Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 10:46 
 
Hardtraxxer

Geen Koperen Hond is wel een domper zeg, keek al reikhalzend uit naar het '4 uur cup a soup moment'.
Vorige editie nog de hele vrijdagnacht daar verbleven omdat ik de tent waarin ik sliep niet kon vinden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 20:24 
 
Hardtraxx Newbie

Omdat ik dit niet via ticketswap kan verkopen. Ik heb één ticket te koop voor twee tipi pro’s voor vier personen (vr-ma). Dm voor overname.

Eventueel met een weekend ticket erbij. Tegen verkoopprijs mogen ze weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 11:01 
 
Hardtraxx Newbie

Weet iemand of dit kwaad kan
ticketje gekocht van iemand die niet meer kon
maar stond op ticket wel nog 2020 (was tijdens ze nog niet op ticketswap stonden )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:29 
 
Hardtraxxer

Tom_89 schreef:
Weet iemand of dit kwaad kan
ticketje gekocht van iemand die niet meer kon
maar stond op ticket wel nog 2020 (was tijdens ze nog niet op ticketswap stonden )

Ik heb die tickets van 2020 nog steeds aan mn prikbord hangen, inmiddels als een soort in memoriam xd
Volgens mij moeten de tickets van dit jaar nog worden uitgegeven, ik heb tot nu toe alleen een upgrade-ticket binnen dacht ik (afgelopen week gekregen). Het zou kunnen dat de verkoper dus nog een mailtje krijgt om de oorspronkelijke kaartjes om te zetten, dat moet dan ff op jouw naam en emailadres worden gezet.

Ik weet niet of je de verkoper goed kent, maar wel goed om ff in de gaten te houden. In theorie zou hij/zij in 2020 bijv ook een refund hebben kunnen vragen, en komt er dus überhaupt geen nieuw kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Volgens mij moeten de tickets van dit jaar nog worden uitgegeven, ik heb tot nu toe alleen een upgrade-ticket binnen dacht ik (afgelopen week gekregen).

Als ik me niet vergis is dat het enige ticket. Linksonder in het vak staat inderdaad "3-days to 4-days upgrade", maar onder het logo staat "4-day weekend ticket". Ik denk dat je alleen hiermee dus gewoon binnenkomt.

@Q-dance zouden jullie hier uitsluitsel over kunnen geven? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel zin in! Sinds februari 2020 weer 's een feestje.

Gezien de timetable vind ik de zaterdag toch wel verreweg de minste dag. Vrijdag is wel heel vet!

Ook mooi voor The Funky Cat, ga daar zeker een kijkje nemen.

Verder maar weer zien hoe en wat :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Gezien de timetable vind ik de zaterdag toch wel verreweg de minste dag.

Helemaal mee eens! Alhoewel ik echt uitkijk naar weer een industrial set van N-Vitral en dan ook meteen twee uur lang :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 12:58 
 
Hardtraxx Newbie

Ltmbr schreef:
Tom_89 schreef:
Weet iemand of dit kwaad kan
ticketje gekocht van iemand die niet meer kon
maar stond op ticket wel nog 2020 (was tijdens ze nog niet op ticketswap stonden )

Ik heb die tickets van 2020 nog steeds aan mn prikbord hangen, inmiddels als een soort in memoriam xd
Volgens mij moeten de tickets van dit jaar nog worden uitgegeven, ik heb tot nu toe alleen een upgrade-ticket binnen dacht ik (afgelopen week gekregen). Het zou kunnen dat de verkoper dus nog een mailtje krijgt om de oorspronkelijke kaartjes om te zetten, dat moet dan ff op jouw naam en emailadres worden gezet.

Ik weet niet of je de verkoper goed kent, maar wel goed om ff in de gaten te houden. In theorie zou hij/zij in 2020 bijv ook een refund hebben kunnen vragen, en komt er dus überhaupt geen nieuw kaartje.


Kennen niet nee, maar had er wel even mee gestuurt voor ik het kocht van die persoon ,en die had het laten checken voor af voor ze het uploade (op ticket attak ) maar kreeg wel ticket met oude datum er nog op ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tom_89 schreef:
Kennen niet maar had er wel even mee gestuurt vooraf , Ja die had t laten checken en al voor ze t verkocht toen via ticket attak wel , gesprek mee aangegaan was omdat die op vakantie ginge da ze ni meer konden ,maar was wel nog met oude datum op ,als ik ticket downloade


This gave me a stroke
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2022 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Tom_89 schreef:
Ltmbr schreef:
Tom_89 schreef:
Weet iemand of dit kwaad kan
ticketje gekocht van iemand die niet meer kon
maar stond op ticket wel nog 2020 (was tijdens ze nog niet op ticketswap stonden )

Ik heb die tickets van 2020 nog steeds aan mn prikbord hangen, inmiddels als een soort in memoriam xd
Volgens mij moeten de tickets van dit jaar nog worden uitgegeven, ik heb tot nu toe alleen een upgrade-ticket binnen dacht ik (afgelopen week gekregen). Het zou kunnen dat de verkoper dus nog een mailtje krijgt om de oorspronkelijke kaartjes om te zetten, dat moet dan ff op jouw naam en emailadres worden gezet.

Ik weet niet of je de verkoper goed kent, maar wel goed om ff in de gaten te houden. In theorie zou hij/zij in 2020 bijv ook een refund hebben kunnen vragen, en komt er dus überhaupt geen nieuw kaartje.


Kennen niet nee, maar had er wel even mee gestuurt voor ik het kocht van die persoon ,en die had het laten checken voor af voor ze het uploade (op ticket attak ) maar kreeg wel ticket met oude datum er nog op ..

Naar mijn weten is een ticket met 2020 er op niet geldig. Dus ik zou contact opnemen met de verkoper
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stukje schaamteloze zelfpromotie, maar om de hype rond Defqon nog meer aan de slingeren ben ik samen met een maat druk bezig om binnen 15 dagen 15 warmup mixes online te gooien, waarbij iedere stage die hardstyle gericht is voorbij komt, ook als dit meerdere dagen is. De eerste 3 mixjes staan al online en hier heb ik een apart verzameltopic voor aangemaakt:

http://hardtraxx.com/hardstyle/astronomics-a-warrior-s-journey-to-defqon-1-t76242.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vraag, voor de mensen die bij Europarcs Veluwemeer of daar in de omgeving zitten qua parken. Heb even een consensus nodig.

Toen in 2019/2020 de huisjes werden geboekt, hadden jullie toen ook de optie voor een pendelbus aangevinkt? Zo ja, waar? Ik zou zweren dat er een vooraf aan te kruizen optie ergens was voor een pendelbus en die kostte iets van 30 a 40 euro voor het hele weekend.

Mensen enig idee of dat zo is en zo ja (of nee), waar je het terug kan vinden?

Wij krijgen te horen dat dit nooit een optie was (en dat ons park opeens ook geen pendelbus krijgt). Houden wij onszelf dan voor de gek of is dit gewoon een dom excuus van een park dat geen bussen kan regelen (eg. te laat is net als de NS e.d.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wij krijgen te horen dat dit nooit een optie was (en dat ons park opeens ook geen pendelbus krijgt). Houden wij onszelf dan voor de gek of is dit gewoon een dom excuus van een park dat geen bussen kan regelen (eg. te laat is net als de NS e.d.)


EuroParcs Veluwemeer had wel altijd pendelbussen, maar deze moest je ter plekke kopen en niet online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha als het vakantiepark geen bussen heeft zijn we wel goed de lul.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na vele jaren op de festivalcamping tussen de Fransen en Italianen, verblijven wij nu voor het eerst in Europarcs Zuiderzee. Rijdt er een pendel waarvoor we ter plaatse tickets kunnen kopen? Of moeten we nog van tevoren iets regelen? Fiets mee dan maar? xd

Ik heb er alweer zin in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 15:42 
 
Hardtraxxer

Redman schreef:
Na vele jaren op de festivalcamping tussen de Fransen en Italianen, verblijven wij nu voor het eerst in Europarcs Zuiderzee. Rijdt er een pendel waarvoor we ter plaatse tickets kunnen kopen? Of moeten we nog van tevoren iets regelen? Fiets mee dan maar? xd

Ik heb er alweer zin in :drool:


Je kunt daar fietsen huren voor 38(?) euro het gehele weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou op Zuiderzee inderdaad mooi de fiets pakken, ben je ook nergens van afhankelijk.

@mensen die op Europarcs Veluwemeer zitten. Voorgaande edities reed er vanaf het park altijd een shuttle service van/naar Defqon. Dit jaar is er (helaas) nog geen zekerheid of deze er dit jaar wederom is. Vanwege personeelstekorten (suprise) is het lastig om de planning rond te krijgen. Wel ligt de afspraak er al met Europarcs du mocht er uiteindelijk toch voldoende personeel zijn zal deze shuttle service wel gewoon rijden. Er wordt in ieder geval wel hard gewerkt om het voor elkaar te krijgen, zodra er meer informatie is wordt dit meteen gedeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 19:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Haha als het vakantiepark geen bussen heeft zijn we wel goed de lul.

Dit. Dan hebben ze best een groot probleem. Gezien dit gewoon werd aangeboden. Moet zodoende ook geregeld of gecompenseerd worden.

Fietsen duurt namelijk meer dan een uur vanaf Zuiderzee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gezien dit gewoon werd aangeboden.


Waar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 19:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vraag, voor de mensen die bij Europarcs Veluwemeer of daar in de omgeving zitten qua parken. Heb even een consensus nodig.

Toen in 2019/2020 de huisjes werden geboekt, hadden jullie toen ook de optie voor een pendelbus aangevinkt? Zo ja, waar? Ik zou zweren dat er een vooraf aan te kruizen optie ergens was voor een pendelbus en die kostte iets van 30 a 40 euro voor het hele weekend.

Mensen enig idee of dat zo is en zo ja (of nee), waar je het terug kan vinden?

Wij krijgen te horen dat dit nooit een optie was (en dat ons park opeens ook geen pendelbus krijgt). Houden wij onszelf dan voor de gek of is dit gewoon een dom excuus van een park dat geen bussen kan regelen (eg. te laat is net als de NS e.d.)


Wij zitten op Landal waterparcs Veluwemeer, voor zover ik weet hetzelfde als Europarcs?

Ik heb via de bevestigings-mail een voucher voor transfer kunnen downloaden. Staat het volgende bij ook:

‘ Free shuttles to/from the festival site will run every 45 minutes during the following hours:
Thursday: 19:00 – 02:00
Friday: 10:30 – 20:00 | Back to the parc at 23:45 & 04:45
Saturday: 10:30 – 20:00 | Back to the parc at 23:45 & 04:45
Sunday: 10:30 – 23:45
Transfer times are an indication. Final transfer times will be shared in June 2022.’
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me een ander park. Wel echt ideaal zeg, dat het gratis is al helemaal. Scheelt weer ~5 tientjes die je bij EuroParcs Veluwemeer wel kwijt bent aan die shuttle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 20:03 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Fietsen duurt namelijk meer dan een uur vanaf Zuiderzee.

16 min volgens Google Maps (ingang camping tot mainstage Lowlands :P )
Ben vorig jaar met een groepje zelfs gewoon lopend naar Walibi gegaan, ook prima te doen. Zou het alleen niet 4 dagen achter elkaar willen, dus we nemen nu gewoon eigen fietsen mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Broken Balance schreef:
Fietsen duurt namelijk meer dan een uur vanaf Zuiderzee.

16 min volgens Google Maps (ingang camping tot mainstage Lowlands :P )
Ben vorig jaar met een groepje zelfs gewoon lopend naar Walibi gegaan, ook prima te doen. Zou het alleen niet 4 dagen achter elkaar willen, dus we nemen nu gewoon eigen fietsen mee ;)


Ik gok dat het een typo is. Maar Zuiderzee is wel echt het meest ideale Defqon park ja, fietsen mee en nergens van afhankelijk. Mocht het huisje bevallen volgend jaar maar zo vroeg mogelijk naar dat park kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2022 20:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ho, bedoel inderdaad Europarcs Veluwemeer en Bad Hoophuizen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
In antwoord op uw E-mail delen wij u mee, dat er weer pendelbussen ingezet gaan worden tijdens het Defqon weekend.

De kosten hiervan zijn echter nog niet bekend.



Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag.


Deze mail ontving de hoofdboeker vandaag (hij had per mail navraag gedaan bij Veluwemeer).
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten