Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2022 17:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Iemand ervaring met Landal Landgoed T' Loo?

Ja, maar niet tijdens Defqon. In 2020 hebben wij besloten gewoon een weekendje daar te bivakkeren omdat we het al geboekt hadden voor corona kwam en roet in Defqon 2020 gooide. Dus heb je niet veel aan behalve dat het echt wel een teringeind van Defqon terrein zit. Zou er zelf niet gaan zitten iigv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 03:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Iemand ervaring met Landal Landgoed T' Loo?

Wij zaten daar afgelopen jaar. Was nogal een gedoe om taxi's te regelen om ons na het feest weer op te pikken. Redelijk prijzig en soms duurde het echt uuuuren na het feest, omdat het op/richting die taxistandplaats één grote chaos was. Geen aanrader. Met het park is niks mis tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou ook sowieso een park kiezen waar shuttle service is, ander is het 3 x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 11:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dept Agency heeft ook hele goede ervaringen met Landal Landgoed 't Loo heb ik me laten vertellen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik zou ook sowieso een park kiezen waar shuttle service is, ander is het 3 x niks.

Tja ligt ook wel aan de samenstelling van je groep denk ik. Bij ons reed er sowieso altijd iemand op vrijdag en op zondag, dus was het alleen vervoer regelen voor de zaterdag. Hebben een paar keer wat verder weg gezeten en eigenlijk altijd wel prima verlopen. In principe ging het altijd goed als we de chauffeur die ons bracht ook weer vroegen om ons op te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja is ook, maar dan ben je wel verplicht om allemaal tegelijk te komen en te gaan. Zo'n shutttlebus geeft je zoveel vrijheid. Denk als je voor de officiele kvk nog contact opneemt met veluwemeer of zuiderzee dat je nog wel een plekje (+ busticket) kunt vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mwoa de Shuttlebus geeft je vrijheid tot geen bob hebben inderdaad, maar je bent vaak lang onderweg in een vrij volgepropte bus (zeker op de terugwegen) en je moet in de zelfde files staan als alle andere Defqon gangers.

Mocht je eveneens nog willen blijven hangen op de camping dan kan dat niet want de laatste bussen gaan vaak rond 01:00/02:00 liggende aan je verblijfplek. Even snel heen en weer zit er vaak ook niet in.

De meeste vrijheid heb je oprecht met de fiets, het is alleen jammer dat het vanaf de meeste verblijfplekken (op 2 of 3 na) gewoon een uur fietsen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Mwoa de Shuttlebus geeft je vrijheid tot geen bob hebben inderdaad, maar je bent vaak lang onderweg in een vrij volgepropte bus (zeker op de terugwegen) en je moet in de zelfde files staan als alle andere Defqon gangers.

Mocht je eveneens nog willen blijven hangen op de camping dan kan dat niet want de laatste bussen gaan vaak rond 01:00/02:00 liggende aan je verblijfplek. Even snel heen en weer zit er vaak ook niet in.

De meeste vrijheid heb je oprecht met de fiets, het is alleen jammer dat het vanaf de meeste verblijfplekken (op 2 of 3 na) gewoon een uur fietsen is.


Hoelang is het voor ons fietsen trouwens en hebben we daar fietsen? Anders neem ik namelijk gewoon mijn fiets mee op de fietsendrager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:
De meeste vrijheid heb je oprecht met de fiets, het is alleen jammer dat het vanaf de meeste verblijfplekken (op 2 of 3 na) gewoon een uur fietsen is.


Hoelang is het voor ons fietsen trouwens en hebben we daar fietsen? Anders neem ik namelijk gewoon mijn fiets mee op de fietsendrager.


We kunnen fietsen huren daar, de rest van de groep wou dat ook doen. Maar ik denk dat de rest van de Defqon.1 gangers op Zuiderzee dit ook doen haha. Ik heb geen idee hoeveel er zijn en of je ze kan reserveren van te voren. Maar je kan natuurlijk altijd je eigen fiets meenemen op de drager.

Het is voor ons 10 a 15 minuten fietsen, liggende aan de toetsand waar we in verkeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik heb geen idee hoeveel er zijn en of je ze kan reserveren van te voren.

Ik heb voor ons al gereserveerd, wel op een ander park maar toch. Zou het alvast doen want zie op Zuiderzee elk jaar mensen die daar aankomen en geen fiets hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.

Phuture Noize heeft hem in 2019 toch al gehad.. samen met KELTEK en Sefa....
Ik zet m'n geld op Rebelion
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Ik heb geen idee hoeveel er zijn en of je ze kan reserveren van te voren.

Ik heb voor ons al gereserveerd, wel op een ander park maar toch. Zou het alvast doen want zie op Zuiderzee elk jaar mensen die daar aankomen en geen fiets hebben.


Ah oke, zal ik ook eem in de groep gooien dan. Zitten jullie niet op Zuiderzee komend jaar? :cry:

Pannenkoek schreef:
Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.


Sound Rush, Rebelion of Sub Zero Project
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Pannenkoek schreef:
Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.

Phuture Noize heeft hem in 2019 toch al gehad.. samen met KELTEK en Sefa....
Ik zet m'n geld op Rebelion

Och ja, dat is ook zo. Was weer een lang weekend.. Geeft ook maar weer aan hoe memorabel die anthems waren verder :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 17:05 
 
Hardtraxxer

Zuiderzee vond ik zelfs lopend nog wel te doen (waarschijnlijk niet 4x heen en 4x terug, maar voor een keer of 2 prima).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Pannenkoek schreef:
Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.

Die showcase was volgens mij niet voor het eerst(was alleen toen in blue op vrijdag) en stond dus wel los van het nieuwe anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.


100 punten op szp
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2022 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wie denken we trouwens dat het anthem doet? Zal wel Sub Zero Project worden, toch? Zeker na die hele showcase op vrijdag afgelopen jaar lijkt het me de meest waarschijnlijke naam. Zou persoonlijk liever een Phuture Noize of D-Sturb zien, maar heb zo'n vermoeden dat het er niet inzit dit jaar.


Sub Zero Project of Sound Rush lijkt me meest aannemelijk.

Phuture Noize heeft in 2019 nog een Defqon anthem gehad :lol:

Devin Wild zou er wel een mooi anthem van kunnen bouwen waar zowel de euforische als de liefhebbers van raw wel wat mee kunnen. Maar bijvoorbeeld een Atmozfears heeft er ook nog geen gehad of wel?

Maargoed nogmaals: zou wel SZP of Sound Rush worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn gok is ook Sub Zero Project. Meermaals nu spotlight, zondag afsluiters etc gehad.
Zullen donderdag ook wel de surprise zijn op de kickoff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Zitten jullie niet op Zuiderzee komend jaar?

No, mate. Zitten voor iets minder geld nog wat dichterbij dus daar ben ik ook wel tevreden mee. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 08:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Broken Balance schreef:
Zitten jullie niet op Zuiderzee komend jaar?

No, mate. Zitten voor iets minder geld nog wat dichterbij dus daar ben ik ook wel tevreden mee. ;)


Ooh,

Als het in de buurt is dan wordt het sowieso nog even buurten natuurlijk.

Rickzel schreef:
Devin Wild zou er wel een mooi anthem van kunnen bouwen waar zowel de euforische als de liefhebbers van raw wel wat mee kunnen. Maar bijvoorbeeld een Atmozfears heeft er ook nog geen gehad of wel?


Nope, maar goed, er zijn meer namen die wel een goed Defqon.1 anthem zouden kunnen maken zoals een Adrenalize, Hard Driver of Adaro. Maar net als Devin Wild en Atmozfears zijn ze niet zo groot als Sound Rush, Sub Zero Project of Rebelion nu zijn. En zo werkt het wereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als het in de buurt is dan wordt het sowieso nog even buurten natuurlijk.

Via de waterkant een kwartiertje, zag ik. Aqua Centrum Bremerbergse Hoek zitten we. Bij goed weer een goede strandsessie zetten :cool: ? RickZ is ook paraat met zijn crew.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2022 09:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een beste speciaalbier gathering houden hoor ik al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weekend ticket Defqon? Das dan 260 euro!

En SZP anthem. Was te verwachten. Qlimax anthem vond ik onderaan de streep als track an sich ook wel vet, dus ach, wie weet maken ze er wat vets van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 20:30 
 
Hardtraxxer

Die prijzen xd echt fuck Q-Dance
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten