Mooie pagina's in het AD

Ik vond die bij de Magenta anders prima: ruim opgezet en nooit te druk. Bij de Silver wel iets te druk op sommige momenten maar viel ook nog wel mee.wrote:- water bijvulpunten waren alleen bij de Red, Black en Blue goed genoeg.
wrote:Oja nog even een klein shoutoutje naar Paling/The Fallen voor alle gezelligheid.
wrote:View on YouTubewrote: - Embrionyc op zondag, naast de goede muziek ook veel grappige dingen gezien tijdens deze set;
Heel vet wel om eindelijk Embrionyc eens te kunnen zien, maar helaas niet optimaal kunnen genieten door de hitte en vermoeidheid.
Bij de Magenta heb ik op sommige momenten zeker 10 minuten moeten wachten voordat er een kraantje vrij was. Alleen op vrijdag was het snel.wrote:Ik vond die bij de Magenta anders prima: ruim opgezet en nooit te druk. Bij de Silver wel iets te druk op sommige momenten maar viel ook nog wel mee.wrote:- water bijvulpunten waren alleen bij de Red, Black en Blue goed genoeg.
Wij hadden een locker op de camping bij de ingang van de Black en als ik daar moest zijn liep ik even het campingveld er achter op: schone en rustige wc's en voldoende kraantjes. Was ook meer dan prima.
Komt nog een webpagina over, de webpagina van afgelopen jaar vind je hier:wrote:Ik heb nog 3 recycle tokens over, begreep ik nou goed dat je daar nog wat mee kon?
Gaan we lopen oordelen? Laat elkaar aub even in elkaars waarde.wrote:https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/338546/tonnen-aan-afval-na-defqon-opruimen-duurt-anderhalve-week
Zelfs seksspeeltjes worden gevonden
Zaterdag en zondag duurde t idd toch al gauw 10 min hoor. Maarja, dat was t wachten bij de bar ook vaakwrote:Bij de Magenta heb ik op sommige momenten zeker 10 minuten moeten wachten voordat er een kraantje vrij was. Alleen op vrijdag was het snel.wrote:Ik vond die bij de Magenta anders prima: ruim opgezet en nooit te druk. Bij de Silver wel iets te druk op sommige momenten maar viel ook nog wel mee.wrote:- water bijvulpunten waren alleen bij de Red, Black en Blue goed genoeg.
Wij hadden een locker op de camping bij de ingang van de Black en als ik daar moest zijn liep ik even het campingveld er achter op: schone en rustige wc's en voldoende kraantjes. Was ook meer dan prima.
Stuur ze ook even langs de Achterhoek, ik vind net nog een baal confetti in m'n tas.wrote:https://www.omroepflevoland.nl/nieuws/338546/tonnen-aan-afval-na-defqon-opruimen-duurt-anderhalve-week
Zelfs seksspeeltjes worden gevonden
Mee eens ja! De climax is ook wel nice maar valt wel een beetje in het niet met de intro.wrote:Dan draai je op Defqon op de Magenta stage en draai je je eigen anthem niet. Overigens ook m'n favo anthem. Die opbouw naar de climaxwrote:Defqon anthem 2008 nog gedraaid? Zo niet is jouw stelling gewoonweg foutief.wrote:Deepack & Luna draaien even DE set van de Magenta stream
Pooaah, legendwrote:Oja nog even een klein shoutoutje naar Paling/The Fallen voor alle gezelligheid.
Inderdaad zeg maar ik vind DJ Isaac - Feel So Good ook zo ontzettend vet. Wat een drive heeft die plaat.wrote:Poah, wel dik hoor!! Die track van Atmozfears![]()
Oh grappig, ik vind die juist wat misplaatstwrote:Inderdaad zeg maar ik vind DJ Isaac - Feel So Good ook zo ontzettend vet. Wat een drive heeft die plaat.wrote:Poah, wel dik hoor!! Die track van Atmozfears![]()
Mooie korte beoordeling van het verslag, to the point, duidelijk waar je vandaan komt. 9/11wrote:Goed verslag, leest lekker weg. 8,5 / 10.