Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 20:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

260 euro hahaha, afzetters. 110 voor een zaterdagticket en geen 3 daagse optie zodat ik naar die tering Gathering moet waar je op een kluitje mag staan met de rest in veel te warme tenten met acts die ik niet hoef te zien. Gezien de staat van Defqon vorig jaar krijg je wss ook een karige gathering en zondag voor dat geld.

Fuck Q-Dance. Het is dat het huisje al is geregeld maar dit wordt de laatste keer Defqon.1 en ook het laatste Q feest waar ik zodoende heen ga. De prijs/kwaliteit is er al lang niet meer.

Dan maar Rebirth of Decibel als weekend in het vervolg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 20:57 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
260 euro hahaha, afzetters. 110 voor een zaterdagticket en geen 3 daagse optie zodat ik naar die tering Gathering moet waar je op een kluitje mag staan met de rest in veel te warme tenten met acts die ik niet hoef te zien. Gezien de staat van Defqon vorig jaar krijg je wss ook een karige gathering en zondag voor dat geld.

Fuck Q-Dance. Het is dat het huisje al is geregeld maar dit wordt de laatste keer Defqon.1 en ook het laatste Q feest waar ik zodoende heen ga. De prijs/kwaliteit is er al lang niet meer.

Dan maar Rebirth of Decibel als weekend in het vervolg


Gelukkig hadden wij nog niks geregeld. Het doet heel veel zeer maar Defqon zoals vroegah wordt hem toch niet meer. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
260 euro hahaha, afzetters. 110 voor een zaterdagticket en geen 3 daagse optie zodat ik naar die tering Gathering moet waar je op een kluitje mag staan met de rest in veel te warme tenten met acts die ik niet hoef te zien. Gezien de staat van Defqon vorig jaar krijg je wss ook een karige gathering en zondag voor dat geld.

Fuck Q-Dance. Het is dat het huisje al is geregeld maar dit wordt de laatste keer Defqon.1 en ook het laatste Q feest waar ik zodoende heen ga. De prijs/kwaliteit is er al lang niet meer.

Dan maar Rebirth of Decibel als weekend in het vervolg


Voel je hierin wel. Het is dat ik afgelopen jaar zulke zieke fomo had dat ik er niet was dat ik dit jaar koste wat kost wilde gaan. Dus heb het er voor over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 21:31 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
260 euro hahaha, afzetters. 110 voor een zaterdagticket en geen 3 daagse optie zodat ik naar die tering Gathering moet waar je op een kluitje mag staan met de rest in veel te warme tenten met acts die ik niet hoef te zien. Gezien de staat van Defqon vorig jaar krijg je wss ook een karige gathering en zondag voor dat geld.

Fuck Q-Dance. Het is dat het huisje al is geregeld maar dit wordt de laatste keer Defqon.1 en ook het laatste Q feest waar ik zodoende heen ga. De prijs/kwaliteit is er al lang niet meer.

Dan maar Rebirth of Decibel als weekend in het vervolg


Dit.

En mag toch hopen dat ze op zondag de red gewoon de hele dag open gooien, anders is dat ook niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Broken Balance schreef:
260 euro hahaha, afzetters. 110 voor een zaterdagticket en geen 3 daagse optie zodat ik naar die tering Gathering moet waar je op een kluitje mag staan met de rest in veel te warme tenten met acts die ik niet hoef te zien. Gezien de staat van Defqon vorig jaar krijg je wss ook een karige gathering en zondag voor dat geld.

Fuck Q-Dance. Het is dat het huisje al is geregeld maar dit wordt de laatste keer Defqon.1 en ook het laatste Q feest waar ik zodoende heen ga. De prijs/kwaliteit is er al lang niet meer.

Dan maar Rebirth of Decibel als weekend in het vervolg


Voel je hierin wel. Het is dat ik afgelopen jaar zulke zieke fomo had dat ik er niet was dat ik dit jaar koste wat kost wilde gaan. Dus heb het er voor over.


Ik zie je bij de yellow amigo! Nog maar 8 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 22:31 
 
Hardtraxxer

Heb de prijzen van vorig jaar niet bij de hand, maar losse tickets zijn 5 euro duurder? Weekend tickets wordt wel gortig, vooral inderdaad geen 3 dagen optie. Ik ben bang dat t hier in eerste instantie 1 dag wordt, want krijg niemand meer dagen mee. Dus waarschijnlijk op het laatste moment een extra dag of weekend kaart, want ik wil zelf wel echt meerdere dagen eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Had Defqon toch al min of meer afgeschreven, omdat het geen doen is om voor enigszins betaalbare prijs een huisje in de buurt te fixen. Maar voor 260 ek ga ik echt geen 4 dagen afzien op een camping, zeker niet gezien de dramatische staat van de sanitaire voorzieningen en de food court van afgelopen jaar. De prijs/kwaliteit verhouding holt echt achteruit. Jammer, want er zijn al met al toch heel wat briljante edities (2017 :loving: ) geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga mijn hoop op TS zetten, kaarten waren er dit jaar ook stukken goedkoper. 260 euro is me echt te gortig :x
En anders maar eens kijken of ik er friet kan bakken en dan erna nog even een paar uurtjes kan meepakken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb een vraag voor de mensen die een huisje hebben geboekt los van q. Welke entree kan je gebruiken om het festival in te gaan. Dezelfde als de mensen met een travel & stay kaartje of moet je iets anders doen? Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar thema en anthem maker dus nog niet bekend gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 23:57 
 
Hardtraxx Addict

Vind de prijs stijging eigenlijk reuze mee vallen als je het vergelijkt met vorig jaar.
Iedereen heeft nog de 2020 prijzen in zn hoofd maar vergeet ff de 50 van de extra dag daar bij te tellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2022 23:58 
 
Hardtraxx Addict

Redle schreef:
Maar thema en anthem maker dus nog niet bekend gemaakt?

Thema: path of the Warrior
Anthem: szp
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Vind de prijs stijging eigenlijk reuze mee vallen als je het vergelijkt met vorig jaar.
Iedereen heeft nog de 2020 prijzen in zn hoofd maar vergeet ff de 50 van de extra dag daar bij te tellen


Vind 't ergens wel echt schandalig dat ze gewoon 10 euro aan 'servicekosten' durven te vragen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 06:49 
 
Hardtraxx Addict

Spalken schreef:
heggenschaar schreef:
Vind de prijs stijging eigenlijk reuze mee vallen als je het vergelijkt met vorig jaar.
Iedereen heeft nog de 2020 prijzen in zn hoofd maar vergeet ff de 50 van de extra dag daar bij te tellen


Vind 't ergens wel echt schandalig dat ze gewoon 10 euro aan 'servicekosten' durven te vragen

Ja oke dat slaat idd weer nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 07:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een prijzen. Gelukkig Decibel weekend boven Defqon weekend, dus hopen dat die prijzen nog enigszins mee zullen vallen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 07:48 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Wat een prijzen. Gelukkig Decibel weekend boven Defqon weekend, dus hopen dat die prijzen nog enigszins mee zullen vallen...

Decibel is al ff bekend
Voor weekend was ik 169,95 kwijt
Maar dit was met 30 vroeg koop korting

Of te wel omdat het een dag minder is en zo der die korting komt de prijs ongeveer overeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 07:55 
 
Hardtraxx Veteran

Huisje was nog niet geregeld, maar hoeft van mij ook niet meer. Twijfelde al een beetje, maar deze prijzen voor 3 dagen, want 4 dagen ga ik niet vind ik veel te veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 08:44 
 
Hardtraxxer

Defqon 1 wordt voor mijn gevoel steeds internationaler.
Ik denk dat voor hen 4 dagen niet zo gek is en daarmee de extra prijs acceptabel is.

Maar benieuwd hoe dit uit gaat pakken,
geloof niet dat het snel uitverkocht raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Huisje was nog niet geregeld, maar hoeft van mij ook niet meer. Twijfelde al een beetje, maar deze prijzen voor 3 dagen, want 4 dagen ga ik niet vind ik veel te veel

Krijgen we nog wel een weerbericht? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er moet ergens een grens getrokken worden. Dat is toch wel 260 euro bij mij. Enorm jammer dat er geen optie is voor 3 dagen, maarja dan verliezen ze natuurlijk geld.

Eens zien wat het op TS doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 10:54 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
chas1n schreef:
Wat een prijzen. Gelukkig Decibel weekend boven Defqon weekend, dus hopen dat die prijzen nog enigszins mee zullen vallen...

Decibel is al ff bekend
Voor weekend was ik 169,95 kwijt
Maar dit was met 30 vroeg koop korting

Of te wel omdat het een dag minder is en zo der die korting komt de prijs ongeveer overeen


Klopt helemaal, alleen het verblijf wordt wel heel moeilijk gemaakt als je niet op de camping wil. Dat is omgeving Decibel dan weer beter te doen.

Optie voor 3 dagen vind ik ook heel jammer dat dat niet kan. Verder stond me de zaterdag en zondag dit jaar ook al tegen qua drukte, barren en WC's. Zo zonde van mijn feest al die drukte. Vroeger was de zondag alleen voor weekend gangers, wat een feest was dat! :loving:

Ben het met voorgaande wel eens, het wordt steeds internationaler. De meute zal dit toch blijven doen vanuit het buitenland en dat pakt Q met beide handen aan.

Het doet echt heel veel zeer maar €1000,- pp uitgeven wordt me veel te veel. Daarmee kunnen we met het gezin 2 weken op vakantie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft iemand voor mij ook de prijzen van de losse tickets? Ik kan het zo snel niet vinden op de website van Q-Dance. Omdat ik op de vrijdag een bruiloft heb, wil ik denk ik losse zaterdag en zondagtickets kopen. Moet wel zeggen dat ik €110 voor de zaterdag echt al wel heel erg gortig vind, dus ben vooral heel benieuwd wat een zondagticket kost (en of er misschien ook een goedkopere combi variant in zit). Maar wel erg gierig dat je geen weekendticket zonder de donderdag meer kunt kopen zeg, allemachtig :lol: . Zeker als je die dag ook gewoon op een eurootje of €50 waardeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:04 
 
Hardtraxxer

Zondag kost 90 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:08 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Heeft iemand voor mij ook de prijzen van de losse tickets? Ik kan het zo snel niet vinden op de website van Q-Dance. Omdat ik op de vrijdag een bruiloft heb, wil ik denk ik losse zaterdag en zondagtickets kopen. Moet wel zeggen dat ik €110 voor de zaterdag echt al wel heel erg gortig vind, dus ben vooral heel benieuwd wat een zondagticket kost (en of er misschien ook een goedkopere combi variant in zit). Maar wel erg gierig dat je geen weekendticket zonder de donderdag meer kunt kopen zeg, allemachtig :lol: . Zeker als je die dag ook gewoon op een eurootje of €50 waardeert.


Ga naar tickets, naar Wishlist en dan staan daar alle prijzen per ticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2022 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 losse dagen is dan (logischerwijs) weer duurder dan een weekendticket voor 4 dagen. Aangezien de accommodatie al geboekt is, zal het er toch weer op uitdraaien dat ik er donderdag weer ben en dan al weer de mist in ga, voor de rest van het weekend. Zoals dit jaar ook het geval was. :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten