Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Maar Zuiderzee is wel echt het meest ideale Defqon park

Altijd erg blij mee! Dit wordt denk ik onze vierde keer daar. Zou oprecht niet meer anders willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als die pendelbus maar gewoon zo geregeld is zoals we gewend zijn is elk park prima vertoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als die pendelbus maar gewoon zo geregeld is zoals we gewend zijn is elk park prima vertoeven.


Dat sowieso. Alleen het feit dat je nergens van afhankelijk bent (fiets vanaf Zuiderzee) is nog net ff iets lekkerder.

Rickzel schreef:
In antwoord op uw E-mail delen wij u mee, dat er weer pendelbussen ingezet gaan worden tijdens het Defqon weekend.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wanneer u nog vragen heeft, vernemen wij dit graag.


Heel erg chill! Ben dan wel benieuwd hoe ze het geregeld hebben aangezien het bedrijf dat het altijd deed gisteren nog zei dat ze het nog niet rond hadden. Maar als het park zelf zegt dat het geregeld is zal het vast goed komen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 12:57 
 
Hardtraxx Addict

Denkeleda schreef:
Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:

Verschilt van briljant naar redelijk.
Maar nooit echt klachten gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:


Verschilt elk jaar per stage. Zo had de Magenta stage (ik gok 2018, piratenboot stage) super geluid, dat was echt bizar. Het jaar daarop viel het weer tegen.

Geluid op de donderdag zal denk ik een stuk zachter zijn dan de vrijdag, zaterdag en zondag.

De hype is real :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:17 
 
Hardtraxx Addict

The Fallen schreef:
Denkeleda schreef:
Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:


Verschilt elk jaar per stage. Zo had de Magenta stage (ik gok 2018, piratenboot stage) super geluid, dat was echt bizar. Het jaar daarop viel het weer tegen.

Geluid op de donderdag zal denk ik een stuk zachter zijn dan de vrijdag, zaterdag en zondag.

De hype is real :drool:

Leg eens uit.
Vergunning is voor 4 dagen, waarom zou het dan op een dag zachter moeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
The Fallen schreef:
Denkeleda schreef:
Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:


Verschilt elk jaar per stage. Zo had de Magenta stage (ik gok 2018, piratenboot stage) super geluid, dat was echt bizar. Het jaar daarop viel het weer tegen.

Geluid op de donderdag zal denk ik een stuk zachter zijn dan de vrijdag, zaterdag en zondag.

De hype is real :drool:

Leg eens uit.
Vergunning is voor 4 dagen, waarom zou het dan op een dag zachter moeten


Omdat het op vrijdagavond ook altijd zachter staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist eerst niet zeker of ik zou gaan, vorige week vrijdag definitief besloten om te gaan, vandaag akkoord van werk dat ik donderdag en vrijdag niet werk. Gelijk m'n nieuwe tent besteld, ben nu behoorlijk hyped. Godverdomme eindelijk weer Defqon.1. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denkeleda schreef:
Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:

Ben 4x geweest (2015, 2016, 2018 & 2019) en ieder jaar had de Silver briljant geluid en de Indigo het slechtste geluid van waar ik geweest was. Ook Magenta en Gold hadden altijd prima tot zeer goed geluid. Blue en Black vond ik altijd wat minder en Main was altijd beetje afhankelijk van waar je staat. Andere podia kwam ik te weinig of sprong er niet echt positief of negatief uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Leg eens uit.
Vergunning is voor 4 dagen, waarom zou het dan op een dag zachter moeten

In een vergunning kan ook staan dat het op bepaalde momenten zachter moet he, een vergunning betekent niet meteen dat alles maar kan en mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
heggenschaar schreef:
Leg eens uit.
Vergunning is voor 4 dagen, waarom zou het dan op een dag zachter moeten

In een vergunning kan ook staan dat het op bepaalde momenten zachter moet he, een vergunning betekent niet meteen dat alles maar kan en mag.


+ Lowlands is al jaren 4 dagen waarbij dag 1 alleen Silent Disco is.

Wat zal Heggenschaar elke dag lekker slapen want kan niet anders dat ie net zo moe wordt van zichzelf als wij van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Als die pendelbus maar gewoon zo geregeld is zoals we gewend zijn is elk park prima vertoeven.


Dat sowieso. Alleen het feit dat je nergens van afhankelijk bent (fiets vanaf Zuiderzee) is nog net ff iets lekkerder.

Ging me inderdaad hier om. Ik hou er niet van om afhankelijk te zijn van bussen en het feit dat je maar moet hopen dat die niet vol zitten, je fatsoenlijk mee kunt etc. Zeker nu het 4 dagen is en er eens een mindere dag bij zit wil ik ook wel eens weg wanneer het me uitkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben overigens ook benieuwd of er de komende dagen nog extra dingen aangekondigd worden zoals een silent terror, een feestcafé, de shrine en dat soort dingen. Maakt het voor mij altijd wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 14:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wat zal Heggenschaar elke dag lekker slapen want kan niet anders dat ie net zo moe wordt van zichzelf als wij van hem

Gebeurt snel als je wilt doen alsof je er alles vanaf weet om interessant te lijken zonder dat je er daadwerkelijk wat van af weet.

Denkeleda schreef:
Hoe is het geluid eigenlijk normaalgesproken op Defqon bij iedere stage? Wordt mijn eerste keer Defqon en gelijk 4 dagen, hype is niet meer te houden :woot:


Red: Ligt er aan waar je staat, vaak verwaait het geluid als je aan de uiterste zijkanten staat en/of achteraan en klapt het nog wel eens dubbel. Meestal zodra je ergens vooraan tot aan het midden staat en niet extreem naar links of rechts is het wel prima

Blue & Black: Altijd wel prima geluid, nooit veel klachten gehad daar over. Maar door de grootte van de tent ga je wel schommelend geluid krijgen hoe meer je naar achteren/de zijkanten staat.

Magenta & Gold hebben vaak zeer goed geluid en de Silver heeft altijd het beste geluid van het feest. De Magenta in 2015 kwam er in de buurt, maar niks heeft nog kunnen tippen aan het geluid van de Silver. Beste geluid op een festival, makkelijk.

De UV en Indigo zijn wisselvallig, liggende aan waar je staat, maar de Indigo heeft wel vaker zijn geluid niet op orde. En voor zover ik er ben geweest zijn de Yellow en Purple eigenlijk ook altijd wel prima.

Dit is een beetje wat ik hoor van anderen/wat ik zelf heb ervaren, maar uiteindelijk is dat natuurlijk nooit een garantie op de volgende editie. Kan maar zo dat ze de geluidsopstellingen van stages omver gooien deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
de Silver heeft altijd het beste geluid van het feest.


Kan me van de laatste keer / keren herinneren dat je beker in de dixier er tegenover nog omver trilde. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Wil je dit alsjeblieft uitleggen?


Mijn ervaring is dat het geluid op de vrijdag een stuk zachter staat dan op de twee andere dagen. Aangezien de pre-party nu op de donderdag is verwacht ik niet anders. En zoals anderen al aangeven kunnen er afspraken zijn gemaakt met de gemeente m.b.t. het aantal toegestane db. Of dit daadwerkelijk zo is weet ik niet, maar ik ga af op mijn ervaring van de afgelopen edities.

Laat je het mij weten? Ik sla de donderdag namelijk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanwege de hype toch een persoonlijke timetable gemaakt. Vrijdag wel echt de meest interessante dag, zonde dat er niet wat namen/stages omgewisseld zijn, maar het is niet anders. Na de festivaldagen waarschijnlijk vooral een paar uurtjes bij de Funky Cat silent disco te vinden. Ergens wel chill dat er de vrijdag en zaterdagavond niks bijzonders staat tussen 22.00 en 23.00, perfecte gelegenheid om te gaan douchen oid.

Donderdag:

Geen idee, zoek vooral de gezelligheid op.

Vrijdag:

12.00 - 13.00: Ecstatic [UV]
13.00 - 13.30: Tartaros [MAGENTA]
13.30 - 14.00: Haze & Abyss [MAGENTA]
14.00 - 14.45: Demi Kanon [RED] / Amnesys [GOLD]
14.45 - 15.30: Jay Reeve [UV]
16.00 - 16.30: Remco Beekwilder [SILVER]
16.30 - 17.30: Promo [GOLD]
17.30 - 18.30: Deetox [MAGENTA]
18.30 - 19.00: Donkey Rollers [MAGENTA]
19.30 - 20.00: Ode to Delete [BLUE]
20.00 - 21.00: Main Concern [MAGENTA]
21.00 - 22.00: DJ Thera [MAGENTA]

Zaterdag:

12.00 - 14.00: Strange Arrival & Sacerdos Vigilia [SILVER] / 13.00 - 14.00: Primeshock [RED]
14.00 - 15.00: N-Vitral & Dither [SILVER]
15.00 - 16.00: A-Lusion [MAGENTA]
16.00 - 17.00: Wasted Mind [BLACK] / The Pitcher [UV] / Chris One [INDIGO]
17.00 - 18.00: Adrenalize [UV]
18.00 - 20.00: Ophidian & Thrasher [SILVER]
20.00 - 22.00: The Outside Agency & Akira [SILVER]

Zondag:

11.00 - 12.00: Josh & Wesz [MAGENTA]
12.00 - 13.00: Jones [MAGENTA]
13.30 - 15.00: Fracture 4 [SILVER]
15.45 - 17.00: Adamant Scream & Tymon [SILVER] / 16.00 - 17.00: Frontliner [MAGENTA]
17.00 - 18.00: Bass Modulators [MAGENTA]
18.00 - 19.00: Somniac One [SILVER]
19.00 - 20.00: B-Front [MAGENTA]
20.00 - 22.00: Defon Legends [RED]
22.00 - 23.00: Main Concern [BLUE]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wist eerst niet zeker of ik zou gaan, vorige week vrijdag definitief besloten om te gaan, vandaag akkoord van werk dat ik donderdag en vrijdag niet werk. Gelijk m'n nieuwe tent besteld, ben nu behoorlijk hyped. Godverdomme eindelijk weer Defqon.1. :love:


kom feeste kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:00 
 
Hardtraxx Newbie

Goedemiddag,

Hierbij reactie op de berichten rondom pendelbussen vanuit EuroParcs Veluwemeer in Nunspeet.
Vanaf donderdag avond, het gehele weekend is er een mogelijkheid om vanuit EuroParcs Veluwemeer met een pendelbus mee te gaan naar het Defqon terrein.

De precieze kosten zijn nog niet bekend, maar ligt tussen de 50 en 80 euro, je betaalt dit bij het transferbedrijf. Zij zullen met bandjes werken, ook dit wordt geregeld met het transferbedrijf. Deze pendeldienst is geregeld door het park in samenwerking met het transferbedrijf en wordt niet door Q-dance georganiseerd.
Opstappen gaat ter plaatse en kan niet vooraf gereserveerd worden, de pendelbus rijdt heen en weer, precieze tijden volgen bij aankomst.

Vanaf EuroParcs Bad Hoophuizen in Hulshorst is er ook een mogelijk om met deze bus mee te gaan, de locatie van opstappen kan bij aankomst op het park gevraagd worden.

Met vriendelijke groet,
Team EuroParcs Veluwemeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Poh, de hype begint hier ook te komen! 3 dagen aanwezig. Zaterdag en zondag de taxi naar het terrein en vrijdag met de wagen. Huisje 16 kilometer verderop op Landal park. Volgend jaar toch maar weer een huisje dichterbij zodat je met de pendelbus kan. Scheelt toch gedoe met taxi vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:05 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Poh, de hype begint hier ook te komen! 3 dagen aanwezig. Zaterdag en zondag de taxi naar het terrein en vrijdag met de wagen. Huisje 16 kilometer verderop op Landal park. Volgend jaar toch maar weer een huisje dichterbij zodat je met de pendelbus kan. Scheelt toch gedoe met taxi vind ik


Ik kijk uit naar het eerste weerbericht :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EuroParcs Veluwemeer schreef:
Team EuroParcs Veluwemeer


Top dat jullie de moeite nemen om een account te maken en hier te reageren om de onduidelijkheid te ontnemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:16 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
THArdstyler schreef:
heggenschaar schreef:
Leg eens uit.
Vergunning is voor 4 dagen, waarom zou het dan op een dag zachter moeten

In een vergunning kan ook staan dat het op bepaalde momenten zachter moet he, een vergunning betekent niet meteen dat alles maar kan en mag.


+ Lowlands is al jaren 4 dagen waarbij dag 1 alleen Silent Disco is.

Wat zal Heggenschaar elke dag lekker slapen want kan niet anders dat ie net zo moe wordt van zichzelf als wij van hem

En juist die mogen nu dus ook op donderdag gewoon een normaal programma hebben volgens de nieuwe vergunning volgens mij
Daarom de vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2022 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Ben 4x geweest (2015, 2016, 2018 & 2019) en ieder jaar had de Silver briljant geluid en de Indigo het slechtste geluid van waar ik geweest was. Ook Magenta en Gold hadden altijd prima tot zeer goed geluid.


Zou het dan ook nog meespelen dat er bij sommige stages kanonkogels van kicks voorbij komen en bij de andere vooral opgevoerde AH-zelfscanners of is dit puur toeval?
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten