Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:53 

Hardtraxx Veteran

EuroParcs Veluwemeer schreef:
Goedemiddag,

Hierbij reactie op de berichten rondom pendelbussen vanuit EuroParcs Veluwemeer in Nunspeet.
Vanaf donderdag avond, het gehele weekend is er een mogelijkheid om vanuit EuroParcs Veluwemeer met een pendelbus mee te gaan naar het Defqon terrein.

De precieze kosten zijn nog niet bekend, maar ligt tussen de 50 en 80 euro, je betaalt dit bij het transferbedrijf. Zij zullen met bandjes werken, ook dit wordt geregeld met het transferbedrijf. Deze pendeldienst is geregeld door het park in samenwerking met het transferbedrijf en wordt niet door Q-dance georganiseerd.
Opstappen gaat ter plaatse en kan niet vooraf gereserveerd worden, de pendelbus rijdt heen en weer, precieze tijden volgen bij aankomst.

Vanaf EuroParcs Bad Hoophuizen in Hulshorst is er ook een mogelijk om met deze bus mee te gaan, de locatie van opstappen kan bij aankomst op het park gevraagd worden.

Met vriendelijke groet,
Team EuroParcs Veluwemeer

Het forum leeft weer.

Wat tering chill dat zo'n park de weg naar het dooie forum weet te vinden. De hype is weer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 17:22 

Hardtraxxer

Mooi dat het park het aanbied, maar ik vind het toch een beetje apart dat Q hier niets regelt?

https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... ravel-stay

Want to rave by day and relax by night? Experience Defqon.1 with one of our Cottages & Apartments! These accommodations are located at one of our holiday resorts in the vicinity of Defqon.1. We offer mobile homes, chalets, cottages, apartments and villas for 2 to 22 persons with made beds and fresh towels. Not sure how to travel to the festival? We’ve got you covered. Free parking at the holiday resorts and daily transfers to/from the festival site are included.
Europarcs Resort Zuiderzee
Europarcs Resort Bad Hoophuizen
Landal Waterparc Veluwemeer
Molecaten Park Flevostrad
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 17:40 

Hardtraxxer

Sappers schreef:
Mooi dat het park het aanbied, maar ik vind het toch een beetje apart dat Q hier niets regelt?

Want to rave by day and relax by night? Experience Defqon.1 with one of our Cottages & Apartments! These accommodations are located at one of our holiday resorts in the vicinity of Defqon.1. We offer mobile homes, chalets, cottages, apartments and villas for 2 to 22 persons with made beds and fresh towels. Not sure how to travel to the festival? We’ve got you covered. Free parking at the holiday resorts and daily transfers to/from the festival site are included.

Denk dat z'n transfer enkel van toepassing is, als je het huisje via een Q-Dance Travel Package(?) hebt geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 18:32 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Ben overigens ook benieuwd of er de komende dagen nog extra dingen aangekondigd worden zoals een silent terror, een feestcafé, de shrine en dat soort dingen. Maakt het voor mij altijd wel af.

De voetbalkooi naast de Indigo enkele jaren geleden was een genot om eens even te buurten. Er deed een guy mee die erg fanatiek aan het keepen was. Sinds die dag is deze legend benoemd tot de Keta Keeper. Jammer dat we de videobeelden niet meer hebben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 19:51 

Kraak... Piep...

Sappers schreef:

Het park dat het aanbiedt zit niet tussen het lijstje wat je noemt. Het gaat hier om Europarcs Veluwemeer.

Volgens mij waren de huisjes ook een stuk goedkoper bij deze dan de parken die door Q zijn opgenomen. Kan het mis hebben, maar ik meende dat dat de reden was dat wij deze hadden gekozen.

Maar ik zie wel Europarcs Bad Hoophuizen er tussen, waar wij zitten. Dus Q gaat daar wel bussen doen? Wat chill zou zijn. Wij hebben dan niet via Q geboekt maar zouden we via Q dan wel tickets voor die bus kunnen fixen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 20:28 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ben overigens ook benieuwd of er de komende dagen nog extra dingen aangekondigd worden zoals een silent terror, een feestcafé, de shrine en dat soort dingen. Maakt het voor mij altijd wel af.

Gaat je vriendin ook? Er is nog wel een plekje te vinden voor wat feestelijke muziek :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 12:51 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Remi schreef:

Gaat je vriendin ook? Er is nog wel een plekje te vinden voor wat feestelijke muziek :whistle:

Zeker! Is dit een sneaky hint dat ze weer een s/o kan krijgen, maar dan on stage?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 13:44 

Hardtraxxer

Weet iemand of je als je een Weekend ticket (3 days) koopt op ticketswap, je de Defqon camping op kan? Zie het nergens staan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:01 

Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:
Weet iemand of je als je een Weekend ticket (3 days) koopt op ticketswap, je de Defqon camping op kan? Zie het nergens staan namelijk.

Ja dat kan. Dat waren namelijk de normale weekend+camping tickets voordat de mogelijkheid tot extra dag upgrade er kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:24 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
FransBezig schreef:

Ja dat kan. Dat waren namelijk de normale weekend+camping tickets voordat de mogelijkheid tot extra dag upgrade er kwam.

Top, dankjewel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:28 

Hardtraxx Addict

Ik heb een 3-day ticket gekocht op Swap, maar het lijkt erop dat het gewoon een 4-day ticket is. Zit er nog verschil tussen die kaarten dat een van jullie weet? Er staat in olifantenletters '4-DAY WEEKEND TICKET' boven, maar wel weer een andere datum dan bij andere 4-day tickets. Vandaar mijn verwarring xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:39 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Ik heb een 3-day ticket gekocht op Swap, maar het lijkt erop dat het gewoon een 4-day ticket is. Zit er nog verschil tussen die kaarten dat een van jullie weet? Er staat in olifantenletters '4-DAY WEEKEND TICKET' boven, maar wel weer een andere datum dan bij andere 4-day tickets. Vandaar mijn verwarring xd

Als het een andere datum is dan is het die van vorig jaar en heb je dus vette pech (of jij hebt precies die van dit jaar en de andere pech ;) )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 14:40 

Hardtraxxer

Ik heb een 3-day weekend ticket en dat staat er ook zo in koeienletters op.
Bij campsite from staat ook friday 24 until monday 27

Wat staat er onderin het blok met de streepjescode? bij mij ook gewoon 3-days.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:04 

Kraak... Piep...

Denkeleda schreef:

Als de datum die er nu op staat correct is, is het prima.

Bij mij staat onder Primal Energy 23 24 25 26 en bij weekend ticket "3-days" en "Date: 24 -27 june 2022".
Ook staat onder festival info welke dagen ik op de campsite mag.

Ook lijkt het me dat Ticketswap gewoon Secureswap heeft gedaan. Als je gewoon via de normale verkooppagina een 3 of 4 daags ticket hebt gekocht krijg je een compleet nieuw gegenereerde van Ticketswap. Het is dus niet dat je een nep-ticket van iemand hebt gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:06 

Hardtraxxer

Op ticketswap kruipen de prijzen voor een gevraagd zaterdag ticket en een aangeboden weekend ticket ook naar elkaar toe. Kwestie van tijd voordat mensen die maar halen om alleen de zaterdag erbij te kunnen zijn. :P

Zelf last-minute een vrijdag ticket op de kop tikken. Main Concern, Delete tribute, Geck-o, Jay Reeve en Thera closing voor mij een paar tientjes al waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:13 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Ook lijkt het me dat Ticketswap gewoon Secureswap heeft gedaan.

Ja, deze is niet secure swap geweest. De oude naam staat er nog op. Achja, zal wel goed zitten. Heb Q en Swap ook even bericht gestuurd, reageren hopelijk nog wel voor de 23e :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:25 

Hardtraxx Veteran

Denkeleda schreef:
Broken Balance schreef:
Ook lijkt het me dat Ticketswap gewoon Secureswap heeft gedaan.

Ja, deze is niet secure swap geweest. De oude naam staat er nog op. Achja, zal wel goed zitten. Heb Q en Swap ook even bericht gestuurd, reageren hopelijk nog wel voor de 23e :P

Wel de datum van dit jaar zoals BB zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:40 

Hardtraxx Addict

Onder 'festival info' staat dit
Campsite from: Thursday June 23, 2022, 12:00
The Gathering from: Thursday June 23, 2022, 18:00
Until: Monday June 27, 2022, 13:00

Maar bij de barcode staat weer dit: 23 - 26 June 2022.

Zat nog te denken, misschien dat de verkoper hem per ongeluk bij 3-day ticket heeft gezet. En aangezien het dan een 4-day ticket is, de secure swap niet kon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:46 

Hardtraxxer

Denkeleda schreef:

Dan staat het bij de barcode toch ook op 4 day...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:47 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Denkeleda schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:51 

Hardtraxx Veteran

Plaats anders even een foto van je ID kaart + je iBan dan check ik het even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 15:56 

Hardtraxx Addict

Hahaha ik ben gewoon in de war jongens, de keerzijde van de hype :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 16:33 

Hardtraxx Elite

ElTigre schreef:
Denkeleda schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 16:35 

Hardtraxx Elite

The Fallen schreef:
Remi schreef:

De voetbalkooi naast de Indigo enkele jaren geleden was een genot om eens even te buurten. Er deed een guy mee die erg fanatiek aan het keepen was. Sinds die dag is deze legend benoemd tot de Keta Keeper. Jammer dat we de videobeelden niet meer hebben :(

Zie Twstd op Facebook plaatsen dat hij zaterdag op de pop up dragon truck staat van 11 tot half 12
Dus dat is er in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2022 16:48 

Hardtraxx Addict

Ewa miwer ga je die foto's van het floorplan nog delen :list:
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten