langzaam e.e.a. beschikbaar, tegen een hogere prijs en wellicht met verplichte Defqon-bus enzovoorts. Dat zat er nu bij ons nog niet bij.


Thanks man, ga ik daar maar van uit, ik hou toch al bij voorbaat rekening met woekerprijzen haha. Vond de pendelbus tijdens die dagen wel fijn om mee naar t terrein te gaan. In de avond liepen we gewoon terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag me af of het nog wel de moeite is allemaal. Sure op de Defqon camping liggen is kut (al viel het dit jaar mee bij ons), maar je laat je toch niet zo hard oplichten door die uitbaters van die huisjes?

Iedereen vond de prijzen van het drinken, eten, etc te hoog, maar een paar honderd euro per persoon neertikken voor zo'n uitgeleefd ding is geen probleem blijkbaar.

Las hier ook meermaals dat om welke reden dan ook je soms pas laat in de namiddag op het festivalterrein bent.

Vanaf wanneer is het genoeg zegmaar? Oprecht benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Las hier ook meermaals dat om welke reden dan ook je soms pas laat in de namiddag op het festivalterrein bent.


De pendelbussen rijden tussen 10:00 en 04:00 als je dan pas in de namiddag op het terrein bent ligt dat echt aan jezelf :P

En wbt de prijzen, als ik 250 voor een ticket betaal dan betaal ik met liefde nog een smak geld voor wat comfort. Maar ik kies dan ook 1 weekend festival per jaar uit. 12 persoons huisje dit jaar. Geld dubbel en dwars waard. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande en wij waren ook elke dag van begin tot eind op t terrein :cool:
Juist lekker op bed liggen maakt dat je weer genoeg energie hebt voor die dag er op
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2023 23:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik doe samen met vrienden de Friendstent, Echte bedden maar je kan nog steeds de gekte van de camping meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2023 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Ik probeerde gisteravond vast een huisje te boeken op Zuiderzee voor volgend jaar, maar kon niks boeken voor 27 juni t/m 1 juli. Heb ze een bericht gestuurd maar lijkt me niet dat alles al volgeboekt is toch? Vorig jaar zonder problemen in oktober geboekt.



Mailtje gestuurd, antwoord gekregen, alles is al volgeboekt voor dat weekend. Lijkt me heel erg sterk, of Q moet alles afgehuurd hebben om ze als travel&stay packages te verkopen...
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten