Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:

Dat is er wel altijd.

Ik zal jou eens meenemen naar de bar bij de magenta of silver, kijken of jij koffie voor me kunt krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

paperclip schreef:

Ergens in de week na het weekend ook nog mijn masterthesis verdedigen.. Dus nog even puzzelen wanneer ik in het weekend ga pieken.


Hele weekend pieken en thesis in de 2e helft van de week verdedigen, win-win. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2022 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
MelvinFR schreef:

Dat is er wel altijd.

Ik zal jou eens meenemen naar de bar bij de magenta of silver, kijken of jij koffie voor me kunt krijgen.


Dat is weer een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 02:46 
 
Hardtraxx Newbie

Personalisatiemail hier nog niet ontvangen. Maar weet iemand hoe het dan precies zit met evt. doorverkopen van tickets?

Ik zie wel de optie tot Ticket Transfer maar neem aan dat je hier de genoemde 27,50 voor betaalt.

TicketSwap is nu (nog?) geen optie, maar kan natuurlijk ook pas als het ticket daadwerkelijk gegenereerd is. Wordt er überhaupt op de naam gecontroleerd bij de deur?

Ik vraag dit omdat ik mogelijk een ticket over ga hebben door gewijzigde plannen (mocht het zover zijn dan kan ik er hier hopelijk iemand mee blij maken maar PM heeft nog geen zin ;-)) maar die 27,50 een exorbitant bedrag vind (zelfs al zijn die kosten koper i.m.o.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 06:31 
 
Hardtraxx Addict

Zyron schreef:
Personalisatiemail hier nog niet ontvangen. Maar weet iemand hoe het dan precies zit met evt. doorverkopen van tickets?

Ik zie wel de optie tot Ticket Transfer maar neem aan dat je hier de genoemde 27,50 voor betaalt.

TicketSwap is nu (nog?) geen optie, maar kan natuurlijk ook pas als het ticket daadwerkelijk gegenereerd is. Wordt er überhaupt op de naam gecontroleerd bij de deur?

Ik vraag dit omdat ik mogelijk een ticket over ga hebben door gewijzigde plannen (mocht het zover zijn dan kan ik er hier hopelijk iemand mee blij maken maar PM heeft nog geen zin ;-)) maar die 27,50 een exorbitant bedrag vind (zelfs al zijn die kosten koper i.m.o.)

Las op Facebook in een bericht van qdance dat TicketSwap volgende week mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 07:16 
 
Hardtraxx Newbie

Dank! We wachten rustig af. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 09:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TIMETABLE HYPE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
The Fallen schreef:
Het feit dat er vrijwel nooit Fristi te koop is vind ik pas schokkend.

Je vergeet koffie :(


Ik heb koffie nodig om te rijden :x

Paling schreef:
TIMETABLE HYPE


Hypeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 10:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:


Deze werd net doorgestuurd op whatsapp als 'Freshtival hype' >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kunt overigens zeggen wat je wilt maar alle onderschriften zijn wel gewoon on point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond toch maar weer even gaan zitten voor die uitzending van Q-Dance.
Uiteraard erg benieuwd naar de aanvullingen van de line up en naar de timetable.
Na vanavond kan het grote puzzelen beginnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar de timetable! Zullen ongetwijfeld een paar lastige clashes tussen zitten, maar zo lang Ecstatic en Devin Wild: Innergame niet tegelijk staan op vrijdag kan ik in principe overal mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 15:57 
 
Hardtraxx Addict

Pannenkoek schreef:
Erg benieuwd naar de timetable! Zullen ongetwijfeld een paar lastige clashes tussen zitten, maar zo lang Ecstatic en Devin Wild: Innergame niet tegelijk staan op vrijdag kan ik in principe overal mee leven.

Net zoals ik hoop dat noize supperessor niet afsluit op vrijdag
Verder komt t wel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 16:17 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Erg benieuwd naar de timetable! Zullen ongetwijfeld een paar lastige clashes tussen zitten, maar zo lang Ecstatic en Devin Wild: Innergame niet tegelijk staan op vrijdag kan ik in principe overal mee leven.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Die staan gelijk dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Die staan gelijk dus :lol:


Bedankt, ik snapte hem al niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat Ecstatic toch altijd overal tegelijk met iets boeiends op een andere stage :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat zou wel een tegenvallertje zijn, maar zou het persoonlijk nog erger vinden als Devin Wild, Noize Suppresor of Main Concern tegelijk zouden staan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Noize Suppresor

Ik heb echt zwaar veel zin in die Sonar set. Zou inderdaad rot zijn als dat tegelijk met Devin Wild: Innergame staat, maar zelfs dat gaat niet boven de Sonar set. Nooit meegemaakt en sinds 2009 wil ik het al zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Pannenkoek schreef:
Erg benieuwd naar de timetable! Zullen ongetwijfeld een paar lastige clashes tussen zitten, maar zo lang Ecstatic en Devin Wild: Innergame niet tegelijk staan op vrijdag kan ik in principe overal mee leven.


Afbeelding


Q-Dance na 20:00 uur:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom staat Anderex op purple? Die man is veel te groot voor purple, dat wordt dramatisch druk :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Main Concern en Vyral tegelijk op vrijdag. Wat een ongelooflijke kutoverlap :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie verzint het om Vyral tegelijk te doen met Main Concern :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Main Concern en Vyral tegelijk op vrijdag. Wat een ongelooflijke kutoverlap :cry: :cry:


+ ode aan delete. Wie verzint dit idd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En een stukje Noize Suppressor. Stormerz tegelijk met Refuzion... Worden pijnlijke keuzes :cry: morgen eens puzzelen
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten