Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briiann schreef:
Omdat de man die normaal altijd namens onze groep een mooi verslagje op Hardtraxx post dit keer niet mee was en ik even het enerverende weekend van me af wil schrijven

Een waardige opvolger.
Remi schreef:
Goed verslag, leest lekker weg. 10 / 10.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde voor PEPii en Briiann, dit sleept me door de saaie middag op werk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 14:56 
 
Hardtraxx Newbie

pim0412 schreef:
Briiann schreef:
Omdat de man die normaal altijd namens onze groep een mooi verslagje op Hardtraxx post dit keer niet mee was en ik even het enerverende weekend van me af wil schrijven

Een waardige opvolger.
Remi schreef:
Goed verslag, leest lekker weg. 10 / 10.


Grote schoenen om te vullen..

corneelwr schreef:
Hulde voor PEPii en Briiann, dit sleept me door de saaie middag op werk!


:thumbsup:

Nog even vergeten te vermelden in m'n verslag: vrijdag na MC ook nog naar Somniac One geweest. Dat was ook erg gezellig. Groetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Hulde voor PEPii en Briiann, dit sleept me door de saaie middag op werk!


Prima leesvoer op deze middag inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan ook altijd wel genieten van defqon verslagen, dus aan een ieder, thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Deze saaie middag is idd wat leuker geworden door de boekverslagen te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beens Oss.

Altijd leuk om te leuken wat iedereen voor dingen heeft meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... pensation/

Defqon compensatie voor de matige livestream (veel haperingen/lag schijnbaar). Best nette oplossing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn als de livesets dan ook voor 1 okt allemaal geüpload worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is natuurlijk mooie gratis reclame
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Is natuurlijk mooie gratis reclame


Had €5,- terugstorten het dan beter gemaakt? Bijv? Vind vooral met de uitleg dat ze straks in alle rust de setjes alsnog terug kunnen kijken op kosten van Q het wel een goeie compensatie maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim__ schreef:
Is natuurlijk mooie gratis reclame


Had €5,- terugstorten het dan beter gemaakt? Bijv? Vind vooral met de uitleg dat ze straks in alle rust de setjes alsnog terug kunnen kijken op kosten van Q het wel een goeie compensatie maakt.

Hopelijk komen de setjes binnen 3 maanden dan allemaal uit :P Q staat er wel bekend om dat ze wekelijks maar een aantal setjes vrij geven geloof ik :P

Maar verder wel een mooie oplossing. Er is volgens mij nog wel zat te kijken/luisteren van voorafgaande events en content. Al vind ik wel dat nieuwe content ontzettend lang duurt terwijl ze best wat leuke concepten hadden lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim__ schreef:
Is natuurlijk mooie gratis reclame


Had €5,- terugstorten het dan beter gemaakt? Bijv? Vind vooral met de uitleg dat ze straks in alle rust de setjes alsnog terug kunnen kijken op kosten van Q het wel een goeie compensatie maakt.


Mij persoonlijk zou het niet zoveel uitmaken, dit is vanuit hun oogpunt veel slimmer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 21:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim__ schreef:
Is natuurlijk mooie gratis reclame


Had €5,- terugstorten het dan beter gemaakt? Bijv? Vind vooral met de uitleg dat ze straks in alle rust de setjes alsnog terug kunnen kijken op kosten van Q het wel een goeie compensatie maakt.


Het is alsnog wel gratis reclame, en waarschijnlijk krijg je ook dat het stilzwijgend verlengt naar betaald na 3 maanden, wat mooi meegenomen is voor iedereen die de kleine lettertjes niet leest.

Als het ze niet om hun eigen ging, gooi dan gewoon de setjes op je YT kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n klootzakje

https://www.vkmag.com/magazine/spuiter- ... u4xHvdfo7I
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:


Ik vraag mij dan altijd af.... waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Om mensen te beroven, hoezo waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dat is het doel. Maar wat is het motief. Wat doet iemand besluiten om op zo'n feest iedereen te bespuiten met traangas om vervolgens voor dat risico een aantal mensen te beroven terwijl er duizende man om je heen staat.

Dat vat ik gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2023 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is een redelijk omslachtige manier, zou je zeggen, maar ik ben dan ook geen professionele pikkedief
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 06:30 
 
Hardtraxx Addict

Heb vaker gehoord dat het gebeurt is maar hoor nu voor het eerst dat mensen hem grijpen.
Misschien werkte het altijd prima maar is ondertussen bij iedere wel bekend wat het is en dat je je er doorheen kan vechten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:21 
 
Hardtraxxer

Stond er zelf bij / was er onderdeel van. Ze probeerden de ketting van een vriend te jatten en we zagen dat dus we probeerden hem te pakken. Hadden hem tegen de grond gewerkt en hebben een paar goeie tikken uit kunnen delen. Maar toen begonnen ze te spuiten met pepperspray (recht in m'n gezicht, heerlijk gevoel). Daarna rende hij weg en gebeurde wat op het filmpje te zien is.

Half uur blind bij de EHBO gezeten en B-Front gemist. Echt genieten was het daarna ook niet meer omdat alles blijft branden dus na Main Concern gelijk naar het huisje gegaan om goed te douchen. Ontiegelijke lamlul, dit soort mensen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.

Wel goed geholpen door publiek die gelijk met flesjes water aan kwam zetten om ogen te spoelen e.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man wat een trieste zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Man man man wat een trieste zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook tweemaal mogen ervaren, tijdens Qlimax en Tomorrowland, alleen was dat gelukkig van een afstandje en sloeg dat slechts op mijn luchtwegen. De schrik zit er daarna toch wel een beetje in, en is niet zo heel fijn om mee te maken nee.
Een extra tikje uitdelen is wat mij betreft wel op zijn plaats. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2023 09:48 
 
Hardtraxx Addict

Appelsapman schreef:
Stond er zelf bij / was er onderdeel van. Ze probeerden de ketting van een vriend te jatten en we zagen dat dus we probeerden hem te pakken. Hadden hem tegen de grond gewerkt en hebben een paar goeie tikken uit kunnen delen. Maar toen begonnen ze te spuiten met pepperspray (recht in m'n gezicht, heerlijk gevoel). Daarna rende hij weg en gebeurde wat op het filmpje te zien is.

Half uur blind bij de EHBO gezeten en B-Front gemist. Echt genieten was het daarna ook niet meer omdat alles blijft branden dus na Main Concern gelijk naar het huisje gegaan om goed te douchen. Ontiegelijke lamlul, dit soort mensen zijn de zuurstof die ze inademen niet waard.

Wel goed geholpen door publiek die gelijk met flesjes water aan kwam zetten om ogen te spoelen e.d.

Is hij uiteindelijk ook echt opgepakt of alleen verhoord?
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten