Sowieso is het toch anno 2023 veel lucratiever om thuis te zitten en een uitkering te trekken?
Al die moeite voor die paar centen.
Al die moeite voor die paar centen.
wrote:Jij verveelt je ook flink of niet Chroman?
Pohhh, het is weer uurtjes aftellen tot het weekendwrote:Jij verveelt je ook flink of niet Chroman?
Oooooohja dit had ik alweer verdrongenwrote:Ook nog een shoutout naar het smintjes over spuug toernooi bij Embrionyc!
Geen idee wie je bent maar dit klinkt alsof ik dit was. Heb er geloof ik 3 doosjes doorheen gejaagd van het weekendwrote:Ook nog een shoutout naar het smintjes over spuug toernooi bij Embrionyc!
Hahaha ik kreeg nog een koude despo (thx) in mijn handen van je gedruktwrote:Geen idee wie je bent maar dit klinkt alsof ik dit was. Heb er geloof ik 3 doosjes doorheen gejaagd van het weekendwrote:Ook nog een shoutout naar het smintjes over spuug toernooi bij Embrionyc!. Wel een aantal keer op rij succesvol overgespuugd gedurende het weekend en die euforie is op zo'n moment groots.
Toen de smintjes op een gegeven moment op waren deden we het met de doosjes maar dat blijkt toch lastiger dan gedacht.
Van "dit wordt de laatste keer een weekend" naar "huisjes boeken? LET'S GOOOO" in één week.wrote:Ben er weer ingetuind en hebben met de groep nu al een huisje voor 2024 geboekt.
Waar als ik vragen mag? Zit beetje rond te kijken maar van wat ik nu tegenkom zijn het op bijvoorbeeld zo'n Zuiderzee nu al vrij hoge prijzen.wrote:Pffff haha, compleet gemist en je liep nog wel langs ons toen.
Ben er weer ingetuind en hebben met de groep nu al een huisje voor 2024 geboekt.
Zou het laatste jaar zijn, maar om een of andere reden blijft het trekken.
Meer ook omdat het hele weekend bij elkaar gewoon weer zo'n geweldige beleving was, niet per sé door het feest zelf maar vooral door de muziek en mensen.
Lijkt me inderdaad gewoon weer het laatste weekend van juni. De prijzen op de vakantieparken zijn daar ook naar. Maar blijft een gok.wrote:Is er zekerheid over wanneer 't volgend jaar is dan? 27-30 juni uiteraard logisch gezien afgelopen jaren... Wij willen namelijk ook al 'n huisje fixen...
Zuiderzee. Hebben een 8- en een 10-persoonshuisje à €255 de man. De 6-persoonshuisjes zitten inderdaad op zo’n €300 p.p. Feit dat we nu €75 minder kwijt zijn dan vorig jaar terwijl de huisjes beter zijn, maakte het toch wel weer aantrekkelijk.wrote: Waar als ik vragen mag? Zit beetje rond te kijken maar van wat ik nu tegenkom zijn het op bijvoorbeeld zo'n Zuiderzee nu al vrij hoge prijzen.
Thanks! En @Hofjing, volgens mij is het altijd het laatste weekend van juni, dus denk dat het 99% zeker 27 t/m 30 is.wrote:Lijkt me inderdaad gewoon weer het laatste weekend van juni. De prijzen op de vakantieparken zijn daar ook naar. Maar blijft een gok.wrote:Is er zekerheid over wanneer 't volgend jaar is dan? 27-30 juni uiteraard logisch gezien afgelopen jaren... Wij willen namelijk ook al 'n huisje fixen...
Zuiderzee. Hebben een 8- en een 10-persoonshuisje à €255 de man. De 6-persoonshuisjes zitten inderdaad op zo’n €300 p.p. Feit dat we nu €75 minder kwijt zijn dan vorig jaar terwijl de huisjes beter zijn, maakte het toch wel weer aantrekkelijk.wrote: Waar als ik vragen mag? Zit beetje rond te kijken maar van wat ik nu tegenkom zijn het op bijvoorbeeld zo'n Zuiderzee nu al vrij hoge prijzen.
Ik dacht eigenlijk dat het 'altijd' de 4e zaterdag is. (20 tm 23 juni 2024)wrote:Thanks! En @Hofjing, volgens mij is het altijd het laatste weekend van juni, dus denk dat het 99% zeker 27 t/m 30 is.wrote:Lijkt me inderdaad gewoon weer het laatste weekend van juni. De prijzen op de vakantieparken zijn daar ook naar. Maar blijft een gok.wrote:Is er zekerheid over wanneer 't volgend jaar is dan? 27-30 juni uiteraard logisch gezien afgelopen jaren... Wij willen namelijk ook al 'n huisje fixen...
Wat lul je nu weer? Er werd letterlijk 20 minuten lang vuurwerk afgestoken.wrote:Iemand enig idee waarom de endshow van dit jaar er zo karig uit ziet? Waar is al het vuurwerk gebleven![]()
Vind dat je als Q-Dance wel je naam hoog moet houden wat de endshow betreft. Daar hoort veel knallend vuurwerk ook bij, zeker voor de entreeprijs van bijna 100 euro