Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 121  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel overlapping en tegelijkertijd wat ik graag had willen zien, maar kan er niet over in zitten. Defqon charme is op de bonnefooi, wordt goud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RomanAnthony schreef:
Main Concern en Vyral tegelijk op vrijdag. Wat een ongelooflijke kutoverlap :cry: :cry:


+ ode aan delete. Wie verzint dit idd :lol:


Haha jezus die had ik nog niet eens gezien. Super jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel dikke acts en zoveel overlappingen, het is echt ongekend. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zoveel dikke acts en zoveel overlappingen, het is echt ongekend. :lol:


Op vrijdag is nagenoeg alles wat ik wilde zien in de laatste 4/5 uur gepropt, bizar. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben maar gestopt met kijken. Raak er chagrijnig van. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik ben maar gestopt met kijken. Raak er chagrijnig van. :lol:


JE BENT NIET DE ENIGE!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 21:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Prima timetable, veel overlap natuurlijk maar dat was te verwachten. Alleen dat van Main Concern, Delete, Vyral (En Rude Awakening) tegelijk snap ik echt niet. Voor de rest kan ik alle acts die ik echt wil zien wel zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor m’n gevoel is het eigenlijk jarenlang goed gegaan om niet alle (niche) acts waar grotendeels dezelfde mensen op afgekomen tegelijk te zetten, maar dit jaar heeft Q het voor elkaar gekregen om Vyral, Main Concern én de ode aan Delete tegelijk te zetten (en Noize Suppressor voor mij helaas). Speciaal m’n Hardtraxx account afgestoft om te vermelden hoe zonde ik dat vind. Ik kan zoiets gewoon echt niet begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

Alles wat ik graag wilde zien overlapt elkaar, ongekend dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RomanAnthony schreef:
Main Concern en Vyral tegelijk op vrijdag. Wat een ongelooflijke kutoverlap :cry: :cry:


+ ode aan delete. Wie verzint dit idd :lol:

Kom maar door met de vaseline... Goadverdommehh
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook lekker voor Vyral is dat trouwens. Sta je eindelijk na 2 afgelaste edities op Defqon sta je tegelijk met de act waar nagenoeg iedereen van je fanbase ook naartoe wilt. En als dat nog niet genoeg is komt de Ode To Delete er ook nog bij op dat tijdstip. Daarbij komend is de kans natuurlijk een stuk kleiner dat we Main Concern vaker terug gaan zien. Hoop dat er alsnog een hoop volk bij Vyral staat maar ben er bang voor...

Persoonlijk wel redelijk tevreden met de zaterdag en zondag timetables, daar vele male minder overlappen dan op de vrijdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:05 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Ook lekker voor Vyral is dat trouwens. Sta je eindelijk na 2 afgelaste edities op Defqon sta je tegelijk met de act waar nagenoeg iedereen van je fanbase ook naartoe wilt. En als dat nog niet genoeg is komt de Ode To Delete er ook nog bij op dat tijdstip. Daarbij komend is de kans natuurlijk een stuk kleiner dat we Main Concern vaker terug gaan zien. Hoop dat er alsnog een hoop volk bij Vyral staat maar ben er bang voor...

Heb het bij een maat van mij gelegd en die gaf aan liever naar Vyral te gaan. Hopelijk draait Vyral ook wat classic spoontech platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Ramon zei hetzelfde maar dan wordt 't daarna wel sprinten naar Thera. Dilemma's, en dat al 3 weken van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
^ Ramon zei hetzelfde maar dan wordt 't daarna wel sprinten naar Thera. Dilemma's, en dat al 3 weken van te voren.

Gezellig met z’n 4en maat! Daarna indd volle bak sprinten naar Thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als jij dat weekend een beetje goed weer regelt, kan zo'n dag natuurlijk niet meer stuk. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou dat zijn er dan al 4 :thumbsup:

@Q Om het timetable debacle goed te maken, is de Koperen Hond er dit jaar weer? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:41 
 
Hardtraxxer

Ik heb 2 weekendtickets te koop donderdag tm zondag. Pm me maar bij interesse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nu 35 jaar, word mijn 16e DQ en toch kijk ik naar zo'n Warm-Up stream als een klein kind. Heerlijk om al weer te kunnen starten met voorpret, merk aan mijzelf dat het een enorme energie boost geeft!

'Nieuwe' anthem vind ik erg tof, 3 dagen lang The Funky Cat hosting :worship: , veel stages open en sluiten op diverse tijden wat ik toejuich, 3x Geck-O op de UV en dan weer om 23:00 op vrijdag :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gecko staat gvd 9x op de TT :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 23:16 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft er nog iemand last van overlap?

Ondertussen nog steeds geen personalisatiemail gehad. Hoe lang gaat dat nog duren, @Q-Dance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 23:59 
 
Hardtraxx Addict

Zyron schreef:
Heeft er nog iemand last van overlap?

Ondertussen nog steeds een personalisatiemail gehad. Hoe lang gaat dat nog duren, @Q-Dance?

Geen overlap maar wel af en toe een sprintje hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zyron schreef:
Heeft er nog iemand last van overlap?

Ondertussen nog steeds geen personalisatiemail gehad. Hoe lang gaat dat nog duren, @Q-Dance?

Hier ook nog geen mail :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 07:51 
 
Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Ook lekker voor Vyral is dat trouwens. Sta je eindelijk na 2 afgelaste edities op Defqon sta je tegelijk met de act waar nagenoeg iedereen van je fanbase ook naartoe wilt. En als dat nog niet genoeg is komt de Ode To Delete er ook nog bij op dat tijdstip. Daarbij komend is de kans natuurlijk een stuk kleiner dat we Main Concern vaker terug gaan zien. Hoop dat er alsnog een hoop volk bij Vyral staat maar ben er bang voor...

Persoonlijk wel redelijk tevreden met de zaterdag en zondag timetables, daar vele male minder overlappen dan op de vrijdag :)

Pff echt waar hoe krijgen ze t voor elkaar idd met ode to delete er ook nog eens bij. Die drie namen maakten de vrijdag line up heel vet en daardoor was ik nog van plan heeel misschien de vrijdag te gaan. Maar laat nou maar weer zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 07:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij gaan altijd de zondag omdat dat wel een fijne dag qua drukte is. Maar de mainstage pas om 20:00 opengooien.. wat een rip-off! Ga je naar een toonaangevend festival kan je maar max 3 uurtjes bij de mainstage staan:') Waarschijnlijk laatste keer Defqon voor ons helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Wij gaan altijd de zondag omdat dat wel een fijne dag qua drukte is. Maar de mainstage pas om 20:00 opengooien.. wat een rip-off! Ga je naar een toonaangevend festival kan je maar max 3 uurtjes bij de mainstage staan:') Waarschijnlijk laatste keer Defqon voor ons helaas.

Op 2018 en 2019 na was dit altijd het geval, hoor :P Aan de andere kant, daarvoor hadden ze nog geen losse zondag tickets, dus snap wel dat het een tegenvaller kan zijn though.
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 121  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten