Sappers schreef:
Mooi dat het park het aanbied, maar ik vind het toch een beetje apart dat Q hier niets regelt?
https://www.q-dance.com/en/events/defqo ... ravel-stayWant to rave by day and relax by night? Experience Defqon.1 with one of our Cottages & Apartments! These accommodations are located at one of our holiday resorts in the vicinity of Defqon.1. We offer mobile homes, chalets, cottages, apartments and villas for 2 to 22 persons with made beds and fresh towels. Not sure how to travel to the festival? We’ve got you covered. Free parking at the holiday resorts
and daily transfers to/from the festival site are included.Europarcs Resort Zuiderzee
Europarcs Resort Bad Hoophuizen
Landal Waterparc Veluwemeer
Molecaten Park Flevostrad
Het park dat het aanbiedt zit niet tussen het lijstje wat je noemt. Het gaat hier om Europarcs Veluwemeer.
Volgens mij waren de huisjes ook een stuk goedkoper bij deze dan de parken die door Q zijn opgenomen. Kan het mis hebben, maar ik meende dat dat de reden was dat wij deze hadden gekozen.
Maar ik zie wel Europarcs Bad Hoophuizen er tussen, waar wij zitten. Dus Q gaat daar wel bussen doen? Wat chill zou zijn. Wij hebben dan niet via Q geboekt maar zouden we via Q dan wel tickets voor die bus kunnen fixen?